Сәкен Сейфуллин "Сыр сандық" өлеңі
Презентация қосу
1. Тегі: Байжуманова
2. Аты: Асел
3. Әкесінің аты: Аманбаевна
4. Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті
5. Санаты: 1
6. Педагогикалық стажы: 10 жыл
7. Сынып: 7
8. Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин өмірі мен шығармашылығы
“Сыр сандық” өлеңі.
9. Қолданылған әдіс-тәсілдер: жеті модуль
Сәкен Сейфуллин өмірі мен шығармашылығы
“Сыр сандық” өлеңі. (Досқа жазған хаттан)
7 сынып
Байжуманова Асел Аманбаевна
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі
І санатты ұстаз
Жүректерге құятыны – ғажап тіл,
Өмір сырын ұқтырады сабақ бұл.
Еркін елдің сенім артар ертеңі –
Сәлем бердік, ғажап қыздар, азат ұл!...
Бүгінгі сабағымызда сіздерден зор талап, биік намыс, терең
зерделілікті күтемін.Барлығыңызға сәттілік тілеймін!
Үй тапсырмасын тексеру:
Не көрсем де Алаш үшін көргенім,
Маған атақ – ұлтым үшін өлгенім.
Туған жері:
Ата – анасы:
Білімі:
Ұстаздары:
Ақындығы:
Мағжан туралы айтылғандар:
Мағжан
Желтоқсанның алтысы
Сәкен Сейфуллин өмірі
мен шығармашылығы
“Сыр сандық” өлеңі.
(Досқа жазған хаттан)
“Сыр сандық” - Сәкеннің
көңіл – күй лирикаларының
ішінде адамға адамның
достығы
мен
ар
тазалығының
нәзік
сырларын шерткен қазақ
поэзиясының шоқтығы биік
шығармасы.
«Сыр сандық » сөзінің мағынасын
ашайық.
«Сыр» деген не?
.
«Сандық» деген не?
Символ (рәміз) – әдебиетте ойды астарлап суреттейтін ерекше балама бейне.
Сабақтың тақырыбы: Сәкен Сейфуллин “Сыр сандық” өлеңі
Сабақтың мақсаты: Сәкен Сейфуллин өмірі мен
шығармашылығы туралы түсінік бере отырып, өлеңнің
идеялық мазмұнын ашу.
Сабақтың міндеттері: 1. Топтық жұмыстарға дағдыландыру;
.
2. Ақынның өзіндік мұратын таныту;
3. Сыни ойлауға үйрете отырып, өз пікірін айтуға
дағдыландыру.
Сабақтың әдіс – тәсілдері: “Бес жолды өлең”, “Топтастыру
стратегиясы”, “Ойтолғау”, “Сатылай кешенді талдау”
Күтілетін нәтиже: 1. Топтық жұмыстарға бейімделеді;
2. Ақын шығармаларында көтерілген адамгершілік қасиеттерді
бойына сіңірген тұлға дайындалады;
3. Бұрынғы біліміне сүйене отырып, жаңа ақпараттармен
салыстыруға үйренеді.
Ресурстар: Интерактивті тақтадағы слайдтар, ақын
өлеңдерінің жинағы, суреттер, ватман, маркер.
Пәні: қазақ әдебиеті
Сынып: 7 (12-13 жас)
Пән мұғалімі: Байжуманова Ә.А
Мектеп: Н.К.Крупская арындағы орта мектебі
Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин “Сыр сандық” өлеңі
Қолданылған әдіс-тәсілдер: жеті модуль
Мақсаты:
Сәкен Сейфуллин өмірі
мен шығармашылығы
туралы түсінік бере отырып,
өлеңнің идеялық мазмұнын
ашу.
Міндеттері:
1.Топтық жұмысқа
байланысты міндет /Кластер
жасайды, бағалау, т.б жұмыс
жасайды /
2. Мазмұнға байланысты
міндет
/ өлеңнің тақырыптықидеялық негізін, көркемдік
ерекшелігін ашады./
3. Сын тұрғысынан ойлауға
байланысты міндет /өлең
бойынша өз көзқарасын
білдіре отырып,
салыстырулар жасайды,
Оқушыларға
бағыт- бағдар
беру, Топ
мүшелерін
бағалау
Диалогтық
оқыту
Тапсырмаларды
жас ерекшілігін
ескере отырып
дайындау
Бес жолды
өлең,
сатылай
кешенді
талдау
Шығармашылық
жұмыстар: сурет
салу, шығарманы
өмірмен
байланыстыру,
өлең құрау
Формативті
бағалау, пікірін
білдіру, ұсыныс
айту
Ой шақыру.
Мұғалім
жетістігі
Оқушы
жетістігі
Күтілетін нәтижелер
н
уы
с
а
р
п т да
ін фе
лы рғ ы
үш ос
а
уы
м тм ру қ тұ
т
і
ал қ а сты ың ни
ам
ғ
қ
д
ұ ы
М ст пта ар сы
ді
ь
а
л
қт алы ды алы ы дул
а
м қ ағ у р н у м о
ы
а
д т
нт
к есі йл а 7
і
о д
л б
-Ы
е
н
и
б ір
ы
и
р
ір әж
па
ж
т
с
ә
о
-Т -Өз
ж
ақ
б
а
-С
ы
ас
н
үші а
ы
ғ
ш
Оқу ойлау ткізуге
е
ни
у ге
-Сы асын ж етте
м
зқар рін құр асауға
ө
к
-Өз ің пікі нды ж
ға
ен
ты
-Өзг -қоры лай алу ауға
-Ой -Баға я жас
и
лекс
ф
е
-Р
“Сыр сандық шашуы”
Сакен - ақын
Сакен - сазгер
Сакен - жазушы
.
Сакен - драматург
Әр адамның ішкі сыры –
Берік қойма сақталған.
Сол қойманың сыр түкпірін
Достың досы – ақ ақтарған
Лирикалық кейіпкер – өлеңдегі ішкі сезімін, көңіл – күйін білдіретін
ақынның өз бейнесі, жиынтық образы
Тапсырма №1
1 - топ
Өлеңнің тақырыбы:
Өлеңнің негізгі идеясы:
2 – топ .
Дос, достыққа байланысты мақал – мәтелдер жазу.
3 – топ
“Сыр сандық” өлеңіне сатылай кешенді талдау
Бес жолды өлең.
4 – топ
Тапсырма №2
“Досқа айтылар сыр” ішкі толғаныстарын
монолог ретінде жазу
Жаңа сабақты бекіту:
“Сыр сандық”өлеңі желісімен тапсырмалар:
1. Достық деген не?
2. Жақсы досты қалай табамыз?
3. Нағыз достықты жасауға бола ма?
4. Дос қатесін кешіруге, түзеуге бола ма?
Үйге тапсырма :
Ақынға ашық хат
“Ардағы ауылымның – Сәкен аға” ойтолғау жазу
Бағалау кезеңі:
Бағалау парақтарын алып бағалау.
Рефлексия
Стикерлерге өткізілген сабақ барысындағы
ойларын жазу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz