Деформация. Гук заңы
Презентация қосу
№119 Маятас жалпы орта мектебі
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: « Деформация. Гук
заңы»
Сыныбы: 7
Физика пәнінің мұғалімі:
Еримбетова Жанар Каппаровна.
2013-2014 оқу жылы
Деформация.Гук заңы
МАҚСАТЫ:
Білімдік міндет:
Серпімділік күші, деформация
және Гук заңының қандай физикалық шамаларға
тәуелді екендігін білу міндеті.
Дамыту міндет:
Серпімділік күші, деформация
және Гук заңы туралы білімдерін, оқушылардың
өзіндік ойлау белсенділігі мен танымдық
қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік міндет: Сабақ барысында оқушылардың
дербестігін, пікір алмасуға, шығармашылық өздігінен
білім алуға тәрбиелеу.
Сабақ жоспары.
. 1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын сұрау(Ой қозғау)
3. Жаңа материалды игеру.
4. Жаңа тақырыпты түсінігін алғашқы
тексеру.(Есептер шығару)
5. Сабақты бекіту.(Тестпен жұмыс)
6.Сабақты қорытынылау.(Формуланың
дұрысын тап)
7. Үйге тапсырма
8. Оқушыларды бағалау
Үй тапсырмасын сұрау(Ой қозғау)
1.Ауырлық күші дегеніміз не?
2. Ауырлық күшін алғаш қай елдің ғалымы ашты?
3.Ауырлық күшінің формуласын жаз?
4. Еркін түсу үдеуінің сан мәні нешеге тең?
5. Ауырлық күшінің бағыты қалай бағытталған?
6. Дененің салмағы дегеніміз не?
7. Саламақсыздық дегеніміз не?
8. Дене салмағының формуласы неге тең?
9.Салмақсыздық күйге мысал келтіріңдер ?
10.Асқын салмақ дегеніміз не?
Жаңа сабақ
$34 Деформация
$35 Гук заңы
Серпімді деформацияға мысалдар
Серпімсіз деформацияға мысалар
Серпімділік күші –бұл күшті 1660 жылы
ағылшын физигі Роберт Гук анықтаған.
Серіппеге неғұрлым көбірек жүк ілсек, ол көбірек
созылады
Серіппенің созылуы оның жасалған материалына тәуелді
Серпімділік күші әсерлесуші екі бөлшектің ара
қашықтығының өзгеруіне байланысты болады.
Бұл күш денелерді сыққанда, созғанда және т.б.
жағдайларда пайда болады.
Серпімділік күшті Гук заңы арқылы анықтауға болады.
Минус таңбасы серпімділік күшінің деформацияланған
бөлшектердің орын ауыстыруына қарама-қарсы
бағытталғанын көрсетеді.
Гук заңы
F=-kx
F-серпімділік күші.
F=1H
К-қатаңдық. K=1H/м
Х-дененің сығылу және
созылу шамасы. Х=l-l.
Х=1м
Серпімділік күші
F -векторлық шама
К-қатаңдық
l0 (бастапқы ұзындық)векторлық шама
l(соңғы ұзындық)-
векторлық шама
Есептер шығару
№1
(5 балл)
• Серіппенің қатаңдығы 6*103н/м.
Оның серпімділік қасиетінің
сақталу шегі 18мм.Серпімділік
күшін табыңдар?
№2
(10 балл)
• Болат серіппе 260Н күштің
әсерінен 40мм-ге созылды.
Серіппенің қатаңдығы неге тең?
№3
(15 балл)
• 320Н күштің әсерінен
амортизатордың серіппесі 9мм-ге
сығылады. 1,6кН күштің әсерінен
серіппе қаншаға сығылады?
Жауаптар:
№1 Ж: 108Н
№2 Ж: 6,5кН/м
№3Ж: 0,045м=45мм
Тестпен жұмыс
(Оқушыларға кеспе қағазға таратылады)
С тобы(өте жақсы оқитын оқушыға)
1. Қатаңдық коэффициенті 100 Н/м серіппені 0,01 м-ге созатын күш
A) 100 Н.
B) 50 Н.
C) 1 Н. D) 5 Н.
2. F=3 Н күштің әсерінен 6 см-ге ұзарған серіппенің қатаңдығы
A) 10 Н/м.
B) 50 Н/м.
C) 0,5 Н/м.
D) 5 Н/м.
3. Қатаңдығы 300 Н/м серіппе 50 мм-ге созылды.
Жүкті осындай деформацияға ұшыратқан күштің шамасы неге тең?
A) 15Н
B) 20 Н
C) 21 Н
D) 18 Н
4. Гук заңына қай күш сәйкес келеді?
А)Ауырлық күші
B) Салмақ
C) Салмақсыздық
D) Серпімділік күші
5.Қатаңдықтың Си жүйесіндегі өлшем бірлігі?
A) Н
B) Н /м
C) кг
D) м
В тобы(жақсы оқитын оқушыға)
1. Қатаңдық коэффиценті қандай физикалық шама?
А) Векторлық
В) Скаляр
С) Дұрыс жауап жоқ
D) Жоғары бағытталған күш
2. Серпімділік күшінің формуласы көрсет?
А) F=mg
B) P=mg
C) F=-kx
D)m=ρV
3. Серіппенің ұзаруының СИ жүйесіндегі өлшем бірлігі?
A) Н
B) Н /м
C) кг
D) м
4. Қатаңдық коэффициенті 500 Н/м серіппені 0,5 м-ге созатын күш
A) 25 Н.
B) 50 Н.
C) 1 Н.
D) 250 Н.
5. F=18 Н күштің әсерінен 6 см-ге ұзарған серіппенің қатаңдығы
A) 10 Н/м.
B) 50 Н/м.
C) 300 Н/м.
D) 5 Н/м.
Т е с т жауаптары
А- нұсқа
В- нұсқа
С- нұсқа
1. В
1.А
1.С
2. А
2.С
2.В
3. С
3.Д
3.А
4.А
4.Д
4.Д
5.А
5.С
5.В
Формуланың дұрысын тап
1. Ауырлық күші
А) P=mg
2. Серпімділік күші
Б)
3. Салмақ
В)
4. Қатаңдық
5. Масса
6. Серіппенің ұзаруы
Г) m=ρV
Д) F=mg
Е) F=-kx
Жауаптар
1.Д
3.А
5.Г
2.Е
4.В
6.Б
Үйге тапсырма:
$32 оқу
13-жаттығу.
№2-4есептер
Бағалау парағы
Оқушыларға өзін-өзі бағалау парағы
таратылады. Әр кезеңнен кейін өздерін
бағалап отырады.Сабақтың соңында
барлық оқушы бағалау парақтарына қарап
бағасын
Оқушыны
Ой қояды.(Үлгісі)
Есеп
тес Формулан
Жалпы бағасы
ң атыжөні
қозғау шығар
у
т
ың
дұрысын
тап
балл
Сапар Н
1+1+
15+10
+5
Исмурза С
1+0+
5+10
Абдуалі А
0
15+5
Оқушыларды бағалау:
41-45 балл «5»
31-40 балл «4»
20-30балл «3»
10-19балл «2»
Зейін қойып
тыңдағандар
ыңыз үшін
рахмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz