Қысқаша көбейту формулалары



Қысқаша көбейту формулаларын тарау бойынша қортындылау сабағы

Мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды қысқаша көбейту формулаларына есептер шығарғанда қолдана білу;
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық ой ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру;
Тәрбиелігі: Әр оқушыны өздігінен еңбектенуге шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: Қайталау-қорытындылау сабағы.
Сабақтың әдісі: Деңгейлік тапсырмалар, сауалнамалық жұмыстар.
Сабақтың көрнекілігі: Дидактикалық тапсырмалар, тесттік тапсырмалар, бағалау парағы, интерактивті тақта.

Сабақтың жоспары:
Ұйымдастыру;
Үй тапсырмасын тексеру;
Жалғасын тап;
Оқулықпен жұмыс;
Сауалнама жұмысы
Деңгейлік тапсырма;
Математикалық лото;
Бағалау;
Үйге тапсырма;


a3-b3
(a-b) 2
(a+b) 3
a2-b2
(a+b) 2
a3+b3
(a-b) 3
(a-b) (a+b)
a3-3a2b+3ab2-b3
(a-b) (a2+ab+b2)
a2+2ab+b2
(a+b) (a2-ab+b2)
a2-2ab+b2
a3+3a2b+3ab2+b3

III. Оқулықпен жұмыс
№193
(4x-3) (4x+3) -(4x-1) 2=3x
16x2-9-16x2+8x-1-3x=0
5x-10=0
5x=10
x=2
3(x-1) 2-3x(x-5) =21
3(x2-2x+1) -3x2+15x-21=0
3x2-6x+3-3x2+15x-21=0
9x-18=0
9x=18
x=3
№211
(x+5) 3-(x+1) 3=4(3x2-5)
x3+3x2·5+3x·52+53-(x3+3x2+3x+1) =12x2-20x3+15x2+75x+125-x3-3x2-3x-1=12x2-20
12x2+72x+124-12x2+20=0
72x=-144
x=-2

IV. Тест
№
Тапсырманың шарты
Жауаптары
1
Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар.
А) (3b-c) (3b+c) =3b2-c2;
В) (x+4) (4-x) =16 - x2; С) 36n2-49=(6n+7) (7-6n) ;
Д) y4-25=(y2-5) (y2+5) ;
2
x-ті қандай бірмүшемен алмастырғанда n2+x+0, 04 өрнегі екімүшенің квадраты болады?
А) 0, 2n және 0, 2n; В) 2n және - 2n;
С) 4n және - 4n; Д) 0, 4n және -0, 4n;
3
Дұрыс теңдікті анықтаңдар.
А) (3+a2) 2=9+3a+a2;
С) (x+2y2) 2=x2+4xy2+4y4; Д) 16a4-24a2b+9b2=(8a2-3b) 2;
4
a4b6 - 16c8 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер.
А) (a2b3 - 4c4) 2; В) (a2b3+4c4) 2;
С) (a2b3-4c4) (a2b3+4c4) ; Д) (a2b3+4c4) (4c4-a2b3) ;
5
4x2 - 25=0 теңдеуін шешіңдер.
А) 2, 5; В) -2, 5;
С) -2, 5; 2, 5; Д) -10; 10;
6
169 - (z+7) 2 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер.
А) (6-z) (20+z) ; В) (6-z) (z-20) ;
С) (6-z) (20-z) ; Д) (z-6) (20-z) ;
7
Дұрыс теңдікті анықтаңдар.
А) 8t3+1=(2t-1) (4t2+2t+1) ; В) 216a3-b6=(6a+b2) (36a2-6ab2-b3) ;
С) 27x3-64y3=(3x-4y) (9x2+12xy+12xy+16y2) ;
8
413+143 -өрнегі қандай санға бөлінеді?
А) 2; В) 7;
С) 14; Д) 55;
9
Айырманың квадраты шығатын етіп 0, 25а2-*ab+9b2 өрнегіндегі жұлдызшаның орнына сан қойыңдар.
А) 1, 5; В) -1, 5;
С) 3; Д) -3;
10
А) 4; В) 40; С) -40; Д) -4;

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
С
А
С
С
С
А
С
Д
С
В


1. Амалды орында :
k2-t2

2. Көпмүше түрінде жаз:
m2-10m+25

3. Көпмүшені екі мүшенің кубы ретінде жаз:
(y-1) 3

4. Үшмүшені екі мүшенің квадраты ретінде жаз:
a2+2a+1

5. Көбейтіндіні көпмүше түрінде жаз:
a3-8

6. Екі мүшенің қосындысының немесе айырымының квадратын табу үшін “?” белгісін орташа қандай өрнекті жазу керек?
m2

№368 қайталау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz