Қосмекенділер класы




Презентация қосу
Қосмекенділер класы

Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сабақтың түрі: танымдық сабақ
Сабақтың типі : Жаңа материалды меңгерту.

Кластың жалпы сипаттамасы.
Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы.
Қосмекенді тіршілігі. Жылдық тіршілік циклі.
Қоректенуі. Көбеюі және дамуы.
Қосмекенділердің түрөзгерістері,
дернәсілдердің балықтарға ұқсастығы.

Сабақтың әдістері: Әңгіме- сұхбат, өзіндік жұмыс, жұптық жұмыс,
интерактивті тақтамен жұмыс, дәптермен жұмыс, кітаппен жұмыс,
тест жұмысы, зертханалық жұмыс
Оқыту технологиясы: блум жүйесі, жаңа форматтағы 7 модуль
Мотивация: Жаңа тақырыпты ашу
Сабақтың көрнекілігі: Биология 7 сынып, “Қосмекенділердің ішкі құрылысы”
таблица, “Бақаның ішкі құрылысы” дымқыл препарат,
“Қосмекенділер қаңқасы” макеті

Бағалау

Психологиялық дайындық.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

КӨҢІЛ КҮЙІҢ
ҚАНДАЙ?

Ұйымдастыру кезеңі. Көңіл-күйді анықтау.

Р
/
с

Оқушы
ның
атыжөні

Сұра
қ
жауап

Мәтін
мен
жұмыс

Жеке
тапсыр
ма

АКТ
мен
жұмы
с

Әр оқушы өзінің көңіл - күйін білдіретін суретті парақшаны көтереді
Сыныпты топқа бөлу. Топтық тапсырмалар орындату.
1 топ: Баяндаушы топ. Жаңа тақырыпты баяндап беру.
2 топ: Түсінік беруші топ.Жаңа тақырып ішіндегі сөздіктерге түсінік беру.
3 топ: Ізденуші топ.Қосмекенділер жөнінде қосымша материал жинақтау

парағы

10 - 12 ұпай “5”
7 - 9 ұпай “4”
4 - 6 ұпай

“3”

0 – 3 ұпай

“2”

Шығар
машыл
ық
тапсыр
ма

З



Тест
жұмы
сы

Диа
лог

Ұ

Б

Сабақ кезеңдері:
І. Ұйымдастыру
ІІ. “Білім минуты” тапсырмалары
(Үй тапсырмасын сұрау)
ІІІ. “Білу жүйесі”. Сыни тұрғыдан ойлау сұрақтары
ІV. “Түсіну” жүйесі. Жаңа сабақ
V. “Қолдану” жүйесі. Жұптық тапсырмалар
VI. “Талдау” жүйесі. Зертханалық жұмыс № 7
VII.”Жинақтау” жүйесі. “Биологиялық диалог”
VIII. “Бағалау” жүйесі. Оқушы білімін бағалау
IХ. Үй тапсырмасы

“Білім” минуты

Үй тапсырмасын пысықтау
1. Желілер қандай тип тармақтарына бөлінеді?
2. Желілі жануарларға тән белгіні ата?
3. Балық денесі қандай бөлімдерден тұрады?
4. Балық денесінде қандай жүзбе қанаттары болады?
5. Шеміршекті балықтар қандай қандай класс тармағына бөлінеді?
6. Шеміршекті балықтарға тән белгілерді ата?
7. Ерте заманнан бері сақталып келе жатқан балық
8. Балықтардың терісінде болатын ерекше сезім мүшесі
9. Қара уылдырық алынатын балықтар
10. Балықтарға торсылдақ не үшін керек?
11. Балықтың аталық безінен бөлінетін зат?
12. “Бекіренің басы тасқа тимей қайтпайды”- деген ұғым нені білдіреді
13. Балықтардың өрістеуі дегенді қалай түсінесіңдер?
14.Каспийдің тірі алтыны деп қандай балықтарды айтамыз?
15. Жергілікті жерімізде балық өндіретін зауыт бар ма?

«Біз өмір бойына жететін білім алу» моделінен
«өмір бойы білім алып өту» моделіне көшуге тиіспіз.
Болашаққа біліммен қадам басып, лайықты
қолтаңбамызды қалдырайық.
Елбасы Н. Ә. Назарбаев

“Білу” жүйесі
Сыни тұрғыдан ойлау сұрақтары
“Түсіну”жүйесі
Сабақтың жоспары

1. Қосмекенділер класына сипаттама
2. Бақаның сыртқы және ішкі құрылысы
3. Жылдық циклі және қоректенуі
4. Көбеюі және дамуы
5. Қосмекенділердің түр өзгерістері
6. Қорытынды

ҚОСМЕКЕНДІЛЕР ОТРЯДЫ

Сабақ масаты:

Аяқсыз
170-ке жуық

Қосмекенділер класына сипаттама бере отырып, бақаның
сыртқы және ішкі құрылысы, оның тіршілігі, жылдық тіршілік

Құйрықсыз

циклы, қоректенуі, көбеюі және дамуы туралы,

4000-ға

Қосмекенділердің түрөзгерістері, дернәсілдердің
балықтарға ұқсастығы туралы түсіну

жуық

Құйрықты
500-ге жуық

Құйрықсыз қосмекенділер
Аяқсыз қосмекенділер

Жасыл құрбақа

Қызыл құрсақ жайынауыз

Явалық ұшқыш бақа

древолаз

Улы жаба

Сақиналы құртжылан

Құйрықсыз қосмекенділер

Тарбақа
тұқымдастар

Құйрықты қосмекенділер

Құрбақа
тұқымдастар

Алқызыл құртқа

Сібірлік бұрыштіс

Бақа тұқымдастар

Қосмекенділердің сыртқы құрылысы

Тритон
Өкпе

Аузы

Бас
Дабыл жарғағы

Көз

Тұлға

Қары

Сан

Білек
Саусақ

Саламандра
Терминдер кабинеті

Сирақ
Табан

бүйрек
клоака
токішек
қуық
өт

ашішек

аңқа
жүрек
қарын
бауыр

Терминдер кабинеті

Қосмекенділердің қоректенуі және ми бөлімдері

Қоректенуі

Көру жүйесі

Ортаңғы ми

Алдыңғы
ми

мишық

Амфиби
я
Итшабақ

Стегоцефаль
Тритон
Саламандра

Дабыл жарғақ
Көру жүйесі

Сопақша ми

Бақаларға арналған ескерткіш

Қосмекенділердің көбеюі және дамуы
Ересек бақа

Киев

Уылдырық
Құйрықты бақа

Ұрықтанған
уылдырық

Бодрум

Бостон

Токио

Дернәсіл
Калининград
көбеюі

Сан алуан қосмекенділер улы бақалар

Құйрықты итшабақ

Бодрум

“Қолдану” жүйесі

Сергіту сәті
Бақалар биі

Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс
Зертханалық жұмыс № 7
Тақырыбы: Тірі бақаларды бақылау. Бақаның сыртқы құрылысын зерттеу.
Бақаның қаңқасын зерттеу.Дымқыл препараттан бақаның ішкі құрылысын зерттеу.
Мақсаты: Тірі бақаларды бақылай отырып, бақаның сыртқы құрылысын зерттеу,
бақаның қаңқасын және дымқыл препараттан бақаның ішкі
құрылысын зерттеу, анықтап жазу.
Құрал-жабдықтар: “Биология 7 с” оқулық, “Қосмекенділер” таблицасы, “Бақа
қаңқасы”, “Бақа ішкі құрылысы” дымқыл препарат
Р/
с

Тапсырмалар

Орындалуы

Тірі бақаны бақылап,бақаның сыртқы
құрылысын зерттеп, анықтап жазу.

Бақаның қаңқасын қарап,зерттеп, жазу.

Дымқыл препаттан бақаның ішкі құрылысын
зерттеп қарау, анықтап жазу.

2 - тапсырма

Нәтижесі

Сәйкесін тап

Құрықты қосмекенді

5000

Итшабақ немен тыныс алады

Бақа

Қосмекенділерді зерттейтін ғылым

Құржылан

Қосмекенділердің қанша түрі бар

350

Аяқсыз қосмекенді

Қазақстанда қосмекенділердің қанша түрі бар

Қосмекендінің дернәсілі

Қосмекенділер ежелгі неден пайда болды

Құйрықсыз қосмекенді

Қосмекенділердегі бұлшық ет саны

Итшабақ
Тритон
Желбезек
Барахнология
Стегоцефаль

«Талдау» жүйесі
1 тапсырма:«Биологиялық пошта» ойыны

І . Балықтарға
тән белгілерді
жинақтаңыздар

Ерекшеліктері

ІІ . Қосмекенділерге
тән белгілерді
жинақтаңыздар

1. Қан айналым жүйесі-тұйық
2. Бір ғана қанайналым шеңбері бар
3. Екі қан айналым шеңбері бар
4. Терісі арқылы тыныс алады
5. Бүйір сызығы бар
6. Торсылдағы бар
7. Торсылдағы жоқ
8. Аналь тесігі бар
9. Клоакасы бар
10. Терісінде қабыршақтары бар
11. Терісі клегейлі безбен қапталған
12. Жүзбе қанаттары бар
13. Аяқтарында жарғақшалары бар
14. Улы безі болады

Қосмекенділердің көбеюі және дамуы
Интерактивті тақтамен жұмыс

3 тапсырма Тест жұмысы
1.Бақаның жүрегі неше қуысты? а) 1 в) 2 с) 3
2. Қосмекенділердің көбеюі қай жолмен өтеді?
а) жұмыртқа салу в) уылдырық шашу с) тірі туу
3.Құйрықсыз қосмекендіге қайсысы жатады?
а)Тритон в) саламандра с)құрбақа
4.Құйрықты қосмекенді а) тритон в) бақа с) құртжылан
5.Аяқсыз қосмекенді а) бақа в)құртжылан с)саламандра
6.Алғашқы құрлыққа бейімделген төрт аяқты жануар
а) сүтқоректі в) бауырмен жорғалаушылар с)қосмекенділер
7.Қосмекенділер дернәсілі а)имаго в) итшабақ с)жұлдызқұрт
8.Қосмекенді қандай қанды а)салқын қанды в)аралас қан с)жылы қанды
9.Қосмекенділер миы неше бөліктен тұрады? а)5 в)3 с)2
10. Қосмекендінің зәр шығару мүшесі а) аналь тесігі в) клоака с)қуық

“Жинақтау” жүйесі
“ Биологиялық диалог”
Топтар бір-біріне жаңа тақырып
сұрақтар қояды

бойынша

Үйге тапсырма
§ 53 оқу. Сөзжұмбақ, ребус құрастыру.

Уылдырық
Ересек бақа
Құйрықты итшабақ
Дернәсіл
Ұрықтанған уылдырық
Құйрықты бақа


Ұқсас жұмыстар
Қосмекенділер класын қайталау
ҚОСМЕКЕНДІЛЕРДІҢ КӨБЕЮІ
Қосмекенділер құрылысы
Жорғалаушылар - құрлықта тіршілік ететін алғашқы омыртқалы жануарлар
Қосмекенділер класы туралы
Омыртқалы жануарларға сипаттама
ҚОСМЕКЕНДІЛЕР КЛАССЫ
Бақалар - қосмекенділер класы құйрықсыздар отрядына жататын тұқымдастар тобы
Көмір тасбақасы Египеттік тасбақа
ЖЫЛАНДАР ОТРЯД ТАРМАҒЫ
Пәндер