Қысқаша көбейту формулалары



Қысқаша көбейту
формулаларын тарау бойынша
қортындылау сабағы

Мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды қысқаша көбейту формулаларына
есептер шығарғанда қолдана білу;
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық ой ойлау
қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру;
Тәрбиелігі: Әр оқушыны өздігінен еңбектенуге шапшаңдыққа,
дәлдікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: Қайталау-қорытындылау сабағы.
Сабақтың әдісі: Деңгейлік тапсырмалар, сауалнамалық
жұмыстар.
Сабақтың көрнекілігі: Дидактикалық тапсырмалар,тесттік
тапсырмалар, бағалау парағы, интерактивті тақта.

Сабақтың жоспары:

Ұйымдастыру;
Үй тапсырмасын тексеру;
Жалғасын тап;
Оқулықпен жұмыс;
Сауалнама жұмысы
Деңгейлік тапсырма;
Математикалық лото;
Бағалау;
Үйге тапсырма;









a3-b3
(a-b)2
(a+b)3
a2-b2
(a+b)2
a3+b3
(a-b)3

•(a-b)(a+b)
•a3-3a2b+3ab2-b3
•(a-b)(a2+ab+b2)
•a2+2ab+b2
•(a+b)(a2-ab+b2)
•a2-2ab+b2
•a3+3a2b+3ab2+b3

III.Оқулықпен жұмыс


№193



(4x-3)(4x+3)-(4x-1)2=3x
16x2-9-16x2+8x-1-3x=0
5x-10=0
5x=10
x=2


3(x-1)2-3x(x-5)=21
3(x2-2x+1)-3x2+15x-21=0
3x2-6x+3-3x2+15x-21=0
9x-18=0
9x=18
x=3

•№211
•(x+5)3-(x+1)3=4(3x2-5)
x3+3x2·5+3x·52+53-(x3+3x2+3x+1)=12x220x3+15x2+75x+125-x3-3x2-3x-1=12x2-20
12x2+72x+124-12x2+20=0
72x=-144
x=-2



Тапсырманың шарты

IV.Тест

Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар.

Жауаптары

А) (3b-c)(3b+c)=3b2-c2;
В) (x+4)(4-x)=16 – x2;
Д) y4-25=(y2-5)(y2+5);

x-ті қандай бірмүшемен алмастырғанда n2+x+0,04 өрнегі
екімүшенің квадраты болады?

А) 0,2n және 0,2n;
С)4n және – 4n;

Дұрыс теңдікті анықтаңдар.

А) (3+a2)2=9+3a+a2;

С) 36n2-49=(6n+7)(7-6n);

В) 2n және – 2n;
Д) 0,4n және -0,4n;

С) (x+2y2)2=x2+4xy2+4y4;

Д) 16a4-24a2b+9b2=(8a2-3b)2;
В) (a2b3+4c4)2;
Д) (a2b3+4c4)(4c4-a2b3);

a4b6 – 16c8 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер.

А) (a2b3 – 4c4)2;
С) (a2b3-4c4)(a2b3+4c4);

4x2 – 25=0 теңдеуін шешіңдер.

169 – (z+7)2 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер.

Дұрыс теңдікті анықтаңдар.

А) 2,5;
В) -2,5;
С) -2,5; 2,5;
Д) -10; 10;
А) (6-z)(20+z) ;
В) (6-z)(z-20);
С) (6-z)(20-z);
Д) (z-6)(20-z);
А) 8t3+1=(2t-1)(4t2+2t+1);
В) 216a3-b6=(6a+b2)(36a2-6ab2-b3);
3
С) 27x -64y =(3x-4y)(9x +12xy+12xy+16y2);

413+143 –өрнегі қандай санға бөлінеді?

Айырманың квадраты шығатын етіп 0,25а2-*ab+9b2 өрнегіндегі
жұлдызшаның орнына сан қойыңдар.

А) 2;
С) 14;
А) 1,5;
С) 3;
А) 4;

В)7;
Д) 55;
В) -1,5;
Д) -3;
В) 40;

С) -40;

Д) -4;

1
С

А

С

С

С

А

С

Д

С

В

•1.Амалды орында :

k -t

•2.Көпмүше түрінде жаз:

(m-5)
m2-10m+25

•3.Көпмүшені екі мүшенің
кубы ретінде жаз:
(y-1)3

•4.Үшмүшені екі мүшенің
квадраты ретінде жаз:

a +2a+1

•5.Көбейтіндіні көпмүше
түрінде жаз:
a3-8

•6.Екі мүшенің қосындысының немесе айырымының
квадратын табу үшін “?” белгісін орташа қандай
өрнекті жазу керек?

m2

№368 қайталау


Ұқсас жұмыстар
Келтіру формуласы
Екі өрнектің қосындысының квадраты
Қысқаша көбейту формулалары туралы ақпарат
Математика - ғылымдар патшасы
Сабаққа дайындық
Формуланың аталуы
Қысқаша көбейту формулалаpы
Қысқаша көбейту формулалары тарауы бойынша қорытындылау сабағы
Бүтін өрнекті көпмүшеге түрлендіру
Бүтін өрнектерді түрлендіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz