Cумоншақпен жұмыс




Презентация қосу
Сабақ тақырыбы
Сумоншақ және
бисермен жұмыс

Сабақ мақсаты
А)ОҚУШЫЛАРҒА СУМОНШАҚ,БИСЕР
ТУРАЛЫ ТҮСІНІК БЕРІП, БҰЙЫМДАР
ТОҚУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН МЕҢГЕРТУ
Ә)МОНШАҚПЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДІ БАСҚА
ӨНЕРМЕН БАЙЛАНЫСТЫРА ОТЫРЫП
ОЙЛАУ, ҚАБЫЛДАУ, САЛЫСТЫРА БІЛУ
ҚАБІЛЕТТЕРІН
ДАМЫТУ
Б)СҰЛУЛЫҚ ПЕН ӘСЕМДІЛІККЕ,
ТАЛҒАМПАЗДЫҚ ПЕН ШЕБЕРЛІККЕ,
ҰҚЫПТЫЛЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУ

Сабақ түрі: Дәстүрлі
Сабақ типы:Жаңа сабақты
түсіндіру
Қолданатын тәсіл :түсіндіру,
көрсету
Сабақтың көрнекілігі : Жасалған
бұйымдар,сызбалар,технологиялық карталар,слайд
Пәнаралық байланыс :
математика,сүрет, тарих

1.

БАЛАЛАР МОНШАҚ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?

Моншақтарға берілген жалпы
түсінік.
Олар ұсақ , домалақ, сопақ, әр
түрлі хрусталь , шыны ,
керамикалы материалдардан
жасалады

2. Моншақтан қандай бұйымдар дайындауға болады.

.

Қорапша , сандықша , құмыра,
әшекей бұйымдар, сыйлық
заттарын , жеміс –жидек түрлерін,
сөмке т.б.

3. Нені талап етеді?

Бисермен ,
моншақпен
тоқу көп
уақытты талап
етеді.

Шығу тарихы:
Сумоншақтың шығу тарихы әйнектің шығу
тарихымен тікелей байланысты.
Дегенмен әйнектің алғаш құпиясын ашқан Финикия
елі екен. Финикиялықтар әлемді жүзіп жүріп Сирияға
тоқтайды. Олар жағаға шығып өздеріне азық
дайындау үшін тас іздейді. Ешнәрсе таппаған олар
кемедегі селитраның (натрий қосындыларының) үлкен
бөліктерін пайдаланады. Сол тастарға қазан
орнатады. От жағады. Оттың ыстық температурасынан
селитра еріп, өзен құмына араласып , сұйық әйнек
болып аққан екен. Кейін осы Финикиялық көпестер
әшекей заттар, шыны ыдыстар әйнектен жасалған
бұйымдар сатқан екен. Бисерді ең көп шығаратын
елдер. Жапония, Италия, АҚШ, Үндістан. Үндістан
әшекей бұйымды көп қолданады.

Қауіпсіздік ережесі.

Сыммен, лескамен жұмыс кезіндегі
қауіпсіздік ережесі.
Сымның ұшын көзге жақындатуға болмайды
Лесканы тыс пен, қолмен тартып үзүге
болмайды.
Қайшымен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік
ережесі.
Қайшыны жолдасыңа тұтқа жағымен бер.
Жолдасың қайшымен жұмыс істеп жатқан кезде
көңілін бөлуге болмайды.
Пайдаланбаған кезде қайшыны ашып тастауға
болмайды.

Рамка тоқудың технологиялық картасы
Керекті құрал жабдықтар , нәрселер
Бір орам леска , 360дана сумоншақ , қайшы, қысқыш,
Дайындалу реті
1. 50см леска кесіп аламыз
2. Лескаға 4 моншақ өткіземіз
3. Сол 4 моншақты айландырып 4-моншақпен 1моншақты қосамыз.
4. Екінші көзді тоқу үшін лесканық бір ұшына 3 моншақ
өткізіп лесканың 2-ұшын 3- моншақтан шығарамыз.
Осы түрде 12 көз тоқимыз
5. Екінші құрға өту үшін тоқып келген көзден
жоғарылап , тағы 3 моншақтан тоқып ,
жалғастырамыз. 15 құр тоқимыз
6. Рамканы тіреу үшін , осы түрде екі құрдан тоқимыз.

СЫЗБАСЫ


Орындалуы

50см леска алу

Осы лескаға 4 сумоншақ
өткізу

Лесканың бірінші ұшын 4моншақтан айландырып
шығару

Лесканың 1-ұшына 3
сумоншақ өткізіп, екінші
ұшын 3-моншақтан
айландырып шығарамыз.

Сызбасы



Орындалуы

Сол түрде 8 көз тоқимыз,
сосың үстінгі құрды тағы үш
сумоншақпен
жалғастырамыз.

Сызбасы

САЛФЕТКАНЫҢ СЫЗБАСЫ


Орындалуы

50см леска алу

Осы лескаға 6 сумоншақ
өткізу

Лесканың бірінші ұшын
6- моншақтан айландырып
шығару

Әр моншақтың үстінен 5 тен
моншақ орнатамыз
Қалған құрлары осы сияқты
жолғасады.

Сызбасы

ВЕНН ДИАГРАММАСЫ

Бисер
Сумоншақ
Ұсақ , желіммен
жабыстырып
картина
жасауға болады
Әр оқушыға
қолжетімді

Әшекей
бұйымдар
жасалады,
жасалған
материалдары
ұқсайды
Падаланатын
құралдары
ұқсайды

Ірі келеді, үлкен
бұйымдар тоқылады ,
қымбат келеді

Инцерт карта
Не білемін?

Не үйрендім?

Не үйренгім
келеді?


Ұқсас жұмыстар
Апталық демалыс күндері
Жұмыс уақыты және оның түрлері
ҚАЛЫПТЫ ЖҰМЫС УАҚЫТЫ
ВАХТАЛЫҚ ӘДІСПЕН ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ ЕҢБЕГІН РЕТТЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жұмыс қабылеті және шаршау
Еңбек құқығы
Мамандық таңдау
Машина сенімділігінің негізгі теориясы
Технология пәні бойынша. Мамандық таңдау. Кәсіби қызметтер
Жергілікті желі
Пәндер