Мұғалім көшбасшылығы




Презентация қосу
МҰҒАЛІМНІҢ
КӨШБАСШЫЛЫҚ
ҚАСИЕТІ
Мұғалім – фасилитатор
Фасилитация- ағылшын тілінен
аударғанда көмектесу, жеңілдету
деген мағынаны білдіреді. Бұл
жағдайда мұғалім оқушыға жаңа
білімді өз бетімен алуға
көмектесу позициясында болады



Фасилитациялық оқытуда
мұғалім:
Тыңдау және айту;
Сұрақ қою;
Үдерісті бақылау және қадағалау;
Ынталандыру , шабыттандыру;
Жағдаятқа дер кезінде араласа
білу қабілеттеріне ие болу керек.

1. НҰСҚАУ БЕРУ БІЛІКТІЛІГІ:

Әрдайым нақты, анық, түсінікті және
ойластырылған нұсқау беру;
Сөйлер алдында тыныштық пен өзіне
назар аударуын күту;
Оқушыларды шатастырмау үшін ұзақ
нұсқауларды бірізділікпен беру;
Оқушылардың тапсырма орындау
кезіндегі іс-әрекетін алдын-ала болжау;
Оқушылардың тапсырманы қаншалықты
деңгейде дұрыс түсінгендігін анықтау
үшін кері байланыс орнату.

2. БАҚЫЛАУ
БІЛІКТІЛІГІ

Әрдайым оқушылар іс-әрекеті туралы
хабардар болу;
Топтан- топқа өтіп, әр оқушының ісәрекеті мен топтағы талқылауларды
тыңдай жүріп бақылау. Барлық
бақылау нәтижелерін жазып отыру.
Тек қажет болған жағдайда немесе
топ жұмысын жақсарту мақсатында
ғана оқушы іс-әрекетіне араласу.

3. СҰРАҚ ҚОЮ
БІЛІКТІЛІГІ

Бірнеше дұрыс жауаптары бар сұрақтар қою;

Талқылауды жұппен, топпен, сыныппен жүргізу;

Барлық оқушыларды сұрақтармен қамту;

Белсенді тыңдау дағдысын қолдану;

Оқушының ойын бірден бөлуден және түзетуден аулақ
болу;

Оқушының дұрыс емес жауап берген сұрағын басқа
оқушыларға бағыттау;

Оқушыға сыныптасының ойын қорытындылауды ұсыну;

Оқушыларға соңғы нәтижеге жету барысында қалай
ойлағандары туралы әңгімелеуді ұсыну;

Оқушылардың бір-біріне сұрақ қоюын мақұлдау.

4. ОҚУШЫНЫ ҚОЛДАУ
БІЛІКТІЛІГІ
Жақсы фасилитаторлар
оқушының іс-әрекетін
мадақтағаннан гөрі, қолдаудың
маңыздылығын атап көрсетті.
Мадақтау мен ынталандыру
оқушыларды мадақтау үшін ғана ісәрекет ету қажет деген ойға алып
келеді. Қолдау - оқушының өзіне
деген сенімділігі мен қабілеттерінің
артуына ықпал етеді.

ОҚУШЫНЫ ҚОЛДАУ
МЫСАЛДАРЫ:

Позитивті болыңыз: Сен бұл жұмысқа көп
уақытыңды бөлдің;
Мықты жақтарына назар аударыңыз: Сенің
суретіңде мына элементтер жақсы
орындалыпты;
Оқушылардың ілгері дамуын ынталандырыңыз:
Егер, сенің салған суретің өзіңе ұнамаса,
суретті дұрыстау үшін не істеуге болады?
Оқушылардың тәртібін бағалауда нақты
болыңыз: Сенің сабырлылығың үшін, үлкен
рахмет!
Оқушылардың ынтасы мен жігерін қолдаңыз:
Сенің жұмысың қаншалықты жақсара
бастағанын қарашы!

ТАБЫСТЫ ФАСИЛИТАТОРЛАР ЖАҒДАЯТҚА
АРАЛАСПАС БҰРЫН, СЫНЫПТЫ МҰҚИЯТ
БАҚЫЛАП ОЙЛАНАДЫ. ФАСИЛИТАТОРЛАР МЫНА
ЖАҒДАЙДА АРАЛАСАДЫ:

Жобалау жұмысы барысында кері
байланысты қамтамасыз ету;
Бағдарлама талаптарына сай жасау;
Өзіңізді оқушылар қаншалықты дұрыс
түсініп жатқанын тексеру;
Оқушылар арасында ынтымақтастық қарымқатынасты дамытуға көмектесу;
Үдерісті жақсарту;
Ақиқаттықты орнату;
Анықтауға көмектесу;
Кикілжің жағдаяттарды шешуге көмектесу;
Топтық ережелерді ескерту.

АРАЛАСПАС БҰРЫН
ФАСИЛИТАТОР ШЕШЕДІ:

Нені айту;
Қалай айту;
Қашан айту;
Кімге айту;
Не үшін айту.

НАЗАРЛАРЫҢ
ЫЗҒА РАХМЕТ


Ұқсас жұмыстар
Жағдайларға байланысты көшбасшылық
Педагогикалық қоғамдастық аясында әріптестеріне кәсіби қолдау көрсету
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Сабақты жоспарлау
Көшбасшы деген кім
ЖАҺАНДЫҚ БРЕНД - МЕНЕДЖМЕНТ СҰРАҚТАРЫ
Тәжірибе рефлексия даму
Қырғызстандағы әйелдер құқұғы
ЖББОМ КММ
ГЕНДЕРЛІК ТЕОРИЯСЫНЫҢ НЕГІЗГІ КОНЦЕПЦИЯЛАРЫ
Пәндер