Есептер шығару


Slide 1

Ж. Молдағалиев атындағы № 2 ЖОББ мектебі.

Өткңізген: Куватова М. К.

4 а класс

Математика

пәнінен сабақ жоспары.

Тақырыбы: "Есептер шығару"

Орал - 2012-2013 оқу жылы

Slide 2

Математика сабағының жоспары

Slide 3

Сабақтың мақсат-міндеттері:

1. Оқушылардың есептің жаңа түрімен таныстыру. Жақындау жылдамдығына берілген есептермен салыстыру.

2. Көп таңбалы сандармен орындалатын арифметикалық амалдарды орындау алгоритмін бекіту. Балалардың ойлау қабілетін арттыру.

3. Санның үлесін табу және үлесі бойнша санды табу қабілетін жетілдіру.

Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.

Slide 4

Сабақтың типі: аралас, компьютер арқылы жаңа тақырыпты меңгеру, машықтық.

Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:

Сабақтың өтілу әдісі: түсіндермелі-иллюстративтик, жартылай ізденіс, машықтық.

Пән аралық байланыс: бейнелеу өнері, дүниетану.

Оқыту құралдары: компьютермен жұмыс, ой қоздау, логикалық ойындар,

Демонстрациялық материал: карточкалар Үлестірмелі материал: әр балаға карточка, шаршы, үшбұрыш, шеңбер.

Slide 5

Ұйымдастыру бөлімі

Үй тапсырмасы

Тірек білімін, білік дағдыларын

жетілдіру

Сабақты ұйымдастыру және өткізу әдістемесі

Slide 6

Ұйымдастыру бөлімі

Тірек білімін, білік дағдыларын жетілдіру.

Назым 1 сағат ойнады. 15 минут жүгірді, ал қалған 45 минутта роликпен сырғанады. Сағаттың қандай бөлігінде Назым жүгірді, ал қандай бөлігінде роликпен сырғанады?

Жанат 1 сағат сабақ дайындады. 10 минут есеп шығарды, 20 минут әңгіме оқыды, ал қалған уақытта өлең жаттады. 1 сағаттың қандай бөлігінде Жанат өлең жаттады?

Slide 7

“Алтын қақпа ойыны”

«Алтын қақпа» ойынының шартында бірнеше қақпалар берілген. Әр қақпаның тапсырмалары дұрыс орындалған жағдайда қақпадан математикалық керемет нақыл сөздерді оқитын боламыз.

Сабақ өткізу ерекшелігі

Slide 8

Мыс қақпаның тапсырмалары:

Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12

Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын, Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын. Ғылымдар патшасы боп дараланып, Математика қызықты тоймайтұғын.

Slide 13

Темір қақпаның тапсырмалары:

а) Екі құрылыс бригадасының әрқайсысы 2 240 км теміржол салуы

керек. Бір аптада біріншісі 16 км, ал екіншісі 14 км жол салды.

Бірінші бригада екінші бригададан неше аптаға озып кетті?

ә) Фабрика наурыз айында 4 392 т, ал сәуір айында4 758т қатырма

қағаз шығарды. Егер наурыз бен сәуір айында 50 жұмыс күні болса,

онда әр айда бірдей өнімділікпен неше күннен жұмыс жасаған?

Slide 14

Ғылымның сырын ұғына, Шығыңдар білім шыңына. Ұқыптылық пен зеректік Жеткізеді сендерді Математика сырына.

Slide 15

Күміс қақпаның тапсырмалары:

Тауардың атауы

Бастапқы бағасы (Б. б. )

Жеңілдік мөлшері

Жаңа баға

Үстел үсті шамы

3 600 теңге

Б. б-ның 1 бөл.

4

Торшер

7 500 теңге

Б. б-ның 1 бөл.

5

Шамдал

18 500 теңге

Б. б-ның 1 бөл.

2

Шырақ

3 900 теңге

Б. б-ның 1 бөл.

3

Slide 16

Есептерге жүйрік болсаң жасыңнан Математикаға орын берсең басыңнан. Барлық ғылым саған үйір болады Досың болар табылатын қасыңнан.

Slide 17

Алтын қақпаның тапсырмалары:

а) Екі әуежайдан бір уақытта бір-бірінен қарама-қарсы бағытта екі ұшақ

әуеге көтерілді. Олар 3 сағаттан кейін кездесті. Бірінші ұшақтың жыл-

дамдығы 600 км/сағ, ал екінші ұшақтың жылдамдығы 900 км/сағ.

Екі әуежайдың арақашықтығын тап.

ә) арақашықтығы 840 км екі қаладан бір уақытта бір -бірінен қарама -

қарсы бағытта екі пойыз жолға шықты. Бірінші пойыздың жылдам-

дығы 100 км/сағ, ал екінші пойыздың жылдамдығы біріншіден 10км/сағ

артық. Пойыздар неше сағаттан кейін кездеседі?

Slide 18

б) Екі айлақтан бір уақытта бір-біріне қарама-қарсы бағытта қайық пен кеме шығып, олар 5 сағаттан кейін кездесті. Қайықтың жылдам- дығы 12 км/сағ, ал кеменің жылдамдығы одан 5 есе артық. Екі айлақтың арақашықтығын тап. в) Екі айлақтан бір уақытта бір-біріне қарама-қарсы бағытта қайық пен кеме шығып, олар d сағаттан кейін кездесті. Қайықтың жылдам- дығы R км/сағ, ал кеменің жылдамдығы одан b есе артық. Екі айлақ- тың арақашықтығын тап.

Slide 19

Жалынды жастық желкені, Егеменді елдің ертеңі - Біз боламыз!

Slide 20

Алтын сандықтың тапсырмалары:

87 670 900 - 807 698 456 * 604

7 467 + 98 769 + 6 585 76 * 4 587

9 869 + 53 322 + 7 609 209 034 : 786

Slide 21

Сабақты қорытындылау:

Екі адам дойбы ойнап отыр. Бірнеше

уақыттан кейін тақташада тек 5 дойбы

тасы қалды. Тақташада түсі бірдей

3 дойбы тасы қалуы мүмкін бе?

Slide 22

Үйге тапсырма:

№ 8

Бір таңбалы сандардың квадрат

мәндерін естеріңе түсіріп, есепте.

(121 бет)

Slide 23

Бәрекелді, балалар! Бәріңе бестік баға бар. Азамат боп өсіңдер Ел қадірін бағалар.

Slide 24
Ұқсас жұмыстар
Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша шығару сабақ
Квадрат теңдеулер мен түбірлеріне есептер шығару
ФИЗИКАДАҒЫ ЕСЕПТЕР КЛАССИФИКАЦИЯСЫ
Есептің мәтінін түсіну
Алғашқы функция және интеграл тарауын қайталап, бекіту
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Арифметикалық есептер
Есептер және Сабақ тақырыбы
Параллелограмның ауданына есептер шығару
Қолданбалы есептерді шешу туралы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz