Көктем сәні. 3 сынып


Slide 1

Көктем сәні

3 сынып

Сынып мұғалімі: Ауданбаева Лаззат

Slide 2

Сабақтың мақсаты:

Ертегі мазмұны арқылы көктемгі табиғаттың жылылық ерекшелігін аңғарту. Қазақ халық ауыз әдебиеті жанрларымен таныстыруды одан әрі жалғастыру;

Ой-өрістерін, тіл байлығын, шығармашылық ойлау қабілеттрін, әдеби дүниетанымын дамыту;

Табиғатты қорғауға, әсемдікті түсіне білуге тәрбиелеу.

Slide 3

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

Сабақтың әдісі: Сыни тұрғысынан ойлау, жеке жұмыс, топтық жұмыс, бағалау әдісі, постер әдісі.

Пәнаралық байланыс: дүниетану, бейнелеу өнері, музыка

Күтілетін нәтиже: Оқушы қызығушылығы артады. Әдеби жанрларды ажырата біледі. Ой-өрісі, қабілеті дамиды. Эстетикалық талғам қалыптасады.

Тапсырма көздері: Жұппен жұмыс, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, сауалнама

Slide 4

І. Ұйымдастыру

Сынып оқушыларын

3 топқа бөлу

Гүлдер, құстар, аңдар

Slide 5

Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз. Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.

Психологиялық дайындық

Slide 6

Бір, екі, үш, Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз.

Slide 7

ІІ. Өтілген материалды пысықтау

"Жазғытұры",

"Жазғытұрым" өлеңдерін жатқа сұрау

Slide 8

Топпен жұмыс

«Жұптас - ойлан - бөліс» әдісі

1топ. Абай-ұлы ақын 2топ. Көктем қандай тамаша!

3топ. Көктемгі табиғат

Slide 9

ГРАФИКАЛЫҚ ДИКТАНТ

(ИӘ V, ЖОҚ - )

1. М. Әуезов қазақтың ұлы жазушысы

2. Шидем - ешкі жүнінен тоқылған сырт киім

3. К. Табей желтоқсан туралы жазды

4. Мамыр - қыс айы

5. Қоян жыртқыш аң емес

Slide 10

ІІ. Жаңа сабақ

1. Қызығушылықты ояту

-Қане, айналамызға зер салайық. Сіздер қандай көңіл-күйдесіздер?

-Көңілдің көтерілуі қай жыл мезгіліне тән?Неге?

Көктемгі табиғи өзгешелік қандай адамның мінез-құлқына тән?

Slide 11

2. Топтық жұмыс

"Көктем қандай тамаша"

Постер әдісі

Постермен жұмыс

жасайық,

Қызықтан қалыс

қалмайық

Топ болып қызық

жарыста,

Намыспен топты

қорғайық.

Slide 12

3. Мәтінді өз бетінше оқытып, топ ішінде талқылау

1-топ. Ертегі түрін анықтау, дәлелдеу

2-топ. Мәтіннен Қызыл Кітапқа енген жануарлардың сөзін тауып оқу

3-топ. Мәтіннен аңдардың сөзін тауып оқу

Slide 13

4. Мәтін желісі бойынша сахналық қойылым

Slide 14

6. Шығармашылық тапсырма

Әр оқушы өзіне ұнаған аңды

бір сөзбен сипаттау

Slide 15

5. Толықтыру «Мен-саған, сен-маған»

Мақал- мәтелдің жалғасын тап

1. Сәуір болса, күн күркірер,

Күн күркіресе, көп дүркірер.

2. Наурыздан соң қыс болмас,

Мизамнан соң жаз болмас.

3. «Көктемде бір тойдым,

Көбік қарда бір тойдым»

4. Жазғытұрым жел

жардай атанды жығар

5. Мезгілі жетсе

мұз ерір.

Slide 16

КӨКТЕМ

СӘНІ

7. ТОПТАСТЫРУ

Slide 17

ІҮ. Сабақты бекіту

Қандай шығармамен таныстық?

Қандай жанрдағы шығарма?

Кейіпкері кім?

Ертегі саған ұнады ма? Несімен ұнады?

Өзіңе жыл мезгілдері ішінен қайсысы ұнайды? Несімен ?

Slide 18

Оқушы шығармашылығы, ізденімпаздығы Блум таксономиясы

Нені білдім ?

Нені білгім келеді?

Slide 19

Ү. БАҒАЛАУ

Өзін-өзі бағалау

Slide 20

ҮІ. Үйге тапсырма

Мәтінді түсініп оқу

“Көктем” тақырыбына әңгіме жазу

Мәтін бойынша

қалаған аңының суретін салу

Slide 21

.

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Ғылым таппай мақтанба”
Наурыз
Махаббат - өмірдің ұлы сәні
ҚҰСТАР ҚОРАЗКҮРКЕТАУЫҚ ҚАЗ ҮЙРЕК
Құстарға қамқорлық
Оқушылардың сабаққа
Құстардың қысқа дайындығы
Махаббат - тіршілігіміздің басы мен аяғы
Одағай
Бөлме гүлдеріне арналған тыңайтқыштар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz