Жақсылардың жақсысы. Әдебиеттік оқу




Презентация қосу
№119 Маятас жалпы орта мектебі

Жақсылардың жақсысы
3 «Ә» сынып Әдебиеттік оқу
Мұғалім : Қалшабаева Улбике Шертайқызы

Сабақтың мақсаты:

а) Оқушылардың қызығушылығын
оятып, ой жинақтап, тұжырым жасауға үйрету, түсініп оқуға,
өз ойын еркін жеткізуге, өзгенің пікірін тыңдауға дағдыландыру.
б) Ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру, топпен , жеке
жұмыс жасауға дағдыландыру, жан-жақты ойлау қабілетін
дамыту.
в) Еңбекқорлыққа баулу, сабырлыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу

Көрнекілігі: жұмбақтар, суреттер, стикер, ребус, түрлітүсті қалам, бағалау парағы, ұршық, өрмек, кітап (энциклопедия )

Әдіс-тәсілдер: АКТ, сыни тұрғыдан

ойлау, диалог, өзінөзі бағалау, ой шақыру, сұрақ-жауап, жинақтау, топпен жұмыс,
ойын.

Сабақ барысы
Ширату : Кім тапқыр? (Топтық жұмыс)
Кім жылдам?

Үй жұмысы:

Ұшқыш болғым келеді.
Эссе: Кім болам?

Жаңа сабақ: Жұмбақ
Ой шақыру, қорғау
Зерттеу, қорғау

Автор туралы
Оқулықпен жұмыс Оқу өзбетінше,
Мағанасын талдау,
Сөздікпен жұмыс

Сипаттау
Не қосар едің?

Амандасу рәсімі:

Амансың ба Алтын күн!
Амансың ба Көк аспан"
Амансың ба Достарым!
Сендерді көрсем қуанам!

Бағалау парағы
Оқушының аты-жөні:..................................
Тапсырма
Ширату

балл

Үй жұмысы:
Ұшқыш болғым келеді.
Эссе: Кім болам?
Жұмбақ
Ой шақыру, қорғау
Зерттеу, қорғау
Автор туралы
Жаңа тақырыпты талдау
Сөздікпен жұмыс
Сипаттау
Не қосар едің?

барлығы
Жиынтық баға

10 балл – “5”
7-9 балл - “4”
5-6 балл – “3”

Топтық тапсырма:

Кім жылдам?

Қарсы ал ерте күн көзін,
Саусағыңды сормағын,
Төсегіңді жина өзің.
Салдыр-салақ болмағын.

1. Өлең жолдарын дұрыс орналастыру
2. Мағанасын түсіндіру

Ашуланбай долданып,
Құр бекерге қылтима,
Болмашыға бұртима.
Жауап бергін ойланып.

Бақталастық білдірме.
Сыйлап үлкен кісіні,
Қамқорлыққа ал кішіні.
Іштарлыққа жол берме,

Кім тапқыр?
Жиырма төрт сағат немесе …
Сөзге шебер, тілге жүйрік адам ...
Астық өнімдерін жинайтын машина ...
Құрметті қонақтар отыратын жер ...
Өткен күн ...

Өзеннің басталуы …
Оқу инемен құдық ...
Бірлік болмай, тірлік ...

Оқу білім бұлағы, білім ...

Қына тасқа бітеді, білім ...

Үй тапсырмасы:
Ұшқыш болғым
келеді.

Эссе жазу : Кім бола

Оқыту, ең үздігін анықтау

Сергіту сәті
Көк аспанға қарайық,
Ұшқан құсты санайық.
Үшбұрыш боп тырналар,
Енді қашан оралар.

Жұмбақ

Әжемнің қолында шыр айналар,
Шыр айналса, өзіне шыр байланар
Тоқыған ауы,
шыбынның жауы.

. Сөзі - дана, үні жоқ.
Сөйлемейді тілі жоқ

Өрмекші

кітап

Ұршық

Топтық тапсырма:

Ұршық
Өрмек
Кітап

Ой шақыру

қорғау

Зерттеу

ұршық,

өрмек,

кітап (оқушыларға таратылып зерттеледі)

толықтыру, қорғау

Автор туралы
Ран Босилек 26 қыркүйек 1886 жылы
туылған Болгарияның ақыны, жазушысы,
аудармашысы.
Оның шығармалары :
“Чик-чирик”,”Горемыка” т.б.
Ол “Светлячок”, “Детская радость”
журналдарында және “Воробушка”
газетінде редактор болып
қызмет жасаған.
8 қазан 1958 жылы өмірден өткен.

Жаңа сабақ: “Жақсылардың

жақсысы”

1. Оқу өзбетінше
2. Мағанасын талдату
3. Сөздікпен жұмыс
4. Толықтыру

 Өрмек –алаша, басқұр, бау шекпен тоқу үшін
желісі жерге қатарлай түзу тартылған иірілген
жіптер шумағы. 

Ұршық –жіп иіретін құрал.

Кітап- ғалым,
Тілсіз мұғалім.

Сергіту сәті:
1,2,3 қарлығаш боп ұш,
4,5,6 қарлығаш боп қалқы,
7,8,9,10 қарлығаш боп қон

Сипаттау

Еңбек

Білім

Топпен жұмыс:
Мәтінде жақсылардың
жақсысы
ретінде
нелер
аталған?

Өзің тағы не қосар едің?

Қорғау

Балл санап
өзін-өзі
бағалау,
10 балл – “5”
7-9 балл
- “4”санап,
Топтың
ұпайын
5-6 балл – “3”
жеңімпаз топты анықтау

Көңіл қойып,
тыңдағандарыңы
зға рахмет!
Сау болыңыздар!


Ұқсас жұмыстар
Қызыл телпек
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
Қазығұрт ауданының білім бөлімі
Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша шығару сабақ
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
Бастауыш сынып оқушылары
Мәтіннен түсіндерме
Мөңке бидің шешендік сөздері
Қалыптастырушы бағалаудың әдіс - тәсілдері
Жайық өзенін көрсету
Пәндер