Пифагор теоремасы туралы



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
“ӨРЛЕУ” БІЛІКТІЛІКТІ АРТТЫРУ ОРТАЛЫҒЫ АҚ филиалы АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БОЙЫНША ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ИНСТИТУТЫ
Ғылыми жоба
Тақырыбы: Пифагор теоремасы
Орындағандар: К. М. Қайысбай, Талғар ауданы Т. Рысқұлов атындағы №9 орта мектеп
Дәлелхан Сайран, Іле ауданы №39 гимназия
К. С. Чыкаева, Ұйғыр ауданы Жаңасай орталау мектебі
Қабылдаған: Мұстафаев Әбдіқади Пірмағанбетұлы
Кафедра меңгерушісі, физика-математика
Ғылымдарының кандидаты, доцент
Алматы 2014 жыл

Тақырыптың теориялық мәнін, мазмұнын оқытып,
үйретіп, практикалық қолданысын көрсету, түсінігін анықтау жане PISA типтік тапсырмаларын қолдана отырып, алған білімдерін өмірде қолдануға бағыт бағдар
беру.
Сыни тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы арқылы тікбұрышты үшбұрыш қасиеттері жане Пифагор теоремасы туралы жаңа мағлұмат беру.
Тақырыптың өмірмен байланысын көрсету.
Жобаның мақсаты
Міндеті:

Ұрпаққа терең білім, жүйелі тәрбие беруде математика сабағының маңызы зор. Пифагор теоремасын өмірде қолдану білім, білік дағдыларын жетілдіру, pisa- есептерін шешуде бағыт бағдар беру.
Өзектілігі

Жетекші идеясы
Қазақстан Республикасы президентінің «Қазақстан жолы - 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» атты халыққа жолдауы.
Математика пәнінде PISA үлгісімен құрастырылған логикалық тапсырмаларды қолдану арқылы ЭЫДҰ жүргізетін 2015 жылы өткізілетін PISA бақылауынан жоғары нәтиже көрсетуге ықпал ету.

Күтілетін нәтиже
1. Оқушылар білімдерін жетілдіре отырып, PISA типтес есептерді шешуді орындайды, тақырыпты жетілдіреді.
2. Тақырыпта РISA типтік тапсырмаларды орындай отырып, ойлау, қорытынды жасау қабілеттері артады.
3. Өткен оқу материалынан алған білімдерін өмірде қолдана алатын болады.

І . Кіріспе бөлім
ІІ . Негізгі бөлім
2. 1 Қызығушылықты ояту
Өткен тақырыптарды қайталау
«Еске түсір, ойлан, тап» (Сұрақтар беру арқылы)
2. 2 Мағынаны ашу
- Жаңа мағлұмат беру (миға шабуыл)
- Көңілді эстафета. (тақырыпқа арналған деңгейлік есептер шығарту)
- Топтық тест тапсырмаларды орындау (логикалық есептер)
2. 3 Ой толғаныс
Венн диаграммасын құру
ІІІ. Қорытындылау:
- Рефлексия
- Бағалау
- Үйге тапсырма беру.
Жоспары

Қазақстан әлемдік білім беру кеңістігіне енуі отандық білім дамуының стратегиялық жоспарын әзірлеуді және соған орай ұлттық білім жүйесінің жетістіктері мен білім дамуындағы жалпы әлемдік үрдестерді ескеретін жаңа үлгісіне көшуді талап етуде. Білім бере отырып, тиімді жолмен жаңа заман тұлғасын қалыптастыру әр ұстаздың мақсаты екені анық. Білім мазмұнын жаңартудың ғылыми негізіне оқушы белгілі бір қажетті біліктер мен дағдылардың иесі, оқу әрекетінің субъектісі, әр түрлі мәдениеттер мен өз көзқарасы тұрғысынан білімді, сауатты, өз ойын дұрыс әрі шебер жеткізе білетін, мәдениетті тұлға болуы керек. Осы бағытта біз өз іс-тәжірибемізді Pisa халықаралық зерттеу бағдарламасы бойынша іске асырамыз.
Кіріспе

Педагогикалық мақсаттар
Білімділік: Оқушыларға тікбұрышты үшбұрыш
Қасиеттерін және Пифагор теоремасы туралы түсінік беру, планиметриялық есептерды шешу шеберлігін арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды жүйелі ойлауға, дәлдікке, алғырлыққа, өз бетінше еңбек етуге, сауаттылыққа тәрбиелеу
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін арттыру. пәнге қызығушылығын арттырып, ой орістерін кеңейту, дамыту, pisa- бағдарламасына есептреді шешу дағдысын қалыптастыру
Сабақ түрі: Бекіту сабағы
Корнекілігі: интерактивті тақта, бағалау парағы, тест парағы, плакаттар, сызбалар

Миға шабуыл
Сұрақ белгісің орнына келетін сандарды табыңыз
3
5
4, 6, 8
8, 5, 11
7
4
5
7
А) 5, 8, 12, В) 6, 8, 12, С) 6, 8, 10, Д) 6, 8, 14, Е) 6, 8, 16
№1
№2
5
2
=
25
5
3
=
64
3
4
=
?
А) 1, В) 144, С) 81, Д) 12, Е) 7
?

Өткен сабақты қайталау
Шашылған ережелерді жинақта
Басы
1. 30 градусқа қарсы жатқан катет . . . 2. Сүйір бұрыштың косинусы . .
3. Тік бұрышты үшбұрыштың катеттерінің квадраты . . .
4. Үшбұрыщтың орта сызығы . . .
5. Ромбының диоганальдары . . .
6. Сүйір бұрыштың синусы . . .
. . .
Соңы
гипотенузаның квадратына тең
Тік бұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катеттің гипотенузаға қатнасы
Гипотенузаның жартысына тең
Тік бұрыш жасап қиылысады
Тік бұрышты үшбұрыштың қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатнасы
Табанының жартысына тең

Көңілді эстафета
(өтенды қайталу)
Дұрыс жауапты сәйкестендіріңіз
Сұрақтар
Жауаптар
Үшбұрыштың орта сызығы
Трапеция орта сызығы
Үшбұрыш биссектрисасы
Үшбұрыш биіктігі
Қабырғаны бірдей екі бөлікке боледі
Үшбұрыш медианасы

1. Төмендегі сызбада қанша жазықтық фигуралары кескінделген ?
2. Қанша тікбұрышты үшбұрыш бар?
Қызығушылықты ояту

Топқа бөлу
.
II топ
I топ
III топ
Сыныпты үш топқа бөліп аламын:

1. a=6 және b=8 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасын табыңдар.
2. a=5 және с=6 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз катетін табыңдар.
3. a=8 және с=10 катеттері бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белісіз катетін табыңдар.
I деңгей
Оқулықпен
жұмыс

II деңгей
Бекіту кезеңінде PISA типтік тапсырмаларын қолданудың маңыздылығы
Зор.
Өзеннің жағасында жалғыз терек өсіп тұр. Кенеттен жел тұрып, терек сынып түсіп, теректің төбесі өзеннің екінші жағасына түсті. Суретте көрсетілген өлшемдері бойынша теректің ұзындығын
табыңыз?
I топ

II топ
Қабырғаға қағылған ағаштың ұшы 3м төменге түсірілді. Егер үй қабырасының биіктігі 11м, ағаштың проекциясы 6м болса, ағаштың ұзындығын табыңдар?

III топ
Ағаш жерден 30 градус бұрыш жасап 5м сарай үстіне құлады. Ағаштың ұзындығын табыңыз?
30

III деңгей
Ой толғаныс- ?
а=3
b=4
c=5
Төмендегі берілген шарт бойынша пифагор теоремасын дәлелдеңіз. Пифагордың жұз өгіз есебі

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz