Орта мектептегі информатика оқулықтарына талдау



Орта мектептегі
информатика
оқулықтарына талдау

1.
1985 ж.
Оқулық “информатика және есептегіш техника негіздері” деген атпен жарық көрді.
Алгоритмдік мәдениет дегеніміз
Байланысы:
Оқытудың мақсаты:
Алгоритмді құру, түсіну және атқару іскерлігі арқылы бейнеленетін ойлау мәдениеті
Алгоритмдік мәдениет ойлаудың анықталған қасиеті ретінде компьютерлік сауаттылықтың бөлігі болып табылады
Алгоритмдік мәдениет пен компьютерлік сауаттылықты қалыптастыру
Мектептегі алғашқы информатика оқулығының авторлары -
А. П. Ершов, В. М. Монахов

Оқулықтың І бөлімінде алгоритмге анықтама және атқарушы ұғымына түсініктеме беріледі.
Шамалар ұғымы өте кеңейтіліп берілген: графикалық, текстік шамалар. Шама туралы дәстүрлі болжам санмен, мөлшермен байланысты.

ЭЕМ-нің құрылымы
МАТ құралдары
Рапира тілі
Қайталауға арналған жаттығулар
Оқулықтың ІІ бөлігі:
1
2
3
4

Нәтижесі
Ершовтың салған аса маңызды педагогикалық тәсілі - материалды өтудің циклдік тәсілі. Оның информатикаға тән материалды баяндауға аса күшті пәнішілік байланысы бар жалпы дидактиканың бірізділік принципінің жүзеге асырылуы реітнде түсінуге болады.

2.
Оқулық “информатика және есептегіш техника негіздері” деген атпен жарық көрді.
Алгоритмдік мәдениет
Оқытудың мақсаты:
«Алгоритмдеу» мен «программалау»бөлімдерін бөлуге болмайды деп есептейді.
Алгоритмдеу іскерлігін қалыптастыру
А. Г. Кушниренко, Г. В. Лебедев, Р. А. Сворень және т. б. зерттеушілер тобы А. П. Ершов көрсеткен информатиканы оқыту бағытын жалғастырды.

Информация
Алгоритм
Атқарушы
Кіріспеде мыналар толық қарастырылған:

Нәтижесі
Мұғалімге арналған құрал авторалрдың көзқарасын айқындай түседі, «Алгоритмдік тіл» тарауының барлық есептерінің түсіндірмесі мен шешімі келтірілген. ЭЕМ-нің құрылымы мен ЭЕМ-ның қолданылуы атты тарауларға барынша түсініктеме берілген.

3.
“Информатика және есептегіш техника негіздері” атты 10-11 сынып оқушыларына арналған оқулық
Ақпараттық мәдениет
Оқытудың мақсаты:
ЭЕМ-нің көмегімен информацияны іздеу, алу, жинақтау, өңдеу, тарату іскерлігі, ЭЕМ-ды пайдалан отырып өзінің ойын білдіру
Математиканы терең оқытып, оқушылардың алгоритмдік емес, конструктивті логикалық ойлауын дамыту
В. А. Каймин, В. А. Щеголев, Е. А. Ерохина, Д. П. Федюшин

4.
8-9 сынып оқушыларына арналған оқулық “информатика және есептегіш техника негіздері” деген атпен жарық көрді.
Курс төмендегідей бөлімдерге бөлінеді:
А. Г. Гейн, Е. В. Линецкий, М. А. Сапир, М. Ф. Шолохович
1. ЭЕМ-мен танысу;
2. Есеп шығару кезеңдері жайлы түсінік
3. Алгоритмдеу
4. Программалық қамтамасыз етумен жұмыс

Қорыта келгенде,
Барлық оқулықтарда мектептік алгоритмдік тіл, программалық құралдар жиынтығы, алгоритмдеуге, моделдеуге, информацияны іздеуге есептер, математикалық логика элементтері бар.
Информатика пәнін оқытуда оқулық таңдау мәселесі - аса маңызды болып есептелінеді.

Назарларыңызға
рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz