Проблемалық оқытуды қолданудағы сабақты ұйымдастыру ерекшеліктері




Презентация қосу
Проблемалық оқытуды
қолданудағы сабақты
ұйымдастыру ерекшеліктері
Мақсаты: сабақта проблемалық
оқыту технологиясының
элементтерін қолдану,
проблемалық ситуация құру
арқылы оқушылардың
шығармашылық белсенділігінің
ойлау қабілетінің дамуын көрсету
Сингапур мемлекетінен
алынған FILA кестесі немесе
ойлау шаблоны
FACTS – IDEAS- LEARNINGISSU ACTION
мәліметтер идеялар ES- зерттеуді PLAN-
Сіз не талап ететін шешімдер
Сіз не білесіз? ойлайсыз? сұрақтар жоспары
Мәліметтер Болған Зерттеуді қажет
Проблеманың ситуация ететін және Сізге білу
толық сюжеті жайлы өз проблеманың үшін не істеу
Проблеманың пікірлерін шешілуіне керек?
мұқият білдіру Осы көмектесетін Жоспар құру
зерттелуі ситуация сұрақтар қою
туындауы Мысалы:
мүмкін Қалай? Қандай
себептерді жағдайда?
айқындау
Гипотеза
Ескеретін жағдай: берілетін
тапсырма шынайы нақты өмірден
алынған болуы керек

Себебі, оқушылар бұл проблеманы
шешу барысында қызығушылығын
жоғалтпауы тиіс.
Шешуге болатын проблеманы
беріңіз және оның шешімінің бір
нұсқасы сізде болуы тиіс
Проблемалық ситуация

Дина “Құнарлы нан” наубайханасынан бір бөлке
нан сатып алады. Ол үйіне келгеннен соң, нанда
жасыл дақты байқайды. Бұған налыған Дина
қайта барып, ақшасын қайтаруды талап етеді.
Наубайханашылар бұл нанда дақтың қалай
пайда болғанын білмейтінін, бұған
наубайхананың ешбір қатысы жоқ екендігін
айтады. Дина бұл ситуациядан қалай шығады?
Көмектесіңіздер!
Ситуацияның шешімі әртүрлі
болуы мүмкін
FACTS – IDEAS-идеялар LEARNINGISSUE ACTION PLAN-
мәліметтер •Дина өтірік S- зерттеуді шешімдер
•“Құнарлы нан” айтады талап ететін жоспары
наубайханасы •Наубайханадағы сұрақтар •Нанды
лар өтірік айтады •Жасыл дақтың лабораторияға
•Нан бөлкесі •Жасыл дақ- ол табиғаты қандай? өткізу
•Жасыл дақ көк •Көгеру қалай •Наубайхананың
•Дина •Тұрып қалған пайда болады? жағдайын
наубайханадан нан •Көгерудің адам зерттеу
нан сатып •Арнайы нан денсаулығына •Диетологпен
алды сорты кері әсері қандай? кеңесу
•Ақша •Дина сорттарды •Көгерудің пайда •Жоспар құру
қайтарылмады ажырата болуына не әсер
алмайды етті ?
FILA кестесі немесе ойлау
шаблоны барысында:

Бірпроблеманы 3-4 аптада шешетіндей
зерттеу ауқымы ескерілуі қажет
FILA кестесін қолдану үшін уақытты тиімді
пайдалану, топтың өз еркіне беріледі
Топ құрамы сіздің ұйғарымыңыз бойынша
құрылуы мүмкін
Мұғалім ол- менеджер,
басшы, бағыттаушы,
бақылаушы,бағалаушы
Топтық жұмыс жоспары:

Топ 2-7 адамға дейін құрылуы
мүмкін
Топтың лидерін анықтау
Берілген ситуацияны зерттеу
Топтық жұмыс жоспары:

Әр топтың мүшесі өзіне тапсырманы
бөліп алады
Келесі отырыстың күні анықталады
Келесі отырыста әр топ мүшесі
берілген тапсырма бойынша
жинақталған материалдарын ортаға
талқылауға салады.
Рефлексия
Сұрақтар:
– Не үйрендіңіз?
– Қандай қиындықтар болды?
– FILA кестесін қалай қолданасыз?
Өз идеяңызбен бөлісіңіз
Өнімді әрекетіңіз
үшін рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Ауызша тіл дамыту
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ТӘСІЛДЕРІ
МҰҒАЛІМНІҢ САБАҚҚА
Оқушылардың білімін тексеруді ұйымдастыру
Танымдық қабілетті арттыру жолдары
Белсенді оқыту әдістері
Жалпы педагогика жайлы
Оқытудың түрлері
Эксперименттік биология сабақтарының әдістемесі
Проблемалық талдау
Пәндер