Абай. "Қансонарда бүркітші шығады аңға" өлеңі




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:
«Қансонарда бүркітші
шығады аңға» өлеңі

Абай Құнанбаев
(1845-1904)

Сабақтың мақсаты:
білімділік:

тәрбиелік:

Абайдың ақындық, суреткерлік
құдіретін таныту. Аңшылық өнер
туралы кең түрде мағлұмат бер.
аңшылыққа деген қызығушылығын ояту
арқылы табиғатты сүюге, қастерлеуге
баулу; татулық, жомарттық секілді
адамгершілік қасиеттергетәрбиелеу.

дамытушылық: сыныптағы оқушылардың
мәнерлеп оқу техникасын жетілдіру,
өз ойын еркін айтуға,шығармашылық
жұмыстарға жетелеу.

Сабақтың типі: жаңа материалды игеру сабағы
Сабақтың түрі: электрондық сабақ

Әдістері: 1) Ауызша баяндау әдісі
2) Иллюстрациялық әдіс
3) «Сын тұрғысынан ойлау»
технологиясы
4) Мультимедиялық оқыту
5) Салыстырмалы әдіс
6) Жұптық технология
7) Іздендіру әдісі
8) Жекелеп оқыту технологиясы
9) Шаталовтың «Тірек - сызба»
технологиясы

Көрнекілігі:
 
Техникалық құралдар:
 
Пәнаралық байланыс:

электронды оқулық, бүктеме, плакат, слаидтар
мультимедиапроектор, компьютер
информатика, экология, география, бүгінгі өмір

Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
(оқушылармен амандасу, түгендеу,
құрылғыларды іске қосу)
ІІ Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
1. Махамбет Өтемісұлы туралы мәлімет.
2. Махамбеттің досы Исатайға арналған өлеңдер.
3. «Тарланым» өлеңін жатқа айту.

ІІІ Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі
Абай – ХІХ ғасырдағы қазақтың
данышпаны, суреткер ақыны, өз ұрпағын
өнер- білімге үндеген ойлы ағартушы.
Лирикалары. Табиғат лирикасына
арналған өлеңдерімен таныстыру.
(схема жалғанды).
«Қансонарда бүркітші шығады аңға»
өлеңінің

Жоспары
1. Аңшылық жайында.
2.Қыранның түлкіге түсуі.
3.Ақынның сезімі.

Қағушы

Хабаршы

Бүркітші
Ұзақ

С
О
Н
А
Р

Келте
Жақсы

Ізші

Тосқауылшы

Аңшы
серіктері
Аңшылық

Қазақ халқы
табиғаты

Ш
А
Р
Т
Ы

Жарау
ат
Ықшам
киім
Тату
жолдас

Таудағы
тыныштық

Бүркіт салу
көрінісі
Қағушы

Бүркітші
орны

Бүркіттің
ұшуы

Түлкіні
алу

Қажеттілік:

Тұзақ, қақпан

садақ
берен мылтық

құмай тазы

жүйрік ат

Кітаппен жұмыс:
(тізбектей, мәнерлеп оқу).
Әдеби – теориялық талдау.
(Өлеңді құрылысына қарай
талдау, көркемдегіш сөздерді табу)

Сөздік жұмысы: Дәптермен жұмыс
Сонар – қар жауған соң аңның ізін қуып аулау.
Ғанибет – қызықты көңіл көтеру.
Томаға – бүркіттің бас қабы.
Қырымнан – алыстан.
Қаса сұлу – нағыз сұлу.
Қырық пышақпен қыржыңдау – түлкінің тісін
қайрап, айбат шегуі.
Сегіз найза – бүркіттің болат тырнағы.
Үйірімен үш тоғыз – кәде түрі, олжалы бол.

Топтық жұмыс.
РАФТ жазу
(берілген суретке қарап ой айту).

Сөзжұмбақ шешу «Қансонар».

Бекіту кезеңі.
Ақын өлеңін оқығаннан кейін туған ой.
Автор орындығы (суретші, оқырман, оқушы)
Эвристикалық әңгіме бойынша оқушылардың
сабақты қорытындылауы.

Үзінді жаттау.
«Түлкі алған
бүркіт» немесе
«Қанды көз
қайқаң қағып
шықса аспанға»
тақырыптарында ойтолғау
жазу.


Ұқсас жұмыстар
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі. Абай Құнанбаев (1845-1904)
Абай Құнанбаев 1845-1904 туралы
Абай Құнанбаев "Қансонарда бүркітші шығады аңға"
Абай ( Ибраһим ) Құнанбаев
Талантты балалары
Қазақтың классик жазушысы
Абай Құнанбаевтың табиғат лирикасына арналған өлеңдері
Қазақ балалар әдебиеті - қазақ әдебиетінің мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларға арналған саласы
Абай қай рудан
“Механика” тарауын қорытындылау
Пәндер