Электронды оқыту түрлері мен жабдықтары



Электронды оқыту түрлері
мен жабдықтары

Тақырыптың өзектілігі:
Қазақстан Республикасы орта білім жүйесін ақпараттандыру туралы мемлекеттік бағдарламасында « . . . ҚР дүниежүзінің дамыған елдері сияқты орта білім беру жүйесінен ақпараттандырудың жолына түсуі тиіс, яғни бірыңғай ақпараттық білім беретін желіге негізделген оқыту жүйесін жасау керек. » Осы тұжырым білім беру жүйесін ақпараттандырудың мақсаты болып табылады. Бұл бағдарламалардың міндеттерінің бірі -мектептерді компьютерлендіру.

оқыту мазмұны өз бетінше
пед. мәселелерді шешуге
жеткілікті білімдер мен оларды
қолдану дағдыларын меңгеруді
қамтамасыз етуі тиіс;
мазмұн студентте педагогикалық мәселелерді
шешуде пәнаралық байланыстың негізінде өзінің
педагогикалық қызметіндегі білімдерді
комбинациялауда пайдаланылатын білімдер
жүйесін тұтас қабылдауын қалыптастыруы тиіс.
ақпараттық технологиялар
аймағында оқыту мазмұнын
анықтаудың маңызды факторы
оның бағыттылығы;
Ақпараттық технологиялар аймағында
педагогикалық сала мамандарын
оқыту мазмұнын қалыптастырудың
келесі мақсаттарын қолдануға әкелді:

ХХІ ғасыр ақпараттық қоғам табалдырығына аяқ
басқан сәтте -ақ республикалық білім берудің жаңа
жүйесі, яғни білім беру жүйесін ақпараттандыру ісі
қолға алына бастады. Заман талабы оқу үрдісінде
компьютерлік технологияны енгізуді, оны кең көлемде
қолдануды қажет етеді. Электронды оқыту интерактивті
жүйе болып табылады. Электрондық оқулық «оқушы-
компьютер-мұғалім» жүйесін қалыптастырады, яғни
оқушы жаңа тақырыпты ақпарат көзі -компьютерден
оқып қажетті мәліметтерді алып, мұғалімге түсіндіріп
бере алатындай болуы керек.

Білім беруді ақпараттандыру -жаңа технологияны пайдалану арқылы дамыта оқыту, дара тұлғаны бағыттап оқыту мақсаттарын жүзеге асырады. «Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет» деп, Ел басы атап көрсеткендей жас ұрпаққа білім беру жолында ақпараттық технологияны яғни компьютерді оқу үрдісінде оңтайландыру мен тиімділігін арттырудың маңызы зор.

Сабақтарда қолданылатын
қазіргі таңдағы электрондық -
коммуникативтік орталардың жіктелуі:
Аудиальды орта
Мультимедиа-орта.
Аудиовизуальды
орталар.
Цифрлық бейнежазба
Оқытудың бейнекомпью-
терлік орталары
Визуальды орта

Аудиальды орта
Дыбыстық техникалық
орталар класына
жататын дәстүрлі
техникалық орта

Визуальды орта
Статикалық жобалау орталары
(дипроекторлар, графопроекторлар)
мен жаңа үлгідегі презентациялық
құрылғыларға қатысты жобалау
құрылғылары

Аудиовизуальды орта
Оқушыларға бір мезетте ақпаратты
екі канал бойынша ұсынуға арналған
электрондық-техникалық
орталарды қамтиды.

Оқытудың ақпараттық және
бейнекомпьютерлік орталары

Мультимедиа орта
Мәтіндік ақпаратпен, графикалық
бейнемен, дыбыспен, анимациялық
компьютерлік графикамен бір
кешенде жұмыс істеуге мүмкіндік
беретін қазіргі заманғы
техникалық орталар

Цифрлық бейнежазба
Бейнежазбаны құру, өңдеу және
көрудің бұрын белгісіз мүмкіндіктерін
ұсынатын компьютерлер мен
пайдаланушылардың
саны тұрақты өсуде.

Мысалы физика пәнінен сабақ берген кезде ақпараттық технологияларды пайдалану үлкен жеңілдіктер туғызады, себебі кейбір лабораториялық жұмыстарды электронды оқулықпен орындауға болады. Және де интерактивті тақтаны пайдалана отырып, тест тапсырмаларын орындауға мол мүмкіндік бар.

Осы тақырыпты қорытындылай келе ұсынысымды айта кеткенді жөн көрдім:
қазір техниканың дамыған заманы, интерактивті тақтаны пайдалану көп мектепте жүзеге асырылған, соның негізінде мұғалімдерге әдістемелік көмек, пән бойынша өтетін білім жетілдіру курстарын қашықтықтан оқыту қолға алынса деймін.
Ақпараттық -коммуникациялық технологияны оқу тәрбие үрдісіндегі қолдану оқушының өз мамандығына қызығушылығын арттырып, шығармашылық шабытын шыңдап, ғылыми көзқарасын қалыптастырып, мамандық сапасын арттырып, еңбек нарығындағы бәсекеге қабілетті мамандар даярлауда үлесі мол.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz