Жас ұрпақтың толеранттылық пен ұлтаралық мәдениетін тәрбиелеуде мектепке дейінгі мекемелердің, мектептің, жанұяның, үкіметтік емес мекемелердің өзара байланысының маңызы




Презентация қосу
Жас ұрпақтың толеранттылық пен
ұлтаралық мәдениетін тәрбиелеуде
мектепке дейінгі мекемелердің,
мектептің, жанұяның, үкіметтік емес
мекемелердің өзара байланысының
маңызы

Тәрбие

Болашаққа
бағытталған процесс

Егемен еліміздің тірегі – тәрбиелі,
білімді ұрпақ.
Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев 1996
жылы ЮНЕСКО “Толеранттылық
жылы ”деп жариялады.

Толеранттылық тәрбиені зерттеген ғалымдар:

Г.К.Искакова
М.А.Кучерова

Ж.Наурызбай

П.И.Мамедова
Б.А.Тұрғынбаева

К.Суюнова

Толеранттылық дегеніміз:

Ағылшын:
Шыдамдылық

Араб: шыдамдалық,
сабырлылық,
рақымшылдық

Қытай :
Өзгелермен көркем
қарым-қатынас
Фран
ойла
цуз:
п
және
Орыс:
б
е
Төзімділік, шыдамдылық о ту,кезінд асқаша ә
ре
е
ң қар
ым-қ сол адам кет
атын
ғ
ас ж а а
сау

саяси толеранттылық – басқа саяси көзқарастығы адамдардың
пікірін шыдамдылық көрсету, олардың ой-пікірін сыйлау,

ғылыми толеранттылық –
ғылыми мектептер мен сан алуан түрлі
көзқарастағы теорияларға, басқа пікірлерге төзімділік

ұйымдастырушылық толеранттылық –
ашусыз, қысымсыз басқара білу біліктілігі;

педагогикалық толеранттылық – білім алушылардың
түрлі мінез – құлықтық ерекшеліктеріне шыдамдылық таныта білу,
олардың кемшіліктері мен қателіктерін түсіну және кешіре білу.

“Балам дейтін жұрт болмаса,
жұртым дейтін бала қайдан болсын”
Ахмет Байтұрсынов

Ата-ана ықпал ету тәсілдері
Ынтымаққа келу
Сендіру

Нандыру

Балаға өтініш жасау

Ақыл-кеңес

Бала өзіне,басқаларға
сенімді,табанды, мейірімді,
қайырымды,жігерлі,
батыл, ұқыпты,
жауапкершілікті
болып өседі

Иландыру

Білгірлігін көрсету

Еліктеу

Келісім
Бірлескен іс-әрекет

Ата-ана ықпал ету тәсілдері
Алдау

Шектен тыс қамқорлық

Санаспау

Шектен тыс қадағалау
Мүлде бақылаусыз

Балаға дегенін істету

Бала жігерсіз,
еріксіз,жалтақ,
тартыншақ, жалқау,
қатігез, сенімсіз,
әлсіз, ойсыз
болып өседі

Баланы керексіз ету

Жәбірлеу

Ата-ананың әркелкі әсері

Зекіп, ұрсып, қақпайлау

Ата-ана құқығын

Мектеп ережесін

Ата-ана міндетін

Ата-ана білуі керек

Бала құқығын

Бала тәрбиелеудегі
әдіс-тәсілдерді

Баланың
икемділігін,
бейімділігін

Баланың ден
саулығын,
тазалығын
Баланың
қарым-қатынас
ортасын

Ата-ана болуы керек

Ата-ана құқығына
лайықты
Мәдениетті, үлгілі

Мектеппен тығыз
байланыста
Салауатты өмір
салтына сай

еңбекқор,
парасатты

Ұстаздармен
таныс болу

П.В.Степановтың“Егер
“Егерсіздің
сіздіңаяғыңызды
аяғыңыздыбасса...”
басса...”
П.В.Степановтың

Құрметті, ата-аналар:

- Баланы сынай берсе, ол жек көргенді үйренеді.
- Бала өкпешілдікпен өссе, ол қатігездікті үйренеді.
- Бала күле берсе, ол тұйық болып өседі.
- Балаға сөгіс бере-берсе, ол кінәлі сезіммен өседі.
-Шыдамдылықпен өссе,басқаларды қабылдауды
үйренеді.
- Баланы қолдап тұрса,ол өзіне сенуді үйренеді.
- Баланы мақтаптап өсірсе, ол игілікті болыпөседі.
- Бала шындықта өссе, ол әділетті болып өседі.
- Ол қауіпсіздікте өссе,ол адамдарға сенеді.
-Баланы орынсыз әлпештей берсе,ол өзімшіл болып өседі.

Зейін қойып
қарағандарыңыз үшін
үлкен рахмет!
Сіздерге қиын да қызықты,
жауапты да абыройлы
жұмыстарыңызға сәттілік
тілеймін!


Ұқсас жұмыстар
Бала құқығын
Тәрбие түрлері
Мектепке дейінгі жастағы баланың еңбекке деген көзқарасын дамыту
Балалардың практикалық психологиясы
Сабақ оқытудың негізгі формасы
Жоғарғы сынып оқушыларының тәрбиелік деңгейін анықтау
Жобаның мақсаты
Мультимәдениетті қоғамда толеранттылыққа тәрбиелеу
Психология пәнінің теориялық және методологиялық негізі, ғылыми негізі
Ақпараттық технологиялар
Пәндер