5- сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу



Бақберген
Ұлжан
Бестөбе
орта мектебі
7 - сынып оқушысы

Тақырыбы
« 5-сынып оқушыларының пәндік оқуға
бейімделуі "

Өтпелі кезеңдегі тұлғаның жас және жеке ерекшеліктерін зерттеп, кездесетін психологиялық сәтсіздіктерін болдырмау .
Мақсаты

Міндеттері
1. Жеке тұлғаның ой-өрісінің дамуы мен тәрбие
деңгейінің қалыпты болуын қадағалау
2. 5-сынып оқушыларының пән иелерімен,
сынып жетекшілерімен, сыныптастарымен,
ата-аналарымен қарым-қатынасының
дұрыс қалыптасуына көмек беру

Пәні
Психология
Болжам:
Оқушыларға сенім білдіру, пәнге деген қызығушылықтарын артыру, жылы лебізбен, ықыласпен көмек көрсету .

іздену нәтижесінде пән иелерімен, сынып жетекшісімен қарым-қатынастары жоғары деңгейге көтеріліп, оқушылардың пәнге бейімделуі жақсы нәтиже берді .
Нәтижесі:

Мектепте 5 сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу
« Адамның ерекше қасиеттері- ақыл-ой, сана
сезімі, ішкі жан дүниесі жоғары кәсіби-дәрежелі,
шығармашыл ұстаздан қалыптасады »
Абай Құнанбаев
Алғашқы қоңыраудың сылдыры біреулерге шаттық үніндей естілсе, енді біреулер үшін жаңа ортаға бейімделу қорқынышын шақыратын дабылдай болып естілетіні әбден мүмкін. Баланың психикасын сақтау үшін оның денсаулығына жастайынан үлкен жауапкершілікпен қарау керек. Мектептегі оқу жүктемесінің мөлшерден тыс болуының өзі бала психикасына көп әсер етеді. Әрине, мұндай жағдайда баланың жас ерекшелігіне баса назар аударған орынды . Балада кіші мектеп жасынан орта мектеп жасына өтуде психологиялық өзгерістер болады . Өйткені бастауыш сыныпта оқушы тек бір ғана мұғалімге, бір кабинетке, тұрақты қалыпқа үйренген . Ал ол орта сыныпқа келген кезінде балаға бірнеше мұғалімдер сабақ береді, сабақ кестесінің ауысуы, жаңа сыныптастармен, жаңа мұғалімдермен қарым-қатынас жасау, мұның барлығы оқушының оқу мотивациясына әсер етеді .
е

Балада мазасыздық пайда болады, сенімсіздік қалыптасады, бастауышпен салыстырғанда сабақ оқуы нашарлайды, сыныптастармен, мұғалімдермен қарым -қатынаста қиындық сезеді. Яғни баланың пәндік оқуға бейімделу кезеңі сәтті өту үшін, оқушылардың білімге деген қызығушылығын ояту, оларға жаңа сыныптастармен, мұғалімдермен қарым-қатынас жасауға көмектесу қажет.
Ол үшін төмендегі шарттарды ескеру қажет деп ойлаймын :
10-11 жастағы балалардың жеткіншектік даму кезеңіне түскенін
Оқушылардың оқуға, танымдық дамуға, қарым-қатынастың дамуындағы психологиялық даму деңгейінің жоғарлауын,
Бейімделу кезінде кездескен сәтсіздікті қорытындылау және түзету жұмыстарын жүргізу.

Психология
лық диагностика
Профилактикалық жұмыс
Түзету - дамытушылық жұмыс
.
Ата-ана, педагогтармен кеңестік жұмыс
Қорытынды жұмыс
Әдістемелік жұмыс
бейімделу жұмысының негізгі бағыттары

Психологиялық тұрғыдан
қарастырылған салалар:
Ата -анасымен
қарым -қатынасы
Сыныптағы
оқушыларымен
қарым-қатынасы
Мектептегі пән
иелерімен
қарым-қатынасы
Сынып
жетекшісімен
қарым -қатынасы
Өзін-өзі
бағалау ерекшелігі
Танымдық
процестер
: ес, зейін,
ойлау, қиял

Зерттеуге алынған
әдістемелер
«Социметрия»
Д Ж Марена
«Теперамент» түрлерін анықтау
Өзін-өзі бағалау
Оқу деңгейін анықтау
Тәрбие деңгейін анықтау
ШТУР әдісі

Психологиялық диагностика
Орта мектеп жасына өтудегі психологиялық диагностика, біріншіден, баланың жаңа әлеуметтік жағдайға бейімделуіне бағытталған. Бұл оқу жылының басында педагогикалық бақылаумен өткізіледі. 5-сынып оқушыларын зерттеу барысында келесі аспектілерге көңіл бөлу керек

Баланың танымдық іс-әрекетінде көрінетін психологиялық
ерекшеліктері
Танымдық іс-әрекеттердің жеке ерекшеліктері
Ақыл ойының қабілеттігі, ақыл-ой әрекетінің өсуі.

Жеке мотивациялық өрісінің ерекшеліктері
- мазасыздық
-Оқушының әлемге көзқарасы қарым-қатынас жүйесінің ерекшеліктері
- Оқушының сыныптастарымен эмоционалды
қарым-қатынасы
- Мектептегі маңызды іс-әрекеттерге қатынасын
( ерекше ескеретін нәрсе, ол бала біріншіден сыныптастарының өзіне қарым-қатынасын анықтау

Балалардың бүгінгі оқу үлгерімі, көңіл күйі, тәртібі бізді қатты алаңдаты. Сондықтан пән иелерімен байланыса отырып, жан жылуын білдіріп шәкіртеріне зор сенімен қарауларын өтінді.

Оқушылардың сабаққа дайындығының
ұзақтығына, таза ауада болуына,
тазалық сақтауларына көбірек
мән берулерін ата-аналардын
талап етеді. Оқу үлгерімдерін
төмендеу себептеріне көз жеткізу
барысында, алдағы уақытта
әрбір оқушымен жеке
дара жиі-жиі жұмыс жүргізудің
қажеттілігі айтылды

ФОТО
ГАЛЕРЕЯ

Психолог мұғалімі Абдикеримова Назгүлмен бірге
мәліметтер жинау үстінде

Интернет жүйесінен мағлұматтар
іздестіруде

Өзін-өзі бағалау, талдау кезі

Тренинг жүргізу сәті

Жас зерттеуші Бақберген Ұлжан
жетекшісі Абдикеримова Назгүлмен 5-сынып
оқушылары арасында

Қорытынды
Жұмысты қорыта келе түйіндеме жасайтын болсақ 5 сынып оқушыларының
пәндік оқуға бейімделі, пән мұғалімдеріне қалыптасу кезеңі жақсы
деңгейде өтті. Пән иелеріне оқушыларға сенім білдіру, пәнге деген
қызығушылығын арттыру. Оқушыларға жылы лебізбен, ықыласты көмек
көрсету. Мұғалім өзін-өзі меңгеріп, ұстамдылық үлгісін көрсетуі, әділетшіл
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz