Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу


Slide 1

Қазақстан Республикасы Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Шүкірлік селосы “Шүкірлік негізгі мектебі” КММ

Ашық сабақ

Тақырыбы: “Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу”

Математика 3-сынып

Орындаған: бастауыш сынып мұғалімі

Азанова Светлана Файзыракмановна

Slide 2

Сабақтың тақырыбы:

Өтілген материалды бекіту «Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу»

Slide 3

Сәлеметсіздер ме, қонақтар!

Бейсенбі күніміз, Сәттілікке толсын.

Бүгінгі алған бағамыз, Кілең бестік болсын.

Slide 4

1-оқушы

72, 9, 8

2-оқушы

48, 8, 6

3-оқушы

12, 3, 4

4-оқушы

56, 7, 8

Осы сандармен теңдіктер төрттігін құр

Slide 5

7 2 6

10 4 9

5 8 5

Көрсетілген сан шығатындай өрнектер құрастыр

6 7 2

13 10 14 3

4

15 8 1 9

Slide 6

Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын,

Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын.

Ғылымдар патшасы боп дараланып,

Математика қызықты тоймайтұғын.

Slide 7

№2 Есептеу тәсілдерінің бірімен шығар.

Slide 8

Ғылымның сырын ұғына,

Шығыңдар білім шыңына.

Ұқыптылық пен зеректік

Жеткізеді сендерді

Математика сырына.

Slide 9

Сергіту сәті

Slide 10 Slide 11

№3. Ауызша түсіндіріп отырып шығар.

1-оқушы

24:2

66:6

3-оқушы

330:3

690:30

2-оқушы

66:3

93:3

4-оқушы

46:2

640:2

Slide 12

Есептерге жүйрік болсаң жасыңнан

Математикаға орын берсең басыңнан.

Барлық ғылым саған үйір болады

Досың болар табылатын қасыңнан.

Slide 13

Рас па?

1. Тік төртбұрыштың ауданын табу үшін ұзындығын еніне немесе енін ұзындығына көбейтеміз рас па?

2. Белгісіз қосылғышты табу үшін қосындының мәнінен белгілі қосылғышты азайтамыз рас па?

3. Азайғышты табу үшін айырманың мәніне азайтқышты қосамыз рас па?

4. Қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді рас па?

5. Көбейтуді бөлу амалы арқылы тексереміз рас па?

6. Тіктөртбұрыштың периметрін табу үшін ұзындығына енін қосамыз рас па?

Slide 14

«Білім - байлық»

Жалынды жастық желкені,

Егеменді елдің ертеңі

- Біз боламыз! Бар байлыққа білімнің негізінде қол жеткіземіз.

Slide 15

№7. « Кім тапқыр» ойыны.

1-0қушы 2-оқушы

600-462 457+349

605-309 132+765

3-оқушы 4-оқушы

108+673 709-408

409+379 852-713

Slide 16

«Санды тап» ойыны

Мен бір сан ойладым, егер оны 5-ке көбейтсем 25 шығады.

Мен бір сан ойладым, егер оны 3-ке көбейтсем 27 шығады.

Мен бір сан ойладым, егер оны 4-ке көбейтсем 32 шығады.

Мен бір сан ойладым, егер оны 7-ге көбейтсем 56 шығады.

Slide 17

№4 Есепті шығар.

І-орамда- 128м

ІІ-орамда-? одан 45м артық

Ш: 128+45=173

128+173=301

Ж. 301м

Slide 18

Сәйкестендіру әдісі

4х2 9х2

3х4 5х8

10х4 2х6

6х3 2х4

Slide 19

Үйге тапсырма

№6, №9 тапсырмалар 44 бет


Ұқсас жұмыстар
Сұрақтар бұрқасыны жаттығуы
Есептің мәтінін түсіну
Оқыту және тәрбие әдістемесі
Өсіңкілік қатардың түрлері
Ғарышқа саяхат
Теңдік шеш
Шағын топтар тапсырмасы Алақан әдісі
Динамикалық шама түрлері
Бүтіні бөлігі Алымы тең Бөлімібілімдерін кіші көрсете
Арифметикалық есептер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz