Литосфера



Оңтүстік Қазақстан облысы Түркістан қаласының
Ататүрік атындағы №17 мектеп - гимназиясы
география пән мұғалімі: Қуанышбай Зәуре
Сабақтың тақырыбы:
Литосфера. Жер қыртысын қорытындылау.

Кешегі бабамызбен ғана емес, бүгінгі бағамызбен, ертеңгі шамамызбен де мақтана алатын ұлт болуды ойлауымыз керек Н. Назарбаев

Мақсатым: Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру, ойын тұжырымдату, қиялдату, ойын, өз пікірін еркін айтуға үйрету. Оқушыларды отан сүйгіштікке, туған жерді қорғауға тәрбиелеу.

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы - әлемнің түкпір-түкпірінен жиылған білім берушілердің бірлескен еңбегі.
Тәжірибені жүйеге келтірген
Джинни Л. Стил,
Куртис С. Мередит,
Чарльз Тэмпл.
Жобаның негізі Ж. Пиаже,
Л. С. Выготский теорияларын басшылыққа алады.

Технологияның мақсаты:
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру;
Ой-өрісін, тілін дамыту;
Шығармашылыққа баулу;
бір-бірінің пікірін тыңдауды үйрете отырып, сыйлауға ынтымақты қарым-қатынастың негізін қалау;
өзін жеке дара тұлға ретінде тануға жол ашу;
өз ойын ашық, еркін айтуға, пікір алмасу үйрету;
өзін-өзі, бірін-бірі бағалауға үйрету;
мұғаліммен еркін сөйлесіп, пікір алмасу үйрету;
достарының ойын тыңдай отырып, проблеманы шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты шешуге көмектесу;
белсенді шығармашылықты ойлауға негіз қалау.

Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасына негізделген сабақтар төмендегі үш кезеңнен тұрады.
қызығушылықты ояту,
мағынаны тану,
ой толғаныс

Қызығушылықты ояту « Сұрақ бәйге »
“Түртіп алу”,
“Ойлану”,
“Жұпта талқылау”,
“Болжау”,

І топ « Сұрақ бәйге »
І - топ: 1) Атмосфера, гидросфера, биосфера Жердің . . . . . . . . қабаты (сыртқы) ;
2) Оңтүстік Америка тақтасы мен Тынық мұхит тақтасының аралығында . . . . . . тақтасы орналасқан (Наска тақтасы) ;
3) Жер қыртысы бетінде су, жел, мұздық, т. б. сыртқы күштер әсерінен пайда болатын жыныстар . . . . . . . . . . . . . . . тау жыныстары деп аталады (шөгінді) ;
4) Жердің терең қойнауындағы тау жыныстары қабаттарының кенет жарылып, ығысатын жері . . . . . . . . . . . . . . д. а. (жер сілкіну ошағы) ;
5) Температурасы жоғары болатын, құрамында әр түрлі тұздар мен газдар кездесетін суларды . . . . . . . . . . . деп атайды (минералды сулар) ;
6) Бірнеше тау жоталары түйісетін жерді . . . . . . . . д. а. (тау торабы) ;
7) Екінші тау жасалу қысымына ұшыраған тау жыныстары алғашқы иілгіштіктерін жоғалтып . . . . . . . . . . . . . . . . . таулар пайда қалыптасады (қатпарлы-жақпарлы таулар) ;
8) Абсолют биіктігі 200-500 м-ден астам жазықтар (қырат жазықтар д. а. )
9) Өзен, көл, теңіз жағалауындағы жел айдап үйген құм төбелер - (шағылдар) \
10) Жас таулардың биіктігім-ге жетеді (1000м-ден 2000м )

ІІ топ Сұрақ бәйге
ІІ топ: 1) Маттериктік жер қыртысының қалыңдығы 30-40 км, мұхиттық жер қыртысының қалыңдығы (70-80 км. )
2) Мұхиттың түбінде ұзыннан-ұзақ созылып жататын су асты жоталары. Жеке шыңдары арал түрінде су бетіне шығып тұрады - (мұхит ортасы жоталары)
3) Минералды жыныстардың түрлері 3000 шамасында, тау жыныстарының түрлері (1000-ға тартады)
4) Алматыда 1887 жылы басталған жер сілкінісі (3 жылға созылған) .
5) Эльбрус пен Казбек қандай жанартауға жатады (сөнген)
6) Жер бетінің маңайындағы жазықтардан оқшау көтеріліп жатқан, қатты тілімденген биік бөліктерін (таулар д. а. )
7) Су мен ауаның әсерінен жүретін үгілу түрі (химиялық үгілу д. а. )
8) Орта Сібір, Батыс Аустралия пайда болуына қарай қандай жазыққа жатады: (вулкандық жазық)
9) Бархандардың биіктігі 15-20 м-дей болады, шағын барқандар (жылына 100-200 м-ге жылжиды)
10) Материктік қайраңнан мұхит түбіне ауысатын бөлігін (материктік беткей д. а. )

ІІІ топ Сұрақ бәйге
ІІІ топ 1) Жер қыртысының және мантияның жоғарғы кристалдық тау жыныстарынан тұратын қабаты (Литосфера )
2) Мұхит ортасы жоталарының тап ортасында ұзыннан-ұзақ созылған (Шатқалдар)
3) Жер қыртысының 15-20 км тереңдігінде тау жыныстарының 95%-ын (магмалық тау жыныстары құрайды)
4) Жер сілкіну жиі болып тұратын аймақтарды (сейсмикалық аймақтар д. а. )
5) Жанартаулардың көпшілік бөлігі (Тынық мұхитының жағалауында орналасқан)
6) Карпат таулары биіктігі бойынша (орташа биік тауға жатады)
7) Бұрынғы теңіздер мен мұхиттардың орнында пайда болған тауларды (қатпарлы таулар д. а. )
8) Ла-Плата ойпаты пайда болуына қарай (аллювиальді жазыққа жатады) .
9) Ұлғаюы тоқтағаннан кейін жыраның табаны тегістеліп және беткейлері түйетайланып, өсімдік басқан ұзынша ойыс (Сай д. а )
10) Мұхит түбінің көп бөлігін -( қазаншұңқырлар алып жатыр)

Мағынаны тану
Ынтымақтастық оқу дағдыларын қалыптастыру үшін беріледі
«Топтастыру » стратегиясы
І топ Жер бетіндегі жазықтар
ІІ топ Құрлықтағы таулар
ІІІ топ мұхит түбінің жер бедері

І топ«Топтастыру» стратегиясы

ІІ топ«Топтастыру» стратегиясы

ІІІ топ«Топтастыру» стратегиясы

Ой толғаныс
Еркін жазу
“Табиғатты қорғау” постермен жұмыс
Семантикалық карта
«ББҮ » стратегиясы

«Семантикалық карта» стратегиясы
№
Атауы
Арал
Астана
Ғалым
Тау
Өсімдік
Жануар
Көл
Өзен
1
Эйр
+
2
Тасмания
+
3
Кенгуру
+
4
Эвкалипт
+
5
Ніл
+
6
Анд
+
7
Керік
+
8
В. Юнкер
+
9
Альпі
+
10
Ж. Гвинея
+

«ББҮ» стратегиясы
Білгенмін
Білдім
Үйренгім келеді


Назар аударғандарыңызға рахмет.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz