Оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану ерекшеліктері




Презентация қосу
Оқытудың инновациялық
технологияларын пайдалану
ерекшеліктері
Баяндамашы: Машырық Дариға

Қазақстан Республикасының «Білім туралы»
Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты
міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа
технологияларын енгізу, білім беруді
ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық
коммуникациялық желілерге шығу» деп атап
көрсеткен.

 “Инновация­ нақтылы бір адамға 
жаңа болып табылатын идея”.
 Э.Раджерс

“Инновация – арнайы жаңа 
өзгеріс. Біз одан жүйелі 
міндеттеріміздің жүзеге асуын, 
шешімдерін күтеміз» 
Майлс 

Қазақстанда ең алғаш «Инновация» 
ұғымына қазақ тілінде анықтама 
берген ғалым 
Немеребай  Нұрахметов.
“Инновация, инновациялық үрдіс 
деп отырғанымыз – білім беру 
мекемелерінің жаңалықтарды 
жасау, меңгеру, қолдану және 
таратуға байланысты бір бөлек 
қызметі” 

қолда барды
Жалпы инновацияны
модификациялық,
дамытумен,
түрін өзгертумен
айналысу.
комбинаторлық,
Бұған В.Ф.
радикалдық
үш түрге  бөлуге
болады.
Шаталовтың деп
математикаға
жазған
тірек
конспектісі жэне
оны көптеген мұғалімдердің пайдалануы
мысал бола
алады.
Комбинаторлық
модификация

бұрын
пайдаланылмаған,
белгілі
әдістеме
элементтерін
жаңаша
құрастыру. Бұған
пәндерді
оқытудың
қазіргі
кездегі
әдістемесі дәлел.
Радикалдық
инновация 

білімге
мемлекеттік
стандарттарды енгізу жатады. Мемлекеттік

Жаңа педагогикалық технологиялар
-оза отырып
оқыту
(С.Лысенкова)

-дамыта отырып
оқыту әдістемесі
(Л. Занков)

-модульдік оқыту
(М. Жанпейсованың)
схема және
тірек конспектілері
арқылы оқыту
(В. Шаталов)

-саралап оқыту

-іс-әрекетті бағалау
(Ш. Амонашвили)

- тірек-

-деңгейлік
тапсырмалар арқылы
дамыта оқыту

Жаңа технологиялардың педагогикалық негізгі
қағидалары:
-баланың
танымдылық және
шығармашылық
икемділігін дамыту;
-әр оқушының дамуы
үшін жүйелі жұмыс
істеу;
-оқу үрдісін
оқушының сезінуі.

-балаға ізгілік
тұрғысынан қарау;
-оқыту мен тәрбиенің
бірлігі;
-баланың танымдық
күшін қалыптастыру
және дамыту;

-баланың өз
бетімен
әрекеттену
әдістерін
меңгерту;

Блум таксономиясы бойынша
сабақ жоспарлаудың мұғалім
құзырлылығын арттырудағы ролі.
Т.Нақыпов.

Бұл таксаномия алты
қадамнан тұрады.

Бағалау
Жинақтау
Талдау
Қолдану
түсіну
Білу

Оқушы бойында құзыреттілікті қалыптастыруға
бағытталған деңгейлер:
Блум бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы оқу
тапсырмаларын 6 (АЛТЫ) деңгейге бөледі
Бірінші деңгей «БІЛІМДЕР» – мақсаты: ақпаратты
интерьеризациялауға, яғни ақпаратты мұғалім сөздерінен,
оқулық бетінен, басқа да көздерден ЖАД қоймасына көшіру,
АҚПАРАТТЫ БІЛІМГЕ айналдыруға үйрету болып табылады
Екінші деңгей «ТҮСІНУ» – мақсаты: ЖАДҚА түскен БІЛІМДІ
МАНИПУЛЯЦИЯЛАУҒА (интерьеризацияланған білімді
көптеген түрде ұсыну) үйрету болып табылады
Үшінші деңгей «ҚОЛДАНУ» – мақсаты: БІЛІМДІ үлгі, ереже
немесе алгоритмдік тапсырма бойынша, яғни «үлгі мен
ұқсастық бойынша» пайдалануға үйрету болып табылады

Төртінші деңгей «ТАЛДАУ»- мақсаты: бұрын алған БІЛІМНІҢ
негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы)
арқылы өзі үшін ЖАҢА БІЛІМ ашуға үйрету болып табылады
Бесінші деңгей «СИНТЕЗ»- мақсаты: бұрын алған БІЛІМНІҢ
негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы)
арқылы өзі үшін ЖАҢА БІЛІМ ашуға үйрету болып табылады
Алтыншы деңгей «БАҒАЛАУ»- мақсаты: алдыңғы деңгейлерде
өзі үшін ашылған ЖАҢА БІЛІМДЕРДІ бұрын алған БІЛІМНІҢ
негізінде алгоритмдік талдау (элементарлы ойлау операциясы)
арқылы нақты жағдайда қорытындылар жасауға үйрету болып
табылады.

Әлемдік
ақпараттық
кеңістікке
шығу
Уақытты
тиімді
пайдалану

Пәнге
қызығушыл
ығы
артуы

Білімнің
жанжақтылығы

Өз бетімен
жұмыс
істеуі

АКТ
тиімділ
ігі

Көрнекіліктерді
қолдану

Пәнаралық
байланыс

Тексеру
түрлерінің
бағалануы

Білік
дағдыларының
дамуы

Компью
тер
Аудио,
видео
құралдар

Интера
ктивті
тақта

Электрон
дық
анықтамал
ар

Интернет

АТК
құрал
дары

Электрон
дық
оқулықтар

Электрон
дық
пошта

Тестілеу,
бағалау
жүйесі

Жай мұғалім – хабарлайды,
Жақсы мұғалім – түсіндіреді.
Керемет мұғалім – көрсетеді,
Ұлы мұғалім – шабыттандырады.
Уильям УОРД.


Ұқсас жұмыстар
ЖАДҚА түскен БІЛІМДІ
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолдану
Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ АҚПАРАТТЫҚ
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ЖОЛДАРЫ
Білмейтіндігіңді мойындай біл
Ақпараттық және сандық білім беру ресурстары туралы ақпарат
Инновациялық технологиялар
Адаптивті оқытудың заманауи зерттеулері
Педагогикалық технологияның негізгі деңгейлерімен танысу
Пәндер