Орта мектептегі информатика оқулықтарына талдау


Slide 1

Орта мектептегі

информатика

оқулықтарына талдау

Slide 2

1.

1985 ж.

Оқулық “информатика және есептегіш техника негіздері” деген атпен жарық көрді.

Алгоритмдік мәдениет дегеніміз

Байланысы:

Оқытудың мақсаты:

Алгоритмді құру, түсіну және атқару іскерлігі арқылы бейнеленетін ойлау мәдениеті

Алгоритмдік мәдениет ойлаудың анықталған қасиеті ретінде компьютерлік сауаттылықтың бөлігі болып табылады

Алгоритмдік мәдениет пен компьютерлік сауаттылықты қалыптастыру

Мектептегі алғашқы информатика оқулығының авторлары -

А. П. Ершов, В. М. Монахов

Slide 3

Оқулықтың І бөлімінде алгоритмге анықтама және атқарушы ұғымына түсініктеме беріледі.

Шамалар ұғымы өте кеңейтіліп берілген: графикалық, текстік шамалар. Шама туралы дәстүрлі болжам санмен, мөлшермен байланысты.

Slide 4

ЭЕМ-нің құрылымы

МАТ құралдары

Рапира тілі

Қайталауға арналған жаттығулар

Оқулықтың ІІ бөлігі:

1

2

3

4

Slide 5

Нәтижесі

Ершовтың салған аса маңызды педагогикалық тәсілі - материалды өтудің циклдік тәсілі. Оның информатикаға тән материалды баяндауға аса күшті пәнішілік байланысы бар жалпы дидактиканың бірізділік принципінің жүзеге асырылуы реітнде түсінуге болады.

Slide 6

2.

Оқулық “информатика және есептегіш техника негіздері” деген атпен жарық көрді.

Алгоритмдік мәдениет

Оқытудың мақсаты:

«Алгоритмдеу» мен «программалау»бөлімдерін бөлуге болмайды деп есептейді.

Алгоритмдеу іскерлігін қалыптастыру

А. Г. Кушниренко, Г. В. Лебедев, Р. А. Сворень және т. б. зерттеушілер тобы А. П. Ершов көрсеткен информатиканы оқыту бағытын жалғастырды.

Slide 7

Информация

Алгоритм

Атқарушы

Кіріспеде мыналар толық қарастырылған:

Slide 8

Нәтижесі

Мұғалімге арналған құрал авторалрдың көзқарасын айқындай түседі, «Алгоритмдік тіл» тарауының барлық есептерінің түсіндірмесі мен шешімі келтірілген. ЭЕМ-нің құрылымы мен ЭЕМ-ның қолданылуы атты тарауларға барынша түсініктеме берілген.

Slide 9

3.

“Информатика және есептегіш техника негіздері” атты 10-11 сынып оқушыларына арналған оқулық

Ақпараттық мәдениет

Оқытудың мақсаты:

ЭЕМ-нің көмегімен информацияны іздеу, алу, жинақтау, өңдеу, тарату іскерлігі, ЭЕМ-ды пайдалан отырып өзінің ойын білдіру

Математиканы терең оқытып, оқушылардың алгоритмдік емес, конструктивті логикалық ойлауын дамыту

В. А. Каймин, В. А. Щеголев, Е. А. Ерохина, Д. П. Федюшин

Slide 10

4.

8-9 сынып оқушыларына арналған оқулық “информатика және есептегіш техника негіздері” деген атпен жарық көрді.

Курс төмендегідей бөлімдерге бөлінеді:

А. Г. Гейн, Е. В. Линецкий, М. А. Сапир, М. Ф. Шолохович

1. ЭЕМ-мен танысу;

2. Есеп шығару кезеңдері жайлы түсінік

3. Алгоритмдеу

4. Программалық қамтамасыз етумен жұмыс

Slide 11

Қорыта келгенде,

Барлық оқулықтарда мектептік алгоритмдік тіл, программалық құралдар жиынтығы, алгоритмдеуге, моделдеуге, информацияны іздеуге есептер, математикалық логика элементтері бар.

Информатика пәнін оқытуда оқулық таңдау мәселесі - аса маңызды болып есептелінеді.

Slide 12

Назарларыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Мектептегі информатика курсында
Компьютерлік білім
Функционалдық сауаттылықты дамыту
Жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнін оқыту құрылымы
Информатика сабағын түрлендірудегі жаңа ақпараттық технологиялар
Информатиканы оқыту әдістемесі мен теориясы
МЕКТЕПТЕГІ ИНФОРМАТИКА КУРСЫНДА EXCEL БАҒДАРЛАМАСЫН МЕҢГЕРУ НЕГІЗДЕРІ
Информатика туралы
Өздігінен білім жетілдіру - кәсіби кемелдену
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz