Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз


Slide 1

Ұйымдастыру Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз

Slide 2 Slide 3

Әңгімелесу: а) «Өзара сыйластық» дегенді қалай түсінесіңдер? ә) Сендер қандай жағдайда, кімдерге көмек көрсетесіңдер? б) Сендер достарыңмен бірлесіп жұмыс істегенде қандай сезімге бөлендіңдер? в) Адамдармен сіз деп сөйлескенде қандай сезімде боласыңдар? -«Сен» деген де ше? - «Біз» деп сөйлескенде ше? - «Мен» деп сөйлескенде ше? -Өздеріңе басқа кісілер «Сіз» дегенде ше? “Сен» дегенде ше?

Slide 4

-қазақ халқында өзінен үлкенмен, сондай -ақ жасы кіші болса да сыйлы адаммен «сіз»деп сөйлесу игі әдетке айналған. Бұл сыпайылықты, адамға деген сыйлас-тықты білдіреді. «Біз»деген ұғым көпшілікті білдіреді. «Жалғыз ағаш орман болмайды »деген халық мақалы бар. Сол сияқты жалғыз адам бір өзі адами қасиеттерді көрсете алмайды, адамның адамдығы адамдармен бірге көрінеді.

Slide 5

Өмірбаяны

Тұрманжанов Өтебай

(15 желтоқсан 1905, Оңтүстік Қазақстан облысы Бөген ауданы Жалғызағаш ауылы - 1978, Алматы) - жазушы. Мәскеудегі Шығыс жастарының коммунистік университетін бітірген (1927) . 1927 - 1978 жылы Ташкенттегі Орта Азия университетінің оқытушысы, даярлық курстың және қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының меңгерушісі (1927 - 1930)

Slide 6

«Сіз», «біз» деген - жылы сөз

Slide 7

III. Оқулықпен жұмыс.

Slide 8

«Сіз», «біз» деген жылы сөз Ө. Тұрманжанов «Сіз», «біз» деген жылы сөз - Баршаға керек жақсылық! Жылытады жүректі. Қызғанбай бөліп алыңыз! Жақсылық билеп жанды тез, «Сіз», «біз» деген жылы сөз - Оятады игі тілекті. Жақсылықтың мейірі. Біреуге біреу жақсылық, Бір - біріне болып көз, Тілесе әркез жаны ашып, Кең болсын адам пейілі! Осы бір шырын - тәттілік, Тұрмай ма жанға жарасып?!

Slide 9 Slide 10

-Бірлік дегенді қалай түсінесіңдер? -Жалғыз боп істеген жұмыстан көп болып жасаған істің қандай айырмашылығы бар? -Сендер достарыңмен бірлесіп жұмыс істеген де қандай сезімге бөлендіңдер? Жалғыз істегенде ше? -Әңгімеден қандай ой қорытуға болады?

Slide 11

Ү. Жағдаяттарды талдау

Slide 12

1. Ұланға әке - шешесі жұмысқа кетерде: Сендер Ұланның орнында болсаңдар, не істер едіңдер?

Slide 13

Жаңыл інісіне не туралы айтты?

Slide 14

3. Бүгін сенбілік. Бұл сыныпты қандай сынып деп ойлайсыңдар?

Slide 15

ҮІ. Тақтамен жұмыс: «Көп жүрген жер -көңілді, көп еңбегі-өнімді» -бір адам жалғыздан жалғыз көп жұмысты бітіре алмайды, жұмыс жасаса да әрі қызықсыз, әрі қажыр қайратын тауысып барып ұзақ уақытта аяқтауы мүмкін. Ал көп болса, жұмыс әрі қызықты, әрі тез, әрі тиянақты бітеді. Бәрі бірге жасаған жұмыстан адамның көңіл күйі көтеріледі, тіпті дем алады. Бұл адамды достыққа, қамқор болуға жетелейді.

Slide 16

Керегенің тапсырмасы:

Бірлік бар жерде. . . . . . . . бар. (тірлік) Бірлігі. . . . . . . . ел тозады, (жоқ) Бірлігі . . . . . . . . ел озады. (күшті)

Шаңырақ тапсырмасы

. . . :. . . . . . . . . тілеймін! (бақыт, байлық, денсаулық) . . . . . . . . . . . . . . . тілеймін! . . . . . . . . . . . . . тілеймін!

Есіктің тапсырмасы:

. . . . . . . . . . . келдіңіздер!(қош)

Ойын. «Киіз үй» құрастыру.

Slide 17

Қорытындылау Әдеп, ізет, иба да - Әдеп - алтын сабырың, Шарайнасы жаныңның Жетелейтін мұратқа Әдептіні сыйла да, Әдеп - талап, жалының, Тәңіріңдей табынғын. Ақ желкенін құлатпа

Slide 18

"Сәлем" деп амандасамыз қолымызбен,

"Сәлем" деп қараймыз көзімізбен,

"Сәлем" деп айтамыз аузымызбен.

"Сәлем! "Қуаныш сыйлаймыз бәріңізге.

Ұйымдастыру

Slide 19

Психологиялық тренинг «Менің ойымша, сен. . . . » (ақылдысың, әдемісің т, б жылы сөздер айтады

Slide 20

Сабақтың тақырыбы: Өзін-өзі жеңген бала

Slide 21

Дәулет Қасенов ( 1937-1967)

Қарақалпақстанның Қоңырат ауданында туды. 1961 жылы шыққан жас ақын жазушылардың

« Жас дәурен» жинағына кірді.

Дәулет Қасенов арқалы ақын, адалдықпен арды ту етіп көтерген азамат.

Slide 22

Сөздік жұмыс

Жабыраңқы - ренішті, көңілсіз

Мақтаншақ - мақтағанды тәуір көретін, мақтана беретін бөспе.

Slide 23

«Әдеби үйірме» әдісі» арқылы рөлдері бойынша оқып, талдайды

Баяндап беруші-мәтіннің мазмұнын айтады

Зерттеуші- мәтіндегі оқиға қай кезде, қайда болған, басты кейіпкерлері кімдер, т. с. с. негізгі сауалдарға жауап береді.

Сұрақ құрастырушы- қарсылас топқа ойланатындай, ізденісті талап ететіндей мәтін бойынша сұрақтар әзірлейді.

Сілтеме табушы- әңгіменің рухани құндылығын табады. Мақал-мәтел іздестіреді.

Дәнекер- өздерінің бастарынан өткен оқиғамен байланыстырады

Slide 24

Кейіпкер кейпіне түс! ( мәтіндегі кейіпкер кейпіне түседі)

Slide 25

Топпен жұмыс

І топ: ребус «Мақтаншақ»

ІІ топ: сөзжұмбақ «мақтаншақ»

ІІІ топ: «мақтаншақ» 5 жолды өлең

ІVтоп: «Егер де мен. . . . » ойды аяқтау

Мақтанғанда. . . .

Мақтануға. . . .

Мақтансам. . .

Мақтағанда. . . .

Vтоп: «Өз мінезіңдегі кемшіліктер туралы ойланып көрдің бе?» ой-толғау


Ұқсас жұмыстар
Е дыбысы мен әрпі
Ц дыбысы
Төрттен бір бөлік (ширек)
Тасымал. Буынға бөлу
Құстардың пайдасы
Төрт түлік туралы жырлар
Кітапхана сөзінен сөздер жазу
Керекті сөздер
Етістік сөз табы
Бірде дауысты, бірде дауыссыз болатын қай дыбыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz