Көңілді тапқырлар сайысы



Көңілді тапқырлар

Бүгінгі «Көңілді тапқырлар» атты интеллектуалдық ойынымызға қош келдіңіздер.
Көңілді тапқыштар,
Білгіштер бар өнерін салады,
Кім білімді, көп оқыған болса егер,
Бүгінгі күн жеңімпазы болады, - деп бүгінгі ойынымызды ашуға рұқсат етіңіздер.

7 кезең. «хакерлер»
5 кезең. «практикалық жұмыс»
1 кезең. «Бәйге»
3 кезең. « Жұмбақ шешу»
4 кезең. «Өрнектер»
6 кезең. «Тест»
2 кезең. «ұяшық таңдау»

«Бәйге»
Бұл бөлімде топтар берілген түсті конверттерді таңдап, ішіндегі берілген сұрақтарға жауап береді,
әр сұрақтың дұрыс жауабына 10 ұпай беріледі.

20
20
20

Сәйкестікті орындаңыз
Program
End
Integer
Real
:=
Var
Begin
Нақты сан
Меншіктеу операторы
Программа тақырыбы
Айнымалылыр бөлімі
Программа денесінің басы
Бүтін сандар
Программа денесінің соңы

Информатикалық термин сөздердің қазақша аудармалары сұралады.
integer, write, boolean, to, var;
read, real, for, begin, if;
бүтін, жазу, логикалық, дейін, айнымалы.
оқу, нақты, үшін, блок басы, егер.

Келесі қадамдарды ретімен орналастыр
а/ программа
б/ есептің қойылымы
в/ алгоритм құру
г/ маткматикалық модель
есептің қойылымы
маткматикалық модель
алгоритм құру
программа

Топтарға жұмбақ жасырылады, қай топ бірінші және дұрыс шешетін болса,
сол топқа 10 ұпай беріледі.
1. Бар құрылғыны басқаратын,
кеудесін көтеріп қасқаятын ми
2. Өзінен зиянды сәуле шашатын,
адам көзін құртатын жалмауыз
3. Саусақтарды билететін,
экранға мәтінді сый ететін,
жоқ деп мүлде айта алмайтын,
иә- ні қолдап қайталайтын берген
4. Пернеден жасқанатын,
адам көмегімен басқарылатын,
қорқақ, компьютердің кенже баласы
5. Қағазға тойматын құрылғы
6. Принтерден асып түсетін құрылғы
(жүйелік блок)
(монитор)
(пернетақта)
(тышқан)
(принтер)
(сканер)

Өрнектерді Паскаль тіліне аударып жаз.
І топ: y= (а-в) ²/(а+2в) ;
ІІ топ: y= (с+а) ²/(с-4в) ;
ІІІ топ: y= (sin²x+cos²x) /x³;
І топ: y:= (sqr(a-b) /(a+2*b) )
ІІ топ: y:= (sqr(c+a) /(c-4*b) )
ІІІ топ: y:= (sqr(sin(x) ) +sqr(cos(x) ) ) /(sqr(x) *x) ;

ҮІІ. Практикум. /компьютермен жұмыс/ (топтық жұмыс)
Берілген есептерді компьютерге салмас бұрын оқушылар төмендегі маман бойынша тапсырмаларды орындайды.
Математикалық құрылымын блок сызбаға жазу үшін - «Информатика» маманына тапсырылып, ол есептің блок сызбасын жазады;
Алгоритмдік тілдегі есепті бағдарламалау тілінде жазу - «Программист» маманына тапсырылып, ол есептің бағдарламасын компьютерге жазады;
1-топқа:
Екі санның қосындасын табу программасын құру керек. х=a+b
2-топқа:
Екі санның бөліндісін табу программасын құру керек. х=a:b
3-топқа:
Екі санның көбейтіндісін табу программасын құру керек. х=ab

Program kosindi;
Var a, b, x integer;
Begin
Write (‘a, b-сандарын енгіз') ;
Readln(a, b) ;
X:=a+b;
Writeln(‘x=’, x) ;
End.
Program bolindi;
Var a, b, x:real;
Begin
Write (‘a, b-сандарын енгіз') ;
Readln(a, b) ;
X:=a/b;
Writeln(‘x=’, x) ;
End.
Program bolindi;
Var a, b, x:real;
Begin
Write (‘a, b-сандарын енгіз') ;
Readln(a, b) ;
X:=a*b;
Writeln(‘x=’, x) ;
End.
І топ
ІІ топ
ІІІ топ

Тапқырлар ауылы. Тест сұрақтары.
1. Блок-сызбада алгоритміндегі енгізу-шығару мәліметтері қандай фигурамен беріледі?
А) эллипс Ә) тіктөртбұрыш
Б) ромб В) параллелограмм
2. Блок-сызбада алгоритмнің басы мен соңы қандай фигурада беріледі
А) эллипс Ә) тіктөртбұрыш
Б) ромб В) параллелограмм
3. Толық және толық емес формадағы алгоритмді не деп атаймыз?
А) сызықтық Ә) тармақталған
Б) ондай алгоритм жоқ В) Таңдау алгоритмі
4. Тармақталу алгоритмнің блок-сызбасындағы шарттың берілуі қандай фигурамен сипатталады:
А) эллипс Ә) тіктөртбұрыш
Б) ромб В) параллелограмм
5. егер алгоритмдегі іс-әрекет бірінен кейін бірі қатаң түрде орындалса . . . алгоримт д. а.
А) сызықтық Ә) тармақталған
Б) толық емес формадағы тармақталған алгоритм
В) тармақталған элементтері бар сызықтық алгоритм

6. қайсысы алгоритмге жатпайды?
А) сызықтық Ә) бұйрықтық Б) тармақталу В) циклдік
7. Циклдік алгоритм дегеніміз . . .
А) Алгоритмнің бірнеше рет қайталануы
Ә) қандайда бір іс-әрекеттердің шартқа байланысты орындалуы
Б) егер алгоритм тізбектей орындалса
В) Алгоримтнің графиктік орындалуы
8. Блок сызбада циклдік алгоритнің шарты . . . жазылады.
Көңілді тапқырлар |
Тапқырлар тобы |
“Жанұя және математика” |
Математика әлемінде. Сайыс |
Сайыстың мақсаты |
Үздік информатик |
Асыл тас |
Көңілді тапқырлар сайыcы |
Компьютер атасы кім |
Эксперт топтарын тағайындау |
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz