5- сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу


Slide 1

Бақберген

Ұлжан

Бестөбе

орта мектебі

7 - сынып оқушысы

Slide 2

Тақырыбы

« 5-сынып оқушыларының пәндік оқуға

бейімделуі "

Slide 3

Өтпелі кезеңдегі тұлғаның жас және жеке ерекшеліктерін зерттеп, кездесетін психологиялық сәтсіздіктерін болдырмау .

Мақсаты

Slide 4

Міндеттері

1. Жеке тұлғаның ой-өрісінің дамуы мен тәрбие

деңгейінің қалыпты болуын қадағалау

2. 5-сынып оқушыларының пән иелерімен,

сынып жетекшілерімен, сыныптастарымен,

ата-аналарымен қарым-қатынасының

дұрыс қалыптасуына көмек беру

Slide 5

Пәні

Психология

Болжам:

Оқушыларға сенім білдіру, пәнге деген қызығушылықтарын артыру, жылы лебізбен, ықыласпен көмек көрсету .

Slide 6

іздену нәтижесінде пән иелерімен, сынып жетекшісімен қарым-қатынастары жоғары деңгейге көтеріліп, оқушылардың пәнге бейімделуі жақсы нәтиже берді .

Нәтижесі:

Slide 7

Мектепте 5 сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу

« Адамның ерекше қасиеттері- ақыл-ой, сана

сезімі, ішкі жан дүниесі жоғары кәсіби-дәрежелі,

шығармашыл ұстаздан қалыптасады »

Абай Құнанбаев

Алғашқы қоңыраудың сылдыры біреулерге шаттық үніндей естілсе, енді біреулер үшін жаңа ортаға бейімделу қорқынышын шақыратын дабылдай болып естілетіні әбден мүмкін. Баланың психикасын сақтау үшін оның денсаулығына жастайынан үлкен жауапкершілікпен қарау керек. Мектептегі оқу жүктемесінің мөлшерден тыс болуының өзі бала психикасына көп әсер етеді. Әрине, мұндай жағдайда баланың жас ерекшелігіне баса назар аударған орынды . Балада кіші мектеп жасынан орта мектеп жасына өтуде психологиялық өзгерістер болады . Өйткені бастауыш сыныпта оқушы тек бір ғана мұғалімге, бір кабинетке, тұрақты қалыпқа үйренген . Ал ол орта сыныпқа келген кезінде балаға бірнеше мұғалімдер сабақ береді, сабақ кестесінің ауысуы, жаңа сыныптастармен, жаңа мұғалімдермен қарым-қатынас жасау, мұның барлығы оқушының оқу мотивациясына әсер етеді .

е

Slide 8

Балада мазасыздық пайда болады, сенімсіздік қалыптасады, бастауышпен салыстырғанда сабақ оқуы нашарлайды, сыныптастармен, мұғалімдермен қарым -қатынаста қиындық сезеді. Яғни баланың пәндік оқуға бейімделу кезеңі сәтті өту үшін, оқушылардың білімге деген қызығушылығын ояту, оларға жаңа сыныптастармен, мұғалімдермен қарым-қатынас жасауға көмектесу қажет.

Ол үшін төмендегі шарттарды ескеру қажет деп ойлаймын :

10-11 жастағы балалардың жеткіншектік даму кезеңіне түскенін

Оқушылардың оқуға, танымдық дамуға, қарым-қатынастың дамуындағы психологиялық даму деңгейінің жоғарлауын,

Бейімделу кезінде кездескен сәтсіздікті қорытындылау және түзету жұмыстарын жүргізу.

Slide 9

Психология

лық диагностика

Профилактикалық жұмыс

Түзету - дамытушылық жұмыс

.

Ата-ана, педагогтармен кеңестік жұмыс

Қорытынды жұмыс

Әдістемелік жұмыс

бейімделу жұмысының негізгі бағыттары

Slide 10

Психологиялық тұрғыдан

қарастырылған салалар:

Ата -анасымен

қарым -қатынасы

Сыныптағы

оқушыларымен

қарым-қатынасы

Мектептегі пән

иелерімен

қарым-қатынасы

Сынып

жетекшісімен

қарым -қатынасы

Өзін-өзі

бағалау ерекшелігі

Танымдық

процестер

: ес, зейін,

ойлау, қиял

Slide 11

Зерттеуге алынған

әдістемелер

«Социметрия»

Д Ж Марена

«Теперамент» түрлерін анықтау

Өзін-өзі бағалау

Оқу деңгейін анықтау

Тәрбие деңгейін анықтау

ШТУР әдісі

Slide 12

Психологиялық диагностика

Орта мектеп жасына өтудегі психологиялық диагностика, біріншіден, баланың жаңа әлеуметтік жағдайға бейімделуіне бағытталған. Бұл оқу жылының басында педагогикалық бақылаумен өткізіледі. 5-сынып оқушыларын зерттеу барысында келесі аспектілерге көңіл бөлу керек

Slide 13

Баланың танымдық іс-әрекетінде көрінетін психологиялық

ерекшеліктері

Танымдық іс-әрекеттердің жеке ерекшеліктері

Ақыл ойының қабілеттігі, ақыл-ой әрекетінің өсуі.

Slide 14

Жеке мотивациялық өрісінің ерекшеліктері

- мазасыздық

-Оқушының әлемге көзқарасы қарым-қатынас жүйесінің ерекшеліктері

- Оқушының сыныптастарымен эмоционалды

қарым-қатынасы

- Мектептегі маңызды іс-әрекеттерге қатынасын

( ерекше ескеретін нәрсе, ол бала біріншіден сыныптастарының өзіне қарым-қатынасын анықтау

Slide 15

Балалардың бүгінгі оқу үлгерімі, көңіл күйі, тәртібі бізді қатты алаңдаты. Сондықтан пән иелерімен байланыса отырып, жан жылуын білдіріп шәкіртеріне зор сенімен қарауларын өтінді.

Slide 16

Оқушылардың сабаққа дайындығының

ұзақтығына, таза ауада болуына,

тазалық сақтауларына көбірек

мән берулерін ата-аналардын

талап етеді. Оқу үлгерімдерін

төмендеу себептеріне көз жеткізу

барысында, алдағы уақытта

әрбір оқушымен жеке

дара жиі-жиі жұмыс жүргізудің

қажеттілігі айтылды

Slide 17

ФОТО

ГАЛЕРЕЯ

Slide 18

Психолог мұғалімі Абдикеримова Назгүлмен бірге

мәліметтер жинау үстінде

Slide 19

Интернет жүйесінен мағлұматтар

іздестіруде

Slide 20

Өзін-өзі бағалау, талдау кезі

Slide 21

Тренинг жүргізу сәті

Slide 22

Жас зерттеуші Бақберген Ұлжан

жетекшісі Абдикеримова Назгүлмен 5-сынып

оқушылары арасында

Slide 23

Қорытынды

Жұмысты қорыта келе түйіндеме жасайтын болсақ 5 сынып оқушыларының

пәндік оқуға бейімделі, пән мұғалімдеріне қалыптасу кезеңі жақсы

деңгейде өтті. Пән иелеріне оқушыларға сенім білдіру, пәнге деген

қызығушылығын арттыру. Оқушыларға жылы лебізбен, ықыласты көмек

көрсету. Мұғалім өзін-өзі меңгеріп, ұстамдылық үлгісін көрсетуі, әділетшіл


Ұқсас жұмыстар
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕР АРҚЫЛЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
Бастауыш мектепте информатика негіздерін енгізудің қажеттілігі
Метапәндік нәтижелер
Жоспардың нақтылығы
Мақсат - дуальды жүйенің әдістерін үйрену
Оқытудың жеке бағдарламасы
Абай өлеңі
Деңгейлеп оқу тапсырмаларының оқыту
Оқытудың белсенді әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz