5- сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу




Презентация қосу
Бестөбе
орта мектебі
7 - сынып оқушысы

Бақберген
Ұлжан

Тақырыбы

« 5-сынып оқушыларының пәндік оқуға
бейімделуі "

Мақсаты
Өтпелі кезеңдегі тұлғаның жас және
жеке ерекшеліктерін зерттеп, кездесетін
психологиялық сәтсіздіктерін
болдырмау .

Міндеттері

1.Жеке тұлғаның ой-өрісінің дамуы мен
тәрбие
деңгейінің қалыпты болуын қадағалау
2. 5-сынып оқушыларының пән иелерімен ,
сынып жетекшілерімен ,
сыныптастарымен,
ата-аналарымен қарым-қатынасының
дұрыс қалыптасуына көмек беру

Пәні
Психология

Болжам:
Оқушыларға сенім білдіру , пәнге деген
қызығушылықтарын артыру, жылы
лебізбен, ықыласпен көмек көрсету .

Нәтижесі:

іздену нәтижесінде пән
иелерімен,сынып жетекшісімен
қарым-қатынастары жоғары
деңгейге көтеріліп ,оқушылардың
пәнге бейімделуі жақсы нәтиже
берді .

е

Мектепте 5 сынып оқушыларын пәндік оқуға
бейімдеу
« Адамның ерекше қасиеттері- ақыл-ой, сана
сезімі, ішкі жан дүниесі жоғары кәсіби-дәрежелі,
шығармашыл ұстаздан қалыптасады »
Абай Құнанбаев
Алғашқы қоңыраудың сылдыры біреулерге шаттық үніндей естілсе, енді
біреулер үшін жаңа ортаға бейімделу қорқынышын шақыратын дабылдай
болып естілетіні әбден мүмкін. Баланың психикасын сақтау үшін оның
денсаулығына жастайынан үлкен жауапкершілікпен қарау керек. Мектептегі
оқу жүктемесінің мөлшерден тыс болуының өзі бала психикасына көп әсер
етеді. Әрине, мұндай жағдайда баланың жас ерекшелігіне баса назар
аударған орынды . Балада кіші мектеп жасынан орта мектеп жасына өтуде
психологиялық өзгерістер болады . Өйткені бастауыш сыныпта оқушы тек
бір ғана мұғалімге , бір кабинетке , тұрақты қалыпқа үйренген . Ал ол орта
сыныпқа келген кезінде балаға бірнеше мұғалімдер сабақ береді , сабақ
кестесінің ауысуы, жаңа сыныптастармен , жаңа мұғалімдермен қарымқатынас жасау, мұның барлығы оқушының оқу мотивациясына әсер етеді .

Балада мазасыздық пайда болады, сенімсіздік
қалыптасады, бастауышпен салыстырғанда сабақ оқуы
нашарлайды, сыныптастармен, мұғалімдермен қарым –
қатынаста қиындық сезеді. Яғни баланың пәндік оқуға
бейімделу кезеңі сәтті өту үшін, оқушылардың білімге деген
қызығушылығын ояту, оларға жаңа сыныптастармен,
мұғалімдермен қарым-қатынас жасауға көмектесу қажет.
Ол үшін төмендегі шарттарды ескеру қажет деп ойлаймын :
10-11 жастағы балалардың жеткіншектік даму кезеңіне түскенін
Оқушылардың оқуға , танымдық дамуға, қарым-қатынастың
дамуындағы психологиялық даму деңгейінің жоғарлауын,
Бейімделу кезінде кездескен сәтсіздікті қорытындылау және
түзету жұмыстарын жүргізу.

Психология
лық
диагностик
а

Әдістеме
.
лік жұмыс

Түзету –
дамытушылы
қ жұмыс

Ата-ана,
педагогтарме
н кеңестік
жұмыс

бейімделу
жұмысының
негізгі
бағыттары

Профилактикал
ық жұмыс

Қорытынды
жұмыс

Сынып
жетекшісімен
қарым –қатынасы

Мектептегі пән
иелерімен
қарым-қатынасы

Сыныптағы
оқушыларымен
қарым-қатынасы

Психологиялық тұрғыдан
қарастырылған салалар:

Танымдық
процестер
: ес, зейін,
ойлау,қиял

Ата –анасымен
қарым –қатынасы
Өзін-өзі
бағалау ерекшелігі

«Социметрия»
Д Ж Марена

ШТУР
әдісі

Тәрбие
деңгейін
анықтау

«Теперамент»
түрлерін
анықтау
Зерттеуге алынған
әдістемелер

Өзін-өзі
бағалау
Оқу деңгейін
анықтау

Психологиялық диагностика
Орта мектеп жасына өтудегі
психологиялық диагностика, біріншіден,
баланың жаңа әлеуметтік жағдайға
бейімделуіне бағытталған. Бұл оқу
жылының басында педагогикалық
бақылаумен өткізіледі. 5-сынып
оқушыларын зерттеу барысында келесі
аспектілерге көңіл бөлу керек

Баланың танымдық іс-әрекетінде
көрінетін психологиялық
ерекшеліктері

Танымдық іс-әрекеттердің жеке
ерекшеліктері
Ақыл ойының қабілеттігі, ақыл-ой
әрекетінің өсуі.

Жеке мотивациялық өрісінің ерекшеліктері
- мазасыздық
-Оқушының әлемге көзқарасы қарым-қатынас
жүйесінің ерекшеліктері
- Оқушының сыныптастарымен эмоционалды
қарым-қатынасы

- Мектептегі маңызды іс-әрекеттерге қатынасын
( ерекше ескеретін нәрсе, ол бала біріншіден
сыныптастарының өзіне қарым-қатынасын
анықтау

Балалардың бүгінгі оқу
үлгерімі, көңіл күйі, тәртібі
бізді қатты алаңдаты.
Сондықтан пән иелерімен
байланыса отырып, жан
жылуын білдіріп
шәкіртеріне зор сенімен
қарауларын өтінді.

Оқушылардың сабаққа дайындығының
ұзақтығына, таза ауада болуына,
тазалық сақтауларына көбірек
мән берулерін ата-аналардын
талап етеді. Оқу үлгерімдерін
төмендеу себептеріне көз жеткізу
барысында, алдағы уақытта
әрбір оқушымен жеке
дара жиі-жиі жұмыс жүргізудің
қажеттілігі айтылды

ФОТО
ГАЛЕРЕЯ

Психолог мұғалімі Абдикеримова Назгүлмен бірге
мәліметтер жинау үстінде

Интернет жүйесінен мағлұматтар
іздестіруде

Өзін-өзі бағалау,талдау кезі

Тренинг жүргізу сәті

Жас зерттеуші Бақберген Ұлжан
жетекшісі Абдикеримова Назгүлмен 5-сынып
оқушылары арасында

Қорытынды
Жұмысты қорыта келе түйіндеме жасайтын болсақ 5 сынып оқушыларының
пәндік оқуға бейімделі, пән мұғалімдеріне қалыптасу кезеңі жақсы
деңгейде өтті. Пән иелеріне оқушыларға сенім білдіру, пәнге деген
қызығушылығын арттыру. Оқушыларға жылы лебізбен, ықыласты көмек
көрсету. Мұғалім өзін-өзі меңгеріп, ұстамдылық үлгісін көрсетуі, әділетшіл
болуы қажеттілігі айтылды. Оқушылар арасында мінез-құлық ерекшелік жайлы
баяндамалар оқылып талқыланды. Сынып оқушыларымен өзіндік талдау
жасауға қалыптастыру, қабылдай білу дағдыларын жетілдіру мақсатында
«қарым-қатынас мәдениеті», достық, «мен басқаның көзімен», оқушының
сыныптағы орнын анықтау мақсатында тренингтер жүргізілді. Сонымен
қатар мектептегі ауыспалы кезеңдегі тұлғаның жас және жеке ерекшеліктерін
зерттеп, кездесетін психологиялық сәтсіздіктерді болдырмаудың жолдарын
іздестіру жұмыстары жүргізілді. Оқушылардың бір-біріне деген сенімділігін
арттырып жақындастыру, әлеуметтік мінез-құлық дағдыларымен танымдық
және эмоционалдық күйінің дамуына бағытталған бірнеше ойындар мен жаттығулар
жүргізілді. 5-сыныпта 8 оқушы білім алуда. Сынып оқушыларының білімге деген
қызығушылығы жоғарғы деңгейде. Сыныптың ұйымшылдығы, өзін-өзі басқару деңгейі
қалыптасқан. Кез-келген істі жауапкершілікпен орындайды. Бір-біріне деген сыйластық
сезім бар. Жұмыстың қорытындысы бойынша жақсы көрсеткіштер көрсетуде .
.

Назарларыңызға
рахмет!

Облысы: Алматы облысы
Ауданы: Райымбек ауданы
Мектеп: Бестөбе орта мектебі
Оқушының аты-жөні: Бақберген Ұлжан
Сыныбы: 7-сынып
Ғылыми жетекшісі: Абдикеримова Н
Пәні : Психология

Пайдаланылған әдебиеттер
1.Мектептегі психология журналы
2.Тәрбие құралы журналы
3.Интернет жүйеісінен
4.Дарын журналы


Ұқсас жұмыстар
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
Бастауыш мектепте информатика негіздерін енгізудің қажеттілігі
Метапәндік нәтижелер
Жоспардың нақтылығы
Мақсат - дуальды жүйенің әдістерін үйрену
Оқытудың жеке бағдарламасы
Абай өлеңі
Деңгейлеп оқу тапсырмаларының оқыту
Оқытудың белсенді әдістері
Дауыстап оқу
Пәндер