Есепті теңдеу құру арқылы шы ғару


Slide 1

Математика

Сабақтың тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шығару

Мақсаты: Есепті теңдеу құру арқылы шығаруда

оқушылардың қабілетін қалыптастыру, есептеу

дағдысын жетілдіру. Теңдеу құра білу оны дұрыс

шешу жолдарын үйрету.

Түрі: Аралас

Әдісі: Сұрақ-жауап түсіндіру, өздігінен жұмыс істеу.

Пән. арал. байл: ана тілі, дүниетану

Дамытушы-ы: Ой өрісін дамыту.

Тәрбие мәні: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.

Саб. көрнекілігі: Плакат, суреттер.

Саб. барысы: I. Ұйымдастыру кезңі. Амандасу, түгендеу,

оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

II. Үй жұмысын тексеру.

1. Өнімділік табу үшін: U= A÷ T

2. Уақыт табу үшін: t= A÷ U

3. Жұмысты табу үшін: A= U÷ t

Slide 2

III - жаңа сабақ

1-есеп

а) 1. Боялған бөлігін табу:

2. Боялмаған бөлігін табу:

ә) Санның бөлігін табу. 100 = 20, 100 =10,

100 =50.

Сан 100 250 550 1000

200 50 110 200

10 25 55 100

50 125 275 500

Slide 3

2 - мысал

1. x +160=350 2. 120+x=205 3. 370+x=9000÷10

x=350-160 x=205-120 370+x=900

x=190 x=85 x=900-370

190+160=350 120+185=205 x=530

370+530=9000÷10

900=900

Slide 4

3-есеп

а) Жәшікте бірнеше килограмм алма болды. Жәшіктен 8кг алма алынғаннан кейін, онда тағы 13кг алма қалды. Бастапқыда жәшікте неше килограмм алма болған?

Пайымдауды жалғастыр және есеп бойынша теңдеу құрастыр:

Жәшікте х кг алма болсын делік . . .

Жауабы: x-8=13

x=13+8

x=21

21-8=13

Slide 5

ә) Асханаға бір қап ұн әкелінді. Түскі асқа 12кг ұн, ал кешкі асқа 15кг ұн жұмсалды. Егер кешке қарай қапта 23кг ұн қалған болса, онда қапта бастапқыда неше килограмм ұн болған?

Пайымдауды жалғастыр және есеп бойынша теңдеу құрастыр:

Қапта х кг ұн болсын делік . . .

Жауабы: x-(12+15) =23

x=27+23

x=50

50-(12+15) =23

Slide 6

б) Айғаным 3 қорап айран мен 64теңге тұратын бір нан сатып алды. Барлық сатып алған затына 514теңге төледі. Бір қорап айран неше теңге тұрады? Сызбаға қарап теңдеу құрастыр.

Жауабы: x∙3+64=514

x∙3=514-64

x∙3=450

x=450:3

x=150

150∙3+64=514

Slide 7

Сергіту сәті

Есептедік, шаршадық,

Орнымыздан тұрайық.

Қимылдатып аяқты,

Шапалақты ұрайық.

Отырайық, тұрайық,

Соқтығысып қалмайық.

Сәл демалып алған соң

Жазуды қайта жалғайық.

Slide 8

4 - мысал

. В С N M P

F O

А D L R

T

AB║CD LR║NM FP║TO

BC║AD LN║MR FT║PO

AD┴AB LR┴LN FP┴FT

AD┴CD LR┴MR FT┴TO

Slide 9

6 - мысал

56∙10=560 360∙100=36000 41∙1000=41000

56∙9=504 360∙99=35640 41∙999=40959

56∙11=616 360∙101=36360 41∙1001=41041

Slide 10

7 - мысал

Slide 11

Бекіту: Бағалау

Үйге 117 бет 5-мысал 156-96:(12:4:2) =140

156-(96:12:4:2) =155

156-(96:12) :(4:2) =152

Slide 12

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Алгебралық есептерді шешудің геометриялық әдістері
Есептің мәтінін түсіну
Теңдеуді шешудің тәсілдері
Таләйлі болсын талғамың
Операциялық жүйе, түрлері және қызметі
Матрицалық, экономикалық, математикалық модельдеу
"Электронды қызмет түрлері. Электронды құжат айналымы
ДЭЕМ – нің программалық жабдықтары туралы
Зейін туралы жалпы түсінік
Экономикалық ақпаратты өңдеу. Компьютердің программалық жабдықтар құрамы туралы мәліметтер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz