Проблемалық оқытуды қолданудағы сабақты ұйымдастыру ерекшеліктері


Slide 1

Проблемалық оқытуды қолданудағы сабақты ұйымдастыру ерекшеліктері

Slide 2

Мақсаты: сабақта проблемалық оқыту технологиясының элементтерін қолдану, проблемалық ситуация құру арқылы оқушылардың шығармашылық белсенділігінің ойлау қабілетінің дамуын көрсету

Slide 3

Сингапур мемлекетінен алынған FILA кестесі немесе ойлау шаблоны

FACTS -мәліметтер

Сіз не білесіз?

Мәліметтер

Проблеманың толық сюжеті

Проблеманың мұқият зерттелуі

IDEAS-идеялар Сіз не ойлайсыз? Болған ситуация жайлы өз пікірлерін білдіру Осы ситуация туындауы мүмкін себептерді айқындау

Гипотеза

LEARNINGISSUES- зерттеуді талап ететін сұрақтар Зерттеуді қажет ететін және проблеманың шешілуіне көмектесетін сұрақтар қою Мысалы: Қалай? Қандай жағдайда?

ACTION PLAN-шешімдер жоспары

Сізге білу үшін не істеу керек?

Жоспар құру

Slide 4

Ескеретін жағдай: берілетін тапсырма шынайы нақты өмірден алынған болуы керек

Себебі, оқушылар бұл проблеманы шешу барысында қызығушылығын жоғалтпауы тиіс.

Шешуге болатын проблеманы беріңіз және оның шешімінің бір нұсқасы сізде болуы тиіс

Slide 5

Проблемалық ситуация

Дина “Құнарлы нан” наубайханасынан бір бөлке нан сатып алады. Ол үйіне келгеннен соң, нанда жасыл дақты байқайды. Бұған налыған Дина қайта барып, ақшасын қайтаруды талап етеді. Наубайханашылар бұл нанда дақтың қалай пайда болғанын білмейтінін, бұған наубайхананың ешбір қатысы жоқ екендігін айтады. Дина бұл ситуациядан қалай шығады? Көмектесіңіздер!

Slide 6

Ситуацияның шешімі әртүрлі болуы мүмкін

FACTS -мәліметтер

“Құнарлы нан” наубайханасы

Нан бөлкесі

Жасыл дақ

Дина наубайханадан нан сатып алды

Ақша қайтарылмады

IDEAS-идеялар

Дина өтірік айтады

Наубайханадағылар өтірік айтады

Жасыл дақ- ол көк

Тұрып қалған нан

Арнайы нан сорты

Дина сорттарды ажырата алмайды

LEARNINGISSUES- зерттеуді талап ететін сұрақтар

Жасыл дақтың табиғаты қандай?

Көгеру қалай пайда болады?

Көгерудің адам денсаулығына кері әсері қандай?

Көгерудің пайда болуына не әсер етті ?

ACTION PLAN-шешімдер жоспары

Нанды лабораторияға өткізу

Наубайхананың жағдайын зерттеу

Диетологпен кеңесу

Жоспар құру

Slide 7

FILA кестесі немесе ойлау шаблоны барысында:

Бір проблеманы 3-4 аптада шешетіндей зерттеу ауқымы ескерілуі қажет

FILA кестесін қолдану үшін уақытты тиімді пайдалану, топтың өз еркіне беріледі

Топ құрамы сіздің ұйғарымыңыз бойынша құрылуы мүмкін

Slide 8

Мұғалім ол- менеджер, басшы, бағыттаушы, бақылаушы, бағалаушы

Slide 9

Топтық жұмыс жоспары:

Топ 2-7 адамға дейін құрылуы мүмкін

Топтың лидерін анықтау

Берілген ситуацияны зерттеу

Slide 10

Топтық жұмыс жоспары:

Әр топтың мүшесі өзіне тапсырманы бөліп алады

Келесі отырыстың күні анықталады

Келесі отырыста әр топ мүшесі берілген тапсырма бойынша жинақталған материалдарын ортаға талқылауға салады.

Slide 11

Сұрақтар:

Не үйрендіңіз?

Қандай қиындықтар болды?

FILA кестесін қалай қолданасыз? Өз идеяңызбен бөлісіңіз

Рефлексия

Slide 12

Өнімді әрекетіңіз үшін рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Ауызша тіл дамыту
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ТӘСІЛДЕРІ
МҰҒАЛІМНІҢ САБАҚҚА
Оқушылардың білімін тексеруді ұйымдастыру
Танымдық қабілетті арттыру жолдары
Белсенді оқыту әдістері
Жалпы педагогика жайлы
Оқытудың түрлері
Эксперименттік биология сабақтарының әдістемесі
Проблемалық талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz