Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері


Slide 1 Slide 2

Кіріспе

І. Негізгі бөлім

1. 1 Білім беру жүйесінде психологиялық қызмет жұмысын ұйымдастыру . . . 5

1. 2 Психологиялық қызметтің міндеттері, жұмыс бағыттары және оны жүзеге асыру формалары . . . 7

1. 3 Педагог - психологтың негізгі құжаттарының түрлері және оның жүргізілу тәсілдері . . . 10

ҚОРЫТЫНДЫ . . . 15

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ . . . 16

Slide 3

Біз әркімнің ар-намысы,

абыройы мен беделі қадірленетін,

мәртебелі мораль,

этикалық негіздері мен

рухани құндылықтар

ірге тепкен қоғам құруға тиіспіз.

Н. Назарбаев

Slide 4

1. 1 Білім беру жүйесінде психологиялық қызмет жұмысын ұйымдастыру

Қазіргі таңда практикалық психология белсенді даму үстінде: психологиялық қызметтің небір салалары бар.

Психология күнделікті өмірде болып жатқан құбылыстардың мәнін ұғынуды, бала тәрбиесі, психикалық тұрғыдан денсаулық туралы, тұлғалық даму туралы ойланатын, түсінгісі келетін әр адамның ең жақын қолдаушысына айналуы тиіс.

Білім беру жүйесінде психологиялық қызмет көрсетуді ұйымдастыруға соңғы кезде үлкен назар аударылуда, өйткені мектептегі оқушылардың жеке ерекшелігін, таным процестерін толық менгеруге, ата-аналар мен мұғалімдердің көптеген мәселелерін шешуге, психологиялық жағынан көмек беруге мұғалімдердің өздеріне өте қиын. Сондықтан да білім беру жүйесінде психологиялық қызметті ұйымдастыру күн тәртібінде тұрған мәселелердің бірі болып отыр.

Мектептегі психологиялық қызмет дегеніміз не, мақсаты, лауазымдық міндеттері және іс -құжаттарының түрлері

қандай деген мәселені қарастырайық.

Slide 5

Мектептегі психологиялық қызмет - әрбір баланың толыққанды психикалық және тұлғалық дамуына әсер ететін жағдайлармен қамтамасыз ету негізгі мақсаты болып табылатын білім беру жүйесіндегі арнайы сала.

Мектептегі психологиялық қызметтің негізгі мақсаты - мектеп оқушыларының жеке тұлға ретіндегі қалыптасуына, олардың шығармашылық мүмкіндіктерінің ашылуына, қабілеттері мен бейімділіктерінің дамуына көмектесу; олардың психологиялық ерекшеліктерін терең зерттеу; оқушылардың психикалық дамуындағы ауытқушылықты, кешеуілдеуді болдырмаудың жолдарын іздестіру; мұғалімдер ұжымында психологиялық ахуалды қалыптастыру; ата-аналар үшін психологиялық сауаттандыру,

білім беру сабақтарын ұйымдастыру.

Халыққа білім берудегі мектептегі психологиялық қызметтің негізгі мақсаттары оның жұмысының мазмұнына сәйкестігімен анықталады:

Өз жұмысына педагог-психолог Қазақстан Республикасы Конституциясы мен заңдарын, ҚР Президентінің Жарлықтарын, білім беру саласын басқаратын барлық деңгейдегі органдардың шешімдерін басшылыққа алады.

Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері және жалпы

ережелер, мектеп психологының негізгі қызметтік мәселелері

туралы арнайы Психологтың ұстаным әдебі туындайды:

Slide 6

Психолог қызметінің моделі

Психологиялық орталық

Мақсаты: Жеке тұлғаның қабілеті мен қажетіне лайық құзырлы біліммен тәрбие беру.

Мектеп әкімшілігі

Мұғалім

Оқушы

Ата-ана

Әлеуметтік орта

Психологиялық қызметтің негізгі жұмыстары

Психолологиялық зерттеу психодиагностика

Психопрофилактика

Психологиялық түзету дамытушылық бағыты

Психологиялық кеңес беру

Психологиялық білімді көтеру

Slide 7

Теңіз жағасында күнбе - күн бір қарт адам

жағаға шығып қалған теңіз жұлдызшаларын

еңкейіп алып теңізге кері лақтырып жүреді.

Оны байқап жүрген бір бала:

«Ата, мұндай жұлдызшалар мың-мыңдап

толып жүр ғой теңізде.

Несіне әуре боласыз?

Сіздің кері лақтырғаныңыздың қандай

пайдасы, мәні бар» депті.

Сонда қарт кезекті жұлдызшаны

көтеріпті де:

«Оның мына жұлдызша үшін мәні бар»

деп жұлдызшаны суға жіберіпті.

Әрбір адам - бір жұлдыз. Біздің міндетіміз әрбір адамның жарқырауына көмектесу керек екені бәріне де анық . . .

Slide 8

«Менің ойымша қазақтардың қайталанбас

этикалық-психикалық әлемі - әлі жете зерттелмей,

зерделенбей жатқан тылсым дүние»

Н. Ә. Назарбаев

1. 2 Психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары,

міндеттері және оны жүзеге асыру формалары

1. Психологиялық зерттеу (диагностика) бағыты

- оқушының, ата - ананың тұлғааралық жетілуіндегі ерекшеліктерді нормадан ауытқуды ғылыми негіз деп беретін сала.

2. Психологиялық ағарту, алдын алу (профилактикалық) бағыты - педагогтарды, ата-аналарды психологиялық біліктілігін арттыру, мүмкін болған ауытқудың алдын алу шаралары.

3. Психологиялық түзету - дамытушылық (коррекция) бағыты

түзету, өңдеу мақсатында нормадағы балаларды қарастырады, ауытқуы бар балаларды түзету іс - шараларын қарастырады.

4. Психологиялық кеңес (консультациялық) бағыты

кәсіби кеңес (консультация) жүргізу - диагностикалық негізде туындайды. Психологиялық кеңес берудің мақсаты: педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді, оқу-тәрбие үдерісінде туындаған проблемаларды шешуге көмек көрсету.

5. Әлеуметтік - диспетчерлік бағыты

педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың

кәсіптік құзыреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен

шығатын. Проблемаларды шешу, аралас-мамандармен жұмыс жүргізу;

Slide 9

Түрлі балалар құрамымен жұмыс:

а) Дарынды оқушымен жұмыс (оқушы жайлы мәлімет, жеке ерекшелігіне арнаған картотекасы, арнайы жұмыстар)

б) Үйде оқытылатын мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс (сабақ кестесі, жылдық жоспар, даму динамикасы, мінездемесі, пән мұғалімдерімен жұмыс анықтама, құжаттарын қадағалау)

в) Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс (оқушы жайлы мәлімет, жеке ерекшелігіне арнаған картотекасы, арнайы жұмыстар)

г) Девианттық мінез-құлқы бар балалармен жұмыс (мәліметтер алу, жеке, топтық жұмыс, қызығушылығына қарай үйірмелерге тарту, сынып жетекшіге педагогикалық - психологиялық көмек көрсету, ата-аналарына кеңес беру, психологиялық-педагогикалық консилиум өткізу, ДТІЖО, КТІЖБ-мен бірлесіп профилактикалық жұмыстарын ұйымдастыру, жеке картотека арнау, ағарту жұмыстары девианттық мінез-құлықтың алдын алу іс шаралары)

д) Қамқорлықтағы балалар және жетім балалармен жұмыс (мәлімет алу, жеке бағалауда қадағалау, жеке топтық жұмыста ерекше көніл бөлу, жеке картотека арнау)

Әлеуметтік педагог пен байланыс

е) Аз қамтамасыз етілген және көп балалы отбасылармен жұмыс (мәлімет алу, жеке бағалауда қадағалау, жеке топтық жұмыста ерекше көніл бөлу, жеке картотека арнау)

Әлеуметтік педагог пен байланыс

ж) Аутоагрессияға бейімділігі бар, ерекше назар аударатын оқушымен жұмыс (мәлімет алу, жеке бағалауда қадағалау, жеке топтық жұмыста ерекше көніл бөлу, жеке картотека арнау, мониторинг)

Slide 10

Ата-аналармен жұмыс

Мұғалімдермен

жұмыс

Дарынды

балалармен

жұмыс

Жалпы

оқушылармен

жұмыс

Даму мүмкіндігі шектеулі

балалармен жұмыс

Мектеп әкімшілігі

Slide 11 Slide 12

Тақырыптық кештер

Семинар, конференция

Сайыстар

Лекциялар

Психологиялық ағарту психопрофилактикалық жұмыстар

Тренинг сабақтар

Дөңгелек үстел

Консилиумдер

Практикум

Спорттық жарыстар

Slide 13

Тренингтер

Психодиагностикалар

Психотерапиялар

Түзету-дамыту сабақтары

Жеке

Психоойындар

Топтық

Slide 14

ТОПТЫҚ

Ата-аналар

Психологиялық кеңес (консультациялық) бағыты

Кеңестер

ЖЕКЕ

Күрделі әрекет иесі

Оқушылар

Мұғалімдер

Практикум лекция

Slide 15

Әлеуметтік - диспетчерлік бағыты

Ата-аналармен жұмыс

Мұғалімдермен

жұмыс

Әр түрлі саладағы мамандармен

жұмыс жүргізу (дефектолог, логопед т. б. )

Slide 16

1. 3 Педагог - психологтың негізгі құжаттарының түрлері

және оның жүргізілу тәсілдері

I. Нормалы (қағидалы) құжаттар

Мақсаты: Психологтың жұмыс мазмұның мемлекеттік стандартқа сай болуы.

II. Концептуалды құжаттар

Мақсаты: Психологтың жұмысын ұйымдастыру

III. Қызметтік және есептік кұжаттар

Мақсаты: Психологтың атқарған жұмыстарын тіркеу журналы

. Есептік құжаттар

Мақсаты: Психологтың жұмыс мазмұнының көрінісі (жабық құжат)

Қосымша педагог - психологқа арналған құжаттар

Оқушыларға арналған құжаттар (ашық, жабық құжаттар)

Ата - аналарға арналған құжаттар (ашық, жабық құжаттар)

Мұғалімдерге арналған құжат (ашық, жабық құжаттар)

және оның жүргізілу тәсілдері

әне оның жүргізілу тәсілдері

I. Нормалы (қағидалы) құжаттар

Мақсаты: Психологтың жұмыс мазмұның мемлекеттік стандартқа сай болуы.

II. Концептуалды құжаттар

Мақсаты: Психологтың жұмысын ұйымдастыру

III. Қызметтік және есептік кұжаттар

Мақсаты: Психологтың атқарған жұмыстарын тіркеу журналы

. Есептік құжаттар

Мақсаты: Психологтың жұмыс мазмұнының көрінісі (жабық құжат)

Қосымша педагог - психологқа арналған құжаттар

Оқушыларға арналған құжаттар (ашық, жабық құжаттар)

Ата - аналарға арналған құжаттар (ашық, жабық құжаттар)

Мұғалімдерге арналған құжат (ашық, жабық құжаттар)

және оның жүргізілу тәсілдері

және оның жүргізілу тәсілдері

I. Нормалы (қағидалы) құжаттар

Мақсаты: Психологтың жұмыс мазмұның мемлекеттік стандартқа сай болуы.

II. Концептуалды құжаттар

Мақсаты: Психологтың жұмысын ұйымдастыру

III. Қызметтік және есептік кұжаттар

Мақсаты: Психологтың атқарған жұмыстарын тіркеу журналы

. Есептік құжаттар

Мақсаты: Психологтың жұмыс мазмұнының көрінісі (жабық құжат)

Қосымша педагог - психологқа арналған құжаттар

Оқушыларға арналған құжаттар (ашық, жабық құжаттар)

Ата - аналарға арналған құжаттар (ашық, жабық құжаттар)

Мұғалімдерге арналған құжат (ашық, жабық құжаттар)

және оныжәне оның жүргізілу тәсілдері

I. Нормалы (қағидалы) құжатта

II. Концептуалды құжаттар

і

I. Но Психологтың жұмысын ұйымдастыру

III. Қызметтік және есептік кұжаттар


Ұқсас жұмыстар
Психологиялық сұраныстар журналы
Психологтың мектепке дейінгі мекеменің педагогикалық ұжыммен жұмыс ерекшеліктері
Арнайы психология
АУДИТОРЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ
Мeктeптeгі пcихологиялық қызмeтті бacқaру жәнe ұйымдacтыру
Арнайы мекемелерде жүргізілетін диагностикалау және түзету жұмысының бағыттары
Мектептегі психологиялық қызметтің өзекті бағыттары
Психолог портфолиосы
Психологиялық алдын-алу жұмыстарын ұйымдастыру ерекшеліктері
Шетелдік инвестицияларды тарту әдістері Шетелдік инвестицияларды шектеу әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz