Отбасы мен мектептің байланысы




Презентация қосу
Отбасы мен
мектептің
байланысы

« Отбасы мен мектептің байланысы»
Ата —

ана — бала тәрбиесіндегі басты тұлға.
Сондықтан әке де, шеше де балаларының жан
дүниесіне үңіліп, мінез-құлқындағы
ерекшеліктерді жете білгені жөн. Балалармен
әңгімелескенде олардың пікірімен де санасып
отырған орынды. Өз баласымен ашық сөйлесе
алмай, сырласа білмейтін ата — аналар
«Екеуміз де жұмыстамыз, кешкісін үй
шаруасынан қол тимейді, баламен сөйлесуге
уақыт жоқ» дегенді айтады. Бұл дұрыс емес.
Баламен сөйлесуге тіпті арнайы уақыт бөлудің
қажеті жоқ. Әке мен шеше ұл-қыздарымен үй
шаруасында жүріп-ақ әңгімелесіп, ой бөлісуге
неге болмасқа. Жанұядағы жанжал,
үлкендердің орынсыз сөздерді айтуы,
баланың көзінше басқа біреуді сөгуі, біреудің
сыртынан өсек айтуы балаға теріс әсер етеді.
Бала алдында әке-шешесі, үй ішінің үлкендері

Баланың бойына барлық жақсы қасиеттерді
дарыту, тіпті жанында жүрген достарына
дейін мән беру, табиғат сыйлаған дарыны
болса дамыту, дұрыс білім алуына жағдай
жасау — ата-ананың басты парызы. Ендеше
бала тәрбиесінде ұсақ-түйек дейтін ешнәрсе
жоқ және сол нәрседен де қателесуге
қақымыз жоқ. Бала — әр жанұяның бақыты.
Олай болса, өз бақытымызды бағалай білейік.

Мектеп

балалар тәрбиесі мен отбасы
тәрбиесін педагогикалық басқарудағы тікелей
іске асыратын маңызды әлеуметтік институт
болып табылады. Жас ұрпақты өмірге
дайындауда жаңа сапалық белгілер қалыптасып, дербестікті дамыту, кәсіптік бағдар,
білім алу және өздігінен білім алу,
қабілеттерді анықтау және дамыту сияқты
мәселелерге ерекше маңыз бере бастады.
Мектептің, отбасының және жұртшылықтың
тәрбиелік қызметі-нің біртұтастығы мектептің
мақсатты түрде жүргізген жүйелі
жұмыстарының нәтижесі. Ал бұл нәтиже
қазіргі заманғы білім беру мекемесіне
қойылатын басты талаптардың бірі.

Белгілі

педагог В. А. Сухомлинскийдің
еңбектерінде ''мектептік-отбасылық тәрбие''
ұғымы кең қолданылады. Оның пікірінше
тәрбиені мектептік немесе отбасылық деп
қарастыруға болмайды, өйткені бала тұлғасы
біртұтас және оны қалыптастыру процесі де
біртұтас сипат алады. Міне, осындай біртұтас
тәрбие процесінде мектеп жетекші рөл
атқарады.
Мектеп отбасының тәрбиелік мүмкіндіктерін
кеңітеді және дамытады, осы бағыттта
педагогикалық ағарту жұмыстарын жүргізеді,
қоғамдық және мектептен тыс ұйымдардың
мектеп пен отбасына белсенді түрде көмек
көрсетуін ұйымдастырады және бағыттайды,
олардың әрекеттерін үйлестіреді. Мектеп
басшысының, сынып жетекшісінің жұмыс
жүйесі ең тиімді түрлер мен әдістер таңдап
алу арқылы ұзақ жылдар барысында
қалыптасады. Ол жүйе жұмыстың нәтижелігін
қамтамасыз ететіндей талаптарға жауап

«Жанұя типтері»
Әмірлі (авторитарлық)
Демократиялық (егемендік)
Бетімен жіберушілік
Рақымшыл жанұя
Сіздің жанұя, жанұя типтерінің
қайсысына жатады? (іштей ойланып,
сіздің жанұяңыз сіз таңдаған типте
болғаны сізді қанағаттандыра ма?...
Өзгерткіңіз келмей ме? Қалай өзгертер
едіңіз? Кімнің көмегі керек?)
Ұсынысыңыз, қосар пікіріңіз болса,
рефлексия парағына жазып қалдыруға
болады.

Қорытынды
Жоғарыдағы

даналық сөзге
сүйенсек, мұғалімдер балаларға
үлкен адамдық бағыт беруі үшін
тек ата-анамен бірігіп жұмыс істеу
керек екенін ескерткен.
Сондықтан, балаңыздың
тамағының тоқтығы мен көңілінің
көктігіне қарайтын, құр
асыраушысы рөлінен шығып,
ендігі жерде, сіздің алдыңызда
балаңыздың білім алу жолындағы
серіктесі болу міндеті тұр.


Ұқсас жұмыстар
Тәрбие жұмыстарында мектеп пен отбасының бірігуі
Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Отбасы тәрбиесінің негіздері
Мектептің отбасымен жүргізетін жұмыстары
Сынып жетекші мен ата – ана байланысын арттыру арқылы бала тәрбиесін жетілдіру ізгілендіру жолдары
Ата - анамен жұмыс түрлері
Көркемдеу. Баптау. Баспаға беру
Әлеуметтік педагогтың құжаттары
Ата - аналарды педагогикалық қолдау орталығының қызметін білім беру ұйымының қажеттілігі негізінде жоспарлау
Сынып жетекшісінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Пәндер