Математикадан таңдау сабағы


Slide 1

Мұхамедғали Күлпаш Әбдісалыққызы

-Санаты:бірінші -Математика пәні мұғалімі

-Еңбек өтілі - 30 жыл

-Білімі - жоғары

"Қ. Топаев атындағы орта мектебі"ММ-сі

Қостанай облысы, Жангельдин ауданы, Ақшығанақ ауылы

Slide 2

Қ. Топаев атындағы орта мектебі

Пән мұғалімі: Мұхамедғали Күлпаш

Әбдісалыққызы

Екі орынды сандарды 11-ге, 25-ке, 99-ға

ауызша көбейту.

Математикадан

таңдау сабағы

5 сынып

Slide 3

Білімділігі: Оқушылардың ауызша есептеу

дағдыларын қалыптастыру;

Білімдерін кеңейту, білімін пысықтау.

оқушылардың ойлау қабілетін

дамытып, математикалық

ой-өрісін кеңейту. Ауызша

есептер шығаруға машықтандыру.

Тәрбиелік: Өз бетінше жұмыс істеу

іс-әрекеттерін жетілдіру, ауызша

есептеу мәдениетін арттыру,

Дамытушылық:

Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту. Сөздік қорын молайту.

Сабаққа қызығушылығын арттыру

Slide 4

Сабақ түрі:ойын сабақ

Сабақ әдісі:Сұрақ -жауап

Сабақ көрнекілігі:интерактивті

тақта

Slide 5

І. Ұйымдастыру кезеңі: /Оқушы түгендеу, спикер сайлау / 2. Екі орынды сандарды 11-ге, 99-ға, екі орынды жұп сандарды 25-ке көбейту ережесінен түсінік беру. 3. Топтық жұмыс 4. Логикалық есептер 5 Сергіту сәті 6. Санға байланысты мақал-мәтелдер жалғасын табу /мақалда кездескен сандарды үш тілде жазу және айту. 7. Ауызша есептер шығару

Сабақтың барысы

Slide 6 Slide 7

2 бөлім. Екі орынды сандарды 11-ге, 25-ке, 99-ға көбейтудің ауызща есептеу ережесі/әдістері/.

Екі орынды санды 25-ке көбейту.

б/ Берілген санды 4-ке бөлеміз,

егер қалдық о болса, екі 00 тіркейміз.

Қалдық 1 болса, онда25 тіркейміз.

Қалдық 2 болса, онда 50 тіркейміз.

Қалдық 3 болса, онда 75 тіркейміз.

64*25=﴾ 64/4 ﴿= 1600

73*25 = ﴾73/4﴿=1825

18*25=﴾18/4﴿=450

83*25=/83/4/=2075

Екі орынды санды 11-ге көбейту.

а/Санның ондығы мен бірлігін қосып,

осы қосындыны берілген

санның цифрларының

арасына жазамыз.

Ескерту:Егер қосынды екі орынды

сан болса, онда оның ондығын

алдыңғы санға қосамыз.

32*11= 3/3+2/2=352

78*11=7/7+8/8=7/15/8=/7+1/58=858

.

Екі орынды санды 99-ға көбейту.

в/Санды 100-ге көбейтеміз,

нәтижесінен сол санды

алып тастаймыз. .

68*99=68*100-68= 6732

98*99=98*100-98=9702

Slide 8

Қызықты тапсырмалар шешу арқылы ізденуге баулу

Slide 9

І-топ “Алғырлар”

ІІ-топ “Білімділер”

Екі топқа бөлеміз.

42*11 84*25 22*75 54*11 74*25 62*75

88*11 48*25 91*75 98*11 36*25 93*75

99*11 24*25 67*75 27*11 88*25 28*75

3 бөлім. Топтық жұмыс

Slide 10 Slide 11

4 бөлім. Логикалық

есептер

1. Мерген нысанаға 10 рет атып,

90 ұпай жинады. Оның төртеуін

ондыққа, сегіздікке, жетілікке

тигізді. Ол тоғыздыққа нешеуін,

сегіздікке нешеуін, жетілікке

нешеуін тигізді?

