Проблемалық оқытуды қолданудағы сабақты ұйымдастыру ерекшеліктері
Презентация қосу
Проблемалық оқытуды
қолданудағы сабақты
ұйымдастыру ерекшеліктері
Мақсаты: сабақта проблемалық
оқыту технологиясының
элементтерін қолдану,
проблемалық ситуация құру
арқылы оқушылардың
шығармашылық белсенділігінің
ойлау қабілетінің дамуын көрсету
Сингапур мемлекетінен
алынған FILA кестесі немесе
ойлау шаблоны
FACTS – IDEAS- LEARNINGISSU ACTION
мәліметтер идеялар ES- зерттеуді PLAN-
Сіз не талап ететін шешімдер
Сіз не білесіз? ойлайсыз? сұрақтар жоспары
Мәліметтер Болған Зерттеуді қажет
Проблеманың ситуация ететін және Сізге білу
толық сюжеті жайлы өз проблеманың үшін не істеу
Проблеманың пікірлерін шешілуіне керек?
мұқият білдіру Осы көмектесетін Жоспар құру
зерттелуі ситуация сұрақтар қою
туындауы Мысалы:
мүмкін Қалай? Қандай
себептерді жағдайда?
айқындау
Гипотеза
Ескеретін жағдай: берілетін
тапсырма шынайы нақты өмірден
алынған болуы керек
Себебі, оқушылар бұл проблеманы
шешу барысында қызығушылығын
жоғалтпауы тиіс.
Шешуге болатын проблеманы
беріңіз және оның шешімінің бір
нұсқасы сізде болуы тиіс
Проблемалық ситуация
Дина “Құнарлы нан” наубайханасынан бір бөлке
нан сатып алады. Ол үйіне келгеннен соң, нанда
жасыл дақты байқайды. Бұған налыған Дина
қайта барып, ақшасын қайтаруды талап етеді.
Наубайханашылар бұл нанда дақтың қалай
пайда болғанын білмейтінін, бұған
наубайхананың ешбір қатысы жоқ екендігін
айтады. Дина бұл ситуациядан қалай шығады?
Көмектесіңіздер!
Ситуацияның шешімі әртүрлі
болуы мүмкін
FACTS – IDEAS-идеялар LEARNINGISSUE ACTION PLAN-
мәліметтер •Дина өтірік S- зерттеуді шешімдер
•“Құнарлы нан” айтады талап ететін жоспары
наубайханасы •Наубайханадағы сұрақтар •Нанды
лар өтірік айтады •Жасыл дақтың лабораторияға
•Нан бөлкесі •Жасыл дақ- ол табиғаты қандай? өткізу
•Жасыл дақ көк •Көгеру қалай •Наубайхананың
•Дина •Тұрып қалған пайда болады? жағдайын
наубайханадан нан •Көгерудің адам зерттеу
нан сатып •Арнайы нан денсаулығына •Диетологпен
алды сорты кері әсері қандай? кеңесу
•Ақша •Дина сорттарды •Көгерудің пайда •Жоспар құру
қайтарылмады ажырата болуына не әсер
алмайды етті ?
FILA кестесі немесе ойлау
шаблоны барысында:
Бірпроблеманы 3-4 аптада шешетіндей
зерттеу ауқымы ескерілуі қажет
FILA кестесін қолдану үшін уақытты тиімді
пайдалану, топтың өз еркіне беріледі
Топ құрамы сіздің ұйғарымыңыз бойынша
құрылуы мүмкін
Мұғалім ол- менеджер,
басшы, бағыттаушы,
бақылаушы,бағалаушы
Топтық жұмыс жоспары:
Топ 2-7 адамға дейін құрылуы
мүмкін
Топтың лидерін анықтау
Берілген ситуацияны зерттеу
Топтық жұмыс жоспары:
Әр топтың мүшесі өзіне тапсырманы
бөліп алады
Келесі отырыстың күні анықталады
Келесі отырыста әр топ мүшесі
берілген тапсырма бойынша
жинақталған материалдарын ортаға
талқылауға салады.
Рефлексия
Сұрақтар:
– Не үйрендіңіз?
– Қандай қиындықтар болды?
– FILA кестесін қалай қолданасыз?
Өз идеяңызбен бөлісіңіз
Өнімді әрекетіңіз
үшін рахмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz