Есепті теңдеу құру арқылы шы ғару




Презентация қосу
Математика
Сабақтың тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шы ғару
Мақсаты: Есепті те ңдеу құру ар қылы шы ғаруда
оқушылардың қабілетін қалыптастыру, есептеу
дағдысын жетілдіру.Теңдеу құра білу оны дұрыс
шешу жолдарын үйрету.
Түрі: Аралас
Әдісі: Сұра қ-жауап т үсіндіру, өздігінен ж ұмыс істеу.
Пән.арал.байл: ана тілі, д үниетану
Дамытушы-ы: Ой өрісін дамыту.
Тәрбие мәні: Тазалыққа, ұқыптылы ққа баулу.
Саб.көрнекілігі: Плакат, суреттер.
Саб.барысы: I. Ұйымдастыру кез ңі. Амандасу, т үгендеу,
оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
II. Үй жұмысын тексеру.

1. Өнімділік табу үшін: U= A÷ T
2.Уақыт табу үшін: t= A÷ U
3. Жұмысты табу үшін: A= U÷ t
III - жаңа сабақ

1-есеп
а) 1. Боялған бөлігін табу:

2. Боялмаған бөлігін табу:

ә) Санның бөлігін табу.100 = 20, 100 =10,

100 =50.

Сан 100 250 550 1000

200 50 110 200

10 25 55 100

50 125 275 500
2 – мысал

1. x +160=350 2. 120+x=205 3. 370+x=9000÷10
x=350-160 x=205-120 370+x=900
x=190 x=85 x=900-370
190+160=350 120+185=205 x=530
370+530=9000÷10
900=900
3-есеп
а) Жәшікте бірнеше килограмм алма болды. Жәшіктен 8кг алма
алынғаннан кейін, онда тағы 13кг алма қалды. Бастапқыда жәшікте
неше килограмм алма болған?
Пайымдауды жалғастыр және есеп бойынша теңдеу құрастыр:
Жәшікте х кг алма болсын делік...

Жауабы: x-8=13
x=13+8
x=21
21-8=13
ә) Асханаға бір қап ұн әкелінді. Түскі асқа 12кг ұн, ал кешкі ас қа 15кг ұн
жұмсалды. Егер кешке қарай қапта 23кг ұн қалған болса, онда қапта
бастапқыда неше килограмм ұн болған?
Пайымдауды жалғастыр және есеп бойынша теңдеу құрастыр:
Қапта х кг ұн болсын делік...

Жауабы: x-(12+15)=23
x=27+23
x=50
50-(12+15)=23
б) Айғаным 3 қорап айран мен 64теңге тұратын бір нан сатып
алды. Барлық сатып алған затына 514теңге төледі. Бір қорап айран
неше теңге тұрады? Сызбаға қарап теңдеу құрастыр.

Жауабы: x∙3+64=514
x∙3=514-64
x∙3=450
x=450:3
x=150
150∙3+64=514
Сергіту сәті

Есептедік, шаршадық,
Орнымыздан тұрайық.
Қимылдатып аяқты,
Шапалақты ұрайық.

Отырайық, тұрайық,
Соқтығысып қалмайық.
Сәл демалып алған соң
Жазуды қайта жалғайық.
4 - мысал
.В С N M P

F O

А D L R
T

AB║CD LR║NM FP║TO
BC║AD LN║MR FT║PO
AD┴AB LR┴LN FP┴FT
AD┴CD LR┴MR FT┴TO
6 - мысал

56∙10=560 360∙100=36000
41∙1000=41000
56∙9=504 360∙99=35640 41∙999=40959
56∙11=616 360∙101=36360 41∙1001=41041
7 - мысал
Бекіту: Бағалау

Үйге 117 бет 5-мысал
156-96:(12:4:2)=140
156-(96:12:4:2)=155
156-(96:12):(4:2)=152
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Алгебралық есептерді шешудің геометриялық әдістері
Есептің мәтінін түсіну
Теңдеуді шешудің тәсілдері
Таләйлі болсын талғамың
Операциялық жүйе, түрлері және қызметі
Матрицалық, экономикалық, математикалық модельдеу
"Электронды қызмет түрлері. Электронды құжат айналымы
ДЭЕМ – нің программалық жабдықтары туралы
Зейін туралы жалпы түсінік
Экономикалық ақпаратты өңдеу. Компьютердің программалық жабдықтар құрамы туралы мәліметтер
Пәндер