Математикалық "кафе"




Презентация қосу
МАТЕМАТИКА
ЛЫҚ КАФЕ

КАФЕ

Мақсаты:
Білімділік: Білімге деген
көзқарасын қалыптастыра
отырып, математика пәніне деген
қызығушылығын ояту.
Дамытушылық: Оқушылардың
математикалық ой – өрісін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды
алғырларды, шапшаңдыққа,
ізденімпаздыққа, тапқырлыққа
тәрбиелеу.

Қош келдіңіздер!

Қош келдіңіздер!
Көрнекілігі: слайд,
математикаға байланысты
нақыл сөздер, үлестірмелі
карточкалар, шарлар.
Пәнаралық байланыс:
қазақ тілі, бейнелеу өнері.

Қош келдіңіздер!

Ойын жоспары:

Ас мәзірі:

1. «Мәңгі ұмытылмас»
салаты
2. «Математикалық
винегрет»
3. «Біздің столдан сіздің
столға»
4. «Тез пісер» атты қаймақ
қосылған борщ
5. «Рагу»
6. «Математикалық рулет»
7. «Қаймақпен көпіршітілген
балмұздақ» десерті
8. «Мерекелік шашу» торты
9. «Мезим»

І
сайыс

«Мәңгі ұмытылмас»
салаты

Сұрақтар:
• 1 – топқа: Математика жағынан қарастырғанда бір
пойыздың екіншісінен айырмашылығы неде?
(пойыз нөмірінде )

• 2 – топқа: Египетте қаланған көпжақ? (пирамида)
• 3 – топқа: Қар жауғанда жауатын ақшақардың формасы
қандай фигураға негізделген

(алтыбұрыш)

• 4 – топқа: Ең кіші үш таңбалы сан? (100)

Сұрақтар:
• 1 – топқа: Балаларды жазалау үшін қандай геометриялық
фигура қолданылады?

(бұрыш)

• 2 – топқа: Спортта Фанхио, Лауда, Прост, Шумахер қандай
формуланы қойды?

(формула - 1)

• 3 – топқа: Математик, дәрігер, ақын, музыкант, екінші
Аристотель атанған шығыстың ғұламасы кім? (әл– Фараби)

• 4 – топқа: Кеміту амалы басқаша қалай деп айтамыз?
(азайту)

Сұрақтар:
• 1 – топқа: Онкүндік қалай аталады?
(Декада)
• 2 – топқа: Нені дайындауға болады, бірақ жеуге
болмайды?

(сабақ)

• 3 – топқа: Қандай фигура күннің көзімен достасқан?
(сәуле)

• 4 – топқа: Қабырғалары тең тіктөртбұрыш

(квадрат)

ІІ
сайыс

Математикалық
винегрет

л
ө

м

р

з

у

ж

е

д

н

а

і

т
с

қ

ы

ІІІ
сайыс

Біздің столдан
сіздің столға

Бұл сайыста әр команда өздерімен кафеде бірге көңіл көтеріп көрші столда отырған адамдарға ас сыйла
керек. Ол сыйлық - «Біздің столдан сіздің столға» деп аталады. Бұл ұсынылған астан алу үшін әр команд
тапсырмасы ретінде әзірлеп келген қызықты да, тартымды да сұрақтарды кезектесіп қоюы керек.

»
н
р
е
а
с
ғ
і
л
п
ы
з
с
е
о
Т
қ
«
қ
а
м
й
а
қ
щ
р
ы
о
т
б
ат

ІV
сайыс

Сөздер
яриогемте, имртеиямс,
келшөб, угариф, картвад,
амтерфинак, ңрешеб,
леьлрапал, гринтлае,
акмемтаита, гбраале, ьлуцикр,
өртбшұтыр, ұрышб, өңелгдке

V
сайыс

»
у
г
а
«Р

1 – топқа:

Теңдеу

• А) Бұны орындағың кемесе де орындайсың, оны білмейтін сияқтасың,
бірақ оны білгің келсе, лезде таба аласың.

15 ұпай



Ә) Оның өсімдік сияқты сабағы, тамыры бар ма білмеймін, бірақ
онда өсімдікке өте қажеттісі бар. Біреу немесе одан да көп болуы
мүмкін.
10 ұпай



Б) Қай кезде есептер оның көмегімен шешіледі. Кейбір оқушылар
оны шеше алмағандықтан шешкісі келмейді.
5 ұпай.

2 – топқа:

Түбір

А) Адамдар қатты мазасызданғанда кей кезде дәрігерге
барғанда да осы сөзді қолданады.
15 ұпай
Ә) Ол өсімдіктерге қажетті нәрсемен аталады.

10 ұпай

Б) Оны табу .үшін терең білім қажет

5 ұпай.

3 – топқа:

Пифагор

А) Ол ғалымның фамилиясымен атанған. Ол ғалым оны
оқымағандардың өзіне де әйгілі.
15 ұпай
Ә) Онда біз бала кезімізден білетін фигура туралы айтылады.
Мектепке келгенде ол туралы кеңінен оқимыз.
10 ұпай
Б) Одан біз ол фигураның қабырғалары туралы білеміз. Оны
дәлелдеу керек.
5 ұпай.

4– топқа:

Шеңбер

А) Балалар ойын ойнағанда қолданады

15 ұпай

Ә) Фигуралардың бірі.

10 ұпай

Б) Циркульдің көмегімен сызады.

5 ұпай

V
сайыс

«Математикалық рулет»

Сіздерге ұсынылған ассорти
бөліктерінен әр команда 1 минутта
фигура құрастыру керек.

VI
сайыс

«Қаймақпен көпіршітілген балмұздақ»

десерті

1 – топқа:
... (2) ж

ақсы қа
с

болмас
, ...(2) ж
аман до
Досың
б
ды ... (3 олмас
с
) күн сы
нама, ..
. ( 3 ) жы
сына.
Жұмыс
л
қа ... (3
)
жалқау
лыққа . жылда үйрен
Білгені
.
е
ң бір .. . (3) күндеүйр ді,
.
е
Ер қару (9), білмегені неді.
ң
ы - ... (
5) қару .... (99)

2 – топқа:
... (10)

рет ай

тқанн
ан ... (
... (6 ) а
артық ) рет көрсет
.
ш болс
кен
аң да, а
таңны
Болар
ң салт
ұ
м
ы
б а ла . . .
тпа.
ын
(15) – і
нд
бала ...
(25) – і ебаспын дейд
нде жа
.... (1) е
і, болм
л
с
ас
п
і
а
ы
Жерді
уызға н
д
е
й
ді
.... (2) р
ет жы .... (2) елі қақ .
пақ.
ртқан,
ө
н
і
м
ді .... (2
алады.
) есе

3 – топқа:
Біреуге
.. .
күн кей . (5) күн алды
ін
нда кел
се, біре
.... (1) к келеді.
уге .... (
үн тұз
5)
ын тап
Оқыма
қанға,
ған ....
..
(1) бал
Жақсы
а, оқығ .. (40) күн сәл
жігіт
ан ....(2
ем
....інде
– ге кел
)
б
(
а
се пәс е
ла
5) де ж
мес.
... (6)-а
ас емес
уа
, ...(100
)
түгел б ласа болса, а
уыздағ
олса т
ы
өбедегі
келеді. келеді, ... (4)
еу

4 – топқа:

.... (
1) қ
арлы
жаз
ғаш
келге
..... (
нмен
1) с
б
о
а
л
қыс б
у
олма ысқан ке майды,
йды.
Жұмы
лгенм
ен
сқа
үйрен
....(3)
еді,
(3)кү
нде ү жалқаулы жылда
йрене
ққа
....
ді.
(5)
.....
барм
жұды
ақ
р
жина
Жерд ық болад
л са ,
ы
і ...
(2) р
өнімд
ет ж
і .... (
Дос .
ы рт қ

.... (8
а
)болс се көп ал
ады. н,
а, дұш
пан ..
... (8)

VII
сайыс

«Мерекелік шашу» торты

VIII
сайыс

1 2 3 4 5 6
8 9 10 11 12
14 15 16

Қатысқандары
ңы

КАФЕ

зға рахмет !!!


Ұқсас жұмыстар
Интерне - кафе
Бизнес жоспар презентация
EXPO – 2017 ж. арналған автобус-кафе
Бизнес жоспар - Интернет кафе
Бизнес жоспардың мақсаты
Carpe Diem интернет кафесі
Балғын әрі тәтті кофе
Мәселе және шешім
Жоба жұмысы Шашлындос кәуап орталығы
Италия стиліндегі “Милано”кафесі
Пәндер