Қосу және азайту 26+7, 33-7




Презентация қосу
Шымкент қаласы
№62 Н.Төреқұлов
атындағы жалпы
орта мектеп
Бастауыш
сынып
мұғалімі
Қасымбекова
Балнұр
Абдужаппаровна

Білімділігі: оқушыларға екі таңбалы сандарға бір таңбалы
сандарды қосу және азайтуды үйрету;
Дамытушылығы: Екі амалмен шығарылатын есептер мен
теңдеулер шығару дағдыларын қалыптастыру,
шығармашылық таным қабілеттерін дамыту
Тәрбиелілігі: халқымыздың әдет – ғұрпын сақтауға,
адамгершілікке, тапқырлыққа, ұқыптылыққа, тәрбиелеу.

Сабаққа біз даярмыз,
Жалқаулықты қоямыз.
Үздік оқып әрқашан,
Кілең бестік аламыз.
1, 2, 3
Сынып іші тып-тыныш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.

5- мысал
127 - бет




26+7=33

(26+4)+3=33

33-7=26

(33-3)-4=26

(48+2)+3=
(53-3)-2=

(74+5)+4=
(83+5)+4=
(96-4)-5=

Мынау – менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау – басым ақылды,
Бәрін осы басқарған.
Мынау – менің оң қолым,
Мынау – менің сол қолым,
Барлық істі басқарған.
Кел балалар, ойнайық,
Ойнайық та, ойлайық.
Қандай есеп болса да
Шешпей оны қоймайық.

32-2=е
14+5=е
85-4=д

15-5=ң
13+4=т
28-8=у

Т

Е

Ң

Д

Е

У

Табақта 7 өрік,
Қолымда 3 өрік.
Қосқанда барлығын,
Болады неше өрік.

Маратта бар бес іні,
Мұратта бар екі іні.
Қоссақ бес пен екіні,
Неше болды інісі?

Стаканға, кесеге және шыны
аяққа кофе, шырын, және шай
құйылды.
Стақанға құйылған кофе емес,
кесеге құйылған шырын да,
кофе де емес. Ал шыны аяққа
құйылған шырын емес.
Ыдыстардың қайсысына
не құйылды?

Үйге тапсырма:
№6  мысал
129 бет


Ұқсас жұмыстар
26+7, 33-7 түріндегі есептеу
Екі таңбалы санды қосу және азайту
Санды өрнекпен таныстыру
Сандарды смалыстыру
Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
Көршілерін тап
Амал таңбаларын қой
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
01012 екілік сандарды азайтыңдар
Сан амалдың нәтижесі екенін көрсету
Пәндер