Математикадан таңдау сабағы



Мұхамедғали Күлпаш Әбдісалыққызы
-Санаты:бірінші -Математика пәні мұғалімі
-Еңбек өтілі - 30 жыл
-Білімі - жоғары
"Қ. Топаев атындағы орта мектебі"ММ-сі
Қостанай облысы, Жангельдин ауданы, Ақшығанақ ауылы

Қ. Топаев атындағы орта мектебі
Пән мұғалімі: Мұхамедғали Күлпаш
Әбдісалыққызы
Екі орынды сандарды 11-ге, 25-ке, 99-ға
ауызша көбейту.
Математикадан
таңдау сабағы
5 сынып

Білімділігі: Оқушылардың ауызша есептеу
дағдыларын қалыптастыру;
Білімдерін кеңейту, білімін пысықтау.
оқушылардың ойлау қабілетін
дамытып, математикалық
ой-өрісін кеңейту. Ауызша
есептер шығаруға машықтандыру.
Тәрбиелік: Өз бетінше жұмыс істеу
іс-әрекеттерін жетілдіру, ауызша
есептеу мәдениетін арттыру,
Дамытушылық:
Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту. Сөздік қорын молайту.
Сабаққа қызығушылығын арттыру

Сабақ түрі:ойын сабақ
Сабақ әдісі:Сұрақ -жауап
Сабақ көрнекілігі:интерактивті
тақта

І. Ұйымдастыру кезеңі: /Оқушы түгендеу, спикер сайлау / 2. Екі орынды сандарды 11-ге, 99-ға, екі орынды жұп сандарды 25-ке көбейту ережесінен түсінік беру. 3. Топтық жұмыс 4. Логикалық есептер 5 Сергіту сәті 6. Санға байланысты мақал-мәтелдер жалғасын табу /мақалда кездескен сандарды үш тілде жазу және айту. 7. Ауызша есептер шығару
Сабақтың барысы


2 бөлім. Екі орынды сандарды 11-ге, 25-ке, 99-ға көбейтудің ауызща есептеу ережесі/әдістері/.
Екі орынды санды 25-ке көбейту.
б/ Берілген санды 4-ке бөлеміз,
егер қалдық о болса, екі 00 тіркейміз.
Қалдық 1 болса, онда25 тіркейміз.
Қалдық 2 болса, онда 50 тіркейміз.
Қалдық 3 болса, онда 75 тіркейміз.
64*25=﴾ 64/4 ﴿= 1600
73*25 = ﴾73/4﴿=1825
18*25=﴾18/4﴿=450
83*25=/83/4/=2075
Екі орынды санды 11-ге көбейту.
а/Санның ондығы мен бірлігін қосып,
осы қосындыны берілген
санның цифрларының
арасына жазамыз.
Ескерту:Егер қосынды екі орынды
сан болса, онда оның ондығын
алдыңғы санға қосамыз.
32*11= 3/3+2/2=352
78*11=7/7+8/8=7/15/8=/7+1/58=858
.
Екі орынды санды 99-ға көбейту.
в/Санды 100-ге көбейтеміз,
нәтижесінен сол санды
алып тастаймыз. .
68*99=68*100-68= 6732
98*99=98*100-98=9702

Қызықты тапсырмалар шешу арқылы ізденуге баулу

І-топ “Алғырлар”
ІІ-топ “Білімділер”
Екі топқа бөлеміз.
42*11 84*25 22*75 54*11 74*25 62*75
88*11 48*25 91*75 98*11 36*25 93*75
99*11 24*25 67*75 27*11 88*25 28*75
3 бөлім. Топтық жұмыс


4 бөлім. Логикалық
есептер
1. Мерген нысанаға 10 рет атып,
90 ұпай жинады. Оның төртеуін
ондыққа, сегіздікке, жетілікке
тигізді. Ол тоғыздыққа нешеуін,
сегіздікке нешеуін, жетілікке
нешеуін тигізді?
Аң таппаған, атынан көреді.
Ата алмаған, мылтығынан көреді.
Шешуі:
7х1+8х2+9х3+10х4=90 болғандықтан,
жетілікке біреуін, сегіздікке екеуін,
тоғыздыққа үшеуін, ондыққа
төртеуін тигізді.

2. Шахерезада саны 1001. Бұл санның ерекшелігі неде?
Мұның ерекшелігі:бұл 1001 саны 7, 11, 13 сандарына қалдықсыз бөлінеді немесе1001=7*11*13 болады. Бірақ бұл санның ерекшелігі бұнда емес. Ке з келген үш таңбалы санды 1001 -ге көбейткенде шығатын көбейтіндіні осы үш таңбалы санды екі рет қайталап жазса жеткілікті болады мысалы:873*1001=873873 873873/1001=873 236*1001=236236

5 бөлім. Сергіту сәті:
Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай.
Айтыңдаршы бұл қандай сан,
Жан жағына қарамай.
/натурал сан/
Бүтін сан, бөлшек сандар,
Барлығы да бар онда.
Бұл қандай сан айтыңдаршы,
Оң, теріс сандар осында.
/рационал сандар/.

Санның орысша, ағылшынша аудармасын айту
1. Алтау ала болса, ауыздағы кетеді.
/Төртеу түгел болса, төбедегі келеді. /
Алты-шесть-six/сикс/
Төрт-четыре-four/фо/
2. Жеті жұрттың тілің біл,
/Жеті түрлі ілім біл/.
Жеті -семь-seven/севен/
6- бөлім. Жалғасын тап
/көп тіл білу -өмір талабы/

3. Жүз сомың болғанша,
/он досың болсын/.
Жүз -сто- hundred /хендрит/
Он-десять- ten /тен/
4. Ақылмен мыңды, /ақырумен бірді/.
Мың-тысяча- thousand /уан саузнд/
Бір-один- one /уан/.


5. Мыңнан біреу-көсем,
/Жүзден біреу -шешен/.
Мың-тысяча- thousand /уан саузнд/
Жүз -сто- hundred /хандрит/
6. Біреу тойып секіреді,
/Біреу тоңып секіреді/.
Бір -один - one /уан/.

А
7- бөлім. Ауызша есепте:
1) 38 + 162 2) 5 200 3) 79 - 25 4) 52 : 4
6 - 710 : 6 + 17
- 400 : 10 9 : 6
:5 +31 +29 *9
? ? ? ?
1) 30 90 2) 15 + 65 3) 90 : 5 4) 640 - 560
+ 1300 3 - 11 4
: 50 : 12 9 + 280
- 44 - 20 + 137 : 30
Ә

Қабілеттеріне қарай оқушы білімін тексеру мониторнигі
- 8 оқушы
- 8 оқушы
- 6 оқушы
- 4 оқушы
Қорытындылау
Өте жақсы
Қанағат
танарлық
Жақсы
нашар

Көңіл қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz