Арыстан мен тышқан




Презентация қосу
Тақырыбы:

Мақсаты:
Оқушылар мысалмен таныса отырып,
негізгі ойды, идеяны ұғынады. Өз ойларын
еркін айтуға, көзқарастарын дәлелдей
білуге машықтанады.
Оқушылардың ой-өрістерін, тіл
байлығын, танымдық белсенділігін
дамыту.
Оқушыларды мейірімділікке тәрбиелей
отырып зұлым, мейірімсіз, қатыгездіктен
аулақ болуға тәрбиелеу.

Ой ашар.
Психологиялық жаттығу.
Жарқырап күнде ашылды,
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн! Біз көңілді боламыз.
Қайырлы күн! Сәлемдесу аламыз.
Мақсатымыз –біліміз алу. Еңбектену.
Еңбектену арқылы
5-ке қолды жеткізу.

Ой қозғау.
«Ара мен Шыбын»
а) Үй тапсырмасы сұрау (топқа сұрақ-жауап)
І топ. 1) Мысал өлеңде не жайлы айтылған?
2) Шыбын мен ара неге келіспей қалды?
ІІ топ. 1) Шыбын не деп мақтанды?
2) Ара оған не деп жауап қайтарды?
ІІІ топ. 1) Қайсысының айтқаны дұрыс дәлелде,
неліктен?
2) Ара пен шыбынға мінездеме бер?

Қандай? Ара.
Сезімтал
әдемі
ұстамды

Қандай? Шыбын
мақтаншақ
жұқсыз
сұғанақ

Адамның бойындағы жақсы-жаман
қасиеттерін көрсетіп айтып
Бұл шығарманың жаныры не (мысал)
Ендеше мысал дегеніміз не?

Қызығушылығын ояту
С. Торайғыровтың «Арыстан мен
тышқан» деген мысалымен
таныстырамыз.

Дәптермен жұмыс.
Арыстан мен тышқан жайлы не білесіңдер?
І топ

ІІ топ

Арыстан
жайлы не
білесіңдер?

Тышқан
жайлы не
білесіңдер?

ІІІ топ
С.Торайғыров туралы айт.

Жаңа сабақ

Автор туралы және арыстан мен
тышқан жайлы қосымша мағлұмат беру.
Мағынаны тану сатысы. Білімнің кілтікітап, мәегі-мақал?

Полиглот ойыны.
Арыстан – лев,лайән,
тышқан – мышь, маус

INSERT
Білемін

Білгім
келеді?

Жаңалық

Ой толғаныс.

Ойын «Кімнің ойы ұшқыр?» мәтін
бойынша.
І топ.
1. Мысалды бөліктерге бөл. Ат қой.
Тышқан жалынды. Арыстан қатыгез.
2. Мысалдағы оқиға нелер арасында
болған?

ІІ топ.
1. Тышқан өлімнен қалай
құтылды?
2. Ол өз уәдесін қалай орындады?
3. Тышқан арыстанды ажалдан
қалай құтқарды?

Сыйластық
Адалдық
Қамқорлық

Адам
Адамбойындағы
бойындағы
жақсы
қасиеттер
жақсы қасиеттер

Қайырымдылы
қ

Кішіпейілдік
Жанашырлық

ІІІ топ.
Осы мысалдағы кейіпкерлер
арқылы ақын қандай адамдарды
сипаттайды?
Мысалдан қандай үлгі өнеге алуға
болады?
Автордың айтайын деген ойы

Семантикалық карта
«Іздеген жетер мұратқа»
Шығарманың
авторы және аты

Шығарма
кейіпкері

Кейіпкердің ісәрекеті

5 жолды өлең құрастыру.
«Тұлғаны танып білу» ойыны
шығармашылық жұмыс.
(өтірік өлең, жұмбақ құрастыру)
Не? Арыстан, тышқан.
Қандай? Айбатты, кіп-кішкентай боп.
Не істейді? Қаһарланады, тез жүгіреді.

«Тағлым түймесі-ойымның түйіндісі».
Осы мысалда Венн диаграммасы
бойынша түйінде, салыстыр.
Арыстан

Тышқан

Бұл шығарманың жанры не? (мысал)
Автор бұл шығармамен бізге не
айтпақ?
-Осыны оқығаннан кейін не түсіндің?
Қандай мақал бар еді? (Түйедей
бойың болғанша, тарыдай сыйың
болсын.) Күлме досқа, келер басқа.
Досы көпті жау алмайды?

Бағалау. Спикер.
Үйге тапсырма
Мысал желісіне сурет салу
Қалаған үзіндіні жаттау, мәнерлеп
оқу.


Ұқсас жұмыстар
Ара пен шыбынға мінездеме бер
Жақсылықпен жаным дос
Жақсылық пен жамандық ертегісі
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру
Қазақстанның ХIV – XV ғасырлардағы сәулет өнері
Армандастар қайда
СПАНДИЯР КӨБЕЕВ
Қазір жаз
МЫСЫҚ ТӘРІЗДІЛЕР ТҰҚЫМДАСЫ
Жануарлар популяциясы
Пәндер