Бұлбұл мен тоқылдақ
Презентация қосу
Бұлбұл мен тоқылдақ
БІЛІМДІЛІК:
Сабақтың мақсаты
Оқушылар жақсы
мен жаман
арақашықтығын
танып білу
ТӘРБИЕЛІК:
Үлкенді сыйлауға,
әдет – ғұрпымызды үйренуге ,
құрметтеуге тәрбиелеу
ДАМЫТУШЫЛЫҚ:
Мысалдағы оқиғаны
басқа позициядан
қарап, өз ойын
жеткізе білуге
дағдыланады
Сабақтың
түрі:
жаңа сабақ
Сабақтың
типі:
Дамыту
сабағы
Сабақтың
қолданылатын
көрнеліктер
Дөңгелек стол.
Венн
диаграммасы
1. Қызығушылықты ояту
2. Мағынаны ажырату.
3. Ой толғаныс
Қызығушылықты ояту
• Оқушылар “Дөңгелек стол” стратегиясы
бойынша құстар туралы әңгіме жазады.
• Жазған әңгімелерін ортаға салады.
• Балалар, жазған әңгімелеріңе қарап, құстар
туралы көп білетіндіктеріңді байқадым.
• Бүгінгі біздің танысатын Ш.Смаханұлының
“Бұлбұл мен тоқылдақ” атты мысалы
сендерге біраз ой салады деп ойлаймын.
Мағынаны ажырату
1.Ш.Смаханұлы туралы қысқаша ақпарат
беріледі. Ары қарай мұғалім мәтінді мәнерлеп
оқиды, оқушылар ілесе оқи отырып INSERT
стратегиясы бойынша жұмыс жүргізеді.
2. Оқушыларға түсініксіз жерлер талданады.
3. Тізбектей оқу, кейіпкердің сөзін тауып
оқу, рөлге бөліп оқу жүргізіледі.
Бұл жұмыс оқушыларға мынадай
сұрақтар қою арқылы жинақталады:
-Бұлбұлдың тоқылдыққа таққан кінәсі
жөнінде сен не ойлайсың?
-Тоқылдақ жауабы жөнінде ше?
Осыдан кейін Венн диаграммасын
толтырады.
Оқушылардың орындаған
жұмыстары
Бұлбұл
Ашуланшақ
Мақтаншақ
Әдепсіз
Ұрысқақ
Әнші
Еріншек
Шыдамсыз
Тоқылдақ
Құс
Орманда тұрады
Құртпен қоректенеді
Пайдалы
Қанаты бар
Сабырлы
Ақылды
Емші
Еңбекқор
Әдемі
Шыдамды
Роль-ағаш
Аудитория-бұлбұл, тоқылдақ
Форма-әңгіме
Тақырып-Әділетсіз бұлбұл
Ей, тоқылдақ пен бұлбұл, сендер
бекерге ұрсыспаңдар. Екеулеріңде бізге
керексіңдер. Бұлбұлдың әнісіз орманның
сәні бола ма? Ал, тоқылдақ орманның
емшісі ғой. Онан да достасып,
осы өмірде сайран салып, қызық өмір
сүрейік.
Роль-күн
Аудитория-бұлбұл, тоқылдақ
Форма-өсиет
Тақырып-достық
Тоқылдақ, сен дұрыс істедің мен саған
қосыламын. Мен күнмін, аспаннан бәрі
көріп тұрамын. Ал, бұлбұл сен ондай
болма. Ол жаман әдет. Одан да екеуің
тату болыңдар, ұрсыспаңдар, ренжіспеңдер.
Мен сендерге күн сәулесін сыйлаймын.
Мұғалімнің ой- толғанысы.
• Сабақта оқушыларымның өз бетінде ойлануларына
көбірек көңіл бөлдім. Олардың роль таңдап, сезімге
бой алдырулары және соны өз сөздерімен жеткізуі
жақсы нәтиже берді. Оқушыларымның танымдық
белсенділіктері артты, білім сапалары көтерілді. Бес
жолды өлең, Венн диаграммасы стратегиялары
ойларын жинақтауға, салыстырулар жасауға зор
ықпал ететіндігін оқушыларымның берген
жауаптарынан байқадым. Стратегияларды тиімді
пайдалану арқылы оқушылардың тілін, ойын, еркін
сөйлеуін дамытып, топпен жұмыс істеу барысында
бірін-бірі тыңдай білуге, құрмет көрсете білуге
үйренді.
Ой толғаныс.
• Оқушылар РАФТ стратегиясы
бойынша жұмыс істейді.
• Автордың орындығында 3-4
жұмыс оқылады.
Үй тапсырмасы
Бес жолды өлең жазу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz