7-сыныпқа арналған Сәкен Сейфуллиннің Сыр сандық өлеңін талдау бойынша сабақ жоспары


Slide 1

Қарағанды облысы Жаңаарқа ауданы

Н. К. Крупская атындағы орта мектебі

1. Тегі: Байжуманова

2. Аты: Асел

3. Әкесінің аты: Аманбаевна

4. Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті

5. Санаты: 1

6. Педагогикалық стажы: 10 жыл

7. Сынып: 7

8. Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин өмірі мен шығармашылығы

“Сыр сандық” өлеңі.

9. Қолданылған әдіс-тәсілдер: жеті модуль

Slide 2

Сәкен Сейфуллин өмірі мен шығармашылығы

“Сыр сандық” өлеңі. (Досқа жазған хаттан)

7 сынып

Байжуманова Асел Аманбаевна

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

І санатты ұстаз

Slide 3

Жүректерге құятыны - ғажап тіл,

Өмір сырын ұқтырады сабақ бұл.

Еркін елдің сенім артар ертеңі -

Сәлем бердік, ғажап қыздар, азат ұл! . . .

Бүгінгі сабағымызда сіздерден зор талап, биік намыс, терең зерделілікті күтемін. Барлығыңызға сәттілік тілеймін!

Үй тапсырмасын тексеру: Не көрсем де Алаш үшін көргенім, Маған атақ - ұлтым үшін өлгенім.

Мағжан

Туған жері:

Ата - анасы:

Білімі:

Ұстаздары:

Ақындығы:

Мағжан туралы айтылғандар:

Slide 4

Желтоқсанның алтысы

Сәкен Сейфуллин өмірі

мен шығармашылығы

“Сыр сандық” өлеңі.

(Досқа жазған хаттан)

“Сыр сандық” - Сәкеннің көңіл - күй лирикаларының ішінде адамға адамның достығы мен ар тазалығының нәзік сырларын шерткен қазақ поэзиясының шоқтығы биік шығармасы.

Slide 5

.

«Сыр сандық » сөзінің мағынасын ашайық. «Сыр» деген не? «Сандық» деген не?

Символ (рәміз) - әдебиетте ойды астарлап суреттейтін ерекше балама бейне.

Slide 6

.

Сабақтың тақырыбы: Сәкен Сейфуллин “Сыр сандық” өлеңі Сабақтың мақсаты: Сәкен Сейфуллин өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік бере отырып, өлеңнің идеялық мазмұнын ашу. Сабақтың міндеттері: 1. Топтық жұмыстарға дағдыландыру; 2. Ақынның өзіндік мұратын таныту; 3. Сыни ойлауға үйрете отырып, өз пікірін айтуға дағдыландыру. Сабақтың әдіс - тәсілдері: “Бес жолды өлең”, “Топтастыру стратегиясы”, “Ойтолғау”, “Сатылай кешенді талдау” Күтілетін нәтиже: 1. Топтық жұмыстарға бейімделеді; 2. Ақын шығармаларында көтерілген адамгершілік қасиеттерді бойына сіңірген тұлға дайындалады; 3. Бұрынғы біліміне сүйене отырып, жаңа ақпараттармен салыстыруға үйренеді. Ресурстар: Интерактивті тақтадағы слайдтар, ақын өлеңдерінің жинағы, суреттер, ватман, маркер.

Slide 7

Пәні: қазақ әдебиеті

Сынып: 7 (12-13 жас)

Пән мұғалімі: Байжуманова Ә. А

Мектеп: Н. К. Крупская арындағы орта мектебі

Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин “Сыр сандық” өлеңі

Қолданылған әдіс-тәсілдер: жеті модуль

Мақсаты:

Сәкен Сейфуллин өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік бере отырып, өлеңнің идеялық мазмұнын ашу.

Міндеттері:

1. Топтық жұмысқа байланысты міндет /Кластер жасайды, бағалау, т. б жұмыс жасайды /

2. Мазмұнға байланысты міндет

/ өлеңнің тақырыптық-идеялық негізін, көркемдік ерекшелігін ашады. /

3. Сын тұрғысынан ойлауға байланысты міндет /өлең бойынша өз көзқарасын білдіре отырып, салыстырулар жасайды, тұжырымға келеді. /

Slide 8

Оқушыларға бағыт- бағдар беру, Топ мүшелерін бағалау

Тапсырмаларды жас ерекшілігін ескере отырып дайындау

Шығармашылық жұмыстар: сурет салу, шығарманы өмірмен байланыстыру, өлең құрау

Ой шақыру.

Формативті бағалау, пікірін білдіру, ұсыныс айту

Бес жолды өлең, сатылай кешенді талдау

Диалогтық оқыту

Slide 9

Мұғалім жетістігі

Оқушы жетістігі

Slide 10

Күтілетін нәтижелер

Мұғалім үшін

-Ынтымақтастық атмосферасын

қалыптастыру

-Тәжірибелік дағдылардың қалыптасуы

-Өз тәжірибесі туралы сыни тұрғыда

ойлануы

-Сабақ жоспарында 7 модульді қамтуы

Оқушы үшін

-Сыни ойлауға

-Өз көзқарасын жеткізуге

-Өзгенің пікірін құрметтеуге

-Ой-қорытынды жасауға

-Бағалай алуға

-Рефлексия жасауға

Slide 11

.

“Сыр сандық шашуы”

Сакен - сазгер

Сакен - ақын

Сакен - драматург

Сакен - жазушы

Әр адамның ішкі сыры - Берік қойма сақталған. Сол қойманың сыр түкпірін Достың досы - ақ ақтарған

Лирикалық кейіпкер - өлеңдегі ішкі сезімін, көңіл - күйін білдіретін ақынның өз бейнесі, жиынтық образы

Slide 12

Тапсырма №1

.

1 - топ

Өлеңнің тақырыбы: Өлеңнің негізгі идеясы:

2 - топ

Дос, достыққа байланысты мақал - мәтелдер жазу.

3 - топ

“Сыр сандық” өлеңіне сатылай кешенді талдау

4 - топ

Бес жолды өлең.

Тапсырма №2

“Досқа айтылар сыр” ішкі толғаныстарын монолог ретінде жазу

Slide 13

Жаңа сабақты бекіту:

“Сыр сандық”өлеңі желісімен тапсырмалар: 1. Достық деген не? 2. Жақсы досты қалай табамыз? 3. Нағыз достықты жасауға бола ма? 4. Дос қатесін кешіруге, түзеуге бола ма?

Үйге тапсырма :

Ақынға ашық хат

“Ардағы ауылымның - Сәкен аға” ойтолғау жазу

Бағалау кезеңі:

Бағалау парақтарын алып бағалау.

Slide 14

Мәдени

ошақтарға бару

Slide 15

Рефлексия

Стикерлерге өткізілген сабақ барысындағы ойларын жазу

Slide 16

Сабаққа рахмет!


Ұқсас жұмыстар
7-сыныпқа арналған сабақ: Сәкен Сейфуллиннің өмірі мен шығармашылығы, Сыр сандық өлеңі
Сабақ жоспары: Сәкен Сейфуллиннің Дала өлеңін талдау
Сәкен Сейфуллиннің Дала өлеңін оқытуға арналған сабақ жоспары
8 А сыныпқа арналған Сәкен Сейфуллиннің Аққудың айырылуы поэмасын талдау бойынша ашық сабақ жоспары
Сәкен Сейфуллиннің өмірі мен шығармашылығы бойынша сабақ жоспары
Сәкен Сейфуллиннің өмірі мен шығармашылығына арналған сабақ жоспары: Наурыз және Дала өлеңдері бойынша
Сәкен Сейфуллиннің Аққудың айрылуы поэмасын талдауға арналған сабақ жоспары
Сәкен Сейфуллиннің Аққудың айырылуы поэмасына арналған сабақ жоспары мен талдауы
7-сыныпқа арналған Қазақтың ұлттық спорт ойындары бойынша сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған ХІV-ХV ғасырлардағы Қазақстанның сәулет өнері бойынша сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz