Оқушылардың гуманитарлық пәндердегі өз ойларын еркін жеткізудегі интерактивті әдістің тиімділігі




Презентация қосу
Оқушылардың
Оқушылардың
гуманитарлық
гуманитарлық пәндердегі
пәндердегі
өз
өз ойларын
ойларын еркін
еркін
жеткізудегі
жеткізудегі интерактивті
интерактивті
әдістің
әдістің тиімділігі.
тиімділігі.

LOGO

Абдикова Ә. Б.

“Баланың ынтасын арттыру үшін оқытылатын
нәрседе бір жаңалық болуы керек”
Ж.Аймауытов

«Интерактив» сөзі ағылшынның «interact»
сөзінен шыққан, мұндағы «inter» –
бірлесіп, өзара, «act» – әрекет ету деген
мағынаны береді.

М

с
қ
а

ы
т
а

білім
білім алушыларды
алушыларды
өз
өз бетінше
бетінше ой
ой қорытып,
қорытып,
жауап
жауап таба
таба білуге
білуге үйрету
үйрету..

ИНТЕРАКТИВТІ

Оқ ы
.

Білім
алушылардың
белсенділігін
арттыруға
мүмкіндік
жасайтын
әдістемелік
амал

сі
і
д
ту ә

бұл ұжымдық,
өзін – өзі
толықтыратын,
оқу үрдісіне
оқушының
қатыспай
қалуы мүмкін
болмайтын
оқыту үрдісін
ұйымдастыру

Оқы
ту
техн
олог
иясы

білім алушы
мен оқытушы,
білім алушы
мен білім
алушы
арасындағы
тілдік қарымқатынастың
ұйымдастырлуын негіздейді.

Еркін
ойлауға
мүмкіндік
береді

Ақыл –
ойын
дамытады

Шығармашылық
белсенділігін
арттырады

Интерактивті
технология
әдісімен
оқығанда

Ұжымдық ісәрекетке
тәрбиелейді

Тіл байлығын
жетілдіреді

Жан-жақты
ізденушілігін
арттырады

Ой-толғаныс.

Сөзжұмбақ,
тест.

Мағынаны тану

Қызығушылығын
ояту

Топтау,
болжам, ойлану,
сергіту,адасқан объектіні
табу.

Оқу-жазу
арқылы
интерактивті
технология
әдісімен
ойлауды
дамыту.

(«Венн диаграмма»
стратегиясы.
Қабысып жатқан
3 дөңгелектен тұрады.
Әуелі жеке
қасиеттерін
жазады да,
ортаға екеуіне ортақ
қасиеттерді
жазады.Бұл
диаграммамен өткен
сабақ пен
жаңа сабақты
байланыстырамыз. )

Жаңа сабақты бекіту тәсілдері

фактілерді еске алу
ойлану

алған білімін жаңа жағдайға пайдалану;
талдау

баға беру

Интерактивті әдістің тиімділігі::
Өзіңе деген сенімділікке тәрбиелейді;
Шешендік өнері дағдылары қалыптасады;
Тыңдай білуге үйретеді;
Танымдылықтың маңызын түсінуге
көмектеседі (үнемі абсолюттік шындық
бола бермейді);
Сыни ойлауға дағдыланады;
Өз пікірінің айту құқығының бар екенін
сезінеді;
Пікірлердің сан алуан болатындығын
жақсырақ түсінеді;

1.Топқа бөлу
2. Топтың басшысын сайлау

Кілт сөздер: І топқа
(Бұлақ, жолаушы, кездесу, жазу, су, тас)
Кілт сөздер: ІІ топқа
(Үш жолаушы, тасқа жазылған жазу,
саудагер, мүсәпір молда, бұлақ)
Кілт сөздер: ІІІ топқа
(жас жігіт, бойды таза ұстау, мұратына
жету, жолаушылар, тастақ жер)

Сабақтың тақырыбы

«Таза бұлақ»

“Таза бұлақ”

Ы.Алтынсариннің
тәрбиелік мәні зор
әңгімелері

Топпен жұмыс
1. Мәтін таратылады /3 бөлікке бөлінген/
2. Мәтінді оқу / 3мин/
3. Жолаушылардың сөздерін талқылау, өз
ойларын айту. /9 мин/

Сергіту сәті

Рөлдік ойын
І топ. Саудагер жігіттің рөліне ену
ІІ топ. Мүсәпір молданың рөлі
ІІІ топ. Көркем келген әдемі жігіттің рөлі

Бағалау парағы
Оқушылар
дың аты
жөндері

І кезең.
Миға
шабуыл

ІІ кезең
Мәтінмен
жұмыс

ІІІ кезең
Рөлдік
ойын

«3», «
Жалпы
балдары

РАХМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
Интерактивті әдістің тиімділігі
Интеграциялау принципі
Төртінші ереже
Белсенді оқыту әдістері
ҚҰРЛЫҚТАР МЕН МҰХИТТАРДЫҢ ОҚЫТУДЫҢ МЕТОДИКАСЫ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
ПСИХОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕР
ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР
Қазіргі оқушы
Оқытудың әдістері
Пәндер