Lesson Study




Презентация қосу
y
d
u
t
S
n
o
s
s
e
L
п
ы
н
сы ктеп

ш
ме
а
ы
т
р
о
у
а н атындағы
т
с
а
Б
улли

С ей
н
е
к
ә
С

ф

жоспарлау
оқыту

Lesson
Study

бақылау
оқыту мен оқуды
талдау,
қорытындыларын
тұжырымдау
құжаттау

тарату

Lesson Study
тақырыбы:

«Cыныпта психологиялық
климат орната отырып,
балалардың өзара
қарым -қатынастарын
нығайту»

Lesson study ережелері
1.Жоспарды нақты құру
2.Бір – біріне бағыну,пікірді
кезекпен айту.
3.Әр зерттеуден кейін
рефлексия жазу.
4.Оқушыны бақылаудан үзбеу
5.Өз ойларын бүкпесіз айту.

Мақсаты:
Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана
отырып, оқушылардың
білім спасын арттыру

Lesson Study –ге
қатысатын мұғалімдер
тобы:

Lesson Study

тобының

жетекшісі бастауыш сынып
мұғалімі
Білімі- жоғары
Еңбек өтілі – 15 жыл
Санаты- І
Проблемасы:
«Жаңа әдіс-тәсілдерді
қолдана отырып,
оқушылардың

Абишева Гульназ
Балтабайқызы  

шығармашылығын дамыту»

Бастауыш сынып
мұғалімі
Білімі- жоғары
Еңбек өтілі – 4 жыл
Санаты- ІІ
Проблемасы:
«Ойын технологияларын
қолдана отырып,
оқушылардың ойлау
және сөйлеу қабілеттерін
дамыту».

Есимова Маржан
Орымбайқызы

Бастауыш сынып мұғалімі
Білімі- жоғары
Еңбек өтілі – 15 жыл
Санаты- ІІ
Проблемасы:

«Жаңа әдіс-тәсілдерді
пайдалана отырып,
оқушылардың тілдерін
дамыту»

Бастауыш сынып мұғалімі
Білімі- жоғары
Еңбек өтілі – 15 жыл
Санаты- ІІ
Проблемасы:

«Ойын арқылы

Имаканова
Рабига
Сарсенбекқыз
ы

оқушылардың ойлау
қабілеттерін дамыту».

Зерттеу, талдау, қорыту

№1 зерттеу
сабағы
/Дүниетану/
16.05.2014ж

№2 зерттеу
сабағы
/ Қазақ тілі/
22.10.2014 ж

№1 Зерттеуге қатысқан мұғалімдер:
Абишева Г.Б - 4-сынып мұғалімі
Имаканова Р.С - 2-сынып мұғалімі
Орымбаева М.О - 3-сынып мұғалімі

2014 жылдың мамырдың 16жұлдызында
4 «к» сыныбында дүниетану
пәнінен
Lesson Study жүргізілді
Мұғалім:Абишева Г.Б

А,В,С деңгейлеріндегі оқушыларды анықтау

А

С

В

№1 зерттеу сабағы

Қолданылған әдіс-тәсілдер:
1. СТО: Видеофильмнен көргендерін әңгімелеу
2/ СТО: Ребус шешу, шығармашылық тапсырмалар
орындау, авторлық орындық
3/ Мәтінмен жұмыс, диалог, өз ойларын ортаға салу,
қорғау
4/ АКТ: видеофильм, слайд, камера, фотоаппарат
5. Дарынды оқушымен жұмыс, көшбасшылық,
диалог

Окушылар пікірін тыңдау

видео

Бағалау және
рефлексия

Әріптестермен ақылдасу,
талдау, қорытындылау

Күтілетін нәтиже
Берілген мәтіннен
негізгісін сұрыптай алады;
Өз бетімен жұмыс жасай
алады;
Оқыған мәтінмен жұмыс
істей алады
Ребус шешіп,
шығармашылық
тапсырмаларды орындай
алады, өз ойларын еркін
айта алады
Білім сапасы артады.

Сабақты жоспарлау, бақылау және
талдау сызба-картасы
Күні 16.05.2014ж
___________ Пәні дүниетану
Бақылаушы мұғалім Абишева Г.Б
Lesson Study мақсаты: Оқу сапасын арттыру
Сабақ барысында қол
жеткізген табысы мен
жетістігі
Сабақ
Оқушыларға
кезеңдері қойылатын
сұрақтар
Ұйымдастыру

кезеңі
Үй
тапсырмасын

тексеру
Жаңа
тақырып
Бекіту
Кері
байланыс
/сұхбат/

А-деңгейлі оқушы

Күтілетін
нәтиже

Оқушының
жауабы

В-деңгейлі оқушы

Күтілетін
нәтиже

Оқушының
жауабы

С-деңгейлі оқушы

Күтілетін
нәтиже

Оқушының
жауабы

№1 зерттеу сабағы /дүниетану/
оқушылар үшін оқу
нәтижелері (А)

А- Қайырбек Даурен
Мәтінмен жұмыстана отырып, негізгісін сұрыптай алады, жаңа
тақырыпты түсіндіруде белсенділік көрсетеді. Тапсырманы
түгелдей дұрыс орындауы тиіс.

оқушылар үшін оқу
нәтижелері (В)

В-Купиев Диас
Өзін қызықтырған сұрақтарға жауап табуда ізденеді,
жұмыстанады, тапсырмаларды орындауда белсенділік көрсетеді.

оқушылар үшін оқу
нәтижелері (С)

С-Аликенова Айдана
Өз бетімен мәтінмен танысады, жаңа тақырыпты ашуда
мүмкіндігінше сұрақтарға жауап беруге тырысады, белсенді
болуға тырысады.

А

С
В

№1 сабақтан анықталған
ұсыныс
Дарынды оқушымен
жұмыс істеу, тапсырма
дайындау.

№2 зерттеу сабағы

Қолданылған әдіс-тәсілдер:
1/ ББЖӘТ: Диалог арқылы оқыту
2/ АКТ: Мультфильм
3/ Дарынды баламен жұмыс
4/ СТО: ш\ребус шешу,
шығармашылық тапсырма

№2 зерттеу сабағы /қазақ тілі/
А: Мультфильм қарап, сөйлемдер құрастырып
жазады, сөйлем мүшелеріне талдайды. Ребус
шешеді, сұрақтарға толық жауап бере алады.
Жұмбақ шешеді, сөйлем мүшелерін таба алады. Өз
бетімен жұмыс істеп, шығармашылық
тапсырмаларды орындай алады.

В: Сөйлем құрастыра алады. Жұмбақ шеше
алады. Өз бетімен жұмыс істей алады.
Шығармашылық тапсырманы орындайды.

С: Сөйлем құрастыра алады. Жұмбақ
шешеді. Өз бетімен жұмыс істейді бірақ
баяу.

№2 зерттеу сабағынан
кейінгі талдау

Әдәстемелік
көмек

№2 сабақтан анықталған
ұсыныс
Тапсырмалар түрлендіріп,
деңгейлік тасырмалар беру

Ұсыныс:
Өз бетімен жұмыс белгілі бір мақсатқа
бағытталған, оқушы орындай алатындай
етіп таңдалуы тиіс;
Өз бетімен жұмыс оқушының бар
ынтасын салып жұмыс істейтіндей,
қызықты етіп дайындалуы керек;
Алғашқыда қарапайым тапсырмалар
алынуы керек;
Деңгейлік тапсырмалар дайындалуы
керек.

Оқушыларға
сауалнама
иә

жо
қ

Соңғы кезде сенің үлгерімің жақсарды ма?

-

Ұстаздың түсіндірмелерін түсінесің бе?

Пайымдау

Топтық жұмысқа белсенді қатысасың ба?

Ұстаз талабынан тыс білім алуға ұмтыласың ба?

Көпшілікпен бірге жұмыс істеуге үлгересің бе?

Жеке жұмыс жасауды ұнатасың ба?

Сыныптастарыңа жаңа тақырып бойынша
жәрдемдесесің бе?
Сыныптастарың саған жаңа тақырып бойынша
жәрдемдесе ме?
Сыныпта орын алған ахуал саған ұнай ма?

Берілген тапсырманы сыныптасыңмен
талқылауды ұнатасың ба?
Ұстаздың сабақ барысында жұмысыңды
бағалауымен келісесің бе?
Сыныптастарыңның саған берген бағасына
көңілің тола ма?
Өзіңді және басқаларды бағалауды үйрендің бе?

Жаңаша білім алу саған ұнай ма?

кей
де

Жауап
бере
алмай
мын

Ата-аналарға сауалнама
сұрақтар

барл
ығы

иә

жоқ

Соңғы кезде балаңыздың оқуға деген
құштарлығында өзгерістер байқадыңыз ба?

Осы өзгерістердің ұстаздың белсенді
тәжірибесіне байланысты деп ойлайсыз ба?

Балаңыздың қай пәндерден үлгерімі артып
барады?

мате
м

-

Балаңыздың
төмендеді?

үлгерімі

-

-

Балаңыз өзін-өзі сабақ барысында белсенді
деп санай ма?

Балаңыз Сізбен сабақтан алған әсерлерімен
бөлісе ме?



қай

пәндерден

Балаңыз оқитын мектептің білім беру сапасы 15
көңіліңізден шыға ма? Көңіліңізден шықпаса,
неге?

Балаңыз мектепте
қатынас орнатты?

кіммен

сенімді

қарым- 15

Досымен

Мұғалім
мен 15

РАХМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
Сабақтан алғаным
Lesson study үдерісінің маңыздылығын
Сабақты жоспарлау
Мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл
Сабақтан кейінгі талқылау
ОҚУШЫНЫҢ СУРЕТІ
Lesson Study тобының жетекшісі бастауыш сынып мұғалімі
САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ
Жетекші мектеп және серіктес мектептердің Ынтымақ қауымдастығының бірлескен жұмысы
Жаңа форматтағы мұғалім
Пәндер