Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Коучинг



Оқыту үшін бағалау
және оқуды бағалау
Мақсаты: қазіргі бағалау жүйесі, 
қалыптастырушы және жиынтық 
бағалау туралы  негізгі 
идеяларды меңгерту, өзін­өзі 
бағалау, бірін­бірі бағалау , табыс 
критерийлерімен жұмыс жасауды 
үйрету.

              Сыныптағы  бағалау  тек  қана 
техникалық  тәсіл  емес.  Мұғалімдер 
жазбаша  немесе  ауызша  түрде  баға  қою 
арқылы  бағалайды.  Олар  қолданатын 
кез­келген  нысанның  артында  тек  қана 
объективті  немесе  жеткілікті  дәрежеде 
объективті 
емес 
нормалар 
мен 
стандарттар  ғана  емес,  сондай­ақ 
баланың  дамуы,  оқуы  және  ынтасы 
туралы  түсінік,  сонымен  қатар  өзін­өзі 
бағалау,  қабілеттілік  және  күш­жігер 
сияқты 
ұғымдарға 
қатысты 
құндылықтар жатады. Александер,2001

Күтілетін нәтиже:
­бағалаудың түрлі нысандарын түсінуге;
­бағалау түрлерінің барабар мақсаттарын анықтауға 
және негіздеуге;
­бағалаудың формативті және суммативті түрлерін 
анықтауға/бағалауға;
­әрбір мұғалім оқыту мен оқу сапасын жақсарта 
алатынын/жақсарта алмайтынын түсіндіруге 
көмектеседі. 
 

 

Іс-әрекет
Уақытты 
ұтымды 
пайдалану
ға 
үйренеді

Тренинг

Ағылшындар мен американдықтар 
бағалауы төмендегідей: 
А ­ (90­100%) ­ “5”
В ­ (80­90%) ­ “4”
С ­ (70­80%) ­ “3”
D ­ (60­70%) ­ “2”
Е ­ (0­59%) ­ “1”

 

Мұғалімдер 
өз 
тәжірибесінд
е қолдана 
бастады

Бас бармаққа - ұнағаныңызды
Сұқ саусаққа - неге жеткендігіңізді
Ортан терекке - нені үйренгіңіз
келетініңізді
Шылдыр шүмекке - сіз үшін жаңалық
Кішкентай бөбекке - қосарыңызды.
Өзара бақылау/бағалау 
нұсқалары 
Пікір алмасу 
Өзара сұрақтар қою 
Тапсырмаларды алмасу 
Анықтама, ереже, 
түсініктемелерді тексеру.
Өзара бақылау/бағалау үлгісі: 
Кесте 
Тақтаға жазу 
Экранда жазу 
Ауызша 
Жауапты салыстыру 

Бірлесіп 
жұмыс 
жасау 
макетін
тиімді 
екенін 
түсінді

«Байтерек»
бағалау

І топ
ІІ топ

Сап
асы

Ұқсас Диза Биік
тығы йн
тігі
Постер 
жасауд
ы 
үйренді

Замана ағымы мен ізденісті 
ұштастыру

Жағымды

Жағымсыз

Болашақта

• Ресурстағы мәтінмен 
жұмыс.
• Үлестірмелі 
материалды 
қолдану.
• Б.Б.Б­ны қолдану.
•  Постер қорғау.
• Бағалау.
• Екі жұлдыз бір 
тілек.
• Рефлексия.

• Уақыт тапшылығы.
• АКТ­ны  толық 
пайдалана алмау.

• 1. Басқа мұғалімдерге
оқыту мен оқудағы
тиімді тәсілдерді,өз
әлеуеттерін көрсетуге
мүмкіндік беретін
стратегияларды
пайдалануда қолдау
көрсету;
• 2. Мектептің басқа
мұғалімдерімен
достық, кәсіби қарымқатынас орнату;
• 3 Ресурстағы топтық
жұмыстың әдіс –
тәсілдердін, кеңінен
қолдану;
• 4 Коучинг үдерісін
жалғастыру.


Ұқсас жұмыстар
Жаңа форматтағы мұғалім
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау
Коучинг - оқудың нәтижелілік дәрежесін арттыру арқылы оны жетілдіруге мүмкіндік беретін үдеріс
КОУЧИНГ ҮДЕРІСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ОҚЫТУ ПРОЦЕСІ
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
БІРЛЕСКЕН ТОПТЫҚ ЖҰМЫС
Сабақтан алғаным
Бағалаудың түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz