Жасөспірімдердің әлеуметтік бейімделуі




Презентация қосу
Жоба тақырыбы:
“Жасөспірімдердің
әлеуметтік бейімделуі”
Дайындаған:
Мұхит атындағы ОЖББМ әлеуметтік педагогы
Ескайрова А.Ж

“Сіздер
мен
біздер
тек
болашақ буынды ғана емес ,
жалпы адамзаттық қадір –
қасиеттердің мән – маңызын
түсінетін жаны да , тәні де
таза, білімді, жан – жақты
мәдениетті,
патриот


Мақсаты:
Жедел дамып келе жатқан
ортада өмір сүруде қабілетті,өзін
-өзі дамытуға , өз ойын еркін айта
білуге, өз қалауларымен қоғам
талабына сай, өзін көрсете
білетін, ұлттық тілді, тарихты
жетік меңгерген, отандық
мәдениеті бойында қалыптасқан,
шығармашылығы дамыған жеке
тұлғаны қалыптастыру.

Міндеті:




Тәрбиелеу және дамыту іс - әрекетін
ұйымдастыру;
Құзіреттіліктерді қалыптастыру және
дамыту;
Оқушы жеке тұлғасының қалыптасуына
көмектесу, оның ішкі мүмкіншілігі,
бейімділігі, мақсат – мүдделерімен
шығармашылық қабілеттерімен
байқалуының қалыптасуына жағдай
жасау;

Өзектілігі:


оқушылардың қоғам өміріне саналы түрде
бейімделуі, өзіндік көзқарас таныта білуі;
• жеке тұлға ретінде дамытудың жаңа
сатысына көтерілу;
• өз ойын ашық, демократиялық тұрғыда
айта білу , шығармашылық бағыт ұстану;
• өмірдің алда тұрған қиындықтарынан жол
таба білуге шақыру, ұрей мен түрлі
қорқыныштардың алдын алу, биік
мақсаттар қою;

Баланың әлеуметтік орта таңдауы
мен көзқарасын дамыту;

Бейімделе алмау проблемасы кезеңінде
жеке – дара жұмыстану, арнайы мамандармен кеңес

Бейімделуден күтілетін нәтижеге сараптама жасау

Жеке тұлғаны заңнамалық қағидаттарға
сай өміртаным әліппесінде дамыту

Жеке тұлғаның құқығы мен
денсаулығын қорғауда көмек көрсету

кешенді дәстүрлер, әдіс-тәсілдерді
(анкета, пікірлесу,балалар шығармашылығын)
өткізу

Адамның өзін қоғамда тұлға
ретінде сезіну процесін –
тұлғаның әлеуметтенуі деп
атаймыз.Бұл процесс
тәрбиелеу, білім алу, және өзін өзі тәрбиелеу арқылы жүзеге
асады.Әлеуметтену процесінде
екі мәселе шешіледі:

процесінде екі мәселе шешіледі:
Әлеуметтік
адаптация
(бейімделу)
Жеке адамның ортаға бейімделуі,
барлығымен бірге болу. Бұл
қызмет балаға
барлық бағытта көмектесу: оның
әлеуметтік қалыптасуы
мен дамуына жағдай тудыруға,
оны әлеуметтік өмірге
араластыру және өз бетінше өмір
сүре білуіне көмектесуге
бағытталған.

Әлеуметтік
автономизация
(оқшаулану)

ортамен бірге бола
отырып, өзімен-өзі болу,
іс-әрекеті мен қарымқатынастарында
табанды болу, тұлғаның
өзін бағалай білуі.

Орыс ғалымы Г.М.Андрееваның пікірі бойынша:

Ақыл ––
Ақыл
ойдың
ойдың
дамуы
дамуы

ҚарымҚарымқатынас
қатынас

Іс-әрекет
Іс-әрекет

Жаттығу

Талап

Іс-әрекетті
ұйымдастыру
әдістері

Үйрету

Тапсырма
беру

ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ ТҰЛҒА ДАМУЫНДАҒЫ ОРНЫ
Қарым-қатынас - екі немесе бірнеше адамның арасындағы
өзара әрекеттесу, оның барысында ақпарат алмасу жүреді.

Ойлау қабілеті
дамиды

Көзқарастары мен
мінез-құлық нормалары
қалыптасады

Сөйлеу қабілеті
мен тіл мәдениеті
дамиды

Қарым-қатынас
Аға ұрпақтың
тәжірибесін меңгереді

Дүниетанымы
қалыптасады
Қарым-қатынас
тәжірибесі
қалыптасады

Тұлғаның ақыл-ойын қалыптастыру әдістері
Әңгіме
Этикалық сұхбат
Пікірталас
Түсіндіру
Өнеге

Ұлттық тілді ,тарихты,
отандық және әлемдік
мәдениетті жетік біледі

Жеке ерекшеліктері
ескерілген оқу–тәрбие беру
нәтижелері түріндегі
құзіреттіліктерді игереді

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

Бойында қалыптастырған
білім – біліктерді өмірде
қолдана алады

Жеке тұлғаның қасиеттері
қалыптасады,оның қазіргі
заманға бейімділігі артады

Әлеуметтік педагогтың жеке тұлғаны әлеуметтендірудегі жұмыстары

Аудандық тамыз
маслихаты
“Жеке тұлғаның жаңа
жағдайға бейімделуі”
\баяндама\
2009ж

Педагогикалық оқу
“Жеке тұлғаның
қоғамға әлеуметтік
бейімделуі”
2008ж

Басылым беттерінде
“Жеке тұлғаны
қалыптастырудағы
ата – ананың рөлі”
Қаратөбе ұстазы
2010ж

Өскелең ұрпақты қоғамдық өмірге
қатыстыру, жеке тұлғалық қасиетін
дамыту және оны қоғамда толық мәнді
өмір сүруге дайындау жалпы әлеуметтік
проблема болып табылуда.Қазіргі
демократиялық қоғамда өмір сүретін
біздің мақсатымыз – тәуелсіз елдің еркін
ойлы азаматын тәрбиелеу.
Коммуникативтік қабілеті дамыған
тұлғаны қалыптастыруда әлеуметтік
педагогтың қосар үлесі зор деп
ойлаймын.


Ұқсас жұмыстар
Жасөспірімдердің танымдық әрекетінің және мінез құлқының нейрофизиологиялық механизмдері
Девиантты мінез
“Девиантты мінез-құлықты баллармен педагогикалық жұмыс”
Психологиялық факторлар
Девиантты мінезқұлықты балалармен педагогикалық жұмыс
Суицидтің қауіп - ұсыну және ақпараттық жағдаяттарды қатер факторлары келісімін алу талдау
Девиантты мінез - құлық психологиясына қысқаша сипаттама
Кәмелетке толмағандар арасында профилактикалық жұмыстың негізгі деңгейлері
Балалар мен жасөспірімдердің дене
Кәмелетке толмағандар қылмыстылығының Криминологиялық сипаттамасы
Пәндер