Етістіктен өткенді қайталау
Презентация қосу
Қазығұрт
Қазығұрт ауданы
ауданы
Қаржан
жалпы
Қаржан жалпы
орта
орта мектебінің
мектебінің
қазақ
қазақ тілі
тілі мен
мен
әдебиеті
әдебиеті пәні
пәні
мұғалімі:
мұғалімі:
Төлендиева
Төлендиева
Клара
Клара Бекмұрат
Бекмұрат
қызы
қызы
Сабақтың тақырыбы: Етістік
Бала білімді тәжірибе арқылы алуы
керек.Мұғалімнің қызметі- балаға
орындалатынжұмыстың түрін шағындап беру
және қойылған
мақсатқа жету үшін бағыт- бағдар беру
керек. Ахмет Байтұрсынов
тарауы бойынша өткенді
қайталау
1. Кіріспе
бөлім
-Ұйымдастыру
Ұйымдастыру
Сабақт
ың
кезеңд
ері
кезеңі
кезеңі
-Қызығушылығын
-Қызығушылығын
ояту
ояту
Қорытынды
бөлім
Негізгі бөлім
-жаңа
сабақты ашу
-Оқулықпен
жұмыс
Бағалау кезеңі
-бағалау критералдары
-кері байланыс
Инсерт кестесі
Сынып/мерзімі
Сабақтың тақырыбы
Жалпы мақсаты
Күтілетін нәтиже
Сабақтың
уақыты әдісі
3 минут
10 минут
7 а,ә-сынып
Етістік тарауы бойынша өткенді қайталау
Етістік тарауы бойынша өткенді қайталай отырып, тарау бойынша өткенді пысықтау, оқушылардың тіл байлығын, өз тіліне
деген құрметін , патриоттық сезімін ояту.
Етістіктің түрлері мен жасалу жолдарын, сөйлемдегі қызметін меңгерту
Миға шабуыл,"Джиксо
стретегиясы",Венн
Сабақтың
Мұғалімнің
іс-әрекеті диаграммасы
кезеңдері
Ұйымдастыру кезеңі Оқушының психологиялық ахуалын
туғызу(смайл) топқа бөліп аламыз.
Қызығушылығын
Бұрын алған білімін еске түсіре
ояту
отырып,сұрақтар қою.
1.Етістік деген қандай сөз табы?
2.Болымды және болымсыз етістіктерді
қалай ажыратамыз?
3.Салт және сабақты етістіктер жайлы не
білеміз?
Оқушының іс-әрекеті
Негізгі дерек көздері
Оқушының сабаққа ынтасы
смаил
Оқушы ойды жинақтап,
берілген сұрақтарға жауап
береді
Үлестірмелі кеспе
қағаздар
Негізгі бөлім
Мағынаны тану:
1.жаңа сабақты ашу үшін
.сөзжұмбақпен жұмыс
2.Оқулықпен жұмыс
1.Оқушылар
ізденеді,постермен жұмыс
жасайды
2.оқулықпен жұмыс
жасайды,жаттығу жұмысы
Слайд,постер,маркер
қорытынды
1.Венн диаграммасы жұмыс жасату
Өз бетімен ізденуге бет
алады.Кері байланыс
жасайды,сабақтан алған
әсерін жазады.
Өзіне сын көзбен қарай
отырып,ынталанады.
Венн диаграммасы
іздену
Қосымша әдебиеттер
АКТ
7 минут
20 минут
3минут
2.Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу
2минут
бағалау
Үйге тапсырма
Бағдаршам арқылы
бағалайды,критери жасау арқылы
бағалайды.
Жаттығу жұмысы.
Келер сабақ бойынша тапсырма беру
Бағалау парақшалары
Сабақ барысындағы кезеңдер,
қолданылған әдіс-тәсілдер
Бәріміз
Бәріміз
біргеміз,
біргеміз,
Сөгілмейді
Сөгілмейді
іргеміз.
іргеміз.
Оқу
Оқу оқып,
оқып,
білім
білім алып,
алып,
Салауатты
Салауатты
өмір
өмір сүреміз.
сүреміз.
Сүйіспеншілік
Сүйіспеншілік және
және қарымқарымқатынасқа
деген
қажеттілікқатынасқа деген қажеттілікотбасы,сезім,сезім,ұжым
отбасы,сезім,сезім,ұжым т.
т. б.
б.
-Өз тілінде сөйлей алмас
желікбас, өзге тілдің шотын
шауып жарытпас.
-Ең бірінші байлығым тілім
менің,, Тіліммен тас жүректі
тілімдедім.
Кей кезде бұл өмірден
түңілсем де
Қасиетті тілімнен түңілмедім.
“Әлеуметтік
сындарлылық оқытуды
түсіну-оқыту мен
оқудағы жаңа әдістәсілдерде жатыр. ”
Выгодский. 1978 ж.
-Тілім менің тірлігімнің
айғағы,
Тілім барда айтылар сөз
ойдағы.
Өссе тілім, мен де бірге
өсемін,
Өшсе тілім, мен де бірге
өшемін.
Жұптастыру
Жұптастыру әдісі
әдісі
Топтастыру әдісі
“Әңгімелесу –оқушылардың оқуының
ажырамас бөлшегі.” Мерсер
кезіндегі
кезіндегі “Венн
“Венн
диаграмасын”
диаграмасын” жасау
жасау кезеңі.
кезеңі.
55 тезис:
тезис: Оқушылардың
Оқушылардың бір-бірін
бір-бірін
оқытуға
мүмкіндік
беріңіз.
оқытуға мүмкіндік беріңіз.
Сергіту
сәті
Алақанды
Алақанды ұрамыз,
ұрамыз,
Отырамыз
Отырамыз тұрамыз.
тұрамыз.
Оңға
Оңға бір,
бір, соңға
соңға бір,
бір,
Басымызды
Басымызды
бұрамызұ
бұрамызұ
Сергітеміз
Сергітеміз сананы,
сананы,
Шаршап
Шаршап тұрсақ
тұрсақ
шамалы.
шамалы.
Шаршауды
Шаршауды мүлдем
мүлдем
ұмытып,
ұмытып,
Аламыз
Аламыз білім
білім
“Джиксо ”стратегиясы
“Өз бетінше жұмыс істеу және
даму ниеті-метатанудың
маңызды аспектісі”
(Шанк пен Циммерман)
Инсерт
Инсерт кестесін
кестесін толтыру,кері
толтыру,кері байланыс
байланыс
Инсерт
кестесін
толтыру,кері
Инсерт
кестесін
толтыру,кері байланыс
байланыс
тезис:
Жаңа
нәрсені
1 тезис:
тезис: Жаңа
Жаңа нәрсені
нәрсені оқыту
оқыту
оқыту
тезис:
Жаңа
нәрсені
оқыту
адамның
адамның нені
нені білетінімен,
білетінімен,
адамның
адамның нені
нені білетінімен,
білетінімен,
нені
түсінетінімен
байланысты..
нені
түсінетінімен
нені түсінетінімен
түсінетінімен байланысты
байланысты..
нені
байланысты
Сабақ барысында жеті модульдің кіріктірілуі.
“Миға шабуыл” әдісі
“Мұғалім-оқушы” , “оқушы-оқушы”
жағдайында білімді дамыту мен
мағынаны ашу дың елеулі бөлігін
құрайды
.
Сыни
Сыни тұрғыдан
тұрғыдан ойлауойлаубілім
білім беруді
беруді дамыту
дамыту
үшін
үшін маңызды
маңызды болып
болып
табылатын
табылатын
педогогикалық
педогогикалық түсінік
түсінік
Дарынды
Дарынды және
және талантты
талантты
балаларды
оқытуда
балаларды оқытуда оқушы
оқушы
бойына
бойына икемділік
икемділік ,, ойлау
ойлау
қабілетінің
қабілетінің жылдамдығы
жылдамдығы
сияқты
сияқты қабілеттерін
қабілеттерін ояттым.
ояттым.
Бірнеше
оқушымның
Бірнеше оқушымның
шығармашылығын
шығармашылығын шыңдадым:
шыңдадым:
АКТ.
АКТ.
“Әңгімеге
сыныпта
“Әңгімеге сыныпта бастама
бастама жасап,
жасап,
оны
оны бақылайтын
бақылайтын мұғалім”
мұғалім”
Наурыз
Наурыз келді
келді нұрланып,
нұрланып,
Терезесінен
Терезесінен қыстың
қыстың
ұрланып,
ұрланып,
Қарсы
Қарсы алайық
алайық жыл
жыл басын,
басын,
Әдемі
–әдемі
жыр
Әдемі –әдемі жыр жазып!
жазып!
Елікбай
Елікбай Береке
Береке
Көсеу
Көсеу ,, көсеу,
көсеу, көсеу
көсеу бар,
бар,
Көсеумен
отты
Көсеумен отты төсеу
төсеу бар.
бар.
Көсеумен
Көсеумен піскен
піскен ақ
ақ нанды,
нанды,
Жеп
Жеп алып,
алып, келіп
келіп білім
білім ал!
ал!
Тұрсынай
Мүтәлі
Тұрсынай Мүтәлі
88 тезис:
тезис: Қолайлы
Қолайлы оқу
оқу үшін
үшін адамдарға
адамдарға кері
кері
байланыс
пен
мадақтау
байланыс пен мадақтау
қажет,сондықтан
қажет,сондықтан бағалау
бағалау ізгі
ізгі болуы
болуы керек
керек
Джин
Раддок
“Оқушы
үні”
Джин Раддок “Оқушы үні”
Д.Брунер: “Орманға қандай күтім керек
болса, балаға сондай күтім керек.”
Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту
Көшбасшылықты
Көшбасшылықты дамыту
дамыту бойынша
бойынша
мұғалім
мектепте
мұғалім мектепте жаңа
жаңа білімді
білімді
қалыптастырады.
қалыптастырады. (Нұсқаулықтан)
(Нұсқаулықтан)
Р е ф ле к с и я
Не сәтті болды?
Нені
қалыптастырдым?
Теориялық білімімді
тәжірибеде
қолдандым ба?
Не қиын болды?
Нені өзгерткім
келеді?
Топпен жұмыс жүргізу барысында оқушылардың
қызығушылығы артып, өз белсенділіктерінің жоғарғы
деңгейде екендігін көрсете алды.Талантты мен дарындылардың
шығармашылығы.
Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастырдым,
ынтымақтастық атмосфераны жақсарттым. Оқушылар
еркіндікке үйренді, өз ойларын ашық айта алды.
Теориялық білімімді өз сабақтарымда ұтымды
пайдалана алдым. Оқушының өздігінен білім алуына
жағдай жасадым.
Қысқа мерзімді жоспарды жасау барысы. Оқушылар әділ
бағалау, бағалауды қадағалау. Бір деңгейлі көзқарасты
қалыптастыру.
Оқушылардың топпен жұмыс жасау барысында бағалауын.
Талантты және дарынды балаларды анықтап, оларды дамыту.
Үлгермеуші оқушылармен, білім деңгейін қалыптастырумен.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz