Оқушыны ҰБТ-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру жолдары




Презентация қосу
Оқушыны ҰБТ-ға
дайындау
жұмыстарының
тиімділігін арттыру
жолдары
Мақсаты:
• Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру.
• Оқушылардың алған білімдерін
тереңдету, жинақтау, жүйелеу.
• Логикалық ойлау қабілеті мен
дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін
арттыру.
• Оқуға өз бетінше еңбектенуге
тәрбиелеу.
• ҰБТ-ға көзқарасын қалыптастыру.
Қазақстан тарихы пәні бойынша 
оқушыларды ұлттық бірыңғай тестілеуге 
өздігімен дайындыққа бағыттау тәсілдері

• Қазіргі әлемде тестік тапсырмалар арқылы білім сапасы мен
деңгейін тексеру білім тексерудің
жоғары технологиялар қатарына жатқызады. 2004 жылдан
бастап ұлттық бірыңғай тестілеу жалпы орта, білім
беретін ұйымдарын бітірушілерінің тестілеу технологиясына
енгізілді.

• 2004 жылдан бастап енгізілген бұл қорытынды сынақ күні бүгінге
дейін сынақ тапсырушылар мен түлектер дайындаушы оқу
мекемелерін толғандырып келеді.

• Мұғалімдер қауымы жетекшілік және консультативтік роль
атқарады. Басқа пәнге қарағанда тарих пәнінен тест тапсыру
күрделі. Себебі көптеген хронология , адам аттары ,қоныстар
және ай аттары көптен кездеседі . Тапсырманы орындаудың
тиімді тәсілін меңгерген оқушы тез арада дұрыс жауабын таба
алады.
11 сынып пән мұғалімі ретінде
оқушыларды бірыңғай
тестілеуге өздігімен дайындыққа бағыттауда
мынадай шаралар қолдандым.

1. Ұлттық тестілеудің әр оқушының жақсы
аттестат алуы мен жоғарғы оқу грантына
ие болуындағы маңызы мен мәнін түсіндіру.
2. Оқушылардың өз біліміндегі бұрын-сонды жіберген
білім олқылықтарын толықтыру және іздену
арқылы мүмкіндігінше өздігімен толықтыруға баулу.
3. Оқушыларға сыныптан тыс уақыттағы жеке және
топтық дайындық жұмыстарын ұйымдастыру,
сонымен қатар, мүмкін болса – жеке дайындық қа
баруын ата-ананын қамтамасыз етуі.
Дайындық кезінде қолданған
тәсілдерім:

• ·Деңгейлік топтар құру, олармен жұмыс
жасау;
• ·Жеке жұмыс, пармен жұмыс;
• ·Өзара көмек беру, нәтижені өздік
тексеру;
• ·Деңгейлік топтардағы қозғалыстар;
• ·Сараптама мониторинг.
• Пән мұғалімі керекті оқулықтармен көмектесіп
және көмек сұрап алдына келген оқушынын бетін
қайтармауы тиіс, сонда оқушы кез келген уақытта
мұғалім көмекке дайын екенің сезінеді. Бірақ бұл
жағдай оқушы өз бетімен дайындық жұмысын
меңгергенше ғана жүруі тиіс, себебі үнемі мұғалім
көмегіне иек арту кейіннен зиян келтіреді.
• Осындай әрбір оқушының көрсеткіштерін бақылау
және сараптау жүргізіп отыру нәтижесінде әрбір
оқушы өзінің жетістігін көзбен көріп отырады және
өзінің біліктілігінің көтерілгенін байқайды. Бұл
оқушының өз күшіне деген сенімін арттырып,
қанаттандырады да, осыдан бастап, өз бетімен
жұмыс істеу әрекеттерін саналы түрде
ұйымдастырады, яғни ҰБТ –ға өз бетімен дайындалу
мотивациясы пайда болады.
Тестке дайындаудағы өзіме тиімді деп санаған әдіс – тәсілдерім:
1. Дұрыс жауап тандау тесті .
2. Толықтыру тесті .
3. Сәйкестендіру тесті .
4. Баламалы тест.
5. Хронологиялық тест .
1. Дұрыс жауап тандау тесті .

1. Қола дәуірде 1100т қалайы қай жерде өндірілген ?
А)Жезқазғаннан С) Ақшатау тауы
В)Маңғыстаудан Д) Нарым , қолбадан

Мұнда оқушылар төрт жауаптың біреуін дұрысын таңдайды .
III.Сәйкестендіру тесті
Бұл тест оқушылардың қызығушылығын
арттырып , есте сақтау қабілеттерін дамытуға
әсер етеді .

•1. Дың ескерткіші IX ғ. IIжартысы

•2. Баба ата мешіті VI – IX ғ.ғ.
II. Толықтыру тесті
Мұнда берілген сұрақтың ішіндегі көп
нүктенің орына жауабын жазады немесе
берілген тапсырманы жалғастырып аяқтайды .
• 1.“ Түрік ” сөзі ........ сөзінен шықты
(Теле )
• 2.Саудагерлер қаласы ....... ( Тараз )
IV. Хронологиялық тест .
Бұл тест кезінде оқушыларға жылдар
көрсетіледі .
Оқушылар сол жылдары болған оқиғаны баяндайды
.
Мысалы :
•1) 1465-1466 ж. Қазақ хандығы құрылды .
•2) 1939 ж. Екінші дүниежүзілік соғыс басталды .
V. Баламалы тест
Бұл тест әдісінің тиімділігі оқушыны ойландыру
Мысалы :

•1836 ж. Кенесарының ағасы Саржанды
Хиуа ханы өлтірді

•453 ж - Атилла қайтыс болды
Жарыстыру әдісі
•Тест жұмыстарын алу, орындау
барысында оқушылар арасында
қолданатын және бір әдісім –«жарыс».
Білім деңгейіне қарай оқушыларды
жұппен немесе топпен көп ұпай жинауға
жарыстыру. Оның өзі оқушылардың
белсенділігін арттырады.
Қорытынды
•Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
үшін тарау бойынша тест құрастырып , қабілетің шыңдау
үшін әртүрлі әдіс – тәсілдерді көп пайдалану керек .
Сонымен қатар электронды оқулықтармен , интерактивті
тақтамен көбірек жұмыс істеу өз жемісін береді .
•Қорытындылай келе оқушылармен тест түрлерімен
жұмыс істеу үшін мұғалім өз ісінің шебері болуы тиіс .
Сонда ғана жақсы нәтиже болады

Ұқсас жұмыстар
Оқушыны ҰБТ-ге дайындау
11-сынып оқушыларын ҰБТ-ға дайындаудың тиімді әдістері мен тәсілдері
Оқушыларды ҰБТ – ға дайындау жұмысының жүйесі
Психологиялық диагностика
Жоспар жасау Тарау бойынша тест тапсырмаларын дайындау
ҰБТ - 2012 ГЕОГРАФИЯ
МАМАНДЫҚ ТАҢДАУДЫҢ ЖЕТІ ҚАДАМЫ
Миға шабуыл жасау
География пәнінен ҰБТ-ке дайындау жолдары
Шығармашылық дарындылық
Пәндер