Аң таппаған, атынан көреді.

Ата алмаған, мылтығынан көреді.

Шешуі:

7х1+8х2+9х3+10х4=90 болғандықтан,

жетілікке біреуін, сегіздікке екеуін,

тоғыздыққа үшеуін, ондыққа

төртеуін тигізді.

Slide 12

2. Шахерезада саны 1001. Бұл санның ерекшелігі неде?

Мұның ерекшелігі:бұл 1001 саны 7, 11, 13 сандарына қалдықсыз бөлінеді немесе1001=7*11*13 болады. Бірақ бұл санның ерекшелігі бұнда емес. Ке з келген үш таңбалы санды 1001 -ге көбейткенде шығатын көбейтіндіні осы үш таңбалы санды екі рет қайталап жазса жеткілікті болады мысалы:873*1001=873873 873873/1001=873 236*1001=236236

Slide 13

5 бөлім. Сергіту сәті:

Нәрселерді санағанда,

Керек ол бізге ауадай.

Айтыңдаршы бұл қандай сан,

Жан жағына қарамай.

/натурал сан/

Бүтін сан, бөлшек сандар,

Барлығы да бар онда.

Бұл қандай сан айтыңдаршы,

Оң, теріс сандар осында.

/рационал сандар/.

Slide 14

Санның орысша, ағылшынша аудармасын айту

1. Алтау ала болса, ауыздағы кетеді.

/Төртеу түгел болса, төбедегі келеді. /

Алты-шесть-six/сикс/

Төрт-четыре-four/фо/

2. Жеті жұрттың тілің біл,

/Жеті түрлі ілім біл/.

Жеті -семь-seven/севен/

6- бөлім. Жалғасын тап

/көп тіл білу -өмір талабы/

Slide 15

3. Жүз сомың болғанша,

/он досың болсын/.

Жүз -сто- hundred /хендрит/

Он-десять- ten /тен/

4. Ақылмен мыңды, /ақырумен бірді/.

Мың-тысяча- thousand /уан саузнд/

Бір-один- one /уан/.

Slide 16 Slide 17

5. Мыңнан біреу-көсем,

/Жүзден біреу -шешен/.

Мың-тысяча- thousand /уан саузнд/

Жүз -сто- hundred /хандрит/

6. Біреу тойып секіреді,

/Біреу тоңып секіреді/.

Бір -один - one /уан/.

Slide 18

А

7- бөлім. Ауызша есепте:

1) 38 + 162 2) 5  200 3) 79 - 25 4) 52 : 4

 6 - 710 : 6 + 17

- 400 : 10  9 : 6

:5 +31 +29 *9

? ? ? ?

1) 30  90 2) 15 + 65 3) 90 : 5 4) 640 - 560

+ 1300  3 - 11  4

: 50 : 12  9 + 280

- 44 - 20 + 137 : 30

Ә

Slide 19

Қабілеттеріне қарай оқушы білімін тексеру мониторнигі

- 8 оқушы

- 8 оқушы

- 6 оқушы

- 4 оқушы

Қорытындылау

Өте жақсы

Қанағат

танарлық

Жақсы

нашар

Slide 20

Көңіл қойып

тыңдағандарыңызға

рахмет.


Ұқсас жұмыстар
Теңдеулер жүйесін шешу
Процесс Ақпараттық процесс
Шағын топтар тапсырмасы Алақан әдісі
Мақта қыздың тапсырмасы
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
Бастауыш мектеп
Математикадан факультативтік курстар
«Таза бұлақ» әңгімесі тіл ұстарту сабағында
Биология бойынша зерттеушілік әрекетке үйрету
Дамыта оқыту технологиялары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz