Сәкен Сейфуллин "Сыр сандық" өлеңі




Презентация қосу
1. Тегі: Байжуманова
2. Аты: Асел
3. Әкесінің аты: Аманбаевна
4. Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті
5. Санаты: 1
6. Педагогикалық стажы: 10 жыл
7. Сынып: 7
8. Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин өмірі мен шығармашылығы
“Сыр сандық” өлеңі.
9. Қолданылған әдіс-тәсілдер: жеті модуль

Сәкен Сейфуллин өмірі мен шығармашылығы
“Сыр сандық” өлеңі. (Досқа жазған хаттан)

7 сынып

Байжуманова Асел Аманбаевна
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі
І санатты ұстаз

Жүректерге құятыны – ғажап тіл,
Өмір сырын ұқтырады сабақ бұл.
Еркін елдің сенім артар ертеңі –
Сәлем бердік, ғажап қыздар, азат ұл!...
Бүгінгі сабағымызда сіздерден зор талап, биік намыс, терең
зерделілікті күтемін.Барлығыңызға сәттілік тілеймін!
Үй тапсырмасын тексеру:
Не көрсем де Алаш үшін көргенім,
Маған атақ – ұлтым үшін өлгенім.

Туған жері:
Ата – анасы:
Білімі:
Ұстаздары:
Ақындығы:
Мағжан туралы айтылғандар:

Мағжан

Желтоқсанның алтысы
Сәкен Сейфуллин өмірі
мен шығармашылығы
“Сыр сандық” өлеңі.
(Досқа жазған хаттан)
“Сыр сандық” - Сәкеннің
көңіл – күй лирикаларының
ішінде адамға адамның
достығы
мен
ар
тазалығының
нәзік
сырларын шерткен қазақ
поэзиясының шоқтығы биік
шығармасы.

«Сыр сандық » сөзінің мағынасын
ашайық.
«Сыр» деген не?
.
«Сандық» деген не?
Символ (рәміз) – әдебиетте ойды астарлап суреттейтін ерекше балама бейне.

Сабақтың тақырыбы: Сәкен Сейфуллин “Сыр сандық” өлеңі
Сабақтың мақсаты: Сәкен Сейфуллин өмірі мен
шығармашылығы туралы түсінік бере отырып, өлеңнің
идеялық мазмұнын ашу.
Сабақтың міндеттері: 1. Топтық жұмыстарға дағдыландыру;
.
2. Ақынның өзіндік мұратын таныту;
3. Сыни ойлауға үйрете отырып, өз пікірін айтуға
дағдыландыру.
Сабақтың әдіс – тәсілдері: “Бес жолды өлең”, “Топтастыру
стратегиясы”, “Ойтолғау”, “Сатылай кешенді талдау”
Күтілетін нәтиже: 1. Топтық жұмыстарға бейімделеді;
2. Ақын шығармаларында көтерілген адамгершілік қасиеттерді
бойына сіңірген тұлға дайындалады;
3. Бұрынғы біліміне сүйене отырып, жаңа ақпараттармен
салыстыруға үйренеді.
Ресурстар: Интерактивті тақтадағы слайдтар, ақын
өлеңдерінің жинағы, суреттер, ватман, маркер.

Пәні: қазақ әдебиеті
Сынып: 7 (12-13 жас)
Пән мұғалімі: Байжуманова Ә.А
Мектеп: Н.К.Крупская арындағы орта мектебі
Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин “Сыр сандық” өлеңі
Қолданылған әдіс-тәсілдер: жеті модуль

Мақсаты:
Сәкен Сейфуллин өмірі
мен шығармашылығы
туралы түсінік бере отырып,
өлеңнің идеялық мазмұнын
ашу.

Міндеттері:
1.Топтық жұмысқа
байланысты міндет /Кластер
жасайды, бағалау, т.б жұмыс
жасайды /
2. Мазмұнға байланысты
міндет
/ өлеңнің тақырыптықидеялық негізін, көркемдік
ерекшелігін ашады./
3. Сын тұрғысынан ойлауға
байланысты міндет /өлең
бойынша өз көзқарасын
білдіре отырып,
салыстырулар жасайды,

Оқушыларға
бағыт- бағдар
беру, Топ
мүшелерін
бағалау

Диалогтық
оқыту

Тапсырмаларды
жас ерекшілігін
ескере отырып
дайындау

Бес жолды
өлең,
сатылай
кешенді
талдау

Шығармашылық
жұмыстар: сурет
салу, шығарманы
өмірмен
байланыстыру,
өлең құрау

Формативті
бағалау, пікірін
білдіру, ұсыныс
айту

Ой шақыру.

Мұғалім
жетістігі

Оқушы
жетістігі

Күтілетін нәтижелер

н

уы
с
а
р
п т да
ін фе
лы рғ ы
үш ос
а
уы
м тм ру қ тұ
т
і
ал қ а сты ың ни
ам
ғ
қ
д
ұ ы
М ст пта ар сы
ді
ь
а
л
қт алы ды алы ы дул
а
м қ ағ у р н у м о
ы
а
д т
нт
к есі йл а 7
і
о д
л б

е
н
и
б ір
ы
и
р
ір әж
па
ж
т
с
ә
о
-Т -Өз
ж
ақ
б
а

ы
ас

н
үші а
ы
ғ
ш
Оқу ойлау ткізуге
е
ни
у ге
-Сы асын ж етте
м
зқар рін құр асауға
ө
к
-Өз ің пікі нды ж
ға
ен
ты
-Өзг -қоры лай алу ауға
-Ой -Баға я жас
и
лекс
ф
е


“Сыр сандық шашуы”
Сакен - ақын

Сакен - сазгер

Сакен - жазушы

.

Сакен - драматург

Әр адамның ішкі сыры –
Берік қойма сақталған.
Сол қойманың сыр түкпірін
Достың досы – ақ ақтарған
Лирикалық кейіпкер – өлеңдегі ішкі сезімін, көңіл – күйін білдіретін
ақынның өз бейнесі, жиынтық образы

Тапсырма №1
1 - топ
Өлеңнің тақырыбы:
Өлеңнің негізгі идеясы:
2 – топ .
Дос, достыққа байланысты мақал – мәтелдер жазу.
3 – топ
“Сыр сандық” өлеңіне сатылай кешенді талдау
Бес жолды өлең.

4 – топ

Тапсырма №2
“Досқа айтылар сыр” ішкі толғаныстарын
монолог ретінде жазу

Жаңа сабақты бекіту:
“Сыр сандық”өлеңі желісімен тапсырмалар:
1. Достық деген не?
2. Жақсы досты қалай табамыз?
3. Нағыз достықты жасауға бола ма?
4. Дос қатесін кешіруге, түзеуге бола ма?
Үйге тапсырма :
Ақынға ашық хат
“Ардағы ауылымның – Сәкен аға” ойтолғау жазу
Бағалау кезеңі:
Бағалау парақтарын алып бағалау.

Рефлексия
Стикерлерге өткізілген сабақ барысындағы
ойларын жазу


Ұқсас жұмыстар
Сыр сандық өлеңі
КӨКШЕТАУ СӘКЕН
Сәкен Сейфуллин Ақсақ киік
Сәкен Сейфуллин Наурыз
Зияткерлік олимпиада
Үздік кіріктірілген сабақ байқауы – 2010”
Сәкен өлеңдерін еске түсіру
Үш бәйтерек: тағдыр мен тағылым
Сәкен Сейфуллин
Сейфуллиннің шығармалары
Пәндер