Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары




Презентация қосу
Жамбыл ауданы Айымжан орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі:
Сүйіндікова Әлия Шаяханқызы
Сыныбы -2 Еңбек өтілі -27 жыл 1санатты

Тақырып:«Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары»
Мақсат: Мұғалімдермен оқу үдерісінде кері байланысты қолданудың тиімді
жолдары туралы тәжірибе алмасу, оның классификасиясы, әдістері жайлы
мәліметтер алуға жағдай жасау.
Оқушылардың көңіл – күйіне, сабақтағы іс - әрекетке, оқу материалдарына
рефлексия жасау жолдарын жоспарлауды бірлесіп қарастыру.
Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер сабақтағы кері байланыс жайлы, оның
классификасиясы, әдістері жайлы мәліметтермен таныс болады. Кері
байланыстың мәнін, оның түрлерін түсінеді. Оқушылардың көңіл – күйіне, оқу
материалдарына қалай кері байланыс жасау керектігін біледі.

Шеберлік сынып барысы:

1.Ынтымақтастық атмосферасын құру, «Қош келдің ,Жаңа жыл
қазағыма!»әнімен билеу,музыка тоқтаған кезде 3 топқа қауышады.
2.Топқа (3)бөлінін отыру; Гүл ұсыну арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
3. «Миға шабуыл» Рефлексия (топтастыру)
Қалай - ойлайсыздар, сабақтағы кері байланыс немесе рефлексия деген не?
4.Қызығушылығын ояту. Мұғалімдерге «Данышпан мен адам» атты
аңызды әңгімелеп беремін.
«Данышпан мен адам»

5. «Кері байланысты орнатудың тиімді жолдары». Практикалық жұмыс
Жеті модуль аясы:
1) Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер;
2) Сыни тұрғыдан ойлау;
3) Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау;
4) Білім берудегі АКТ пайдалану;
5) Талантты және дарынды балаларды оқыту;
6) Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту;
7) Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Топтарға сұрақтар:
1 – топ: Білім беру жүйесіндегі қуантатын мәселелер
2 – топ: Білім беру жүйесіндегі күйзелтетін мәселелер
3 – топ: Білім беру жүйесіндегі жаңа тұрпатты мұғалімнің моделін құру

6.Кері байланыс.
1-топ. Смайлик көрсетеді
2-топ. Сен сабақта қай баспалдақта болдың және онда не білдің?
3-топ Сөйлемді толықтырады; Қызықты болды….
Қиналған жерлерім…
Өзім орындай аламын…
Тапсырманы орындадым…

7.Сабақтағы кері байланыс. 3 түрі бар
1)

Көңіл – күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері
байланыс
2) Сабақтағы іс - әрекетке кері байланыс.
3) Оқу материалының мазмұнының кері байланысы, рефлексиясы
Оқушылардан алынатын топтық кері байланыс сұрақтары да сабақта өз
тиімділігін көрсетеді .

Мұғалімге сырын
ашатын,сенетін
белсенді,әрекетшіл
сынып пайда
болады

Өз бетімен
еңбектенеді

Өз ойын дәлелдейді,талдайды
салыстырады,бағалайды

Кері
байланыс
тың
нәтижесінде

Өзін-өзі,және
құрбыларын
бағалайды
Өздеріне,
өзгеге сенімі
артады

Ұжымдыққа
үйренеді,жұмыс
барысында қуанышқа
бөленеді

Шығармашылыққа ұмтылады
Сыни тұрғыдан ойлауға
үйренеді

Келешектегі
жоспарым:
Дәлелдеуді талап
ететін тапсырмалар
әзірлеу
Өздеріне деген сенім
діліктерін арттыру
Сөздік қорын
жетілдіру
Барлық баланы
қатыстыру


Ұқсас жұмыстар
Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
Критериалды бағалау технологиясы
Оқыту формалары,әдістері,құралдары ТПҮ қозғаушы күші ретінде
ТҰЛҒААРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТЫ СУБЪЕКТИВТІ ҚАЛАУЛАР НЕГІЗІНДЕ
Тұлғааралық қарым қатынас
ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ЖОБАЛАР
Оқыту әдістері мен құралжабдықтары
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытудың әдістері, мазмұны мен ұйымдастыру формалары
Оқытудың белсенді формасы мен әдістері
Пәндер