"Бүркіт" Б.Емельянов


Slide 1

Жақсыға қылған жақсылық, өмірінше тозбайды, Жаманға қылған жақсылық, бір күнгідей болмайды.

Slide 2

14. 4. 10

Түрлі гүлдермен топқа бөлу,

сабақ соңында өз көңіл күйлерін

гүлдермен көрсету .

Slide 3

14. 4. 10

Slide 4

14. 4. 10

Slide 5

14. 4. 10

Slide 6

14. 4. 10

Аңшы құс көк Тәңірінің елшісі, ол Күннен жаратылған, күннің еркесі, көктің иесі деп көп халықтың көне сенімінде аса жоғары дәріптеледі. Бүркітке табыну күллі жануарлар мен адамзат әлемінен жоғары тұрды. Оны аспан денелерімен шендестірді.

Дәстүрлі ортада қолдағы бүркітке төмендегідей ат қойған. Мәселен: Ақиық, Ақбалапан, Ақбұршақ, Бақабас, Бұқатана, Барқын, Баршын, Қандыбалақ, Қырансары, Құлакер, Кершолақ, Саршолақ, Сөпелексары, Жапырыққара, Мұзбалақ, Алтайдың ақиығы, Қобданың қара кері, Нарының сарысы, Тақыртірек, Мартулы қыран, Шомбалсары, Ішжарғыш, Кәрішөгел және т. б.

Бүркіт аң ала алмай ауырып мазасызданса, тіптен ұшып кетсе де көз тиген деп ырымдайды . Құс ұстайтын торды құрар алдын¬да қазақ құсбегілері тоқылған торды өз үйінің есігінің маңдайшасына іліп, етегін екі босағадан салбыратып түсіріп қояды. Тордың үстінен адам көп аттаған сайын оның жолы ашылып, бүркіт тез түседі деп ырымдайды. Бүркіттің тұғыры да киелі деп саналған: оған адам отыруға және оны бос қоюға болмайды[7] . Көп жыл серік болған құсын қариялар қартайса да құрметтеп үй жанында ұстайды. Ал қайраты қайтқан қыранды «құс тебінен қайтты» деп қоя беретін де дәстүр бар. Атақты Әлібек батыр жылына алпыс түлкі, он қарсақ, он екі қасқыр алған құсын Құлагер аты мерт болған жылы ырым етіп, қолынан босатып қоя берген деседі.

Slide 7

БББ кестесі

Білемін

Білгім келеді

Білдім

Slide 8

14. 4. 10

Slide 9

«Жигсо»

Slide 10

1-топ 1. Жолаушылар қайда келді, олар кімдер еді? 2. Гайдар нені көрді, неге таңырқады? 3. Жолаушылар бүркіттің соқыр екенін қалай білді? 2-топ 1. Жолаушыларды қарт қайда шақырды, қалай күтті? 2. Қарт жолаушыларға өзін қалай таныстырды, қандай әңгіме айтты? 3. Әңгімедегі оқиға қай кезеңде болған деп ойлайсың?

Әңгімені бөліктерге

бөліп талдау

Slide 11

14. 4. 10

3-топ

1. Ол кезде қандай қиыншылықтар кездескен еді?

2. Қиын кезде қыран бүркіттің қандай көмегі тиген екен?

3. Жауыз адамдар бүркітке не істеді?

4-топ

1. Халық бүркіттің жақсылығын қалай қайтарды?

2. Гайдардың «жақсылықты ұмытпауды үйрен»дегенін қалай түсінесің?

3. Өздерің жан-жануарларға қандай көмек жасайсыңдар?

Slide 12

Сергіту сәті

Slide 13

Әңгіме кестесі

Әңгіме аты

Авторы

Кейіпкерлері

Немен аяқталды

Не үйретті

Slide 14

1. Бүркітті суретте 2. Салыстыр 3. Зертте 4. Елестет 5. Дәлелде 6. Талда

Әдісімен топтарға

зерттеушілік сұрақ

Slide 15

БББ кестесі

Білемін

Білгім келеді

Білдім

Slide 16

14. 4. 10

5 жолды өлең:

1- зат есім;

2- сын есім, сын есім;

3 - қимылын білдіретін етістіктер;

4-

Slide 17

14. 4. 10

«Менің көңіл-күйім»

Slide 18

14. 4. 10

Slide 19

Үйге тапсырма: 259-263 бет оқу.

Мәтін бойынша

мультфильм құрастырып көр;


Ұқсас жұмыстар
Е.Емельянов. Бүркіт
Абай Құнанбаев 1845-1904 туралы
Дидактика түсінігі
Оқыту мақсаты - құзыреттілік жүйенің стратегиясы
ҚҰСТАР ҚОРАЗКҮРКЕТАУЫҚ ҚАЗ ҮЙРЕК
Қазақстан Қызыл кітабы
Жануарлар дүниесін қорғау
Наурызым қорығы - Қостанай облысы Наурызым және Әулиекөл аудандарында орналасқан мемлекеттік қорық
Сәбит Мұқанов кім
Дастан және грифон
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz