Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу



Математика
3-сынып
Сынып жетекшісі: Әділова Гүлназ
№164 орта мектеп
Қолайлы қосылғыштарға жіктеу
арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы
санға бөлу

Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуді меңгерту.
Тәрбиелік: Оқушылардың логикалық ойлау сезімін оятып,
кішіпейілділікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Дамытушылық: оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, жазу дағдысын қалыптастыру .

Сабақтың түрі : Жаңа білімді игерту
Сабақтың типі : Ойын сабақ
Сабақтың әдісі : сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын
Пәнаралық байланыс : дүниетану, ана тілі
Көрнекіліктер : слайдтар, ойындар

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеп, құралдарын түгелдеп, назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

Жаңа сабақ
“Бәйтерек құрастыру” ойыны

(санды қолайлы қосылғыштарға жіктеуді түсіндіру)
№1. Мына сандарды: 28, 40, 36, 60, 56 әрқайсысы 4-ке бөлінетін екі
қосылғыштың қосындысы түрінде жаз.
28
40
36
60
56
20
8
28
12
20
16
40
20
40
16
28

Бәйтеректің бірінші бөлшегін құрастыру.
№2. тура теңдіктер құр, мұнда 90 саны:
Көбейткіш 3) бөлгіш
Бөлінгіш 4) Бөліндінің мәні болсын.
Бәйтеректің екінші бөлшегін құрастыру.
№3
Бөлу қалай орындалғанын түсіндір:
72:6 =(60 +12) :6=60:6+12:6=10+2=12
56:4= (40+16) :4= 40:4+16:4= 10+4=14
48:3 = (30+18) :3= 30:3+18:3=10+6=16

Бәйтеректің үшінші бөлшегін құрастыру.
№4. түсіндіре отырып, шығар:
56:4 =(40+16) :4= 40:4+16:4= 10+4=14
95:5= (50+45) :5=50:5+45:5=10+9=19
75:5= (50+25) :5= 50:5+25:5= 10+5=15
38:2= (20+18) :2= 20:2+18:2=10+9=19
42:3=(30+12) :3=30:3+12:3=10+4=14
54:2=(40+14) :2=40:2+14:2=20+7=27
68:4=(40+28) :4=40:4+28:4= 10+7=17
96:6=(60+36) :6= 60:6+36:6=10+6=16
Бәйтеректің төртінші бөлшегін құрастыру.
№5. Тура теңдіктер шығатындай етіп, жақшаларды қой:
(5+4) ∙ 8- (6 ∙ 2) =60 (7+2) ∙ 8- (5 ∙3) = 57
5+4∙ (8- 6) ∙ 2=21 7+2 ∙ (8- 5) ∙3= 25

Бәйтеректің бесінші бөлшегін құрастыру.
№6. Есептерді шығар:
Гүл дүкеніне 78 раушан гүлдері әкелінді, олардан әрқайсысында 3 раушан гүлінен гүлшоқтар жасау керек. Неше гүлшоқ шығады?
2) 51кг қиярды тұздау керек. Бір банкаға 3кг қияр сыяды. Осы қиярларды тұздау үшін неше банка қажет болады?
Бәйтеректің алтыншы бөлшегін құрастыру.
№7. Есептерді шығар:
Лагерьге 30 қыз бал және 21 ұл бала келді. Олар тең бөлініп, 3 коттеджге орналасты. Бір коттеджге неше баладан орналасты?
Коттедждегі 3 бөлменің әрқайсысында 3 қыз баладан және 2 бөлменің әрқайсысында 3 ұл баладан тұрады. Осы коттеджде неше бала тұрады?

Бәйтеректің жетінші бөлшегін құрастыру.
№8.
Төрт қораптағы жүзімнің массасы 64 кг. Осындай жеті қорап жүзімнің массасы қанша?
64:4=16кг 16∙7=112кг
Бәйтеректің сегізінші бөлшегін құрастыру.
№9. Теңдеулерді шеш:
42:х =48:8 х+140+20= 200 а-38= 12∙3
42:x =6 x+160= 200 a-38 = 36
X= 42:6 x=200-160 a=36+38
X=7 x=40 a= 74
42:7= 48:8 40+140+20=200 74-38=12∙3

Бәйтеректің тоғызыншы бөлшегін құрастыру.
№12. Қатесін тауып, есептеуді жалғастыр:
25∙7= (20+5) ∙7= 20∙7+5∙7=175
39∙4=(30+9) ∙4=30∙4+9∙4= 156
Бәйтеректің оныншы бөлшегін құрастыру.
№14. Тура теңсіздік шығу үшін қандай санды бос орынға жазу керек:
42:3>7∙ 91:7+17>18∙
32:2 <20: (72:6) :4>-12∙8

Жаңа сабақты бекіту
Бәйтеректің он бірінші бөлшегін құрастыру.
51:3=(30+□) :3= 54:3=(30+□) :3= 57:3= (30+□) :3=
17
17
19
18
І топ

Жаңа сабақты бекіту
Бәйтеректің он бірінші бөлшегін құрастыру.
52:4=(40+□) :4= 56:4=(40+□) :4= 60:4= (40+□) :4=
17
13
15
14
ІІ топ

Оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма беру.
(№10, 11, 13)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz