Бала тәрбиесінде ата-ана және мектеп




Презентация қосу
Теміртау қаласы әкімдігі «Теміртау қаласының №8
жалпы білім беретін орта мектебі» КММ

Бала тәрбиесінде
ата-ана және
мектеп
Ата-анамен
жұмыс!
Ата-ана кім?
«Адамға ең бірінші
білім емес, рухани
тәрбие берілуі керек,
тәрбиесіз берілген білім
– адамзаттың қас жауы,
ол келешекте оның
барлық өміріне апат
әкеледі»
Әл-Фараби
Бала– бізге берілген АМАНАТ
Ата-ана – өз баласының Айнасы

- БАЛАЛАР
БІЛГЕНДЕРІНЕ
ҚАРАЙ ЕМЕС,
КӨРГЕНДЕРІНЕ
ҚАРАЙ
ӘРЕКЕТ ЕТЕДІ.
Көктемде не ексең, күзде соны
орасың.

көктем жаз күз қыс
0 20 40 60 80
СІЗ
МЛИОИЛЕНР ЕКІНЕІҢЗДІ
БЛІСЕІЗ БЕ?
Теміртау қаласы әкімдігі «Теміртау қаласының №8 ЖББОМ» КММ
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап, Оқып білім аламыз деп 4 «А» сынып оқушылары қазақ ертегілерін о қуда

Оқысаңыз балалар, шамнан шырақ жағылар деп Ыбырай атамыз жырлағандай
«Оқу шаттығы» курсын негізге ала отырып оқушылар топпен жұмыс істеу үстінде

Біз бақытты балдырған оқимыз, жазамыз! Ешқашанда оқудан шаршамаймыз, қашпаймыз!
Адам шамамен 70 жыл өмір сүрсе

23жыл -Ұйқы
15 жыл -Жұмыс
6жыл - Ойын-күлкі
8жыл - О қу
1жыл - Ойлану
6жыл - Тамақтану
5жыл -Жол-сапар
4жыл -Ауыру
2жыл -Әжетхана
АЛЮМИНИЙ -659°C
КҮМІС- 961°C
АЛТЫН -1063°C
ТИТАН -1,660°C
ПЛАТИНА-1,768.4°C
БІЗДІҢ МЕКТЕПТЕРІМІЗДЕ
Сыныптың ата аналарымен қарым-қатынас түрлер

Сыныптан тыс іс-шаралар

Сыныптың мәдени тәрбиелік іс-шарасы

Сыныптың ата аналар жиналысы
Балаңыз сізге iPhone 7 алып
бер десе, не істер едіңіз?
Мұғалім

Ұстаз Педогог
Мұғалім- белгілі бір
пәннен сабақ беретін
адам

Ұстаз-өзі үлгілі Педогог-
өзгеге өнеге,үлгі тәрбие,білім беру
көрсете білетін адам ісімен айналысатын
адам
Ата-анаңнан нені қалар едің?
1-Жақсы жақтарымызды мақтаса.
2-Қателерімізді түсінікпен қарсы алса.
-“Менің істеген қателерімді екі күн бойы айтып
жүреді, жүзіме басып, басқаларға жеткізеді бірақ
өздері қате істесе сол жерде бітіреді.”
-“Бір жұмыртқа сындырсаң айқай болады, мамам
күнде сындырады, бірақ еш нәрсе болмайды.”
-“Қате істеп қойсам, бізде мұны ешкім істемеді сен
кімге тартқасың”- дейді.
3- Оларда қателесуі мүмкін ғой.
-“Ұстаз! Шынымен-ақ ата-анамыз әрдайым дұрыс
әрекет жасайды ма?”
4- Бір нәрсе істегенде біздің тілек-талаптарымызды
назарға
алса. Қалауымызға құрмет көрсетсе.
- “Олар қаласа бізді зорлап қыдыруға апарады. Біз
қалаған кезінде үйде отырғысы еліп қалады.”
5- Нашар баға алғанымызда бізді жамандаудың орнына
бізге жігер берсе. Жақсы баға алғанда мақтап отырса.
-“Нашар баға алғанда, сен бәрібір оқымайсың дейді.
Жақсы баға алсақ ауыз ашпайды.”
7-Бізге әрекеттерімен үлгі болса.
-“Сен мынаны, сен мынаны істеме дейді,
бірақ дәл
сол істі өздері істеп жатады.”
-“Әкем маған көп телевизор көресің дейді,
бірақ өзі
менен көп көреді.”
8-Басқалармен салыстырмаса.
-“Ел баласы Ыбырай, біздің бала ...”
9- Өз мамандығымызды өзіміз таңдасақ.
10- Бізге сенім артса.
11- Біздің есейсекте ойынға мұқтаж екенімізді
ұмытпаса.
-“Әрдайым сабақ оқы” дейді, “балам барып ойын
ойна” дегендерін әлі есту нәсіп болмады.”
12- Әкелеріміз үйге кеш келмесе.
13- Өз уақыттарымен біздің уақытымызды
салыстырмаса.
14-Бұйырудың орнына сыпайы сұраса.
15- Өзімізге байланысты мәселені бізге тастаса,
өзіміз
шешсек.
Ата-ана және мұғалім
серіктестігі
Мектеп үшін ата-ана:

o Тұтынушы
o Серіктес
o Ақылшы
o Қолдаушы
o Досыңыз
АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ:
АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫ:
Ата-ана жиналысқа жақсы хабар есту немесе
ойындағы сұраққа жауап табу үшін келеді.
• Ашық сабақ өткізу оңай ма, әлде ата-ана
жиналысын өткізу оңай ма? Дайындық?
• Шақыру ізгі ниетті болса, ата-ана келуге ниетті
болады.
• Ешкім жеке мәселесінің көпшілік ортасында
талқыға
түскенін қаламайды.
• Дауласқанның басы әрдайым дауда болады.
АТА-АНАЛАР ЖИНАЛЫСЫНЫҢ
ЖОСПАРЫ:
1. Мектептің мақсаты және құрылымы
2. Жалпы жағдай;
3. Емтихан, тест нәтижелері және олардың анализі
(жалпы&жеке-жеке);
4. Алдағы уақытта болатын сынақтар;
5. Телефон, телевизор, т.б. құралдардың балаға әсері;
a) Сыныппен ортақ шаралар: Пикник, Саяхат, Спартакиада, Велошеру,
Мерекелер, Концерттік кештер,
b) Ата-анаға арналған шаралар: Ашық кездесу (Педконсилиум),
Семинарлар, Ата-ана үйлеріне қонаққа бару, Отбасылық сұхбаттар,
6. Кітап оқуды үйрету. Кітап оқу уақыты және акциясы;
7. Ұстаздардың ата-аналардан сұраныстары;
8. Ата-аналардың сұраныстары мен ұсыныстары;
9. Қорытындылау.
АТА-АНА ҮЙІНЕ ҚОНАҚҚА БАРУ:

МЕРЕКЕЛІК КЕШТЕРІМІЗГЕ ШАҚЫРУ:
Жиі қойылатын сұрақтар:
• Көпшілік алдында сөйлей алмаймын.
Қорқамын. Не істейін?
• Ата-аналарым қиын адамдар.
Менсінбейді мені?
• Ата-аналармен жұмыс тәжірибем жоқ.
Қиналып жүрмін. Не істесем болады?
ҚОРЫТЫНДЫ:
• Ата-ана сіздің әскеріңіз сияқты.
Қаншалықты
сізге сенсе, соншалықты артыңызда тұрады.
• Мектептің ең үлкен спонсоры - ата-ана.
• Ата-аналар ұжымы - мектептің артық бір
сыныбы. Ол сыныптың жетекшісі – мектеп
әкімшілігі.
Бала
алақаныңызд
ағы көбелек.

Ұқсас жұмыстар
Отбасылық тәрбие
Ата - аналарға арналған кітабында
Мектеп жасындағы баланың тәрбиесіне қатысты кеңестер
Сынып жетекшінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Ана тәрбиесі
Әрбір бала
БАЛА МЕКТЕП ОТБАСЫ
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕР
Бесік жыры – балаға берілетін алғашқы тәрбие
Баланың отбасына бару
Пәндер