Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу




Презентация қосу
№164 орта
мектеп
Математика

3-сынып
Сынып жетекшісі: Әділова
Гүлназ

Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:

Оқушыларға қолайлы қосылғыштарға
жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуді
меңгерту.

Тәрбиелік:

Оқушылардың логикалық ойлау сезімін оятып,
кішіпейілділікке , адамгершілікке тәрбиелеу.

Дамытушылық:

оқушылардың ойлау қабілетін
дамыту, жазу дағдысын қалыптастыру .

Сабақтың түрі : Жаңа білімді игерту
Сабақтың типі : Ойын сабақ
Сабақтың әдісі : сұрақ-жауап,түсіндіру,ойын
Пәнаралық байланыс : дүниетану,ана тілі
Көрнекіліктер : слайдтар, ойындар

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеп, құралдарын түгелдеп,
назарларын сабаққа аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

(санды қолайлы қосылғыштарға жіктеуді түсіндіру)
№1. Мына сандарды: 28,40,36,60,56 әрқайсысы 4-ке бөлінетін екі
қосылғыштың қосындысы түрінде жаз.

0

0

0

0

0

0

Бәйтеректің бірінші бөлшегін құрастыру.
№2. тура теңдіктер құр, мұнда 90 саны:
1)Көбейткіш
3) бөлгіш
2)Бөлінгіш
4) Бөліндінің мәні болсын.
Бәйтеректің екінші бөлшегін құрастыру.
№3
Бөлу қалай орындалғанын түсіндір:
72:6 =(60 +12) :6=60:6+12:6=10+2=12
56:4= (40+16):4= 40:4+16:4= 10+4=14
48:3 = (30+18) :3= 30:3+18:3=10+6=16

Бәйтеректің үшінші бөлшегін құрастыру.
№4. түсіндіре отырып, шығар:
56:4 =(40+16):4= 40:4+16:4= 10+4=14
95:5= (50+45) :5=50:5+45:5=10+9=19
75:5= (50+25):5= 50:5+25:5= 10+5=15
38:2= (20+18):2= 20:2+18:2=10+9=19
42:3=(30+12):3=30:3+12:3=10+4=14
54:2=(40+14):2=40:2+14:2=20+7=27
68:4=(40+28):4=40:4+28:4= 10+7=17
96:6=(60+36):6= 60:6+36:6=10+6=16
Бәйтеректің төртінші бөлшегін құрастыру.
№5. Тура теңдіктер шығатындай етіп,
жақшаларды қой:
(5+4)∙
8-6)
(6∙∙2=21
2)=60
(7+2)
∙ 8∙3)=
5+4∙ (87+2
∙ (85) (5
∙3=

Бәйтеректің бесінші бөлшегін құрастыру.
№6. Есептерді шығар:
1)Гүл дүкеніне 78 раушан гүлдері әкелінді, олардан әрқайсысында 3
раушан гүлінен гүлшоқтар жасау керек. Неше гүлшоқ шығады?
2) 51кг қиярды тұздау керек. Бір банкаға 3кг қияр сыяды. Осы
қиярларды тұздау үшін неше банка қажет болады?
Бәйтеректің алтыншы бөлшегін құрастыру.
№7. Есептерді шығар:
1)Лагерьге 30 қыз бал және 21 ұл бала келді. Олар тең бөлініп, 3
коттеджге орналасты. Бір коттеджге неше баладан орналасты?
2)Коттедждегі 3 бөлменің әрқайсысында 3 қыз баладан және 2
бөлменің әрқайсысында 3 ұл баладан тұрады. Осы коттеджде неше
бала тұрады?

Бәйтеректің жетінші бөлшегін құрастыру.
№8.
Төрт қораптағы жүзімнің массасы 64 кг. Осындай жеті қорап
жүзімнің массасы қанша?
64:4=16кг
16∙7=112кг
Бәйтеректің сегізінші бөлшегін құрастыру.
№9. Теңдеулерді шеш:
42:х =48:8
х+140+20= 200
а-38= 12∙3
42:x =6
x+160= 200
a-38 = 36
X= 42:6
x=200-160
a=36+38
X=7
x=40
a= 74
42:7= 48:8
40+140+20=200
74-38=12∙3

Бәйтеректің тоғызыншы бөлшегін құрастыру.
№12. Қатесін тауып, есептеуді жалғастыр:
1)25∙7= (20+5) ∙7= 20∙7+5∙7=175
2)39∙4=(30+9)∙4=30∙4+9∙4= 156
Бәйтеректің оныншы бөлшегін құрастыру.
№14. Тура теңсіздік шығу үшін қандай санды бос орынға жазу
керек:
42:3>7∙
91:7+17>18∙
32:2 <20:
(72:6):4>-12∙8

Жаңа сабақты бекіту
Бәйтеректің он бірінші бөлшегін құрастыру.
І топ

51:3=(30+□):3=

54:3=(30+□) :3=
17

57:3= (30+□):3=

Жаңа сабақты бекіту
Бәйтеректің он бірінші бөлшегін құрастыру.
ІІ топ

52:4=(40+□):4=

56:4=(40+□) :4=

60:4= (40+□):4=

Оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма беру.
(№10,11,13)


Ұқсас жұмыстар
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Оқыту әдістемесі
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту 3 сынып
Сандарды смалыстыру
Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
Санның ондық
ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН БЕЙІМДЕУ
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың мақсаты
Ғарышқа саяхат
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
Пәндер