Оқыту үшін және оқуды бағалау: формативті және суммативті бағалау, өзін-өзі және өзара бағалау әдістері


Slide 1

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Мақсаты: қазіргі бағалау жүйесі, қалыптастырушы және жиынтық бағалау туралы негізгі идеяларды меңгерту, өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау, табыс критерийлерімен жұмыс жасауды үйрету.

Күтілетін нәтиже:

-бағалаудың түрлі нысандарын түсінуге;

-бағалау түрлерінің барабар мақсаттарын анықтауға және негіздеуге;

-бағалаудың формативті және суммативті түрлерін анықтауға/бағалауға;

-әрбір мұғалім оқыту мен оқу сапасын жақсарта алатынын/жақсарта алмайтынын түсіндіруге көмектеседі.

Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою арқылы бағалайды. Олар қолданатын кез-келген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады. Александер, 2001

Slide 2

Өзара бақылау/бағалау нұсқалары

Пікір алмасу

Өзара сұрақтар қою

Тапсырмаларды алмасу

Анықтама, ереже, түсініктемелерді тексеру.

Өзара бақылау/бағалау үлгісі:

Кесте

Тақтаға жазу

Экранда жазу

Ауызша

Жауапты салыстыру

Сапасы

Ұқсастығы

Дизайн

Биіктігі

І топ

ІІ топ

Іс-әрекет

Тренинг

Мұғалімдер өз тәжірибесінде қолдана бастады

Постер жасауды үйренді

Уақытты ұтымды пайдалануға үйренеді

Бірлесіп жұмыс жасау тиімді екенін түсінді

«Байтерек» макетін бағалау

Ағылшындар мен американдықтар бағалауы төмендегідей:

А - (90-100%) - “5” В - (80-90%) - “4” С - (70-80%) - “3” D - (60-70%) - “2” Е - (0-59%) - “1”

Бас бармаққа - ұнағаныңызды

Сұқ саусаққа - неге жеткендігіңізді

Ортан терекке - нені үйренгіңіз келетініңізді

Шылдыр шүмекке - сіз үшін жаңалық

Кішкентай бөбекке - қосарыңызды.

Slide 3

Замана ағымы мен ізденісті ұштастыру


Ұқсас жұмыстар
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: түрлері мен критерийлері
Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау: критериалды бағалау жүйесі және мұғалімнің рөлі
Оқыту үшін және оқуды бағалау: қалыптастырушы мен жиынтық бағалау және критериалды тәсілдер
Қазақ тілі сабақтарында оқу үшін бағалау және оқуды бағалау: әдістері мен критерийлері
Жоғары оқу орнында оқу үдерісін ұйымдастыру: формативті және суммативті бағалау, белсенді оқыту әдістері мен практикалық сабақ жоспарлары
Химия пәнінде формативті бағалау: шарттары, әдістері және бағалау критерийлері
Критериалды бағалау: оқыту үшін бағалау әдістері, мақсаттары және мұғалімнің рөлі
Сыныптық өзара және өзін-өзі бағалау: әдістемелік нұсқаулық
Өзін-өзі тану пәніндегі бағалау: тарихы, мақсаттары, түрлері және әдістері
Критериалды және формативті бағалау: критерийлер мен Блум таксономиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz