Ынтымақ түбі береке




Презентация қосу
Сабақ тақырыбы:

“Ынтымақ түбібереке” 6-сынып

Мақсаты

Оқушыларға ұйымшылдық , береке-бірлік,
татулық туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
Білімділік:
Оқушыларға ынтымақ ұғымы туралы
түсінік беру
Дамытушылық:
Оқушылардың өзара жағымды қарымқатынастарын, сүйіспеншіліктерін
дамытуға ықпал ету;
Тәрбиелік:
Оқушыларды татулыққа, ауызбірлікке,
достыққа тәрбиелеу.

н
а
п
с
а
А
н
ы
ғ
ы
л
а
ш
т
па аяхат
с

Топқа бөлу
“Менің қалаған түсім”

Есімдер аллитерациясы
Мақсаты: Оқушыларды
таныстыру
Шарты: Әр оқушы өз есімдерін
айтып, есімдерінің бірінші
әріпінен басталатын жағымды
қасиетін айту керек.

Үй тапсырмасы
“ Ынтымақ” атты мәтінді оқып,
талдау.
• Үй иелерінің Ынтымақты қонаққа
шақыруының себебі неде?
• Ынтымақ болған жерге Қызырдың, Бақ пен
Дәулеттің келуінің себебін қалай түсіндірер
едіңдер?
• Сендер кімді қонаққа шақырар едіңдер?
• “ Ынтымақтан биік, ынтымақтан күшті
ешеңе жоқ” дегенді қалай түсінесіңдер?

Дәйексөз

“Игілік- басы ынтымақ,
ынтымақты елде күншуақ”
Халық мақалы

Бұл дәйексөзді көзқарас, себеп,
мысал, қорытындылау
бірізділігін сақтай
отырып талқылау.
Көзқарас. Оқушы өз көзқарасын айтады.
Себеп. Оқушы өзінің бұлай ойлау себебін түсіндіреді.
Мысал. Оқушы мысал келтіреді.
Қорытындылау. Оқушы өз дәлелін талдап,қорытады.

Сергіту сәті
“Жақсы” тақырыбындағы ширату ойыны
- Күннің шыққаны жақсы ма?(Күнді бейнелейді)
- Желдің соққаны жақсы ма? (Желді бейнелейді)

- Достарыңмен жүрген жақсы ма? (Адымдайды)
- Анаңды құшақтаған жақсы ма? (Өздерін құшақтайды)
- Туған өлкеде болған жақсы ма? (Құшақтарын жаяды)
- Үйіміз бар жерде жақсы ма? (Үйді бейнелейді)
- Билегенде айналған жақсы ма? (Айналады)
- Қазақ болып Қазақстанда тұрған жақсы ма? (Бес
бармақтарын көрсетеді)

Ойланайық, пікірлесейік
• Ынтымақ дегенді қалай
түсінесіңдер?
• “ Ынтымақ түбі- береке” деп
айтуда қандай мән бар?
• Ынтымақтастық, татулық,
ұйымшылдық ұғымдарының
ұқсастығы неде?

Ынтымақ, бірлік,
татулық туралы
мақал-мәтел
айтып, гүл шоғын
толтыру

Мәтінмен жұмыс.
“Әнет баба әңгімелері” мәтінін оқу.
• Баба өсиетінен не ұқтыңдар?
• Баба өсиетінен қандай
қорытынды жасауға болады.

Синквейн
Мына сұлба бойынша синквейн (“бес тармақ”
деген мағынаны білдіреді)жазыңдар.
1) 1 зат есім (тақырыбы) Ынтымақ
2) 2 сын есім__________________
3) 3 етістік ____________________
4) 4 сөзден тұратын сөйлем______
5) Түйін (1 сөз)_________________

Тапсырма

Адамдардың бірлікке келуі, бірлесіп тірлік жасауы,
татулығы үшін қандай қасиеттер қажет?

Сөздер мен олардың анықтамаларын
салыстырып, әрбір терминнің өзіне сәйкес
келетін анықтамасын беріңдер.
Ұғым

Анықтамалары

1. татулық
2. достық
3. ауызбірлік
4. бірлік
5.ынтымақтастық

А) Адамдардың бір-біріне адал,
қалтқысыз сеніп, бір мүдделі, ортақ
көзқараста болатын қасиеті.
Ә) Адамдардың берік бірлігі,
сыйласымдылығы.
Б) Бірлікке келу, бірге тірлік жасаудың
көрінісі, татулықтың белгісі.
В) Мақсаты бір топ мүшелерінің татутәттілік, ынтымақтастық, ұйымшылдық
көрсете білуі.
Г) Ынтымақтасып біріккен бір ауыздылық,
іштей байланысты табиғи біртұтастық,

Шығармашылық
жұмыс
М. Мақатаевтің «Құт мекені»
өлеңін оқу.
• Біздің еліміз қалай құт мекенге
айналып отыр деп
ойлайсыңдар?
• Отанымызға
сүйіспеншіліктеріңді қалай
білдірер едіңдер?

Елімізге
деген тілегімізді
жазайық.

Топпен ән айту

Алтын Махамбетованың
“Менің елім” әні

Үйге тапсырма:
“Ынтымақ түбібереке” тақырыбына
эссе жазу.

Сабақты
қорытындылау
сәті

Назарларыңызға
рахмет


Ұқсас жұмыстар
Сөз анасы құлақ
Мақал – мәтелдерге жаттығу жұмыстары
Наурыз-жыл басы туралы ақпарат
Қазақ тілі
Жүк бірақ әлі күнге орнында тұр, Бырыңғай тартпаған соң бәрі тегіс
Мың бір мақал
Қазақстанда Наурыз мейрамы
Шешендік сөйлеу
Тәуелсіз мемлекет
Тәжірибелік сабақ
Пәндер