Экономика және экология. 6 сынып




Презентация қосу
кономика және эколог

Қаржы пәні

6 сынып

Қайталау

сұрақтары

1. Ақша - бұл ...

А) тауарлар мен көрсетілетін қызметтер ақысы ретінде
қабылданатындардың бәрі;

Ә) азаматтардың мемлекет пайдасын өз табыстарынан
төлейтін міндетті төлемдері;

Б) қандайда бір қажеттілікті қанағаттандыратын өнім.

2. Баспа бас - бұл ...

А) тауарларды ақшаға айырбастау;

Ә) бір тауарды бір тауарға ақшасыз айырбастау;

Б) банкке салынған ақша қаражаттары.

3. Қаржы - бұл ...

А) белгілі мақсаттарға арналған шығындар;

Ә) тауарды өндіру кезінде жұмсалатындардың бәрі;

Б) мемлекет иелігіндегі барлық ақша қаражаттары.

4. Пайда - бұл ...

А) өндірістен түскен табыс пен өндіріс шығындары
арасындағы айырмашылық;

Ә) қандай да бір қажеттілікке деген мұқтаждық ;

Б) адам, кәсіпорын немесе мемлекет иелігіндегі нәрсе.

5. Бизнес - бұл ...

А) тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді
өндіретін ұйым;

Ә) пайданы алуға бағытталған экономикалық қызмет;

Б) өндірістің жеке облысы.

6. Ақша салымдарын қабылдап, қарыз беретін
қаржы мекемесі қалай аталады?

А) фирма;

Ә) аукцион;

Б) банк.

7. Экономиканың негізгі проблемасы

А) ресурстардың шектеулілігі;

Ә) тауарлар бағасының өсуі;

Б) қоршаған ортаны қорғау.

8. Өндіріс - бұл ...

А) дербес иелік;

Ә) тауарлар мен қызмет көрсетулерді жасау процесі;

Б) акционерлер арасында табыстарды бөлу.

9. Түсім мен шығын арасындағы
айырмашылық - бұл ...

А) пайда;

Ә) баға;

Б) салық.

10. Қарыз - бұл ...

А) тауарларды ақшаға айырбастау;

Ә) кейін қайтарыммен алынған ақша, зат, т.б. ;

Б) банкке салынған ақша қаражаттары.

Сабақтың тақырыбы: Экономика және экология
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың экономика пәнінен
алған білімдерін одан ары шыңдау;
Дамытушылық: Қазақстан экономикасының
дамуы туралы, өзара пікір алмасу;
Тәрбиелілігі: Өз жеке пікірі бар ашық ойлы
азамат етіп тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Сыныптан тыс сабақ
Сабақ өткізу әдісі: пікір сайыс

Сынып 2 топқа бөлінеді.
Әр топтың
капитаны сайланады.

Сабақтың барысы:
5 кезеңнен тұрады.

у
р
ы
т
с
ы
н
а
І. Т

ІV. Ортаға
тастау

ІІ

ту
а
н
й
о
. Қан

ІІІ. Қамшы басу

V. Түйін

Таныстыру

Әр топ өз аттарын
таныстырады

а
Қ
.
І
І

ту
а
н
н ой

Әрбір адам экономикасы дамыған әрі экологиясы
ластанбаған таза мемлекетте өмір сүруді армандайды.
Осы кезекте енді ғана өз тәуелсіздігін алған жас
мемлекет үшін, экономиканы жедел түрде дамыту
керек пе, әлде экологияны қорғау одан да маңыздырақ
па?

асу
б
ы
ш
м
а
Қ
ІІІ.

ІІІ. Қамшы басу
(бұл кезеңде қарсыластар бірбіріне, өздерінің дайындап келген
сұрақтарын қояды)

а
ғ
а
т
р
О ау
.
V
т
І
с
а
т

Топ мүшелерінен пікір білдіремін
деушілер болса, пікір білдіруге
болады.

ін
й
ү
V. Т

Пікірсайыстың қорытынды кезеңі.
Әр топ басшысы өз тақырыбын
қорытындылайды.

е
ж
к

к
ы
р

э

т

э

а

б

ы

қ

т

л

а

р

Жеңімпазды
анықтау

Құттықтаймыз!


Ұқсас жұмыстар
Модульдың Сағат Сынып сағатының түрі мен мазмұны Уақыты құрылымы саны
Тәрбие жүйесіндегі модульдік технология
ЛАСТАНУЫНЫҢ НЕГІЗГІ КӨЗДЕРІ
Батыс Қазақстанның экономикалық және экологиялық проблемалары
ЭКОЛОГИЯНЫҢ МІНДЕТТЕРІ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК ЭКОЛОГИЯ ПРОБЛЕМАСЫ
Экологиялық тәрбие берудің мазмұны
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар (экологиялық тәрбие)
Бастауыш сынып оқушыларына экологиялық білім мен тәрбие беру жолдары
Тірі зат
АРАЛ ӨҢІРІ АРҚЫЛЫ ЭКОЛОГИЯ ЖӘНЕ АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ ИНСТИТУТЫ
Пәндер