Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу



№164 орта
мектеп
Математика

3-сынып
Сынып жетекшісі: Әділова
Гүлназ

Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:

Оқушыларға қолайлы қосылғыштарға
жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуді
меңгерту.

Тәрбиелік:

Оқушылардың логикалық ойлау сезімін оятып,
кішіпейілділікке , адамгершілікке тәрбиелеу.

Дамытушылық:

оқушылардың ойлау қабілетін
дамыту, жазу дағдысын қалыптастыру .

Сабақтың түрі : Жаңа білімді игерту
Сабақтың типі : Ойын сабақ
Сабақтың әдісі : сұрақ-жауап,түсіндіру,ойын
Пәнаралық байланыс : дүниетану,ана тілі
Көрнекіліктер : слайдтар, ойындар

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеп, құралдарын түгелдеп,
назарларын сабаққа аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

(санды қолайлы қосылғыштарға жіктеуді түсіндіру)
№1. Мына сандарды: 28,40,36,60,56 әрқайсысы 4-ке бөлінетін екі
қосылғыштың қосындысы түрінде жаз.

0

0

0

0

0

0

Бәйтеректің бірінші бөлшегін құрастыру.
№2. тура теңдіктер құр, мұнда 90 саны:
1)Көбейткіш
3) бөлгіш
2)Бөлінгіш
4) Бөліндінің мәні болсын.
Бәйтеректің екінші бөлшегін құрастыру.
№3
Бөлу қалай орындалғанын түсіндір:
72:6 =(60 +12) :6=60:6+12:6=10+2=12
56:4= (40+16):4= 40:4+16:4= 10+4=14
48:3 = (30+18) :3= 30:3+18:3=10+6=16

Бәйтеректің үшінші бөлшегін құрастыру.
№4. түсіндіре отырып, шығар:
56:4 =(40+16):4= 40:4+16:4= 10+4=14
95:5= (50+45) :5=50:5+45:5=10+9=19
75:5= (50+25):5= 50:5+25:5= 10+5=15
38:2= (20+18):2= 20:2+18:2=10+9=19
42:3=(30+12):3=30:3+12:3=10+4=14
54:2=(40+14):2=40:2+14:2=20+7=27
68:4=(40+28):4=40:4+28:4= 10+7=17
96:6=(60+36):6= 60:6+36:6=10+6=16
Бәйтеректің төртінші бөлшегін құрастыру.
№5. Тура теңдіктер шығатындай етіп,
жақшаларды қой:
(5+4)∙
8-6)
(6∙∙2=21
2)=60
(7+2)
∙ 8∙3)=
5+4∙ (87+2
∙ (85) (5
∙3=

Бәйтеректің бесінші бөлшегін құрастыру.
№6. Есептерді шығар:
1)Гүл дүкеніне 78 раушан гүлдері әкелінді, олардан әрқайсысында 3
раушан гүлінен гүлшоқтар жасау керек. Неше гүлшоқ шығады?
2) 51кг қиярды тұздау керек. Бір банкаға 3кг қияр сыяды. Осы
қиярларды тұздау үшін неше банка қажет болады?
Бәйтеректің алтыншы бөлшегін құрастыру.
№7. Есептерді шығар:
1)Лагерьге 30 қыз бал және 21 ұл бала келді. Олар тең бөлініп, 3
коттеджге орналасты. Бір коттеджге неше баладан орналасты?
2)Коттедждегі 3 бөлменің әрқайсысында 3 қыз баладан және 2
бөлменің әрқайсысында 3 ұл баладан тұрады. Осы коттеджде неше
бала тұрады?

Бәйтеректің жетінші бөлшегін құрастыру.
№8.
Төрт қораптағы жүзімнің массасы 64 кг. Осындай жеті қорап
жүзімнің массасы қанша?
64:4=16кг
16∙7=112кг
Бәйтеректің сегізінші бөлшегін құрастыру.
№9. Теңдеулерді шеш:
42:х =48:8
х+140+20= 200
а-38= 12∙3
42:x =6
x+160= 200
a-38 = 36
X= 42:6
x=200-160
a=36+38
X=7
x=40
a= 74
42:7= 48:8
40+140+20=200
74-38=12∙3

Бәйтеректің тоғызыншы бөлшегін құрастыру.
№12. Қатесін тауып, есептеуді жалғастыр:
1)25∙7= (20+5) ∙7= 20∙7+5∙7=175
2)39∙4=(30+9)∙4=30∙4+9∙4= 156
Бәйтеректің оныншы бөлшегін құрастыру.
№14. Тура теңсіздік шығу үшін қандай санды бос орынға жазу
керек:
42:3>7∙
91:7+17>18∙
32:2 <20:
(72:6):4>-12∙8

Жаңа сабақты бекіту
Бәйтеректің он бірінші бөлшегін құрастыру.
І топ

51:3=(30+□):3=

54:3=(30+□) :3=
17

57:3= (30+□):3=

Жаңа сабақты бекіту
Бәйтеректің он бірінші бөлшегін құрастыру.
ІІ топ

52:4=(40+□):4=

56:4=(40+□) :4=

60:4= (40+□):4=

Оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма беру.
(№10,11,13)


Ұқсас жұмыстар
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Оқыту әдістемесі
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту 3 сынып
Сандарды смалыстыру
Оқушыларды жаңа есептеу бірлігі ондықпен таныстыру
Санның ондық
ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН БЕЙІМДЕУ
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың мақсаты
Ғарышқа саяхат
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz