Кәсіптік білім беру – табыстың кәсіби көзі




Презентация қосу
АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ
КЕРБҰЛАҚ АУДАНЫ
ҚАРАШОҚЫ ОРТА МЕКТЕБІ

«КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ –
ТАБЫСТЫҢ КӘСІБИ
ҚЫЗМЕТІНЕ ӨТУГЕ
ДАЯРЛЫҚ КӨЗІ»



Бәсекеге қабілетті білім беру кеңістігін
құруға бығытталған қазақстандық білім
беру реформасы
бағыттарының біріне
жалпы орта білім берудің жоғары сатысына
бағдарлы оқытудың енгізілуі жатады . Бұл
үрдістің нормативтік жақтары жалпы орта
білім берудің жалпыға міндетті мемлекеттік
стандартында (2002 ж) және т.б. Негізгі
алынатын құжаттарында тұжырымдалып
көрсетілген.

Осы білім беру стандартына
сәйкес 2006/07 жылында
Қазақстан Республикасы жалпы
білім беретін мектептерінде
бағдарлы оқыту 10 сыныптарға,
ал 2007/08 жылдары 11
сыныптарына енгізіле бастады.

Жаратылыста
ну
математикал
ық

Қоғамдықгуманитарлық

БАҒЫТТАРЫ

ТАҢДАУ ЕРКІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗ ҚОЛЫНДА

Мектеп бұл екі бағыттың бірін немесе екеуін
де оқушылардың қажеттілігі мен олардың атааналарының сұранысын ескере отырып таңдау
ескерілген. Оқушылар таңдаған бағыттары
бойынша
физика-техникалық, экономикаматематикалық,
химиябиологиялық,географияэкологиялық, тарихиқұқықтық т.б. бағдарларда білім ала алады.

2002 ж. білім беру стандартына сәйкес оқу
жоспарының вариативті компонентінің
гуманитарлық бағытындағы да,
жаратылыстану-математикалық
бағытындағы курстарына да барлық пәндер
циклі бойынша ( 3 сағат қолданбалы курс
және 3 сағат таңдау курстары ) бөлінген.

Вариативті компоненттің
оқу курстары бойынша
бірыңғай ұлттық тестілеу
жүргізілмейді

Бүгінгі куні бағдарлы оқытудың әр түрлі
моделін жүзеге асыру тәжірбиесі жинақтала
бастады, сонымен қатар білім беру
ұйымдарының басшылары, мұғалімдер
алдында кездесіп отырған проблемалар да
жеткілікті.

Проблемалардың
туындауының басты
себептердің қатарына
оқушылардың да, олардың
ата-аналарының да,
мұғалімдердің де мұндай
оқытуға дайындығының
кемдігінен деп айтуымызға
болады.

Бағдарлаудың міндетімектептегі әрбір оқушының
өз қалауымен қандай қызмет
саласына бейім екенін түсіну
үшін оларға жағдай туғызу
болып табылады.

Мемлекеттік бағдарламаны
орындау мақсатында бағдарлы
сыныптарға арналған көптеген
құжаттар жасалды.

Білім
Білім берудің
берудің пәндік
пәндік стандарттары
стандарттары
Оқу
Оқу бағдарламалары
бағдарламалары
оқулықтар
оқулықтар
Оқу
Оқу
әдістемелік
әдістемелік
кешендері
кешендері



2006-2008 оқу жылдары республикадағы
жалпы орта білім беретін мектептердің
жоғары сыныптары толықтай бағдарлы
оқуға көшкендіктен, бүгінгі күннің
шындығын нақты көрсете алатын, білім
беруді саралау идеясын қолдап және
дамыта алатын нормативтік құжаттар
жасау қажет болды. Осыған орай біз
заңдылықты қамтамасыз ете алатын
өзектілігі бүгінгі күні маңызды болып
отырған мәселенің екі тобын қарастырып
отырмыз.

1 - ТОПТАҒЫ МӘСЕЛЕЛЕРГЕ
1.Бағдарлы
мектептер
қызметін
ұйымдастыру
ережесі

3.Бағдарлы
мектепті
бітірушілерді
қорытынды
аттестациялау
ережесі

2.Бағдарлы
мектепке
оқушыларды
қабылдау
ережесі

4.Оқу
жоспарының
вариативті
бөлігінің оқу
бағдарламалар
ын дайындау

2 - ТОПТАҒЫ МӘСЕЛЕЛЕРГЕ
Пәндерді тереңдете оқытатын
мектептер, гимназиялар, лицейлер
қызметін ұйымдастыру ережесі

Бағдарлы оқыту жағдайында жұмыс
істейтін педагог мамандарын
аттестациялау жүйесі

Бағдар бағыты, қолданбалы курстар,
таңдау курстар кіру мүмкіндігі есепке
алынатын жалпы орта білім туралы
мемлекеттік құжатты қайта қарау және
өзгерістер енгізу қажеттігін қамтиды

Бағдаралды дайындық
бағдарлы оқытудың
құрамдас бөлігі ретінде
қазіргі кезде толық жүзеге
аспай отыр

1) Кәсіби бағдарлау жүйесіз сипат алған;
2) Бағдарлы сыныптар оқушылардың улгерімі негізінде
құрылады;
3) Мектептегі кәсіби бағдар жүйесі ұйымдастыру –әдістемелік
жағынан қамтамасыз етілмеген.

Қолданбалы және
таңдау
курстарына қойылатын
негізгі талаптар

БАҒДАРЛАМАНЫҢ
РӘСІМДЕУ
ТАЛАПТАРЫМЕН
СӘЙКЕСТІЛІГІ
Бағдарламаның құрылымы 4
бөлімнен тұрады

1) Түсінік хат

3)Нормативті бөлім

2) Мазмұндық бөлім

4)АқпараттықӘдістемелік бөлім


Ұқсас жұмыстар
Бағдарлы жоспарының мектепті вариативті бітірушілерді бөлігінің оқу
Мемлекеттік университеттер
ДУАЛЬДІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ
Кәсіптік оқыту
Жалпы және педагогикалық психология
Дуалды оқыту жүйесінің білім саласындағы өзектілігі
Көрнекілік принципі
Кәсіптік білім беру мақсаттары
Мектеп оқушыларына кәсіптік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастырудың жолдары
Заңда көрсетілген білім беру жүйесінің негізгі міндеттері
Пәндер