Есептер шығару




Презентация қосу
Ж.Молдағалиев атындағы № 2 ЖОББ мектебі.

Өткңізген: Куватова М.К.
4 а класс

Математика сабағының жоспары

Сабақтың
мақсаты

Сабақтың барысы
Сабақтың түрі

Сабақтың әдісі

Сабақ тақырыбы: Есептер шығару.

Сабақтың мақсат-міндеттері:
1. Оқушылардың есептің жаңа түрімен
таныстыру. Жақындау жылдамдығына берілген
есептермен салыстыру.
2. Көп таңбалы сандармен орындалатын
арифметикалық амалдарды орындау алгоритмін
бекіту. Балалардың ойлау қабілетін арттыру.
3. Санның үлесін табу және үлесі бойнша санды
табу қабілетін жетілдіру.

Сабақтың типі: аралас, компьютер арқылы жаңа
тақырыпты меңгеру, машықтық.

Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар:
Сабақтың өтілу әдісі: түсіндермелі-иллюстративтик, жартылай
ізденіс, машықтық.
Пән аралық байланыс: бейнелеу өнері, дүниетану.
Оқыту құралдары: компьютермен жұмыс, ой қоздау, логикалық
ойындар,
Демонстрациялық материал: карточкалар
Үлестірмелі материал: әр балаға карточка, шаршы,
үшбұрыш, шеңбер.

Сабақты ұйымдастыру және өткізу әдістемесі

• Ұйымдастыру бөлімі
• Үй тапсырмасы
• Тірек білімін, білік дағдыларын
жетілдіру

Ұйымдастыру бөлімі
Тірек білімін, білік дағдыларын жетілдіру.
• Назым

1 сағат ойнады. 15 минут
жүгірді, ал қалған 45 минутта
роликпен сырғанады. Сағаттың қандай
бөлігінде Назым жүгірді, ал қандай
бөлігінде роликпен сырғанады?
• Жанат 1 сағат сабақ дайындады. 10
минут есеп шығарды, 20 минут әңгіме
оқыды, ал қалған уақытта өлең
жаттады. 1 сағаттың қандай
бөлігінде Жанат өлең жаттады?

“Алтын қақпа ойыны”
«Алтын қақпа» ойынының шартында
бірнеше қақпалар берілген. Әр
қақпаның тапсырмалары дұрыс
орындалған жағдайда қақпадан
математикалық керемет нақыл
сөздерді оқитын боламыз.

Мыс қақпаның тапсырмалары:
Бір ауылдан бірдей уақытта бірінен –бірі қарама-қарсы бағытта екі
жаққа екі салт атты жолға шықты. Біріншісінің жылдамдығы
20км/сағ, ал екіншісінің жылдамдығы 30 км/сағ. Неше сағаттан
кейін олардың арақашықтығы 300 км болды?

Бассейн екі құбырдың көмегімен суға толтырылды. Бірінші құбыр
суды 20м³/сағ жылдамдықпен , ал екінші құбыр суды 30 м³/сағ
жылдамдықпен толтырды. Неше сағаттан кейін бассейндегі судың
көлемі 300 м³ болады?

Екі салт аттының арақашықтығы 300 км. Бірінші салт атты 20 км/сағ,
ал екінші салт атты 30км/сағ жылдамдықпен бір бағытта жүрді.
Неше сағаттан кейін екіншісі біріншісін қуып жетті?

Бассейнге су құятын екі құбыр да ашық тұр. Су бірінші құбырдан
30 м³/сағ жылдамдықпен құйылады, ал екінші құбырдан 20 м³/ сағ
жылдамдықпен сыртқа төгіледі. Екі құбырды ашқан кезде бассейн
бос болатын. Бассейнде неше сағаттан кейін 300 м³ су болады.

Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын,
Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын.
Ғылымдар патшасы боп дараланып,
Математика қызықты тоймайтұғын.

