Математикадан таңдау сабағы




Презентация қосу
-Санаты:бірінші

-Математика пәні
мұғалімі
-Еңбек өтілі – 30 жыл
-Білімі – жоғары

Қ.Топаев атындағы орта мектебі

Пән мұғалімі:

Мұхамедғали Күлпаш
Әбдісалыққызы

М
А
Қ
С
А
Т
Ы

Білімділігі: Оқушылардың ауызша есептеу
дағдыларын қалыптастыру;
Білімдерін кеңейту ,білімін пысықтау.

оқушылардың ойлау қабілетін
дамытып, математикалық
ой-өрісін кеңейту. Ауызша
есептер шығаруға машықтандыру.

Дамытушылық:
Оқушылардың ойлау қабілетін
дамыту. Сөздік қорын молайту.
Сабаққа қызығушылығын арттыру

Тәрбиелік: Өз бетінше жұмыс істеу

іс-әрекеттерін жетілдіру,ауызша
есептеу мәдениетін арттыру,

Сабақ түрі:ойын сабақ
Сабақ әдісі:Сұрақ –жауап
Сабақ көрнекілігі:интерактивті
тақта

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі:
/Оқушы түгендеу ,спикер сайлау /
2.Екі орынды сандарды 11-ге ,99-ға,екі орынды жұп
сандарды 25-ке көбейту ережесінен түсінік беру.
3. Топтық жұмыс
4. Логикалық есептер
5 Сергіту сәті
6. Санға байланысты мақал-мәтелдер жалғасын
табу /мақалда кездескен сандарды үш тілде жазу және
айту.
7.Ауызша есептер шығару

2 бөлім.Екі орынды сандарды 11-ге,25-ке,99-ға
көбейтудің ауызща есептеу ережесі/әдістері/.

Екі орынды санды 11-ге көбейту.
а/Санның ондығы мен бірлігін қосып,
осы қосындыны
. берілген
санның цифрларының
арасына жазамыз.
Ескерту:Егер қосынды екі орынды
сан болса,онда оның ондығын
алдыңғы санға қосамыз.
32*11= 3/3+2/2=352
78*11=7/7+8/8=7/15/8=/7+1/58=858

Екі орынды санды 25-ке көбейту.
б/ Берілген санды 4-ке бөлеміз,
егер қалдық о болса,екі 00 тіркейміз.
Қалдық 1 болса, онда25 тіркейміз.
Қалдық 2 болса, онда 50 тіркейміз.
Қалдық 3 болса, онда 75 тіркейміз.
64*25=﴾ 64/4 ﴿= 1600
73*25 = ﴾73/4﴿=1825
18*25=﴾18/4﴿=450
83*25=/83/4/=2075

Екі орынды санды 99-ға көбейту.
в/Санды 100-ге көбейтеміз,
нәтижесінен сол санды
алып тастаймыз..
68*99=68*100-68= 6732
98*99=98*100-98=9702

Қызықты
тапсырмалар
шешу
арқылы
ізденуге баулу

І-топ “Алғырлар”

42*11 84*25
88*11 48*25
99*11 24*25

22*75
91*75
67*75

ІІ-топ “Білімділер”

54*11
98*11
27*11

74*25
36*25
88*25

62*75
93*75
28*75

1.Мерген нысанаға 10 рет атып,
90 ұпай жинады.Оның төртеуін
ондыққа,сегіздікке,жетілікке
тигізді.Ол тоғыздыққа нешеуін,
сегіздікке нешеуін,жетілікке
нешеуін тигізді?
Аң таппаған,атынан көреді.
Ата алмаған,мылтығынан көреді.
Шешуі:
7х1+8х2+9х3+10х4=90 болғандықтан,
жетілікке біреуін,сегіздікке екеуін,
тоғыздыққа үшеуін,ондыққа
төртеуін тигізді.

2.Шахерезада саны 1001.Бұл санның
ерекшелігі неде?
Мұның ерекшелігі:бұл 1001 саны 7,11,13
сандарына қалдықсыз бөлінеді
немесе1001=7*11*13 болады.Бірақ бұл
санның ерекшелігі бұнда емес.Ке з келген үш
таңбалы санды 1001 –ге көбейткенде
шығатын көбейтіндіні осы үш таңбалы
санды екі рет қайталап жазса жеткілікті
болады мысалы:873*1001=873873
873873/1001=873
236*1001=236236

Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай.
Айтыңдаршы бұл қандай сан,
Жан жағына қарамай.
/натурал сан/
Бүтін сан,бөлшек сандар,
Барлығы да бар онда.
Бұл қандай сан айтыңдаршы,
Оң, теріс сандар осында.
/рационал сандар/.

Санның орысша,ағылшынша
аудармасын айту
1.Алтау ала болса,ауыздағы кетеді.
/Төртеу түгел болса,төбедегі келеді./
Алты-шесть-six/сикс/
Төрт-четыре-four/фо/
2.Жеті жұрттың тілің біл,
/Жеті түрлі ілім біл/.
Жеті –семь-seven/севен/

3.Жүз сомың болғанша,
/он досың болсын/.
Жүз –сто- hundred /хендрит/
Он-десять- ten /тен/
4.Ақылмен мыңды,/ақырумен бірді/.
Мың-тысяча- thousand /уан саузнд/
Бір-один- one /уан/.

5.Мыңнан біреу-көсем,
/Жүзден біреу –шешен/.
Мың-тысяча- thousand /уан саузнд/
Жүз –сто- hundred /хандрит/
6.Біреу тойып секіреді,
/Біреу тоңып секіреді/.
Бір –один - one /уан/.

7- бөлім.Ауызша есепте:
А

1) 38 + 162
- 400
:5
?

2)

5 200
- 710
: 10
+31
?

3) 79 - 25
:6
+29
?

4) 52 : 4
+ 17
:6
*9
?

Ә
1) 30 90
+ 1300
: 50
- 44

2) 15 + 65
: 12
- 20

3) 90 : 5
- 11
+ 137

4) 640 – 560
+ 280
: 30

Қабілеттеріне қарай оқушы білімін тексеру
мониторнигі

Өте жақсы

Жақсы

Қанағат
танарлық

нашар

-8

оқушы

- 8 оқушы
- 6 оқушы

- 4 оқушы
Қорытындылау


Ұқсас жұмыстар
Теңдеулер жүйесін шешу
Процесс Ақпараттық процесс
Шағын топтар тапсырмасы Алақан әдісі
Мақта қыздың тапсырмасы
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
Бастауыш мектеп
Математикадан факультативтік курстар
«Таза бұлақ» әңгімесі тіл ұстарту сабағында
Биология бойынша зерттеушілік әрекетке үйрету
Дамыта оқыту технологиялары
Пәндер