Қысқаша көбейту формулалары




Презентация қосу
Қысқаша көбейту
формулаларын тарау бойынша
қортындылау сабағы

Мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды қысқаша көбейту формулаларына
есептер шығарғанда қолдана білу;
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық ой ойлау
қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру;
Тәрбиелігі: Әр оқушыны өздігінен еңбектенуге шапшаңдыққа,
дәлдікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: Қайталау-қорытындылау сабағы.
Сабақтың әдісі: Деңгейлік тапсырмалар, сауалнамалық
жұмыстар.
Сабақтың көрнекілігі: Дидактикалық тапсырмалар,тесттік
тапсырмалар, бағалау парағы, интерактивті тақта.

Сабақтың жоспары:

Ұйымдастыру;
Үй тапсырмасын тексеру;
Жалғасын тап;
Оқулықпен жұмыс;
Сауалнама жұмысы
Деңгейлік тапсырма;
Математикалық лото;
Бағалау;
Үйге тапсырма;









a3-b3
(a-b)2
(a+b)3
a2-b2
(a+b)2
a3+b3
(a-b)3

•(a-b)(a+b)
•a3-3a2b+3ab2-b3
•(a-b)(a2+ab+b2)
•a2+2ab+b2
•(a+b)(a2-ab+b2)
•a2-2ab+b2
•a3+3a2b+3ab2+b3

III.Оқулықпен жұмыс


№193



(4x-3)(4x+3)-(4x-1)2=3x
16x2-9-16x2+8x-1-3x=0
5x-10=0
5x=10
x=2


3(x-1)2-3x(x-5)=21
3(x2-2x+1)-3x2+15x-21=0
3x2-6x+3-3x2+15x-21=0
9x-18=0
9x=18
x=3

•№211
•(x+5)3-(x+1)3=4(3x2-5)
x3+3x2·5+3x·52+53-(x3+3x2+3x+1)=12x220x3+15x2+75x+125-x3-3x2-3x-1=12x2-20
12x2+72x+124-12x2+20=0
72x=-144
x=-2



Тапсырманың шарты

IV.Тест

Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар.

Жауаптары

А) (3b-c)(3b+c)=3b2-c2;
В) (x+4)(4-x)=16 – x2;
Д) y4-25=(y2-5)(y2+5);

x-ті қандай бірмүшемен алмастырғанда n2+x+0,04 өрнегі
екімүшенің квадраты болады?

А) 0,2n және 0,2n;
С)4n және – 4n;

Дұрыс теңдікті анықтаңдар.

А) (3+a2)2=9+3a+a2;

С) 36n2-49=(6n+7)(7-6n);

В) 2n және – 2n;
Д) 0,4n және -0,4n;

С) (x+2y2)2=x2+4xy2+4y4;

Д) 16a4-24a2b+9b2=(8a2-3b)2;
В) (a2b3+4c4)2;
Д) (a2b3+4c4)(4c4-a2b3);

a4b6 – 16c8 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер.

А) (a2b3 – 4c4)2;
С) (a2b3-4c4)(a2b3+4c4);

4x2 – 25=0 теңдеуін шешіңдер.

169 – (z+7)2 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер.

Дұрыс теңдікті анықтаңдар.

А) 2,5;
В) -2,5;
С) -2,5; 2,5;
Д) -10; 10;
А) (6-z)(20+z) ;
В) (6-z)(z-20);
С) (6-z)(20-z);
Д) (z-6)(20-z);
А) 8t3+1=(2t-1)(4t2+2t+1);
В) 216a3-b6=(6a+b2)(36a2-6ab2-b3);
3
С) 27x -64y =(3x-4y)(9x +12xy+12xy+16y2);

413+143 –өрнегі қандай санға бөлінеді?

Айырманың квадраты шығатын етіп 0,25а2-*ab+9b2 өрнегіндегі
жұлдызшаның орнына сан қойыңдар.

А) 2;
С) 14;
А) 1,5;
С) 3;
А) 4;

В)7;
Д) 55;
В) -1,5;
Д) -3;
В) 40;

С) -40;

Д) -4;

1
С

А

С

С

С

А

С

Д

С

В

•1.Амалды орында :

k -t

•2.Көпмүше түрінде жаз:

(m-5)
m2-10m+25

•3.Көпмүшені екі мүшенің
кубы ретінде жаз:
(y-1)3

•4.Үшмүшені екі мүшенің
квадраты ретінде жаз:

a +2a+1

•5.Көбейтіндіні көпмүше
түрінде жаз:
a3-8

•6.Екі мүшенің қосындысының немесе айырымының
квадратын табу үшін “?” белгісін орташа қандай
өрнекті жазу керек?

m2

№368 қайталау


Ұқсас жұмыстар
Келтіру формуласы
Қысқаша көбейту формулалары туралы ақпарат
Математика - ғылымдар патшасы
Сабаққа дайындық
Қысқаша көбейту формулалаpы
Қысқаша көбейту формулалары тарауы бойынша қорытындылау сабағы
Бүтін өрнекті көпмүшеге түрлендіру
Бүтін өрнектерді түрлендіру
Екі өрнектің квадраттарының айырымы
Өрнектерді тепе - тең түрлендіру
Пәндер