Темір қақпаның тапсырмалары:
а) Екі құрылыс бригадасының әрқайсысы 2 240 км теміржол
салуы
керек. Бір аптада біріншісі 16 км, ал екіншісі 14 км жол салды.
Бірінші бригада екінші бригададан неше аптаға озып кетті?

ә) Фабрика наурыз айында 4 392 т, ал сәуір айында4 758т
қатырма
қағаз шығарды. Егер наурыз бен сәуір айында 50 жұмыс күні
болса,
онда әр айда бірдей өнімділікпен неше күннен жұмыс жасаған?

Ғылымның сырын ұғына,
Шығыңдар білім шыңына.
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізеді сендерді
Математика сырына.

Күміс қақпаның тапсырмалары:
Тауардың атауы

Бастапқы
бағасы (Б.б.)

Жеңілдік
мөлшері

Жаңа баға

Үстел үсті шамы

3 600 теңге

Б.б-ның 1

бөл.

Торшер

7 500 теңге

Б.б-ның 1

бөл.

Шамдал

18 500 теңге

Б.б-ның 1

бөл.

Шырақ

3 900 теңге

Б.б-ның 1

бөл.

Есептерге жүйрік болсаң жасыңнан
Математикаға орын берсең басыңнан.
Барлық ғылым саған үйір болады
Досың болар табылатын қасыңнан.

Алтын қақпаның тапсырмалары:
а) Екі әуежайдан бір уақытта бір-бірінен қарама-қарсы бағытта екі ұшақ
әуеге көтерілді. Олар 3 сағаттан кейін кездесті. Бірінші ұшақтың жылдамдығы 600 км/сағ, ал екінші ұшақтың жылдамдығы 900 км/сағ.
Екі әуежайдың арақашықтығын тап.

ә) арақашықтығы 840 км екі қаладан бір уақытта бір –бірінен қарама –
қарсы бағытта екі пойыз жолға шықты. Бірінші пойыздың жылдамдығы 100 км/сағ, ал екінші пойыздың жылдамдығы біріншіден 10км/сағ
артық. Пойыздар неше сағаттан кейін кездеседі?

б) Екі айлақтан бір уақытта бір-біріне қарама-қарсы бағытта қайық
пен кеме шығып, олар 5 сағаттан кейін кездесті.Қайықтың жылдамдығы 12 км/сағ, ал кеменің жылдамдығы одан 5 есе артық. Екі
айлақтың арақашықтығын тап.
в) Екі айлақтан бір уақытта бір-біріне қарама-қарсы бағытта қайық
пен кеме шығып, олар d сағаттан кейін кездесті. Қайықтың жылдамдығы R км/сағ, ал кеменің жылдамдығы одан b есе артық.Екі айлақтың арақашықтығын тап.

Жалынды жастық желкені,
Егеменді елдің ертеңі –
Біз боламыз!

Алтын сандықтың тапсырмалары:

87 670 900 – 807 698
7 467 + 98 769 + 6 585
9 869 + 53 322 + 7 609

456 * 604
76 * 4 587
209 034 : 786

Сабақты қорытындылау:

Екі адам дойбы ойнап отыр. Бірнеше
уақыттан кейін тақташада тек 5 дойбы
тасы қалды. Тақташада түсі бірдей
3 дойбы тасы қалуы мүмкін бе?

Үйге тапсырма:

№8
Бір таңбалы сандардың квадрат
мәндерін естеріңе түсіріп, есепте.
(121 бет)

Бәрекелді, балалар!
Бәріңе бестік баға бар.
Азамат боп өсіңдер
Ел қадірін бағалар.


Ұқсас жұмыстар
Шамаларға байласнысты есептер Үнемі Қосымша шығару сабақ
Квадрат теңдеулер мен түбірлеріне есептер шығару
Есептің мәтінін түсіну
Алғашқы функция және интеграл тарауын қайталап, бекіту
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
Арифметикалық есептер
Есептер және Сабақ тақырыбы
Параллелограмның ауданына есептер шығару
Қолданбалы есептерді шешу туралы
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын дамыту
Пәндер