Биология пәнін оқытуда электрондық оқулықтар мен интерактивті ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың тиімділігі


Slide 1

Ақжайық ауданы. Болдырев негізгі мектебінің химия-биология

пәнінің мұғалімі

Кенжеғалиева Нұрзия Аманғалиқызы

Slide 2

Биология сабақтарында

электронды оқулықты қолдану.

Баяндама тақырыбы:

Slide 3

Жалпы білім берудің мақсаты-терең білімнің, кәсіби дағдылардың негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін-өзі дамытуға адамгершілік тұрғысынан жауапты шешімдерді қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру, яғни жеке тұлғаны қалыптастыруға негізделген, ақпаратты технологияны терең меңгерген, жылдам өзгеріп жататын бүгінгі заманға лайықты, жаңашыл тұлғаны қалыптастыру.

Slide 4

Қазіргі кезде ақпараттық-коммуникациялық технологияны дамыту білім берудің бір бөлігі. соңғы жылдары ақпараттық-коммуникациялық заман ағымына сай күнделікті сабаққа компьютер, электронды оқулық, интерактивті тақта, қолдану айтарлықтай нәтиже беруде.

Slide 5

Білім берудің кез-келген саласында «Электрондық оқулықтарды» пайдалану оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттырып қана қоймай логикалық ойлау жүйесін қалыптасыруға, шығармашылықпен жұмыс жасауына жағдай жасайды. Осы орайда биология пәнін оқытуда қолданылатын жаңа ақпараттық технологияларға интерактивті оқыту құралдарымен электрондық оқу құралдарын жатқызуға болады.

Slide 6

Электрондық оқулықпен оқытудың негізгі мақсаты: оқыту процесін үздіксіз және толық деңгейде бақылау, сонымен қатар ақпараттық ізденіс қабілетін дамыту. Биология пәніне арналған электрондық оқулықтың тест бөлімі арқылы пән курсы бойынша оқушы толық ақпарат алып өз білімін тексере алады.

Slide 7 Slide 8 Slide 9 Slide 10

Электронды оқулық көмегімен зертханалық жұмыстар жүргізу оқушылардың зертханалық құрал-жабдықтарды қолмен ұстап көрмеседе, визуальді түрде сол құрал-жабдықтарды пайдаланып, зертханалық жұмыс жүргізуіне қол жеткізеді.

Slide 11

Орындалатын тапсырмалар:

1. Штативті (тұтқалы) ұлғайтқыш қол әйнек пен микроскоптың құрылысын салыстырып қарап, айырмашылығын анықтап, жаз. Микроскоптың бөліктерінің орналасуымен танысып, қалай аталатынын жаз. Ұлғайтқыш құралдардың қанша есе үлкейтіп көрсететінін анықта.

2. Микроскопқа керекті құрал-жабдықтармен танысып, қалай пайдалану керектігіне зер сал.

Slide 12

Зең саңырауқұлақтары тақырыбында

Slide 13 Slide 14 Slide 15

Балықтың ішкі құрылысын зерттеңіз

Slide 16

Сурет бойынша өтірік өлең құрастыру

Құмырсқа мен арыстан,

Жер бетінде алысқан.

Тасбақа мен қарлығаш,

Көк жүзінде жарысқан.

Саухан Тұрар 6 класс

Slide 17

Гүл неге жылайды?

Эссе

Суық, солу, жұлу, таптау, байқамау, талғамай бере салу, тікен қаулап өсіп кету, күн көзінен таса қалу, сусау /шөлдеу/

Slide 18

Қабылдау мен

есте сақтау

жоғары деңгейде

болады

Пән бойынша

базалық білімді

меңгеру

Алған білімді

жүйелеуге

мүмкіндік береді

Уақытты

үнемдеу

Көрнекілікті

қолдану

деңгейі тиімді

Күтілетін

нәтиже

Slide 19

Қазіргі уақытта биология пәндерінен электрондық оқулықтардың тиімді әдістерін таңдап алып, практикалық сабақтарда оны көрсете білу мұғалімнің жеке тәжірбиесіне, шығармашылық ізденісіне байланысты.

Бұл сабақты түрлендіруге дәстүрлі оқыту әдістеріне жаңа элементтер енгізуге мүмкіндік жасайды, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырып, оқу сапасын көтереді.

Slide 20

“Жақсы дерлік те, жаман дерлік те бір әдіс жоқ, олардың белгісі -бір ғана әдісті болу, шеберліктің белгісі-түрлі әдісті болу. Мұғалім әдісті көп білуге тырысу керек, оларды өзіне сүйеніш, қолқабыс нәрсе есебінде қолдану керек”. А. Байтұрсыновді.

Slide 21

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Биология сабақтарында ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданудың әдістемесі мен тиімділігі
Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың педагогикалық негіздері
Оқу үрдісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың тиімділігі мен ұйымдастыру талаптары
Білім сапасын арттырудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі: компьютер, электрондық оқулықтар және интерактивті тақта
Қазақ тілі пәнінде ақпараттық-коммуникативтік және интерактивті технологияларды енгізудің әдістемесі мен тиімділігі
Информатика пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік және жаңа педагогикалық технологиялардың қолдану формалары мен тиімділігі
Биология курсын оқытуда заманауи технологияларды қолданудың психолого-педагогикалық негіздері
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда интерактивті және инновациялық технологияларды қолданудың әдістемесі
Информатика сабағында заманауи педагогикалық технологияларды ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен интеграциялау
Білім берудегі ақпараттық технологиялар мен техникалық оқыту құралдарын қолданудың тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz