Блум таксономиясы және оқушылардың дербестігі мен дарындылығын анықтайтын көрсеткіштер


Slide 1

Блум таксономиясы

Slide 2 Slide 3

Таксономия ( грек. taxis - орналасу, қатар, тәртіп және nomos - заң) .

Таксономия - нысандарды белгілі бір критерийлер мен ұстанымдар арқылы жүйелеу және нақты құрылым бойынша реттілікпен орналастыру

Slide 4 Slide 5 Slide 6 Slide 7 Slide 8 Slide 9 Slide 10 Slide 11

Өнімсіз деңгей

Өнімді деңгей

Блум таксономиясы

Slide 12

Дербестік

Оқушының алдына нақты мақсат қойып, оған жету

жолын өздігінен таба білу көрсеткіші

Slide 13

Батылдық

Өзіне тапсырылғанжұмысты орындау барысындағы кездескен қиындық, қорқынышты жою жолындағы еңбек көрсеткіші

Slide 14

Елгезектік

Тапсырылған жұмысты

мерзімінен бұрын орындау,

жауапкершілік көрсеткіші

Slide 15

Шешендік

Атқарған ісін көркемтілмен,

әсем үнмен, әр түрлі ортада өзін жан-жақты көрсетіп, маңайын айтқанына елітіп, көрсететін иландыру көрсеткіші.

Slide 16

Шыдамдылық

Әр жұмыстың

қиындығына қарамай,

жан-тәнімен атқарып,

ерік-жігерін шыңдау

көрсеткіші

Slide 17

Өнерлілік

Тынымсыз ізденгіш, ширақ, қиялы бай, алғыр жан-жақтылық көрсеткіші

Slide 18

Білімділік

Әрбір істі нақтыорындайтын, ақылы орамды, ойы кең, ұшқыр

сана көрсеткіші.

Slide 19

Дарынды болуға

апаратын жол

Slide 20

Назарларыңызға рахмет


Ұқсас жұмыстар
Блум таксономиясы: оқыту мақсаттарын жүйелеу және оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Сабақта оқушылардың ойлау әрекетін дамыту мен бағалауды ұйымдастыру: Блум таксономиясы негізіндегі сабақ жоспарлау
Блум таксономиясы: теориясы, деңгейлері және сабақта қолданылуы
Блум таксономиясы: оқу нәтижелерін бағалау әдістемесі
Блум таксономиясы: теориясы, деңгейлері және сабақ жоспарлаудағы қолданылуы
Блум таксономиясы: оқу мақсаттарының иерархиясы және сабақ жоспарын құрудағы қолданылуы
Критериалды және формативті бағалау: критерийлер мен Блум таксономиясы
Блум таксономиясы: оқыту нәтижелерін бағалаудың алты деңгейі және қолданылуы
Блум таксономиясы негізінде сабақ жоспарлаудың мұғалім құзырлылығын арттырудағы рөлі
Оқыту үрдісінде Блум таксономиясы мен Эдвард де Бононың алты ойлау қалпағын қолдану жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz