Мұғалім көшбасшылығы


Slide 1

Мұғалімнің көшбасшылық қасиеті

Мұғалім - фасилитатор

Фасилитация- ағылшын тілінен аударғанда көмектесу, жеңілдету деген мағынаны білдіреді. Бұл жағдайда мұғалім оқушыға жаңа білімді өз бетімен алуға көмектесу позициясында болады

Slide 2

Фасилитациялық оқытуда мұғалім:

Тыңдау және айту;

Сұрақ қою;

Үдерісті бақылау және қадағалау;

Ынталандыру, шабыттандыру;

Жағдаятқа дер кезінде араласа білу қабілеттеріне ие болу керек.

Slide 3

1. Нұсқау беру біліктілігі:

Әрдайым нақты, анық, түсінікті және ойластырылған нұсқау беру;

Сөйлер алдында тыныштық пен өзіне назар аударуын күту;

Оқушыларды шатастырмау үшін ұзақ нұсқауларды бірізділікпен беру;

Оқушылардың тапсырма орындау кезіндегі іс-әрекетін алдын-ала болжау;

Оқушылардың тапсырманы қаншалықты деңгейде дұрыс түсінгендігін анықтау үшін кері байланыс орнату.

Slide 4

2. Бақылау біліктілігі

Әрдайым оқушылар іс-әрекеті туралы хабардар болу;

Топтан- топқа өтіп, әр оқушының іс-әрекеті мен топтағы талқылауларды тыңдай жүріп бақылау. Барлық бақылау нәтижелерін жазып отыру. Тек қажет болған жағдайда немесе топ жұмысын жақсарту мақсатында ғана оқушы іс-әрекетіне араласу.

Slide 5

3. Сұрақ қою біліктілігі

Бірнеше дұрыс жауаптары бар сұрақтар қою;

Талқылауды жұппен, топпен, сыныппен жүргізу;

Барлық оқушыларды сұрақтармен қамту;

Белсенді тыңдау дағдысын қолдану;

Оқушының ойын бірден бөлуден және түзетуден аулақ болу;

Оқушының дұрыс емес жауап берген сұрағын басқа оқушыларға бағыттау;

Оқушыға сыныптасының ойын қорытындылауды ұсыну;

Оқушыларға соңғы нәтижеге жету барысында қалай ойлағандары туралы әңгімелеуді ұсыну;

Оқушылардың бір-біріне сұрақ қоюын мақұлдау.

Slide 6

4. Оқушыны қолдау біліктілігі

Жақсы фасилитаторлар оқушының іс-әрекетін мадақтағаннан гөрі, қолдаудың маңыздылығын атап көрсетті. Мадақтау мен ынталандыру оқушыларды мадақтау үшін ғана іс-әрекет ету қажет деген ойға алып келеді. Қолдау - оқушының өзіне деген сенімділігі мен қабілеттерінің артуына ықпал етеді.

Slide 7

Оқушыны қолдау мысалдары:

Позитивті болыңыз: Сен бұл жұмысқа көп уақытыңды бөлдің;

Мықты жақтарына назар аударыңыз: Сенің суретіңде мына элементтер жақсы орындалыпты;

Оқушылардың ілгері дамуын ынталандырыңыз: Егер, сенің салған суретің өзіңе ұнамаса, суретті дұрыстау үшін не істеуге болады?

Оқушылардың тәртібін бағалауда нақты болыңыз: Сенің сабырлылығың үшін, үлкен рахмет!

Оқушылардың ынтасы мен жігерін қолдаңыз: Сенің жұмысың қаншалықты жақсара бастағанын қарашы!

Slide 8

Табысты фасилитаторлар жағдаятқа араласпас бұрын, сыныпты мұқият бақылап ойланады. Фасилитаторлар мына жағдайда араласады:

Жобалау жұмысы барысында кері байланысты қамтамасыз ету;

Бағдарлама талаптарына сай жасау;

Өзіңізді оқушылар қаншалықты дұрыс түсініп жатқанын тексеру;

Оқушылар арасында ынтымақтастық қарым-қатынасты дамытуға көмектесу;

Үдерісті жақсарту;

Ақиқаттықты орнату;

Анықтауға көмектесу;

Кикілжің жағдаяттарды шешуге көмектесу;

Топтық ережелерді ескерту.

Slide 9

Араласпас бұрын фасилитатор шешеді:

Нені айту;

Қалай айту;

Қашан айту;

Кімге айту;

Не үшін айту.

Slide 10

назарларыңызға рахмет


Ұқсас жұмыстар
Жағдайларға байланысты көшбасшылық
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Сабақты жоспарлау
Көшбасшы деген кім
ЖАҺАНДЫҚ БРЕНД - МЕНЕДЖМЕНТ СҰРАҚТАРЫ
Тәжірибе рефлексия даму
Дарынды және талантты балалармен жұмыс әдістері
Қырғызстандағы әйелдер құқұғы
ЖББОМ КММ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz