Виет теоремасын үйрену


Slide 1

Сабақтың тақырыбы:

Виет теоремасы

Математика пәні мұғалімі: Тұрдыбек Айгүл

Slide 2

Кіріспе

Сабаққа қойылатын педагогикалық құзыреттілікке жеткізілетін мақсат пен міндеттер - нәтижелерді түсіндіру, талдау және түрлендіру, шынайы өмірде пайда болған мәселелерді шешу үшін математиканы дәлме-дәл қолдану қабілеттілігі.

Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар:

қажеттілігіне қарай формулалар бойынша тәжірибелік есептеулер жүргізу;

мазмұнды қолданбалы есептерді шешу;

сандық мәліметтерді танып білу, талдау;

Slide 3

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:

Виет теоремасын пайдаланып, келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерін табуды, квадрат теңдеу құруға үйрету.

Дамытушылық: Белсенділігін көтеруге, ойлау қабілетін арттыруға, өз ойын жүйелеуге, тез шешім қабылдауға, өзіндік ойлау, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік:

Оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру. Ұжым намысын қорғай білетін, шығармашылық қабілеті дамыған тұлға тәрбиелеу.

“Білу ғана аз, сол білгеніңді өмірде қолдана білу керек”

Иоганн Гете

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс

Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі карточкалар, слайд, маркер, плакат

Slide 4

Үй тапсырмасын тексеру

Өткен тақырып бойынша білім. тексеру

Мақсат қою кезеңі

Жаңа тақырыпты түсіну

Бекіту кезеңі

Үйге тапсырма

бағалау

Slide 5

Бағалау парағы

Аты

Ұшқыр ойдан ұтымды жауап

Сөзжұмбақ

Жоба қорғау

Атаның сөзі-ақылдың көзі

Деңгейлік тапсырмалар

Тест

Қорытынды

1

2

3

3

4

5

5

5-15

5

Slide 6

“Ұшқыр ойдан ұтымды жауап”

1) Дискриминантым ғаламат, “Теріс” таңбасы қиянат. Оң сан шықса түбірден, Шәкірттің ісі оңалады? (Неге?)

2) Дискриминантым менің жоқ, Түбірге төнер күмән көп. Сонда да қорқар жөнім жоқ, Көңілім менің мүлде тоқ. (Себебі?)

3) Дискриминантым болды - ау теріс, Табылар ма екен түбірлер тегіс. Уақытты босқа жіберме енді, Түбірлер мұнда болмайды мүлде. (Неліктен?)

Slide 7

Сөзжұмбақ

2x2+3x+1=0

2x2+3x-5=0

5x2-8x+3=0

5x2-6x+1=0

-2, 5; 1

0, 5; 1

-1; -0, 5

0, 6; 1

И

Т

В

Е

В

И

Е

Т

Slide 8

Күтілетін нәтиже

Slide 9 Slide 10

Атаның сөзі - ақылдың көзі. (Виет теоремасын ұлттық салт-дәстүрмен байланыстыру) . Ойынның шарты: екі сан есім квадрат теңдеудің түбірлері, Осы сандарға байланысты мақал- мәтелдер құрастырып Олардың мағнасын, мазмұнын түсіндіру керек.

Мысалы: x2 -11х+10=0 1; 10 жауабы ( бір тал кессең, он тал ек)

1. X2 -9х+8=0 8; 1 ( жігіт 8 қырлы 1 сырлы)

2. X2 -8х+7=0 7; 1 (7 рет өлшеп 1 рет кес)

3. X2 -14х+49=0 7; 7 ( 7 ұлттың тілін біл, 7 түрлі білім ал)

4. X2 -70х+1200=0 30; 40 (ұлға 30 үйден, қызға 40 үйден тыю)

5. X2 -3х+2=0 1; 2 (1 ауызға 2 елі қақпақ)

Slide 11

(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)

Сергіту сәті

Slide 12

Шешуі: Үйдің ені - х м, ұзындығы - (х+5) м S=ab x(x+5) =150, x2+5x - 150=0, D=25+600=625, х1=- 15 есептің шартын қанағаттандырмайды. x2=10, 10+5=15. Жауабы: 10 м және 15 м.

“Үй салу” есебі

Марат белгіленген аумақтан үй салмақшы болды. Ол үйінің ұзындығы енінен 5м артық болғанын қалады. Үйдің ауданы 150 м2 болса, онда қабырғаларының ұзындығы қанша болады?

Slide 13 Slide 14

Теңдеулер

Түбірлерінің қосындысы

Түбірлерінің көбейтіндісі

№292

Slide 15

№261. Түбірлері болатын теңдеулерді жазыңдар:

Түбірлері

Қосындысы

Көбейтіндісі

Теңдеу

Slide 16

х2 - 12х + с = 0 теңдеуінің бір түбірі х1=5.

х1+ х2=12 және х1 · х2= с. с-ны табыңдар.

х2 +рх + 15 = 0 теңдеуінің бір түбірі х1=3.

х1+ х2= -р және х1 · х2=15. р-ны табыңдар.

3. а) х2 - 4х + р = 0 теңдеуінің түбірлерінің қосындысы 16-ға тең. р-ны табыңдар.

Slide 17

Тест сұрақтары:

Берілген теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін табыңдар:

А) 8; 15 В) -8; 15 С) 8; -15 D) -8; -15 Е) 5; -18

2. Түбірлері болатын теңдеуді жазыңдар:

А) В) С)

D) Е)

3. теңдеуінің бір түбірі 7-ге тең. Екінші түбірін және

р-ны табыңдар.

А) 2; 5 В) -2; 5 С) -5; -2 D) 2; -5 Е) 5; -1.

4. Теңдеудің түбірлерін табыңдар:

А) 11; 10 В) -1; 10 С) 1; 10 D) 1; -10 Е) -1; -10

5. Келтірілген квадраттық теңдеуді көрсет:

А) В) С)

D) Е)

Slide 18

Тест жауабы:

Slide 19

Бағалау парағы

Аты

Ұшқыр ойдан ұтымды жауап

Сөзжұмбақ

Жоба қорғау

Атаның сөзі-ақылдың көзі

Деңгейлік тапсырмалар

Тест

Қорытынды

1

2

3

Slide 20

1. түріндегі теңдеу

2.

3.

4.

квадрат теңдеу деп аталады

Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы

Келтірілген квадрат теңдеу

Виет теоремасы

Қорытынды

Slide 21

Үйге тапсырма

№291, №294

Виет теоремасын оқып келу.

Даналық сөздер жазып келу.

Slide 22

Назарларыңызға рахмет!!!

Slide 23

Қорытынды

“Ұстаздық -ұлы құрмет. Себебі ұрпақтарды ұстаз тәрбиелейді. Болашақтың басшысын да, данасын да, ғалымын да, еңбекқор егіншісін де, кеншісін де ұстаз өсіреді” деп Б. Момышұлы айтқандай бүгінгі оқушы - ертеңгі жан-жақты дамыған тұлға ретінде тәрбиелеуіміз қажет. Сондықтан сабақтарыымызда

Оқушыларды теориялық білімдерін практикада қолдануға үйрету;

Қиындықтарды жеңуге бағыттау;

Топпен бірлесе жұмыс істей алу жане қиындықтарды жеңуге бағыттау.


Ұқсас жұмыстар
Теңдеудің түбірлерін табыңдар
Виет теоремасы туралы ақпарат
Келтірілген квадраттық теңдеуді көрсет
Виет теоремасы
Жұп коэффициенті бар теңдеуді шешу
Квадрат теңдеулерге қайталап есеп шығару.Виет теоремасы
Квадарат теңдеу тарауын қорытындылау
Теңдеуді шеш
Мектеп математикасындағы квадраттық теңдеулерді шешу жолдары
АЛГЕБРА АҒЫЛШЫН ТІЛІ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz