Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Коучинг




Презентация қосу
Оқыту үшін бағалау
және оқуды бағалау
Мақсаты: қазіргі бағалау жүйесі, 
қалыптастырушы және жиынтық 
бағалау туралы  негізгі 
идеяларды меңгерту, өзін­өзі 
бағалау, бірін­бірі бағалау , табыс 
критерийлерімен жұмыс жасауды 
үйрету.

              Сыныптағы  бағалау  тек  қана 
техникалық  тәсіл  емес.  Мұғалімдер 
жазбаша  немесе  ауызша  түрде  баға  қою 
арқылы  бағалайды.  Олар  қолданатын 
кез­келген  нысанның  артында  тек  қана 
объективті  немесе  жеткілікті  дәрежеде 
объективті 
емес 
нормалар 
мен 
стандарттар  ғана  емес,  сондай­ақ 
баланың  дамуы,  оқуы  және  ынтасы 
туралы  түсінік,  сонымен  қатар  өзін­өзі 
бағалау,  қабілеттілік  және  күш­жігер 
сияқты 
ұғымдарға 
қатысты 
құндылықтар жатады. Александер,2001

Күтілетін нәтиже:
­бағалаудың түрлі нысандарын түсінуге;
­бағалау түрлерінің барабар мақсаттарын анықтауға 
және негіздеуге;
­бағалаудың формативті және суммативті түрлерін 
анықтауға/бағалауға;
­әрбір мұғалім оқыту мен оқу сапасын жақсарта 
алатынын/жақсарта алмайтынын түсіндіруге 
көмектеседі. 
 

 

Іс-әрекет
Уақытты 
ұтымды 
пайдалану
ға 
үйренеді

Тренинг

Ағылшындар мен американдықтар 
бағалауы төмендегідей: 
А ­ (90­100%) ­ “5”
В ­ (80­90%) ­ “4”
С ­ (70­80%) ­ “3”
D ­ (60­70%) ­ “2”
Е ­ (0­59%) ­ “1”

 

Мұғалімдер 
өз 
тәжірибесінд
е қолдана 
бастады

Бас бармаққа - ұнағаныңызды
Сұқ саусаққа - неге жеткендігіңізді
Ортан терекке - нені үйренгіңіз
келетініңізді
Шылдыр шүмекке - сіз үшін жаңалық
Кішкентай бөбекке - қосарыңызды.
Өзара бақылау/бағалау 
нұсқалары 
Пікір алмасу 
Өзара сұрақтар қою 
Тапсырмаларды алмасу 
Анықтама, ереже, 
түсініктемелерді тексеру.
Өзара бақылау/бағалау үлгісі: 
Кесте 
Тақтаға жазу 
Экранда жазу 
Ауызша 
Жауапты салыстыру 

Бірлесіп 
жұмыс 
жасау 
макетін
тиімді 
екенін 
түсінді

«Байтерек»
бағалау

І топ
ІІ топ

Сап
асы

Ұқсас Диза Биік
тығы йн
тігі
Постер 
жасауд
ы 
үйренді

Замана ағымы мен ізденісті 
ұштастыру

Жағымды

Жағымсыз

Болашақта

• Ресурстағы мәтінмен 
жұмыс.
• Үлестірмелі 
материалды 
қолдану.
• Б.Б.Б­ны қолдану.
•  Постер қорғау.
• Бағалау.
• Екі жұлдыз бір 
тілек.
• Рефлексия.

• Уақыт тапшылығы.
• АКТ­ны  толық 
пайдалана алмау.

• 1. Басқа мұғалімдерге
оқыту мен оқудағы
тиімді тәсілдерді,өз
әлеуеттерін көрсетуге
мүмкіндік беретін
стратегияларды
пайдалануда қолдау
көрсету;
• 2. Мектептің басқа
мұғалімдерімен
достық, кәсіби қарымқатынас орнату;
• 3 Ресурстағы топтық
жұмыстың әдіс –
тәсілдердін, кеңінен
қолдану;
• 4 Коучинг үдерісін
жалғастыру.


Ұқсас жұмыстар
Жаңа форматтағы мұғалім
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау
Коучинг - оқудың нәтижелілік дәрежесін арттыру арқылы оны жетілдіруге мүмкіндік беретін үдеріс
КОУЧИНГ ҮДЕРІСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
БІРЛЕСКЕН ТОПТЫҚ ЖҰМЫС
Сабақтан алғаным
Бағалаудың түрлері
Оқуды бағалау
Пәндер