Бұлбұл мен тоқылдақ


Slide 1

Сабақтың тақырыбы

Бұлбұл мен тоқылдақ

Slide 2

Сабақтың мақсаты

БІЛІМДІЛІК:

Оқушылар жақсы

мен жаман

арақашықтығын

танып білу

ДАМЫТУШЫЛЫҚ:

Мысалдағы оқиғаны

басқа позициядан

қарап, өз ойын

жеткізе білуге

дағдыланады

ТӘРБИЕЛІК:

Үлкенді сыйлауға,

әдет - ғұрпымызды үйренуге,

құрметтеуге тәрбиелеу

Slide 3

Сабақтың типі:

Дамыту сабағы

Сабақтың түрі:

жаңа сабақ

Slide 4

Дөңгелек стол. Венн диаграммасы

Сабақтың қолданылатын

көрнеліктер

Slide 5

Сабақ барысы

1. Қызығушылықты ояту

2. Мағынаны ажырату.

3. Ой толғаныс

Slide 6

Қызығушылықты ояту

Оқушылар “Дөңгелек стол” стратегиясы бойынша құстар туралы әңгіме жазады.

Жазған әңгімелерін ортаға салады.

Балалар, жазған әңгімелеріңе қарап, құстар туралы көп білетіндіктеріңді байқадым.

Бүгінгі біздің танысатын Ш. Смаханұлының “Бұлбұл мен тоқылдақ” атты мысалы сендерге біраз ой салады деп ойлаймын.

Slide 7

Мағынаны ажырату

1. Ш. Смаханұлы туралы қысқаша ақпарат беріледі. Ары қарай мұғалім мәтінді мәнерлеп оқиды, оқушылар ілесе оқи отырып INSERT стратегиясы бойынша жұмыс жүргізеді.

2. Оқушыларға түсініксіз жерлер талданады.

Slide 8

3. Тізбектей оқу, кейіпкердің сөзін тауып оқу, рөлге бөліп оқу жүргізіледі.

Бұл жұмыс оқушыларға мынадай сұрақтар қою арқылы жинақталады:

-Бұлбұлдың тоқылдыққа таққан кінәсі жөнінде сен не ойлайсың?

-Тоқылдақ жауабы жөнінде ше?

Осыдан кейін Венн диаграммасын толтырады.

Slide 9

Бұлбұл

Ашуланшақ

Мақтаншақ

Әдепсіз

Ұрысқақ

Әнші

Еріншек

Шыдамсыз

Тоқылдақ

Сабырлы

Ақылды

Емші

Еңбекқор

Әдемі

Шыдамды

Құс

Орманда тұрады

Құртпен қоректенеді

Пайдалы

Қанаты бар

Оқушылардың орындаған

жұмыстары

Slide 10

Роль-ағаш

Аудитория-бұлбұл, тоқылдақ

Форма-әңгіме

Тақырып-Әділетсіз бұлбұл

Ей, тоқылдақ пен бұлбұл, сендер

бекерге ұрсыспаңдар. Екеулеріңде бізге

керексіңдер. Бұлбұлдың әнісіз орманның

сәні бола ма? Ал, тоқылдақ орманның

емшісі ғой. Онан да достасып,

осы өмірде сайран салып, қызық өмір

сүрейік.

Slide 11

Роль-күн

Аудитория-бұлбұл, тоқылдақ

Форма-өсиет

Тақырып-достық

Тоқылдақ, сен дұрыс істедің мен саған

қосыламын. Мен күнмін, аспаннан бәрі

көріп тұрамын. Ал, бұлбұл сен ондай

болма. Ол жаман әдет. Одан да екеуің

тату болыңдар, ұрсыспаңдар, ренжіспеңдер.

Мен сендерге күн сәулесін сыйлаймын.

Slide 12

Сабақта оқушыларымның өз бетінде ойлануларына көбірек көңіл бөлдім. Олардың роль таңдап, сезімге бой алдырулары және соны өз сөздерімен жеткізуі жақсы нәтиже берді. Оқушыларымның танымдық белсенділіктері артты, білім сапалары көтерілді. Бес жолды өлең, Венн диаграммасы стратегиялары ойларын жинақтауға, салыстырулар жасауға зор ықпал ететіндігін оқушыларымның берген жауаптарынан байқадым. Стратегияларды тиімді пайдалану арқылы оқушылардың тілін, ойын, еркін сөйлеуін дамытып, топпен жұмыс істеу барысында бірін-бірі тыңдай білуге, құрмет көрсете білуге үйренді.

Мұғалімнің ой- толғанысы.

Slide 13

Оқушылар РАФТ стратегиясы бойынша жұмыс істейді.

Автордың орындығында 3-4 жұмыс оқылады.

Ой толғаныс.

Slide 14

Үй тапсырмасы

Бес жолды өлең жазу

Slide 15 Slide 16

Назар қойып тыңдағандарыңызға

рахмет.

Сау болыңыздар


Ұқсас жұмыстар
БҰЛБҰЛ ТОҚЫЛДАҚ
Қазақстанның өсімдіктері мен жануарлар дүниесі
ҚҰСТАР ҚОРАЗКҮРКЕТАУЫҚ ҚАЗ ҮЙРЕК
Құстардың қысқа дайындығы
Омыртқалылар
Тайга
Мың бір мақал
Динаның ұстазы
БАТЫС ҚАЗАҚСТАН КҮЙШІЛІК ДӘСТҮРІ
Абай аудармалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz