Есепті теңдеу құру арқылы шы ғару
Презентация қосу
Математика
Сабақтың тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шы ғару
Мақсаты: Есепті те ңдеу құру ар қылы шы ғаруда
оқушылардың қабілетін қалыптастыру, есептеу
дағдысын жетілдіру.Теңдеу құра білу оны дұрыс
шешу жолдарын үйрету.
Түрі: Аралас
Әдісі: Сұра қ-жауап т үсіндіру, өздігінен ж ұмыс істеу.
Пән.арал.байл: ана тілі, д үниетану
Дамытушы-ы: Ой өрісін дамыту.
Тәрбие мәні: Тазалыққа, ұқыптылы ққа баулу.
Саб.көрнекілігі: Плакат, суреттер.
Саб.барысы: I. Ұйымдастыру кез ңі. Амандасу, т үгендеу,
оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
II. Үй жұмысын тексеру.
1. Өнімділік табу үшін: U= A÷ T
2.Уақыт табу үшін: t= A÷ U
3. Жұмысты табу үшін: A= U÷ t
III - жаңа сабақ
1-есеп
а) 1. Боялған бөлігін табу:
2. Боялмаған бөлігін табу:
ә) Санның бөлігін табу.100 = 20, 100 =10,
100 =50.
Сан 100 250 550 1000
200 50 110 200
10 25 55 100
50 125 275 500
2 – мысал
1. x +160=350 2. 120+x=205 3. 370+x=9000÷10
x=350-160 x=205-120 370+x=900
x=190 x=85 x=900-370
190+160=350 120+185=205 x=530
370+530=9000÷10
900=900
3-есеп
а) Жәшікте бірнеше килограмм алма болды. Жәшіктен 8кг алма
алынғаннан кейін, онда тағы 13кг алма қалды. Бастапқыда жәшікте
неше килограмм алма болған?
Пайымдауды жалғастыр және есеп бойынша теңдеу құрастыр:
Жәшікте х кг алма болсын делік...
Жауабы: x-8=13
x=13+8
x=21
21-8=13
ә) Асханаға бір қап ұн әкелінді. Түскі асқа 12кг ұн, ал кешкі ас қа 15кг ұн
жұмсалды. Егер кешке қарай қапта 23кг ұн қалған болса, онда қапта
бастапқыда неше килограмм ұн болған?
Пайымдауды жалғастыр және есеп бойынша теңдеу құрастыр:
Қапта х кг ұн болсын делік...
Жауабы: x-(12+15)=23
x=27+23
x=50
50-(12+15)=23
б) Айғаным 3 қорап айран мен 64теңге тұратын бір нан сатып
алды. Барлық сатып алған затына 514теңге төледі. Бір қорап айран
неше теңге тұрады? Сызбаға қарап теңдеу құрастыр.
Жауабы: x∙3+64=514
x∙3=514-64
x∙3=450
x=450:3
x=150
150∙3+64=514
Сергіту сәті
Есептедік, шаршадық,
Орнымыздан тұрайық.
Қимылдатып аяқты,
Шапалақты ұрайық.
Отырайық, тұрайық,
Соқтығысып қалмайық.
Сәл демалып алған соң
Жазуды қайта жалғайық.
4 - мысал
.В С N M P
F O
А D L R
T
AB║CD LR║NM FP║TO
BC║AD LN║MR FT║PO
AD┴AB LR┴LN FP┴FT
AD┴CD LR┴MR FT┴TO
6 - мысал
56∙10=560 360∙100=36000
41∙1000=41000
56∙9=504 360∙99=35640 41∙999=40959
56∙11=616 360∙101=36360 41∙1001=41041
7 - мысал
Бекіту: Бағалау
Үйге 117 бет 5-мысал
156-96:(12:4:2)=140
156-(96:12:4:2)=155
156-(96:12):(4:2)=152
Назарларыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz