Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Коучинг


Slide 1

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Мақсаты: қазіргі бағалау жүйесі, қалыптастырушы және жиынтық бағалау туралы негізгі идеяларды меңгерту, өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау, табыс критерийлерімен жұмыс жасауды үйрету.

Күтілетін нәтиже:

-бағалаудың түрлі нысандарын түсінуге;

-бағалау түрлерінің барабар мақсаттарын анықтауға және негіздеуге;

-бағалаудың формативті және суммативті түрлерін анықтауға/бағалауға;

-әрбір мұғалім оқыту мен оқу сапасын жақсарта алатынын/жақсарта алмайтынын түсіндіруге көмектеседі.

Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою арқылы бағалайды. Олар қолданатын кез-келген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады. Александер, 2001

Slide 2

Өзара бақылау/бағалау нұсқалары

Пікір алмасу

Өзара сұрақтар қою

Тапсырмаларды алмасу

Анықтама, ереже, түсініктемелерді тексеру.

Өзара бақылау/бағалау үлгісі:

Кесте

Тақтаға жазу

Экранда жазу

Ауызша

Жауапты салыстыру

Сапасы

Ұқсастығы

Дизайн

Биіктігі

І топ

ІІ топ

Іс-әрекет

Тренинг

Мұғалімдер өз тәжірибесінде қолдана бастады

Постер жасауды үйренді

Уақытты ұтымды пайдалануға үйренеді

Бірлесіп жұмыс жасау тиімді екенін түсінді

«Байтерек» макетін бағалау

Ағылшындар мен американдықтар бағалауы төмендегідей:

А - (90-100%) - “5” В - (80-90%) - “4” С - (70-80%) - “3” D - (60-70%) - “2” Е - (0-59%) - “1”

Бас бармаққа - ұнағаныңызды

Сұқ саусаққа - неге жеткендігіңізді

Ортан терекке - нені үйренгіңіз келетініңізді

Шылдыр шүмекке - сіз үшін жаңалық

Кішкентай бөбекке - қосарыңызды.

Slide 3

Замана ағымы мен ізденісті ұштастыру


Ұқсас жұмыстар
Жаңа форматтағы мұғалім
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау
Коучинг - оқудың нәтижелілік дәрежесін арттыру арқылы оны жетілдіруге мүмкіндік беретін үдеріс
КОУЧИНГ ҮДЕРІСІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ОҚЫТУ ПРОЦЕСІ
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
БІРЛЕСКЕН ТОПТЫҚ ЖҰМЫС
Сабақтан алғаным
Бағалаудың түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz