Проблемалық оқытуды қолданудағы сабақты ұйымдастыру ерекшеліктері



Проблемалық оқытуды қолданудағы сабақты ұйымдастыру ерекшеліктері

Мақсаты: сабақта проблемалық оқыту технологиясының элементтерін қолдану, проблемалық ситуация құру арқылы оқушылардың шығармашылық белсенділігінің ойлау қабілетінің дамуын көрсету

Сингапур мемлекетінен алынған FILA кестесі немесе ойлау шаблоны
FACTS -мәліметтер
Сіз не білесіз?
Мәліметтер
Проблеманың толық сюжеті
Проблеманың мұқият зерттелуі
IDEAS-идеялар Сіз не ойлайсыз? Болған ситуация жайлы өз пікірлерін білдіру Осы ситуация туындауы мүмкін себептерді айқындау
Гипотеза
LEARNINGISSUES- зерттеуді талап ететін сұрақтар Зерттеуді қажет ететін және проблеманың шешілуіне көмектесетін сұрақтар қою Мысалы: Қалай? Қандай жағдайда?
ACTION PLAN-шешімдер жоспары
Сізге білу үшін не істеу керек?
Жоспар құру

Ескеретін жағдай: берілетін тапсырма шынайы нақты өмірден алынған болуы керек
Себебі, оқушылар бұл проблеманы шешу барысында қызығушылығын жоғалтпауы тиіс.
Шешуге болатын проблеманы беріңіз және оның шешімінің бір нұсқасы сізде болуы тиіс

Проблемалық ситуация
Дина “Құнарлы нан” наубайханасынан бір бөлке нан сатып алады. Ол үйіне келгеннен соң, нанда жасыл дақты байқайды. Бұған налыған Дина қайта барып, ақшасын қайтаруды талап етеді. Наубайханашылар бұл нанда дақтың қалай пайда болғанын білмейтінін, бұған наубайхананың ешбір қатысы жоқ екендігін айтады. Дина бұл ситуациядан қалай шығады? Көмектесіңіздер!

Ситуацияның шешімі әртүрлі болуы мүмкін
FACTS -мәліметтер
“Құнарлы нан” наубайханасы
Нан бөлкесі
Жасыл дақ
Дина наубайханадан нан сатып алды
Ақша қайтарылмады
IDEAS-идеялар
Дина өтірік айтады
Наубайханадағылар өтірік айтады
Жасыл дақ- ол көк
Тұрып қалған нан
Арнайы нан сорты
Дина сорттарды ажырата алмайды
LEARNINGISSUES- зерттеуді талап ететін сұрақтар
Жасыл дақтың табиғаты қандай?
Көгеру қалай пайда болады?
Көгерудің адам денсаулығына кері әсері қандай?
Көгерудің пайда болуына не әсер етті ?
ACTION PLAN-шешімдер жоспары
Нанды лабораторияға өткізу
Наубайхананың жағдайын зерттеу
Диетологпен кеңесу
Жоспар құру

FILA кестесі немесе ойлау шаблоны барысында:
Бір проблеманы 3-4 аптада шешетіндей зерттеу ауқымы ескерілуі қажет
FILA кестесін қолдану үшін уақытты тиімді пайдалану, топтың өз еркіне беріледі
Топ құрамы сіздің ұйғарымыңыз бойынша құрылуы мүмкін

Мұғалім ол- менеджер, басшы, бағыттаушы, бақылаушы, бағалаушы

Топтық жұмыс жоспары:
Топ 2-7 адамға дейін құрылуы мүмкін
Топтың лидерін анықтау
Берілген ситуацияны зерттеу

Топтық жұмыс жоспары:
Әр топтың мүшесі өзіне тапсырманы бөліп алады
Келесі отырыстың күні анықталады
Келесі отырыста әр топ мүшесі берілген тапсырма бойынша жинақталған материалдарын ортаға талқылауға салады.

Сұрақтар:
Не үйрендіңіз?
Қандай қиындықтар болды?
FILA кестесін қалай қолданасыз? Өз идеяңызбен бөлісіңіз
Рефлексия

Өнімді әрекетіңіз үшін рахмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz