Критериалды бағалау


Slide 1

Адам. Қоғам. Құқық 12 жылдық білім беру 11-сынып

Пән мұғалімі: Ақжанов Бақытбек Ақынғазыұлы

Slide 2 Slide 3

Білім берудің негізгі мақсаты

Бүгінгі заман талабына сай, жаңа ағымға қабілетті, өзі шешім қабылдай алатын, өздігінен білім алуға ынталы және алған білімін өмірде қолдана алатын тұлғаны қалыптастыру

Slide 4

Критериалды бағалау-

бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі

Slide 5

Критериалды бағалауды енгізу себебі:

Әлеуметтік сұраныстардың өзгеруі

Бес балдық жүйенің қазіргі заманға сай білім жүйесін қанағаттандыра алмауы

Оқушы танымындағы өзгерістер мен білім саласындағы қалыптасқан қайшылықтарды шешу

Slide 6

Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты:

Slide 7

Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:

алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;

бағаның анық, айқындылығы;

бағаның әділдігі;

өзін-өзі бағалауға мүмкіндіктің берілуі.

Slide 8

Оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін

анықтауға арналған бағалау- қалыптастырушы бағалау болып табылады

Бағалау

Егер бағалау мақсаты белгілі бір бөлім немесе тарау бойынша оқушылардың білім қорытындысын шығару болса, онда өзінің функциясы бойынша негізгі бағалау болып табылады.

Slide 9

Қалыптастырушы бағалау:

Күнделікті алған білімінің

меңгеру деңгейін анықтайды.

Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелеуге көмектеседі.

Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді.

Slide 10

Кері байланысты қамтамасыз ету;

Оқушыларға білу мен түсінуге, өзін-өзі бағалау қабілетін жетілдіруге, рефлексия жасауға мүмкіндік туғызу;

Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты:

Slide 11

Мұғалім мен оқушы үшін тиімділігі:

Қалыптастырушы бағалау оқушыларға білетіні мен істей алатынын түсіну үшін;

Мұғалімге өзінің оқыту жүйесіне түзетулер енгізу үшін;

Қалыптастырушы бақылау сыныптағы күнделікті білімді игеру үдерісін бағалау үшін;

Оқушы мен мұғалім арасындағы байланысты жүзеге асыру үшін.

Slide 12

Оқушыға жаңа тақырыпты қалай түсініп, орындағанын білуге көмектеседі;

Оқушының бақылау алдындағы үрейін азайтады, өз-өзіне сенімділік пайда болады;

Негізгі бір тақырыпты жүйелеуге көмектеседі;

Оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуын арттырады

Өздерінің оқуын қалай жақсартуға

болатындығын түсіну қажеттігін туғызады.

Қалыптастырушы бағалау:

Slide 13

Сабақтың тақырыбы: Мемлекет институтының жалпы конституциялық сипаттамасы.

Slide 14

1) Мемлекет және заң ұғымдарының мәнін ашу; мемлекеттің түрлерін оның аумағы мен халқының санына қарай мәнін түсіндіру;

2) Қоғамның дамуын оның маңызды буыны - мемлекеттің дамуы мысалдарымен түсіндіре отырып, қоғамдық сананың жетілуіне әсер ету;

3) Қоғамдық санлылыққа, демократизмге, өркениеттілік идеяларына тәрбиелеу.

1. Оқушыларға мемлекет, мемлекеттік құрылым және құқық, құқықтық нормалар жайында жан-жақты білімдерін меңгерту;

2. Мемлекет пен мемлекеттік заңдарға құрметпен қарау сезімдеріне тәрбиелеу;

3. Жеткіншектердің мінез-құлықтары мен жүріс-тұрыстарын заң талаптарына сай қалыптастырып, адамгершілік әдет-дағдыға тәрбиелеу;

Жасөспірімдердің азаматтық белсенділігін қалыптастыру:

Сабақтың мақсаты мен міндеттері:

Slide 15

Адам. Қоғам. Құқық пәнінен бағалаудың критериі мен балдық жүйесі

Критерий

Жетістіктердің ең жоғарғы деңгейі

Білу және түсіну

6

Білімді қолдану

6

Білік дағдыларын қолдану

6

Барлығы:

А

В

С

26

D

Білімін ақпарат арқылы толықтыру

8

Slide 16

А критериі бойынша оқушылар үйренуі тиіс

Заңи терминдерді білу және қолдану

Курс мазмұнын білу

Алған білімін көрсету және сипаттау арқылы түсіндіру

Мысалдар мен дәлелдер келтіру

Slide 17

В критериі бойынша оқушылар үйренуі тиіс

Хронологияны білу;

Әртүрлі аймақтарындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажырата алу;

Себеп-салдарлық байланысты табу және түсіндіру;

Проблемалық сұрақтарды талдай алу.

Slide 18

С критериі бойынша оқушылар үйренуі тиіс

Дерек көздерімен жұмыс кезінде қажетте ақпаратты табу, іріктеу және талдай алу;

Өзіндік пікірін дәлелдеу;

Оқиғаларды, проблемалық сұрақтар мен көзқарастарды салыстыру және талдай алу.

Slide 19

D критериі бойынша оқушылар үйренуі тиіс

Тақырыпқа байланысты ақпаратты жеткізе алу;

Ақпаратты логикалық тұрғыда құрастыру;

Ақпаратты нақты және жинақы түрде көрсету.

Slide 20

Мемлекет институтының жалпы конституциялық сипаттамасы тақырыбына ұсынылатын критерийлер

Slide 21

та

Критерийлер

Балл

А

В

С

оқиғаларға талдау жасап, бүгінгі өмірмен байланыстыру

Алған білімін тақырыпты оқыған кезде қолдану

Алған білімін көрсету және сипаттау арқылы түсіндіру

6

6

6

Барлығы:

18

Slide 22

А критериі.

Қоғамның саяси-экономикалық, мәдени-әлеуметтік жүйесін бірізділікке түсіретін, қоғамды басқаратын және сақтайтын негізгі институт. (оқушылар жазбаша жұмыс жасайды)

Мемлекет дегеніміз:

Slide 23

Критерий

Балл

Дескрипторлар

А

Білу және түсіну

6

Мемлекет және заңи сипатын біледі, мазмұнына түсініктеме бере алады.

5

Мемлекеттің демократиялық, зайырлы, құқықтық принцптерін атауда, мазмұнын жеткізуде болмашы ғана қателігі бар.

4

Мемлекеттің демократиялық, зайырлы, құқықтық принцптерін атауда, мазмұнын жеткізуі толық емес.

Slide 24

А

Білу және түсіну

3

Мемлекеттің демократиялық, зайырлы, унитарлы, құқықтық принцптерін атауда толық атай алмайды, мазмұны туралы түсінігі жалаң.

2

Мемлекеттің демократиялық, зайырлы, унитарлы, құқықтық принцптерін атауда толық атай алмайды, мазмұны туралы түсінігі жоқ.

1

Мемлекеттің демократиялық, зайырлы, унитарлы, құқықтық принцптерінің бір - екеуін ғана атады олардың шығармалары, мазмұны туралы түсінігі жоқ.

0

Оқушы жоғарыдағы бірде-бір критерийлерді орындаған жоқ.

Slide 25

В критериі. Мемлекеттің демократиялық, зайырлы, унитарлы, құқықтық, әлеуметтік принцптерінің айырмашылықтарын сапыстырыңдар. Ұқсастықтар мен айырмашылықтарын табыңдар.

(оқушылар жұптық жұмыс жасайды)

Slide 26

Бұл заң жобасында мемлекет діннен және діни бірлестіктерден алшақ екені туралы конституциялық норма айқын жазылған. Бірде-бір дін мемлекеттік немесе міндетті ретінде белгіленбейді. Осылайша, мемлекеттің зайырлы сипаты айқындалады, қоғамдық және мемлекеттік институттардың бірігуіне жол берілмейді”, - деп агенттік басшысы бүгін мәжілістің пленарлы отырысында “Дін қызметі және діни бірлестіктер туралы” заң жобасын таныстыра отырып атап көрсетті.

Slide 27

Қазақстан құқықтық мемлекет

Құқықтық мемлекет-бұл мемлекеттік

органдары мен мекемелерінің қызметі

түп-түгел қабылданған заңдарға

негізделіп жүргізілетін мемлекет

Slide 28

Біртұтас мемлекет, унитарлық мемлекет - мемлекеттік немесе ұлттық-мемлекеттік құрылыстың бір түрі. Оның территориясы әкімшілік-аумақтық бөліктерге (аймақтарға, облыстарға, округтерге, аудандарға, департаменттерге және т. б. ) бөлінеді.

Slide 29

Қазақстан демократиялы мемлекет

Демократия - сөзі (гр. demos - халық және гр. kratos - билік) деген сөздерінен шыққан, яғни “халық билігі” деген мағынаны білдіреді. демократия деп халық билігі, теңдік, құқық, әділдік, еркіндік принциптеріне негізделген мемлекеттік құрылысты айтады

Slide 30

Критерий

Балл

Дескрипторлар

В

Білімді


Ұқсас жұмыстар
Критериалды бағалау өлшемі сапалы білім өлшемі
Жиынтық бағалау үдерісі
Оқушының бағалаудан
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Критериалды бағалау пайдасы
Критериалды бағалау технологиясы
Критериалды бағалау түсінігі
Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Критериалды бағалау артықшылықтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz