Білім –жанып тұрған шырақ



Қош келдіңіздер!

Тақырыбы:
Білім –жанып тұрған шырақ

Мақсаты:оқушыларды мемлекеттік
тілдің өркендеп дамуына үлес қосуға
талпындыру, тілімізді сүюге,
мемлекеттік тілдің мәртебесін биік
ұстауға тәрбиелеу. Оқушылардың ойөрісін,дүниетанымын кеңейту,сөздік
қорларын молайту,жұрт алдында еркін
ауызекі сөйлеуге баулу.

дері:
ң
е
з
е
к
ң
ы
Ойынн
ыру.
т
с
ы
.
н
р
а
ө
Т
к
.
п
ы
у
а
саң т
л
о
б
ы
т
қ
2.Мы
өр.
к
п
ы
з
о
ң
а
лс
3.Ойлы бо
бу.
а
т
і
д
з
ө
с
өр.
к
4.Артық
п
і
ш
е
ш
еру
ң
б
а
с
п
л
а
о
у
б
а
р
ж
ы
рға
а
т
5.Тапқ
қ
а
р
ұ
с
дағы
р
а
т
қ
ы
ш
6.Ұя
құрау.
р
е
д
з
ө
с
н
е
7. Әріптерд
сы .
ы
й
а
с
р
е
д
н
8.Көрерме

I КЕЗЕҢ.
“ТАНЫСТЫРУ” .

II КЕЗЕҢ.
“МЫҚТЫ БОЛСАҢ, ТАУЫП КӨР.

МАҚАЛ- МӘТЕЛДЕРДІҢ
ЖАЛҒАСЫН ТАБУ.

1.Саусақ бірікпей,...

2.Атадан мал қалғанша ...

3.Жалғыз ағаш ...

4.Ерді намыс өлтіреді,...

5.Көз қорқақ,...

6.Отанды сүю...

7.Ердің екі сөйлегені...

8.Жалқаудың жаны
тәтті,...

9.Өнер алды ...

10.Дос жылатып айтады

1.Тіл тас жарады...

2.Сөз тапқанға ...

3.Бас кеспек болса да,..

4.Ақылды жігіт атқа да м

5.Тамағы тоқ ...

6.Ғылым –теңіз,...

7.Жақсымен жолдас
болсаң,
жетерсің мұратқа ....

8.Ер-елінде,...

9.Жеті жұртың тілін біл

10.Ұсталы ел озар ...

III КЕЗЕҢ.
“ОЙЛЫ БОЛСАҢ,
ОЗЫП КӨР.”

1. Ит арқасы қиянда.

2.Төбе шашы тік тұру.

3.Сүт пісірім уақыт.

4.Мұзға отырғызып кету.

5.Тайға таңба басқандай.

6.Таяқ тастам жерде.

7.Қас пен көздің
арасында

8.Түймедейді түйедей ету

9.Жерге кіріп кете жаздау

10.Он саусағынан өнері там

\\\\\\\\\\\

1.Қой аузынан шөп алмас.

\\\\\\\\\\\

2.Жұмған аузын ашпау.

\\\\\\\\\\\

3.Аузына құм құйылу

\\\\\\\\\\\
4.Көз ілмеу.

\\\\\\\\\\\
5.Әкесін таныту.

\\\\\\\\\\\

6.Бармақ басты,көз қысты

\\\\\\\\\\\
7.Аяғы аспаннан келу.

\\\\\\\\\\\

8.Қабақ шытты

\\\\\\\\\\\

9.Сегіз қырлы,бір сырлы

\\\\\\\\\\\

10.Қуанышы қойнына сыйм

V КЕЗЕҢ.
“ТАПҚЫР БОЛСАҢ, ШЕШІП
КӨР.”

1.Ұзын мұртты сарылар,
Қойынында наны бар.

күйдірер,
Өз еркіне
жіберсең,
Дүниені бүлдірер.

Бір үйге көзсіз боп бас сұғасың,
Бұл үйден көреген болып шығасың.

Күмбір-күмбір күйі
бар,
Құлағыңа құйып ал.

Қалың киімді ұнатады,
Шешіндірсең жылатады.

Белін бекем
байлаған, қоқысты
қоймай айдаған.

Білімнің жол басшысы,
Шәкірттің қолбасшысы.

Тілі жоқ өзінде
Сөзі бар ізінде.

Есігі біреу
Бөлмесі бесеу.

1.Ұзын мұртты сарылар,
Қойынында наны бар.

.

Сәбиге сәнді үй,
Әжеге ән-күй.

Ұшып түсер күн
бітсе,
Жоғалады жыл
бітсе.

Әншейінде жекесің,
Қарай қалсаң екеусің.

Ілулі тұр кең алаң,
Керегімді мен одан
Жазып алам көшіріп,
Сүртем сосын өшіріп.

Жайнаған бақтың
әншісі,
Тамсанған оған сан кісі.

Күн ашықта құр
тұрамын,
Бұлтты күні
қыдырамын.

Он көзі бар өзінде,
Он цифр бар көзінде
Көзіне саусақ саласың.
Жырақтан хабар
аласың

Көреді бәрін
өзгенің,
Көре алмайды
өздерін.

Төбеден төнеді,
Тамшысын төгеді.
Сол кезде ой
қаулап,
Бәйшешек өнеді.

Уақытты санайды,ешкімнен
сұрамай.
Тіліңді алмайды,құлағын бұра

Сырты жасыл қапқатты,
Іші қызыл,тәп-тәтті.

IV КЕЗЕҢ.
“АРТЫҚ СӨЗДІ АЛЫП ТАСТАУ”.

V КЕЗЕҢ.
“ҰЯШЫҚТАРДАҒЫ
СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП
БЕРУ”

•А

Ә

Б

В

Г

Е

М

З

У

Ұ

С

Т

И

К

Л

Н

Ш

Ж

Я

Ю

VI кезең.

а
д
е
а
ф
қ
а
с

н
ь
а
қ
п
а
н
б

а
ч
б
ы
а
р
п
а

Әріптерден сөз құрастыру.

б
к
і
л
т
л
і
у

и
і
л
а
ұ
ы
л
ь

е
т
і
с
а
ғ
а
ш

т
а
м
т
ү
а
ю
а

і
п
ә
а
ұ
ш
а
ш

с
ш
а
н
а
ө
ұ
қ

у
ң
і
а
қ
т
а
у


Ұқсас жұмыстар
Ыбырай – шағын әңгіме шебері (Қ.Бітібаеваның технологиясы негізінде)
Командаларды таныстыру
Әділқазылар алқасы
Беттік керілу
МЕДИЦИНАЛЫҚ ЭТИКА ЖӘНЕ ДЕОНТОЛОГИЯ
Папирус кітабы
Абайтану. Абай туралы
Таңбалары әртүрлі екі санды қосу
ХЕОПС ПИРАМИДАСЫ. СЕМИРАМИДА АСПАЛЫ БАҒЫ. АРТЕМИДАНЫҢ ҒИБАДАТХАНАСЫ. ЗЕВС МҮСІНІ. ГАЛИКАРНАС МАВЗОЛЕЙІ. РОДОС АЛЫБЫ. АЛЕКСАНДРИЯ МАЯГЫ. Александрия маягы
Хеопс пирамидасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz