Қысқа мерзімді жоспар. 5-сынып




Презентация қосу
Бала білімді тәжірибе арқылы алуы керек.
Қаржан
Қаржан жалпы
жалпы орта
орта мектебі
мектебі Мұғалімнің қызметі- балаға орындалатын
Төлендиева
Төлендиева Клара
Кларажұмыстың түрін шағындап беру және қойылған
Қазақ
пәні
жету үшін бағыт- бағдар беру керек.
Қазақ тілі
тілі мен
мен әдебиеті
әдебиеті мақсатқа
пәні
( Ахмет Байтұрсынов)

Сабақтың тақырыбы: Дауысты дыбыстарды қайталау

Сабақт
ың
кезеңд
ері

1. Кіріспе
бөлім
-Ұйымдастыру
Ұйымдастыру

кезеңі
кезеңі
-Қызығушылығын
-Қызығушылығын
ояту
ояту

Қорытынды
бөлім

Негізгі бөлім
-жаңа
сабақты ашу
-Оқулықпен
жұмыс

Бағалау кезеңі
-бағалау критералдары
-кері байланыс
Инсерт кестесі

Сынып/мерзімі
04.02.2015ж.
Сабақтың тақырыбы
Жалпы мақсаты
Күтілетін нәтиже

5 а,ә-сынып

Сабақтың әдісі

Миға шабуыл,"Джиксо стретегиясы",Венн диаграммасы

уақыты

Дауысты дыбыстарды қайталау
Дауысты дыбыстар бойынша өткендерін пысықтау
Дауысты дыбыстарды , олардың түрлерін толығымен меңгеріп, ажырата алады

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Негізгі дерек көздері

Оқушының психологиялық ахуалын
туғызу үшін ынтымақтастық
атмосферасын өткізіп, смайликтер
арқылы көңіл -күйлерін біліп аламын.
-Бұрын алған білімін еске түсіру
мақсатында “Соқыр теке" әдісімен
сұрақтар қою.

Оқушының сабаққа ынтасы
артып, қызығушылығы
оянады.

Смаиликтер мен
стикерлер

Оқушы өткенді еске түсіре
отырып, берілген
сұрақтарға жауап береді

Үлестірмелі кеспе
қағаздар

Негізгі бөлім

Мағынаны тану:
1.Семантикалық картамен жұмыс
жасайды
2.Постермен жұмыс жасатамын
3. Жаттығу жұмыстарын жасатамын.

Слайд,постер,маркер

3минут

қорытынды

1. Тестпен жұмыс жасайды
2.Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу

1.Оқушылар ізденеді
2.постермен жұмыс
жасайды
3.Оқулықпен жұмыс
жасайды,тест арқылы
өткендерін пысықтайды
Білімдерін бекітеді.

2минут

бағалау

Бағалау критерилері және түрлі -түсті
стикерлер арқылы
бағалайды,критери жасау арқылы
бағалайды.

Бағалау парақшалары

Үйге тапсырма

Жаттығу жұмысы.
Келер сабақ бойынша тапсырма беру

Өзіне сын көзбен қарай
отырып,ынталанады.
Кері байланыс
жасайды,сабақтан алған
әсерін жазады.
Дауысты дыбыстан
өткендерін бекітеді

2 минут

10 минут

Сабақтың
кезеңдері
Ұйымдастыру кезеңі

Қызығушылығын
ояту

7 минут
15минут

Венн диаграммасы

Қосымша әдебиеттер
АКТ

Сабақ барысындағы кезеңдер,
қолданылған әдіс-тәсілдер

“Әлеуметтік сындарлылық оқытуды
түсіну-оқыту мен оқудағы жаңа әдістәсілдерде жатыр. ” Выгодский. 1978 ж.

Сабақ барысындағы кезеңдер:

Маслоу
Маслоу 1968:
1968: Сүйіспеншілік
Сүйіспеншілік және
және
қарым-қатынасқа
қарым-қатынасқа деген
деген
қажеттілікқажеттілікотбасы,сезім,сезім,ұжым
отбасы,сезім,сезім,ұжым т.
т. б.
б.

Сергіту сәті

Топтастыру әдісі
“Әңгімелесу –оқушылардың оқуының
ажырамас бөлшегі.” Мерсер

“Джиксо ”стратегиясы
“Өз бетінше жұмыс істеу және
даму ниеті-метатанудың
маңызды
аспектісі”
Постер
жасау
сәтісәті
Постерді
бағалау
(Шанк пен Циммерман)

Жұптастыру
Жұптастыру әдісі
әдісі кезіндегі
кезіндегі “Венн
“Венн
диаграмасын”
диаграмасын” жасау
жасау кезеңі.
кезеңі.
55 тезис:
тезис: Оқушылардың
Оқушылардың бір-бірін
бір-бірін
оқытуға
мүмкіндік
беріңіз.
оқытуға мүмкіндік беріңіз.

Инсерт
Инсерт кестесін
кестесін толтыру:
толтыру:
тезис:
Жаңа
нәрсені
1 тезис: Жаңа нәрсені оқыту
оқыту
адамның
нені
білетінімен,
адамның нені білетінімен,
нені
нені түсінетінімен
түсінетінімен байланысты.
байланысты.

Сабақ барысында жеті модульдің кіріктірілуі.

“Миға шабуыл” әдісі
“Мұғалім-оқушы” , “оқушыоқушы” жағдайында білімді
дамыту мен мағынаны ашу
дың елеулі бөлігін құрайды.

Сыни
Сыни тұрғыдан
тұрғыдан ойлауойлаубілім
білім беруді
беруді дамыту
дамыту
үшін
үшін маңызды
маңызды болып
болып
табылатын
табылатын
педогогикалық
педогогикалық түсінік
түсінік

88 тезис:
тезис: Қолайлы
Қолайлы оқу
оқу үшін
үшін адамдарға
адамдарға кері
кері
байланыс
пен
мадақтау
байланыс пен мадақтау
қажет,сондықтан
қажет,сондықтан бағалау
бағалау ізгі
ізгі болуы
болуы керек
керек

Д.Брунер: “Орманға қандай күтім керек
болса, балаға сондай күтім керек.”
Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту

АКТ.

“Әңгімеге сыныпта бастама жасап,
оны бақылайтын мұғалім” Мерсер
1995. БЖӘ
Оқу пирамидасы- көрсетілім-30%
Талқылау-50%

“Дарынды және талантты
балаларды бірінші кезекте тәрбиелеу
керек” (Ко 2006 ж.)
Фриманның 8 көрсеткіші:
Ой қабілетінің
жылдамдығы,күрделілікке
сүйіспеншілік,икемділік.

Көшбасшылықты
Көшбасшылықты дамыту
дамыту бойынша
бойынша
мұғалім
мектепте
жаңа
білімді
мұғалім мектепте жаңа білімді
қалыптастырады.
қалыптастырады. (Нұсқаулықтан)
(Нұсқаулықтан)

Р е ф ле к с и я
Не сәтті болды?

Топпен жұмыс жүргізу барысында оқушылардың қызығушылығы
артып, өз белсенділіктерінің жоғарғы деңгейде екендігін көрсете
алды.

Не сәтсіз болды?

Уақытты тиімді пайдалана алмадым. Бағалау сәті мен үшін қиын

Нені
қалыптастырдым?

Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастырдым,
ынтымақтастық атмосфераны жақсарттым. Оқушылар еркіндікке
үйренді, өз ойларын ашық айта алды.

Теориялық білімімді
тәжірибеде
қолдандымба?

Өз сабақтарымда Кембридж әдіс-тәсілдерін ұтымды
пайдалана алдым.

Не қиын болды?

Нені өзгерткім
келеді?

Оқушыларды әділ бағалау,бағалауды қадағалау.

Оқушылардың топпен жұмыс жасау барысында бағалауын.
Талантты және дарынды балаларды анықтап, оларды дамыту


Ұқсас жұмыстар
МҰҒАЛІМНІҢ САБАҚҚА
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫН ЖОСПАРЛАУ
Құрастыру Қорытынды аттестаттау тапсырмаларына қойылатын талаптар
Сұрақтарға Суретке Бес жолды
Есептер және Сабақ тақырыбы
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Жаңартылған бағдарлама
Оқушылар жан - жақты сызбаға топырақтың қасиеті
Саралап оқыту тәсілі Коммуникативтік тәсіл
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
Пәндер