«Жазықтықтағы тік бұрышты координаталар жүйесі.Координаталары бойынша нүктені салу» тақырыбына есептер шығару




Презентация қосу
«Жазықтықтағы тік бұрышты
координаталар
жүйесі.Координаталары бойынша нүктені
салу» тақырыбына есептер шығару.

I.Жазықтықтағы тік бұрышты координаталар жүйесі
және координаталары бойынша нүктелерді салу
тақырыбын пысықтау,тақырып бойынша алған
білімдерін тыянақтау.
II . Еңбек сүйгіштікке, адалдыққа,шапшаңдыққа
тәрбиелеу.
III. Ой-қиялын,танымдылықтарын,логикалық ойлау
қабілеттерін дамыту

Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес.
Сабақтың типі: Ертегi сабақ.
Пәнаралық байланыс: Әдебиет, география.
Сабақтың көрнекiлiгi: Ертегi кейiпкерлерi, құлып, кiлт, плакат бет “Ертегілер
еліне саяхат”, оқушыларды бағалау парағы, сұрақ карточкалары.
Сабақтың әдістері: Сұрақ-жауап, жазбаша есептер, ауызша есептер,
көрнекілік әдісі.
Сабақтың тәсілдері: Топтық, жеке-дара, ұжымдық, ізденушілік,
түсіндірмелі - хабарлау.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру:
а.Амандасу.
б.Сынып тазалығын тексеру.
в.Оқу құралдарын дайындау.
г. Оқушының назарын сабаққа аудару,қызығушылығын ояту.
II..Мақсат қою.
Оқушыларды жаңа сабақты меңгертуге дайындық.

Тазша баланың
тапсырмасы:
Е(-4;-4)
Р(1:-4)
Т(1:-2)
Е(3:-2)
Г(3:-3)
І(4:-3)
Л(4:-2)
Е(5:-2)
Р(5:-4)

Ә(-4:4)
Л(1:4)
Е(1;2)
М(7:2)
І(7:-4)

Е(-4;-4)
Р(1:-4)
Т(1:-2)
Е(3:-2)
Г(3:-3)
І(4:-3)
Л(4:-2)
Е(5:-2)
Р(5:-4)

Ә(-4:4)
Л(1:4)
Е(1;2)
М(7:2)
І(7:-4)

Е(-4;-4)
Р(1:-4)
Т(1:-2)
Е(3:-2)
Г(3:-3)
І(4:-3)
Л(4:-2)
Е(5:-2)
Р(5:-4)

Ә(-4:4)
Л(1:4)
Е(1;2)
М(7:2)
І(7:-4)

Екі теріс,екі оң санды көбейткенде
қандай сан шығады?
Қарама-қарсы сандар дегеніміз не?
Натурал сандар деген не?
Таңбалары әр түрлі сандарды қалай
қосамыз?
Теріс санның модулі неге тең?
Нол саны натурал сан бола алама?
Теріс сан деген не?
Пропорция дегеніміз не?
Екі теріс санды көбейтіп,оң санға
бөлсе ,қандай сан шығады?

Берілген бір санға координаталық
жазықтықта неше нүкте сәйкес
келеді?
Оң санға қандай сан қарама-қарсы
сан бола алады?
Координаталық түзуде оң сандар
нөлдің қай жағында жатады?
Нөл қайсы саннан үлкен?
Координаталық түзуде теріс сандар
нөлдің қай жағында жатады?
Егер теңсіздіктің екі жағына да бірдей
санды қоссақ,теңсіздік белгісі қалай
өзгереді?
Бүтін сандарға мысал келтір?

“А”

“Б”

“С”

№1127

№1135

№1138

№1128

№1136

№1139

№1129

№1137

№1140

Ауызша есептер:
1.Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай,
Айтыңдаршы, бұл қандай сан,
Жан-жағыңа қарамай
(натурал сан)
2.Өмірің сенің қызық,
Жолында жоқ түзу сызық,
Басы да жоқ аяғы.
Бір айналым баяғы
(дөңгелек)
3.Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазылып тұр бойында.
( сызғыш )
4.Столдың төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышты кесіп тастаса, неше бұрыш қалады?
(5)
5. Сағат тілі тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды?
( 4 рет)
6. Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала жолықты.Мектепке неше бала
барды?
( 5 бала )


Ұқсас жұмыстар
Координаталық жазықтық.Координаталары бойынша нүктені салуға есептер шығару
Сергіту сұрақтары
Координаталары бойынша нүктені салу
Жазықтықтағы тік бұрышты координаталар жүйесі
Координаталық жазықтық
Тік бұрышты жазық координаталар жүйесі
Жазықтықтағы аналитикалық геометрияның элементтері
Жазық полярлық координаталар жүйесі
Осьтік және центрлік симметрия
Гаусс-Крюгер проекциясы және координаталар
Пәндер