Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Коучинг


Презентация қосу
Оқыту үшін бағалау
және оқуды бағалау
Мақсаты: қазіргі бағалау жүйесі,
қалыптастырушы және жиынтық
бағалау туралы негізгі
идеяларды меңгерту, өзінөзі
бағалау, бірінбірі бағалау , табыс
критерийлерімен жұмыс жасауды
үйрету.
Сыныптағы бағалау тек қана
техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер
жазбаша немесе ауызша түрде баға қою
арқылы бағалайды. Олар қолданатын
кезкелген нысанның артында тек қана
объективті немесе жеткілікті дәрежеде
объективті
емес
нормалар
мен
стандарттар ғана емес, сондайақ
баланың дамуы, оқуы және ынтасы
туралы түсінік, сонымен қатар өзінөзі
бағалау, қабілеттілік және күшжігер
сияқты
ұғымдарға
қатысты
құндылықтар жатады. Александер,2001
Күтілетін нәтиже:
бағалаудың түрлі нысандарын түсінуге;
бағалау түрлерінің барабар мақсаттарын анықтауға
және негіздеуге;
бағалаудың формативті және суммативті түрлерін
анықтауға/бағалауға;
әрбір мұғалім оқыту мен оқу сапасын жақсарта
алатынын/жақсарта алмайтынын түсіндіруге
көмектеседі.
Іс-әрекет
Уақытты
ұтымды
пайдалану
ға
үйренеді
Тренинг
Ағылшындар мен американдықтар
бағалауы төмендегідей:
А (90100%) “5”
В (8090%) “4”
С (7080%) “3”
D (6070%) “2”
Е (059%) “1”
Мұғалімдер
өз
тәжірибесінд
е қолдана
бастады
Бас бармаққа - ұнағаныңызды
Сұқ саусаққа - неге жеткендігіңізді
Ортан терекке - нені үйренгіңіз
келетініңізді
Шылдыр шүмекке - сіз үшін жаңалық
Кішкентай бөбекке - қосарыңызды.
Өзара бақылау/бағалау
нұсқалары
Пікір алмасу
Өзара сұрақтар қою
Тапсырмаларды алмасу
Анықтама, ереже,
түсініктемелерді тексеру.
Өзара бақылау/бағалау үлгісі:
Кесте
Тақтаға жазу
Экранда жазу
Ауызша
Жауапты салыстыру
Бірлесіп
жұмыс
жасау
макетін
тиімді
екенін
түсінді
«Байтерек»
бағалау
І топ
ІІ топ
Сап
асы
Ұқсас Диза Биік
тығы йн
тігі
Постер
жасауд
ы
үйренді
Замана ағымы мен ізденісті
ұштастыру
Жағымды
Жағымсыз
Болашақта
• Ресурстағы мәтінмен
жұмыс.
• Үлестірмелі
материалды
қолдану.
• Б.Б.Бны қолдану.
• Постер қорғау.
• Бағалау.
• Екі жұлдыз бір
тілек.
• Рефлексия.
• Уақыт тапшылығы.
• АКТны толық
пайдалана алмау.
• 1. Басқа мұғалімдерге
оқыту мен оқудағы
тиімді тәсілдерді,өз
әлеуеттерін көрсетуге
мүмкіндік беретін
стратегияларды
пайдалануда қолдау
көрсету;
• 2. Мектептің басқа
мұғалімдерімен
достық, кәсіби қарымқатынас орнату;
• 3 Ресурстағы топтық
жұмыстың әдіс –
тәсілдердін, кеңінен
қолдану;
• 4 Коучинг үдерісін
жалғастыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz