О. Бодықов "Аққұс туралы аңыз" Әдебиеттік оқу. 3 сынып




Презентация қосу
Сәлеметсіздер ме?

Психологиялық дайындық
Жарқырап күн де ашылады,
Айналаға нұр шашылады.
Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.
Бір, екі, үш,
Сынып іші тып – тыныш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.

Топ қ а б ө л і н у і

1 топ - Мақал- мәтелдер
2 топ – Жұмбақтар
3 топ – Жаңылтпаштар

II. Үй тапсырмасын тексеру

«Әнші Әміре»
мәтінін мазмұндау.

Тест
1. Лениногорск қаласы бұрын қалай
аталды?
2. Осы қалаға нешінші жылы Алматы
қаласынан бір топ әртістер келді? Не
үшін?
3. Құрманбек Жандарбеков неге мұңайды?
4. Қ. Жандарбековті кім жұбатты?
5. Әнмен баурап халықты жинап берген
атақты әнші кім?
6. Әміре қандай әртіс болған?

Тесттің жауабы

1. Риддер деп аталды.
2. 1934 жылдың көктемінде концерт қою үшін
әртістер келді.
3. Әртістер клубқа барса, есікте құлыпта тұрады.
Ешкім концерт болатынын естімеген.
4. Құрманбектің досы.
5. Әміре Қашаубаев.
6. Әміре ата 1925 жылы Парижде болған
бүкілдүниежүзілік жарыста қазақтың халық
әндерін айтып бәйге алған, талантты әртіс
болған.

Тесттің бағалануы

“5” – 1 қате
“4” – 2 қате
“3” – 3 қате

2- тапсырма
1 - топ Егер мен ... болсам!
жазу)
ОЙ(эссе
ШАҚЫРУ
2 - топ Көрініс қою.
3 - топ Әннің құдіреті. (Әңгіме)

Тақырыбы:

АҚҚҰС ТУРАЛЫ
АҢЫЗ
Оразбек Бодықов

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға тақырыптың
мазмұнымен таныстыру. Мәтіндегі негізгі ойды,
идеяны меңгерту.
Дамытушылық: Оқу мен жазу арқылы ойлау
қабілеттерін түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын,
шығармашылық ізденістерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке,
әдептілікке, әсемдікке, сұлулыққа өз Отанын
сүюге және еңбекке тәрбиелеу.

Оразбек Бодықов
(1927–1997)
1927 жылы Қызылорда облысы, Шиелі ауданында
туылған. Жазушы, аудармашы, драматург.
Шығармалары “Қанжар мен домбыра”,
“Дала тұтқыны”, “Әл-Фараби”, “Аққұс” т.б.

1- тапсырма

Мәтінді үш бөлікке
бөліп оқу.

1 - топ Ән әлемінің
падишасы
2 - топ Аққұстың әнінің
құдіреттілігі.
3 - топ Қарақұстың әнге
табынуы.

2- тапсырма
1 - топ “Егер мен ... болсам”
(эссе жазу).
2 – топ Көрініс қою.
3 - топ “Әннің құдіреті”
(әңгіме).

-Осы мәтінде қандай талантты адамдардың аты
аталған?
-Әншінің бойында қандай ерекше қасиет болған?
- Автор Ш. Қалдаяқовтан не жайында сұрады?
- Аққұс туралы аңызды Шәмші аға кімнен
естіген?
- Аққұстың әніне табиғат, адамдар қалайша
табынған?
- Қарақұс неліктен Аққұстың көзін жоймақшы
болды?
- Аққұстың ақырғы өтініші не еді?
- Аққұс ажалдан қалай құтылды?
- Автор әннің құдіретін не арқылы көрсеткен?

Сөздік жұмыс
- Тау мүлгіп – тау ұйқыға кетіп.
- Көл тынып – тыныш күйге
түсіп.
- Аспан егіледі – аспан
жылағандай күйге түседі.

2- тапсырма
1 - топ Егер мен ... болсам!
(эссе жазу)

СЕРГІТУ СӘТІ
2 - топ Көрініс қою.

3 - топ Әннің құдіреті. (Әңгіме)

3- тапсырма
Шығармашылық
тапсырма
(постер қорғау)

Постерді бағалау
критерийі
Тақырыптың мазмұндылығы;
Эстетикалық талғамы;
Қорғалуы

Бағалау
-

Өте жақсы
-

Жақсы

-

Орташа

КЕРІ БАЙЛАНЫС

2- тапсырма
1 - топ Егер мен ... болсам!
“ЕКІ
(эссе
жазу)

ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК”
2 - топ Көрініс қою.

3 - топ Әннің құдіреті. (Әңгіме)

Бағалау
«5»

Үйге
тапсырма.

«4»

«Аққұс
туралы аңыз»
«3» оқу
мәтінін

Бағалау

Назар
аударғандарыңызға
рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Қызыл телпек
Жайық өзенін көрсету
Қазығұрт ауданының білім бөлімі
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
Мәтіннен түсіндерме
Бастауыш сынып оқушылары
Ананың көңілі балада, Баланың көңілі далада
Сұрақтарға Суретке Бес жолды
Күн тәртібінде
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
Пәндер